Skrevet av Emne: Fursuit på skolen!  (Lest 5708 ganger)

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Fursuit på skolen!
« på: 12. apr, 2013, 14:42 »
Hey! Jeg bare fikk en helt random ide om å gå rundt på skolen med hale og evt ører festet på et diadem eller noe. Men så er det det at jeg har ikke hale enda :S Og da spør jeg deg da ;) Har du evt en hale og ører, eller for så vidt bare en hale til salgs? ^^" Eller vet du om en side som selger til en billig penge? Jeg er ikke så veldig gira på auksjoner... :S Vel... Takk for hjelpen og at du i det heletatt stakk innom ;)  [smile]
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #1 på: 12. apr, 2013, 14:49 »
Hey! Jeg bare fikk en helt random ide om å gå rundt på skolen med hale og evt ører festet på et diadem eller noe. Men så er det det at jeg har ikke hale enda :S Og da spør jeg deg da ;) Har du evt en hale og ører, eller for så vidt bare en hale til salgs? ^^" Eller vet du om en side som selger til en billig penge? Jeg er ikke så veldig gira på auksjoner... :S Vel... Takk for hjelpen og at du i det heletatt stakk innom ;)  [smile]

Er jo ikkje fursuit dt da, men mer fursuit deler, men funker vel å ha d på skolenom man vil og kjenner folka I guess, men vær åpen for evnt kritikk og kommentarer siden ja. Ikke alle er like hypp på det  : ) Men skulle nå gå fint  ^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #2 på: 12. apr, 2013, 15:02 »
Jeg hadde ikke gjort det, hadde jeg vært deg.

Jeg hadde bare halsbånd på skolen, og ble nesten kvalt av medelever.

prøver ikke være en downer for deg, but you never know.

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #3 på: 12. apr, 2013, 15:06 »
vel om du er klar for kritikk^^

Hadde en som av og til brukte ører på skolen, hun ble hengt ut og mobbet konstant. Og det var uten hale :P
Om en går med suit, altså partial eller suit, så blir det noe annet igjen, da kan det gå veldig galt, men folk er og mer åpne på at det er noe gøy. Kun med ører og ev.t haler er du mer på "Neko" stadiet, og der er det stor sannsynlig for mobbing desverre :/

men som sagt, om du kjenner folket så kanskje det går bra

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #4 på: 12. apr, 2013, 15:09 »
Ah glemte å nevne jeg gjorde det med en jeg laga  ^^ Gikk superfint! Fikk masse klems og kos men det er nok for at de ikke vet hvem en er 
 ; ) Folk tok bilder og lærerne ELSKET det  : D Så alt i alt gøy! Skal bruke den nye suiten og en dag på skolen  ^^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #5 på: 12. apr, 2013, 15:10 »
Kan jo legge til at da jeg gikk med suit for aller første gang da jeg var rundt 11 (angrer bittert på det der ughghghgfgfh) så ble jeg kasta stein på og slått. DETTE var på fritida!

jeg ble også dratt inn i en bursdag og dytta ut av foreldre.

JUST SAYING.

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #6 på: 12. apr, 2013, 15:11 »
Hey! Jeg bare fikk en helt random ide om å gå rundt på skolen med hale og evt ører festet på et diadem eller noe. Men så er det det at jeg har ikke hale enda :S Og da spør jeg deg da ;) Har du evt en hale og ører, eller for så vidt bare en hale til salgs? ^^" Eller vet du om en side som selger til en billig penge? Jeg er ikke så veldig gira på auksjoner... :S Vel... Takk for hjelpen og at du i det heletatt stakk innom ;)  [smile]

Er jo ikkje fursuit dt da, men mer fursuit deler, men funker vel å ha d på skolenom man vil og kjenner folka I guess, men vær åpen for evnt kritikk og kommentarer siden ja. Ikke alle er like hypp på det  : ) Men skulle nå gå fint  ^^

Vel... Jeg er den på skolen som blir tatt for å være retardet og psyko... Så det går fint ;) Vi har ikke s mange elever på skolen og alle kjenner alle ;)
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #7 på: 12. apr, 2013, 15:13 »
Ah glemte å nevne jeg gjorde det med en jeg laga  ^^ Gikk superfint! Fikk masse klems og kos men det er nok for at de ikke vet hvem en er 
 ; ) Folk tok bilder og lærerne ELSKET det  : D Så alt i alt gøy! Skal bruke den nye suiten og en dag på skolen  ^^

Drit kult! Det må jeg få gjort når jeg får tak i alt jeg trenger for å være "anonym" xD
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #8 på: 12. apr, 2013, 15:15 »
Kan jo legge til at da jeg gikk med suit for aller første gang da jeg var rundt 11 (angrer bittert på det der ughghghgfgfh) så ble jeg kasta stein på og slått. DETTE var på fritida!

jeg ble også dratt inn i en bursdag og dytta ut av foreldre.

JUST SAYING.

Ojsann :O Men på skolen min kjenner alle hverandre og ingen mobber. Så jeg tror det skal gå fint ;)
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #9 på: 12. apr, 2013, 16:30 »
Kan jo legge til at da jeg gikk med suit for aller første gang da jeg var rundt 11 (angrer bittert på det der ughghghgfgfh) så ble jeg kasta stein på og slått. DETTE var på fritida!

jeg ble også dratt inn i en bursdag og dytta ut av foreldre.

JUST SAYING.

Ojsann :O Men på skolen min kjenner alle hverandre og ingen mobber. Så jeg tror det skal gå fint ;)

det trodde jeg og

helt til jeg tok halsbåndet med på skolen

EDIT: men still, det er ditt valg. Men ikke kom å fortell meg at jeg ikke advarte :P HEHE.
« Siste redigering: 12. apr, 2013, 16:47 av Skyee »

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #10 på: 12. apr, 2013, 16:37 »
Kan jo legge til at da jeg gikk med suit for aller første gang da jeg var rundt 11 (angrer bittert på det der ughghghgfgfh) så ble jeg kasta stein på og slått. DETTE var på fritida!

jeg ble også dratt inn i en bursdag og dytta ut av foreldre.

JUST SAYING.

Ojsann :O Men på skolen min kjenner alle hverandre og ingen mobber. Så jeg tror det skal gå fint ;)

Dw  ^^ Om du har gode venner rundt deg og du kjenner til miljøet så skulle det nok gå bra  ; ) Det er forskjellig fra folk til folk og fra sted til sted så du finner nok fort ut hva folk synes  :D
Går på vgs skole da, men ja  ; ) Funka helrått! har aldri hatt en så fin dag før  ^^

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #11 på: 12. apr, 2013, 17:20 »
var ikke meningen å høres ultra negativ ut eg heller, ville bare at du vet hva du begir deg inn på ^^;;

Har sett flere "suit in school" videoer på YT og de har det jo kjempe kjekt. Så lenge du har en dose selv-ironi, og vet ka du begir deg ut på så ser eg ingen grunner til å ikke prøve ihvertfall :D


men det med halen, hvilke farge tenkte du på den? Og evt. hvor i landet hører du til? har en del farger i pels, men skal og bestille enda mer på mandag xD (Ej eg får rabatt ok? Ikke se så rart på meg xD)

fant ut kor i landet du ved å skjekke profilen din :3

« Siste redigering: 12. apr, 2013, 17:24 av Formicidae »

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #12 på: 12. apr, 2013, 23:34 »
kan vel svare med at jeg går med hålsbånd hver dag XD hadde ikke tatt med hale osv enda selv ,kanskje på vg2 da man kjenner folk og de er mer...."modne og åpne" xD hen yeah back to point , går med halsbånd nesten hver dag går strålende hvis du ignorerer de som ser litt merkeligt på deg eller bare rett og slett du ser de tenker wtf x3 så go for it hvis du er sikker på at skolen er ganske chill , anbefaler og en veldig god venn som kan støtte deg\bare være med deg :3 gl onwards xD (og btw filme det er kanskje kjekt både for andre og deg selv x3)

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #13 på: 15. apr, 2013, 18:54 »
kan vel svare med at jeg går med hålsbånd hver dag XD hadde ikke tatt med hale osv enda selv ,kanskje på vg2 da man kjenner folk og de er mer...."modne og åpne" xD hen yeah back to point , går med halsbånd nesten hver dag går strålende hvis du ignorerer de som ser litt merkeligt på deg eller bare rett og slett du ser de tenker wtf x3 så go for it hvis du er sikker på at skolen er ganske chill , anbefaler og en veldig god venn som kan støtte deg\bare være med deg :3 gl onwards xD (og btw filme det er kanskje kjekt både for andre og deg selv x3)

Ja skal få ho venninda mi du så på cam til å være med meg og "støtte" eller passe på "dyret sitt" en stund xD Og seff! filme MÅ jeg gjøre! ;D
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #14 på: 16. apr, 2013, 14:31 »
kan vel svare med at jeg går med hålsbånd hver dag XD hadde ikke tatt med hale osv enda selv ,kanskje på vg2 da man kjenner folk og de er mer...."modne og åpne" xD hen yeah back to point , går med halsbånd nesten hver dag går strålende hvis du ignorerer de som ser litt merkeligt på deg eller bare rett og slett du ser de tenker wtf x3 så go for it hvis du er sikker på at skolen er ganske chill , anbefaler og en veldig god venn som kan støtte deg\bare være med deg :3 gl onwards xD (og btw filme det er kanskje kjekt både for andre og deg selv x3)

Ja skal få ho venninda mi du så på cam til å være med meg og "støtte" eller passe på "dyret sitt" en stund xD Og seff! filme MÅ jeg gjøre! ;D

haha okay xD good XD gl da

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #15 på: 16. apr, 2013, 14:41 »
n.n jeg har gått med ditten og datten på skolen som mindre... ^^
til og med i dag som 21 åring, gikk jeg med fursuiten min på jobben.
om folk sier det er ' flaut og rart eller noe mere stygge ord' skal man ikke bry seg. de er bare sjalue siden de klarer ikke å være seg selv. >:3
hehe ~ vise ord fra en tiger drage.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #16 på: 16. apr, 2013, 17:44 »
n.n jeg har gått med ditten og datten på skolen som mindre... ^^
til og med i dag som 21 åring, gikk jeg med fursuiten min på jobben.
om folk sier det er ' flaut og rart eller noe mere stygge ord' skal man ikke bry seg. de er bare sjalue siden de klarer ikke å være seg selv. >:3
hehe ~ vise ord fra en tiger drage.

Ok jobb er jo no helt annet da  :S Man forventer vel litt mer. På jobb ville jeg aldri gått i suit og de er neppe sjalu bare litt oppgitt. Sure suit = Gøy men ikke overalt.
Jobb = Noe man forventer at folk skla være litt særiøs på og ha lagt bak seg sine mer festlige dager på vgs. etc
Være seg selv kan man være på fritiden. Jobb er jobb.

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #17 på: 16. apr, 2013, 18:29 »
n.n jeg har gått med ditten og datten på skolen som mindre... ^^
til og med i dag som 21 åring, gikk jeg med fursuiten min på jobben.
om folk sier det er ' flaut og rart eller noe mere stygge ord' skal man ikke bry seg. de er bare sjalue siden de klarer ikke å være seg selv. >:3
hehe ~ vise ord fra en tiger drage.

Ok jobb er jo no helt annet da  :S Man forventer vel litt mer. På jobb ville jeg aldri gått i suit og de er neppe sjalu bare litt oppgitt. Sure suit = Gøy men ikke overalt.
Jobb = Noe man forventer at folk skla være litt særiøs på og ha lagt bak seg sine mer festlige dager på vgs. etc
Være seg selv kan man være på fritiden. Jobb er jobb.

Ikke at eg skjenner til Tora sin jobb-situasjon, kan jeg bare nevne ar det er mindre seriøse dager på jobben og :P Min jobb ligger rett ved siden av en bowling, sa kan godt finne på å "stikke innom" og gjerne hjelpe noen kunder i suit. (men dett spørs helt på sjefen, og heldigvis har eg en som elsker det). Da det er sagt så tror eg ikke det å bare stille opp i suit til vanlig arbeids-skift er et populært valg nei

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #18 på: 18. apr, 2013, 12:31 »
Kan jo legge til at da jeg gikk med suit for aller første gang da jeg var rundt 11 (angrer bittert på det der ughghghgfgfh) så ble jeg kasta stein på og slått. DETTE var på fritida!

jeg ble også dratt inn i en bursdag og dytta ut av foreldre.

JUST SAYING.

Ojsann :O Men på skolen min kjenner alle hverandre og ingen mobber. Så jeg tror det skal gå fint ;)

det trodde jeg og

helt til jeg tok halsbåndet med på skolen

EDIT: men still, det er ditt valg. Men ikke kom å fortell meg at jeg ikke advarte :P HEHE.

Neida ;) jeg er forberedt ;)
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #19 på: 18. apr, 2013, 12:45 »
var ikke meningen å høres ultra negativ ut eg heller, ville bare at du vet hva du begir deg inn på ^^;;

Har sett flere "suit in school" videoer på YT og de har det jo kjempe kjekt. Så lenge du har en dose selv-ironi, og vet ka du begir deg ut på så ser eg ingen grunner til å ikke prøve ihvertfall :D


men det med halen, hvilke farge tenkte du på den? Og evt. hvor i landet hører du til? har en del farger i pels, men skal og bestille enda mer på mandag xD (Ej eg får rabatt ok? Ikke se så rart på meg xD)

fant ut kor i landet du ved å skjekke profilen din :3

Hehe :) Ja? ^^" Vel... Kunne du da lagd en til meg? xD Jeg kan betale for både halen og det det koster for å sende den :)  [w-happy]


I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3

Skittles

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Fursuit på skolen!
« Svar #20 på: 18. apr, 2013, 12:56 »
n.n jeg har gått med ditten og datten på skolen som mindre... ^^
til og med i dag som 21 åring, gikk jeg med fursuiten min på jobben.
om folk sier det er ' flaut og rart eller noe mere stygge ord' skal man ikke bry seg. de er bare sjalue siden de klarer ikke å være seg selv. >:3
hehe ~ vise ord fra en tiger drage.

Yeah ;)
I'm on a highway to OH LOOK A SQUIRREL!! :3