Okay, jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge emnet, men pelskunst føler jeg blir riktig.
I 2011 ble det bestilt to commissions for for til sammen 200usd av Pirate-Cashoo på furaffinity, men etter betalingen ble gjennomført, har det bare kommet unnskyldninger vår retning. (Skriver dette på vegne av meg og Argos)
Artisten hadde da på den tiden ingen spesielle "anmerkninger", men fortiden har det dukket opp haugevis av poster på artists beware om henne.
Hun ville ha betaling som personlig, ettersom hun da slapp å bli trekt gebyrer fra paypal når hun motokk betalingen.
I ettertid har vi prøvd å sendt henne utallige notes og comments, uten hell. Hun leser dem, men svarer ikke. Slik er det med samtlige andre kunder, ser iallefall slik ut på artists beware og ut ifra commentene hennes på fA og dA. Hun kommer med samme unnskyldninger til alle kunder, og brukt den samme i to år. Hun sier hun har har vært syk, blabla og skal tegne gratis til ALLE i ettertid. Hver kunde fikk høre dette personlig i note eller mail, og når alle får høre det samme, uten wips eller noen form for svar, begynner en å lure...
Noen som har noen som helst form for tips til hva vi kan gjøre?
Vurderer å ringe paypal, men er ikke helt sikker på hva vi burde si og ikke.
Beklager for rotete post, skriver på mobil så er litt kranglete.