Skrevet av Emne: Lydbok ide, spørsmål.  (Lest 2101 ganger)

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Lydbok ide, spørsmål.
« på: 20. jan, 2013, 22:09 »
Hei folkens!!
Random Furry med noen merkelige nyheter og litt et generelt spørsmål.
Jeg har bare vært her i omtrent 5 dager, og jeg føler meg vell tatt imot… (Mer enn Facbook, dA og noen andre sosial nettsteder jeg ikke husker navnet på.)
Jeg har hatt en ide surende rundt i hodet mitt i 3 år snart, og grunne penge problemer, personlige problemer og manglende motivasjon, har jeg alltid kastet det til side, men som 8 ganger før prøver jeg å sparke det i gang. :3
Det finnes ikke en person i sine fulle 5 som hadde gitt meg en publiserings avtale, selv om jeg skriver MYE! Jeg slurver med rettskriving, og bruker for lang tid på simple ting som simpel norsk… (Jeg hater dysteleksi.) Så jeg har ofte lurt på om jeg skulle prøve å lage en lydbok… privat… ^^;
Uansett, jeg planlegger ikke å tjene noe på dette (planlegger å publisere det gratis youtube), for per i dag ligger alt jeg skriver på en hardisk og blir glemt til jeg en gang i blant ser gjennom det og sier ”Det må jeg skrive ferdig en gang…” og så gjør jeg det aldri.
Jeg har ofte lurt på om jeg skulle lage en lydbok privat hvem historie jeg skulle i så fall skrevet over til an manuskript, og… jeg tror gjennom dette formummet har jeg funnet ut hvilken det ville blitt.
Saifer (eller Saiferis som hun het i ”Velver I våre hjerter.”) er min eldste karakter og den jeg oftest går tilbake for å lesse lit av.
Historien er rundt 5 år gammel, og jeg har utiklet skriverevnene siden da (Takk gud.), men jeg har et problem med dene. Historien ble startet i en… periode i live mitt… og den er mer personlig enn hva man skulle tenkt fra førsteinntrykket. Historien inneholder detaljert Gore, Rape, Vold, Psykose, Dyreplageri, Tortur og Mind Fuck… Til tross for at jeg har kuttet ned mye av detaljene i første utkast av manuskriptet er det fortsjatt… der.
Også, jeg ønsker ikke å si så mye mer… Hovedsakelig siden jeg har sakt en del allerede, men hva jeg lurte på er om noen kunne tenke seg å høre på dette. Jeg har første og andre ”Kapittel” skrevet ferdig allerede, og om noen kunne vært interessert kunne jeg postet det for å gi et inntrykk av hvordan historien vill folde seg ut.
(PS. Historien er Furry relatert.)

Vennlig hilsen Saifer.
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: Lydbok ide, spørsmål.
« Svar #1 på: 21. jan, 2013, 20:59 »
hmmm i guess i could xD hørtes nå kinda interresangt ut og er ikke redd for noe sånt jeg xD but yeah er nok interresert i guess :P og kan gi meninger også x3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Lydbok ide, spørsmål.
« Svar #2 på: 21. jan, 2013, 21:05 »
høres greit ut det ^^