Skrevet av Emne: Banner?  (Lest 4679 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Banner?
« på: 12. aug, 2013, 21:00 »
Jeg husker det var snakk om ny banner for en stund siden, og jeg husker å ha sett en banner lagd av Urealistisk til forumet. Jeg husker ikke helt hvor det emnet ble av... anyhow.

Jeg hadde litt lyst til å prøve meg på å lage en banner eller to når jeg har lite å finne på. Så lurte jeg bare på, hvor stor må den eventuelle banneren være?

For de som er nyskjerrige, så tenkte jeg å gå for noe i denne stilen:
https://www.weasyl.com/submission/220815
https://www.weasyl.com/submission/218635

:3 Jeg beklager om jeg bomma helt på emneplasseringa, eller om jeg heller burde ha funnet det gamle. ;c

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Banner?
« Svar #1 på: 12. aug, 2013, 21:53 »
Burde det ikke kanskje være en avstemning, evt konkurranse over slikt?

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Banner?
« Svar #2 på: 12. aug, 2013, 21:54 »
Det har vært noe snakk om for lenge siden, men siden det har dødd ut litt så har det gått noe i glemmeboken. Vi kommer nok aldri til å faktisk bytte ut den originale banneren, men hva som kan skje er å evt ha en sidestilt banner, evt noe rotasjons system? Forslag mottas med takk og alle bidrag vil jo selvfølgelig bli fulgt opp.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Banner?
« Svar #3 på: 12. aug, 2013, 22:08 »
Det har vært noe snakk om for lenge siden, men siden det har dødd ut litt så har det gått noe i glemmeboken. Vi kommer nok aldri til å faktisk bytte ut den originale banneren, men hva som kan skje er å evt ha en sidestilt banner, evt noe rotasjons system? Forslag mottas med takk og alle bidrag vil jo selvfølgelig bli fulgt opp.

Hvorfor kommer vi aldri til å bytte banner? Jeg mener.. på et forum med såppas mange tegnere og designere burde det da være mulig å få til å holde konurranser eller avstemninger eller whatnot om slikt, om det ønskes?

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Banner?
« Svar #4 på: 12. aug, 2013, 22:10 »
Denne banneren har vi hatt i mange år. Å bare bytte den ut syns jeg personlig virker litt blasfemisk :p Å beholde i alle fall noe som minner oss om hvor vi kommer fra, om så at den er en liten del av en rotasjon av en serie bannere. Er fullstendig åpen for diskusjon ofcorse ^^

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Banner?
« Svar #5 på: 12. aug, 2013, 22:18 »
Jeg skjønner den. Vanskelig å gå vekk fra noe man er så vant til. Syns det hadde vært kult med rotasjon, som du sier da! At man lar folk tegne noe banner innefor noen regler (blått fargetema, størrelse osv) også velger alle de bannerne de liker best elns. Men det er jo selvfølgelig om folk vil!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Banner?
« Svar #6 på: 12. aug, 2013, 22:35 »
Jepp, problemet er jo hvis en roterende banner vil "erstatte" logoen, som jo er en del av forumets identitet og historie. Men definitivt være verdt å snuse litt på, og kanskje noen har en knakende god idé til løsning. Hadde jo vært tøft å sysselsette alle våre tegnere, i forumets tjeneste.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Banner?
« Svar #7 på: 13. aug, 2013, 00:17 »
Tenkte mer på en oppdatert versjon av den vi allerede har, altså samme konseptet bare i min tegnestil.

men jeg forstår hva dere mener though.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Banner?
« Svar #8 på: 13. aug, 2013, 01:09 »
Jeg skulle gjerne sett at vi hadde roterende banner fra de forskjellige kunstnerene våre. noe sånn som FA bruker. Fortsatt logoen, men med annet design.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Banner?
« Svar #9 på: 13. aug, 2013, 08:57 »
Jeg er helt enig bare vi ikke fjerner den originale. Da stakaren være med i rotasjonen :p

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Banner?
« Svar #10 på: 13. aug, 2013, 09:37 »
Syns rotasjon hadde vært fint :) Da kan vi vise frem de fantastiske tegnere vi har her i fandomen!
Og den gamle kan jo være med også!

Eventuelt kan den gamle alltid være på lyse blå taben rett under "logg ut", som en logo (altså ikke full størrelse). Da er den alltid synlig, hvis det er en annen banner i bruk.
« Siste redigering: 13. aug, 2013, 09:41 av Wolftale »