Skrevet av Emne: Hvor mange furries jobber eller går du på skole med?  (Lest 9134 ganger)

Fenris

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 872
  • jeg har dysleksi men det skal ikke stoppe meg.
    • Vis profil
Sv: Hvor mange furries jobber eller går du på skole med?
« Svar #25 på: 07. sep, 2016, 13:50 »
Bare meg her
takk for at du tar deg tid til å lese mine meninger

Ps. Ny avatar diger den

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hvor mange furries jobber eller går du på skole med?
« Svar #26 på: 07. sep, 2016, 17:09 »
Er visst flere furs som har begynt på skole i samme bygg som meg :D Har ikke møtt dem enda, men kanskje en dag.

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Hvor mange furries jobber eller går du på skole med?
« Svar #27 på: 10. sep, 2016, 03:14 »
Jeg er på utkikk etter jobb, hvis noen vet noe ledig på sin arbeidsplass er det bare å plinge på.

Farad

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Blep
    • Vis profil
Sv: Hvor mange furries jobber eller går du på skole med?
« Svar #28 på: 10. okt, 2016, 01:14 »
Er nå 2 furries som jobber på butikken jeg jobber på (med 12 ansatte). Hjelper godt på at jeg fant ut at hun ene kollegaen hadde vært furry i yngre alder men ble skremt bort av ukjent grunn, så... Da var det ikke vanskelig å lure henne med på furbowl og få henne med igjen. Wheeeeee! :D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvor mange furries jobber eller går du på skole med?
« Svar #29 på: 19. okt, 2016, 13:53 »
Er mange på skolen min som går rundt med luer, hårbånd og gensere med ører på, de fleste er på kunstlinja. Men samtidig, kan det jo være en anime-nerd ting. Og jeg følger som regel ikke med på folka rundt meg, prøver bare komme fra A-B uten for mye kødd :P

Men det virker som det er flere nerdete folk der som sikkert hadde akseptert furry, iallefall. Aner ikke om det er masse furries, da, men kan godt hende noen lever i skjul.

Hadde sikkert vært mer venner å få på kunstlinja, enn IKT xD De i min klasse er så sjy, sjøl om jeg prøver å ta kontakt. Noen av dem er mindre sjy da.