Skrevet av Emne: Hvordan følte dere at EF21 var  (Lest 4037 ganger)

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Hvordan følte dere at EF21 var
« på: 30. aug, 2015, 21:04 »
Heisan, tenkte jeg skulle lage et emne for en gang skyld.

Så hvordan opplevevte dere årets EF ?
Formin del synes jeg det var et ganske så Ok Con, mye bedre en i fjor =)
Savnet at det ikke var et pawpet show i år, men det for heller være en annen ting.
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #1 på: 31. aug, 2015, 00:43 »
Neste beste EF for meg, alt jeg hadde sett for meg før EF ble det noe av.  Eneste negative er at jeg brant av for mye penger før og under EF, så akkurat nå idag har jeg ca 200 kr på konto før jeg må ta i bruk mastercardet mitt (2 uker til lønning)

Sitat
Godt å være hjemme igjen! Syns EF gikk ganske etter planen, endelig fått hilst på og blitt kjent med en del utenlandske furs og ikke bare hengt med de norske. Utrolig moro å endelig ha min egen fullsuit, på det meste en dag suitet jeg rundt 4-5 timer med ett par korte pauser i fursuit loungen. Var også veldig heldig å få en av de få cooldown vestene EZWolf hadde på lager fordi den ikke passet en annen fyr, ellers måtte jeg ha ventet til etter EF og fått den i posten (skulle egentlig bare hente skjerfet). Også første con jeg har passet mer nøye på alko inntaket, ikke en eneste dag med fyllesjuke. Var mest plaget av støle og vonde leggmuskler etter mye gåing og fysisk aktivitet hver eneste dag.

Det mest kuleste som skjedde på conet for min del var å bli invitert til photoshooten til OFA og MixedCandy som var på taket av Estrel.

Sondring

  • Gjest
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #2 på: 08. sep, 2015, 15:50 »
Beste EF noensinne for meg, selv om jeg bare dansa på 1 1/2 dans.
Skikkelig strømlinjeformet program, bortsett fra lørdag, der alt skjedde samtidig.

Det kjipeste var vel mest at jeg ikke ble kjent med noen nye, og ikke fikk tid til å snakke med alle bekjentskap heller.





ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #3 på: 18. sep, 2015, 16:52 »
syns det gikk kjempe bra. var i Artist Lounge hele tiden og fikk en god del venner og tegne tid. =)
mange som savnet lille fluffy tiger jenta x3 siden hun ikke var ute i fursuit! :3
men sånn er det. finner ut hvor man trives og sånt, hva man ønsker å være med på <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #4 på: 22. sep, 2015, 00:16 »
Veldig bra, helt til Skarpen og jeg ble syke ca. midt i connet. Vi kom oss litt, men hadde ikke så mye energi og overskudd som vi ville hatt ellers.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #5 på: 24. sep, 2015, 15:52 »
Beste EF så langt tror jeg. Fikk møtt mange kjente som jeg hadde håpet å endelig
møte, fikk tegnet en del, gjort en del trades. suitet mye, danset mye. Ah, det var
kjempegøy! Sushi room party med kortspill, dansekonken var kjempebra, fikk vært
rimelig sosial.. Jupp, bra con, bra con! :)

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #6 på: 03. okt, 2015, 05:04 »
Egentlig ikke såå bra. Baren var ikke oppe lenge nok, prisene i baren var ikke redusert, i tillegg har hotellet en sær policy der man må avbestille 4 uker i forveien for å slippe unna avbestillingsgebyr. Likte i grunn Maritim i Magdeburg bedre. Forventet at EF skulle være bedre i år enn i fjor, men akk, nei.
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #7 på: 03. okt, 2015, 11:31 »
Egentlig ikke såå bra. Baren var ikke oppe lenge nok, prisene i baren var ikke redusert, i tillegg har hotellet en sær policy der man må avbestille 4 uker i forveien for å slippe unna avbestillingsgebyr. Likte i grunn Maritim i Magdeburg bedre. Forventet at EF skulle være bedre i år enn i fjor, men akk, nei.

Hva er så rart med den policien? Både Estrel og Maritim har som regel at de kun refunderer hvis de får videresolgt rommet.
Ingen av de tilbyr automatisk refund uansett hvor tidlig du avbestiller.
Samme gjelder tidene og prisene i baren. Selv syntes jeg brus og snacks prisene der var litt stive, så holdt meg til å kjøpe inn fra kjøpesenteret ned i gata :)
Beste måte å sikre at jeg aldri gikk tom.

*************

Selv er jeg veldig fornøyd med årets con. Jeg har allerede postet den årlige rapporten på FA https://www.furaffinity.net/journal/7003144/
En rask oppsummering av den:
- Det var noen småting jeg irriterte meg over i fjor. Disse var alle nå forbedret.
- Alt fikk mye mer plass. Krevde litt mer gåing, men også mer ting tilgjengelig.
- Savnet EFs Pawpet show, men merket samtidig at det gav EF crewet tid til å fokusere på resten av conet.
- Var skikkelig herlig å kunne møte folk igjen. Blir stadig kjent med nye interessante personer, og kos å få møte igjen gamle venner.

Mest negative var at jeg ikke fikk tid til noen paneler jeg ville delta på, men det var min egen skyld.
Det er begrenset hvor mye man kan presse inn i 24 timer, og kloning er fortsatt ikke mulig.

Foxen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 220
    • Vis profil
Sv: Hvordan følte dere at EF21 var
« Svar #8 på: 03. okt, 2015, 23:11 »
Hva er så rart med den policien? Både Estrel og Maritim har som regel at de kun refunderer hvis de får videresolgt rommet.
Ingen av de tilbyr automatisk refund uansett hvor tidlig du avbestiller.
Samme gjelder tidene og prisene i baren. Selv syntes jeg brus og snacks prisene der var litt stive, så holdt meg til å kjøpe inn fra kjøpesenteret ned i gata :)
Beste måte å sikre at jeg aldri gikk tom.
Jeg har liten tro på at de ikke fikk videresolgt rommet på 4 uker. Hotellet er rett og slett bare griskt. Vanligvis har hoteller en frist på 24–72 timer ved ombooking, ikke 4–8 uker. Hvordan ting var på Maritim hva avbestillingsregler angår er for min del klingende likegyldig, all den tid policyen er like ræva begge steder. På Maritim stengte i alle fall ikke baren helt plutselig klokka 2, for øvrig hadde jeg ingen problemer med avbestilling av en natt på Maritim heller.

Når hotellet er så dyrt som det er, så forventer jeg hakket bedre service. Det beste med Estrel er frokosten.
« Siste redigering: 03. okt, 2015, 23:15 av Foxen »
Aldrig vidende at ville vige fra Ret og Retfærdighed, mindre raade nogen til ufornødne Processer eller i andre Maader med sine Raad befordre nogen uretvis Sag eller Intention.