Skrevet av Emne: fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube  (Lest 2578 ganger)

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube
« på: 01. jul, 2015, 00:30 »
god kveld alle sammen. Tromsø dragen warius hær. på DESUCON10 Fursuit Photoshoot sa jeg at jeg skulle legge ut videoen i løpet av mandags kveld\ tirsdagen. vell på grunn av mye feil med toget og bussen og alt annet som laget trøbbel som da ble til mye forsinkelser.

men endelig etter 6 timer med youtube plaging og mer. så har jeg endelig fått putta ut den videoen på youtube. dersom dere har en youtube kanal. vennligst skriv navnet på kanalen og om du vil at jeg skal legge den under videoen på youtube. dersom dere ønsker det så kan det bli gjort.

samtidig så vil jeg bare beklage på det meste siden det ble litt snakking i videoen. og jeg ser også at videoen hadde et par frysninger i videoen. beklager det også. tror det kommer av siden jeg filmet med telefonen. beklager dette meget mye men jeg synes videoen ble bra men ikke perfekt. håper dere er ok med resultatet. men HUSK: at bra video er bedre enn ingen video  ;)

vil jo takke alle som stilte opp til paraden. sammen fikk vi ett bra resultat. satser på et bedre resultat på neste con som for meg kan bli torucon men er enda usikker siden økonomien er ikke på topp. blir vel å komme tilbake på desucon 11 og fantasy.

her er videoen folkens. len deg tilbake å nyt den https://www.youtube.com/watch?v=WiEUibIFEAc&feature=youtu.be
rererere i'm a tromso dragon. rawr

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube
« Svar #1 på: 01. jul, 2015, 12:23 »
Stilig  skall se heile senere i dag   sitter i lunsjen på mobilen     
men varte paraden i over 13 min?        Føltes mer som 5 min       [w-happy]

SnowHug

  • Gjest
Sv: fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube
« Svar #2 på: 01. jul, 2015, 13:41 »
Fin video.  ;D

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube
« Svar #3 på: 02. jul, 2015, 01:30 »
Artig video!

1min og 38sek uti den så jeg en jeg har jobba med, og av og til en sjelden gang prater med når jeg er å handler der han jobber, kunne kanskje se ut som om han hadde en slags stand der for jeg så navnet hans på veggen. Om ikke det bare var et tilfeldig sammentreff da. Men iallefall er jeg sikker på hvem jeg så..

 [w-happy]
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube
« Svar #4 på: 04. jul, 2015, 17:27 »
Artig video!

1min og 38sek uti den så jeg en jeg har jobba med, og av og til en sjelden gang prater med når jeg er å handler der han jobber, kunne kanskje se ut som om han hadde en slags stand der for jeg så navnet hans på veggen. Om ikke det bare var et tilfeldig sammentreff da. Men iallefall er jeg sikker på hvem jeg så..

 [w-happy]
virkelig? det var jo bra jeg fikk med det. statser på å få en bedre film til neste år. kommer ann på om jeg har suit til neste år eller ikke. dersom jeg har suit så vil jeg delta i paraden.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube
« Svar #5 på: 05. jul, 2015, 17:02 »
Ja, et morsomt sammentreff at du fikk med deg han  :D  Han går ofte med gother-klær og har langt hår, så han er relativt lett gjenkjennelig! Ålreit og alltid blid type!
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

RoxyRypler

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: fursuit paraden fra desucon 10! er nå på youtube
« Svar #6 på: 08. jul, 2015, 16:06 »
Niice :D
Du kan ikke være klok og forelsket samtidig.!

RoxyRypler på Skype :)