Skrevet av Emne: [NordicFuzzCon] Reiseplaner  (Lest 6103 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
[NordicFuzzCon] Reiseplaner
« på: 27. okt, 2012, 14:36 »
En tråd for å planlegge felles reise fra hvor enn i Norge, til Stockholm, Sverige for NordicFuzzCon.

Fly, buss, tog og bil er alle muligheter!

Pilosus Crinitius

  • Lokal Moderator
  • Senior Fur
  • *
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #1 på: 27. okt, 2012, 17:35 »
Eg kommer nok til å ta fly fra Sola, men eg bestiller bilett senere.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #2 på: 28. okt, 2012, 14:18 »
Jeg regner med at jeg kommer til å ta tog fra Oslo S til Stockholm - og tilbake igjen. Turen tar ca. 6 timer, Billetter kan du få for rundt 400 kroner og oppover i gjennom SJ. Billetter pleier å bli lagt ut ca. tre måneder før datoen, så fortsatt litt tid igjen før man kan bestille der.

Og ja, selskap hadde jo vært hyggelig! Kunne prøvd å fått noen bordplasser, så man kan spille ting eller komfortabelt hvile sin laptop under reisen.

Er dog ikke i mot muligheten for en road trip, men det vil vel ta litt lengre tid og jeg vet ikke hvor mye / om man sparer noe særlig penger på det med tanke på bensin og bomstasjoner.
« Siste redigering: 06. nov, 2012, 17:57 av Miles T.F. Baxxter »

Sayh Pand

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Rødpanda-mandarinand-griffn
    • Vis profil
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #3 på: 06. nov, 2012, 10:28 »
Vi kommer til å kjøre bil fra Gardermoen til Stockholm. Vi har sannsynligvis plass til en ektra pote, om noen har lyst til å sitte på. Men merk, vi har IKKE early arrival, isteden kommer vi nok til å ta inn på et sted på veien MOT Stockholm og overnatte der, slik at vi bare har en kort kjøretur dagen det begynner.

Om noen har lyst til å sitte på, gi beskjed.

Ellers anbefaler jeg å sjekke ut flybe http://no.flybe.com/?gclid=CNivn6-DurMCFeN4cAodnjsAew

De har BILLIGE ruter Oslo -> Stockholm, og lander på flyplassen I byen, ikke Arlanda (som ligger et stykke utenfor Stockholm)

Jeg regner med at jeg kommer til å ta tog fra Oslo S til Stokholm - og tilbake igjen. Turen tar ca. 6 timer, Billetter kan du få for rundt 400 kroner og oppover i gjennom SJ. Billetter pleier å bli lagt ut ca. tre måneder før datoen, så fortsatt litt tid igjen før man kan bestille der.

Og ja, selskap hadde jo vært hyggelig! Kunne prøvd å fått noen bordplasser, så man kan spille ting eller komfortabelt hvile sin laptop under reisen.

Er dog ikke i mot muligheten for en road trip, men det vil vel ta litt lengre tid og jeg vet ikke hvor mye / om man sparer noe særlig penger på det med tanke på bensin og bomstasjoner.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #4 på: 06. nov, 2012, 15:07 »
Kommer nok til å fly for å spare tid

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #5 på: 06. nov, 2012, 22:31 »
Blir Road trip på Joon og meg, vet foreløpig ikke om det blir plass til andre enn oss to :P uklart hvor mye vi tar med.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #6 på: 03. des, 2012, 22:29 »
Flyr med Norwegian sin avgang til Stockholm 15:00 onsdag 27 mars.


Er ikke sikker på hva jeg gjør hjem igjen, enten fly til Danmark og besøke noen venner eller tog til Oslo for å slappe av før Banzaicon

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #7 på: 02. jan, 2013, 23:41 »
Billige togbilletter er nå tilgjengelige!

Hadde jo vært schpaa med en større norsk gjeng. Kunne prøvd å fått kapret et par bord, som nevnt.

Men, jeg er usikker om jeg må dra inn før eller bli lengre med tanke på at jeg er i stabben. Jeg regner med å få vite dette innen 10. januar, forhåpentligvis før. Jeg kan uansett hjelpe til med booking hvis noen skulle trenge hjelp, og hvis det blir til at jeg drar samme dag som resten så vil jeg selvfølgelig følge med.


Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Rufsetoget til NordicFuzzCon
« Svar #8 på: 08. jan, 2013, 20:27 »
Ser ut til at jeg reiser samtidig med resten! Så, her er togavgangene jeg hadde sett for meg:

Avreise fra Oslo S onsdag 27. mars klokken 07:32, ankomst Stockholm klokken 13:20.
Avreise fra Stockholm mandag 1. april klokken 15:25, ankomst Oslo S klokken 21:24.


Bekreftet så langt: Aapur, Emphy, Miles T.F. Baxxter, Pilosus, SarahLynx, Tarquil, Ziggy Wolf.

Totalpris ligger for øyeblikket på ca. 350 - 400 kroner. Priser kan gå opp nærmere datoen.

Merk at dette er for de med early arrival og late departure.

Noen andre interesserte? Tror det er enklest å bestille samlet for å få sitte i nærheten av / ved siden av hverandre.
« Siste redigering: 13. jan, 2013, 03:41 av Miles T.F. Baxxter »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #9 på: 14. jan, 2013, 17:23 »
Etter mye krangling med nettsiden, har billetter blitt bestilt! Var ikke så lett, da det ikke er mulig å se hvilke plasser som er ledige og man kan ikke spesifikt velge hvilke man vil ha. Men man har et fire-manns bord både opp og ned, og de resterende bør sitte like ved. Her er plassene, dersom noen andre vil bli med senere og lurer på hvor vi sitter.

Avreise:

Vagn 5, plats 23, Fönster, Plats Med Bord
Vagn 5, plats 24, Gång, Plats Med Bord
Vagn 5, plats 27, Fönster, Plats Med Bord
Vagn 5, plats 28, Gång, Plats Med Bord
Vagn 5, plats 30, Fönster, Salong
Vagn 5, plats 33, Gång, Salong
Vagn 5, plats 34, Fönster, Salong

Hjemreise:

Vagn 4, plats 47, Fönster, Plats Med Bord
Vagn 4, plats 48, Gång, Plats Med Bord
Vagn 4, plats 51, Fönster, Plats Med Bord
Vagn 4, plats 52, Gång, Plats Med Bord
Vagn 4, plats 43, Fönster, Salong
Vagn 4, plats 44, Gång, Salong

Er selv interessert i å prøve å fordrive litt av tiden med brettspill eller kortspill (Magic!). Er mulig å bytte på hvem som sitter hvor hvis f.eks. flere enn fire har lyst til å spille eller vil bruke bordet til noe annet en periode.

Forax Silver

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 61
    • Vis profil
    • Min FA
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #10 på: 12. aug, 2013, 21:00 »
[NFC 2014] Hi there :3 Me and Ebbe Goldenfusky plan to drive by car from Egersund trough Kristiansand, Oslo an then to Stockholm.
Early arrival, late departure.
Anyone who would like to share room or catch a ride please let me know :) More people means cheaper con in all.
Love to all no exceptions

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [NordicFuzzCon] Reiseplaner
« Svar #11 på: 17. sep, 2013, 22:05 »
hvis vi blir mange nok med early/late, hva med å leie en buss som kan kjøre oss fra Oslo til hotellet i ett strekk?