Skrevet av Emne: [BYTTE/SELGE] Ønsker å selge xBoxen min. ^^  (Lest 2461 ganger)

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
[BYTTE/SELGE] Ønsker å selge xBoxen min. ^^
« på: 13. des, 2015, 12:34 »
Ønsker å selge xBoxen min, siden det ikke har vært noen respons på bytte. Jeg tenker 2000kr, men tar imot bud.

---Gammel Beskrivelse---
Har en xBox One, fungerer helt tip top. Er noen kosmetiske skraper på baksiden, men alt fungerer helt utmerket. Den har stått på bordet mitt med meget god kabel management, så har ikek blitt noe press på noen ledninger. Eneste jeg har brukt den til er å spille ett par matcher på Call of Duty Advanced Warfare, og spilt igjennom campaignen. Kjøpte den fordi jeg hadde noen venner som spilte, men når jeg skaffet meg xBoxen og Call of Duty, så sluttet de selvsagt å spille.

Selger og som jeg nevnte over, Call of Duty Advanced Warfare. Kjøpte helt nytt fra Komplett for 499 kroner, det er så å si ubrukt og har bare noen timer det ble brukt.

Jeg ønsker da å bytte dette til en Playstation 4 eller selge det ^^

Strømforsyning, IKKE OPPLADBARE batterier, og kontroller er med. Batteriene som står i varer utrolig lenke, men for alldel, ikke prøv å lade kontrolleren når de batteriene står i, for å bruke ladefunksjonen så behøves oppladbare batterier ^^ Er to ekstra batterier utenom de som står i kontrolleren med.
« Siste redigering: 14. des, 2015, 19:28 av Avacyn Wolfir »

Koto Wolfir

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 111
    • Vis profil
    • Wolfir's Pride Site
Sv: [BYTTE/SELGE] Ønsker å selge xBoxen min. ^^
« Svar #1 på: 20. des, 2015, 22:31 »
Desverre så er denne nå solgt.