Skrevet av Emne: Heyo! I'm back  (Lest 2039 ganger)

Oxy Monstercat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Nyæh, kattepus!
    • Vis profil
Heyo! I'm back
« på: 07. sep, 2016, 12:32 »
Skjer'a gutar?

Jeg har ikke vært aktiv her på omtrent et halvt år, men nå er det jaggu på tide at jeg involverer meg litt!

Mulig at noen av dere kjenner meg allerede, men for de som ikke gjør det:

Hei! Jeg er Christina Alexa, eller Oxygen. Jeg er 21 år gammel, og var født og oppvokst stolt Vestlending i Norges venaste bygd: Osøyri! Nå for tiden bor jeg i Tyskland, i Duisburg, Nordrhein-Westfalen, nært nok til Düsseldorf, Essen, og Köln! Jeg har bodd her siden November 2015, og det er greit nok, men jeg savner Noreg ;_;. Jeg har en Tysk kjæreste, som ikke er furry, og i år har vi vært sammen i 5 år!

Frem til Juni jobbet jeg med Microsoft, men jeg er nå på utkikk etter ny jobb. (Så om noen av dere vet noen arbeidsplasser i Tyskland fjskhrhikmkhg. >w>)

Jeg vet ikke hva ellers å si når en returnerer slik! Min fursona får en nok en idé av hvis en tar en titt på profilbildet mitt. Skulle gjerne vist full-body, men det bildet er NSFW så kanskje ikke.

Hva ellers da? Kontaktinformasjon er vel greit, hvis du for en eller annen grunn har lyst til å prate med meg!

Skype: Unreal_monstercat
Telegram: @OxyMonstercat
Steam: http://steamcommunity.com/id/unreal_monstercat

Bruker ikke stort annet, men kan sikkert bruke Discord eller hva enn kidsa bruker nå for tiden idk O.o.

Tschuß~!

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Heyo! I'm back
« Svar #1 på: 07. sep, 2016, 13:06 »
Hei og velkommen tilbake, har du noen interesser/ Hobbyer du driver med? :D
The raccoons will rule the world! But first we nap

Oxy Monstercat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Nyæh, kattepus!
    • Vis profil
Sv: Heyo! I'm back
« Svar #2 på: 07. sep, 2016, 13:32 »
Hei og velkommen tilbake, har du noen interesser/ Hobbyer du driver med? :D

Heihei! :3

Jau altså, jeg spiller en del spill da! ;w; Annet enn det gjør jeg ikke på stort nå for tiden, annet enn å nyte været og chille liksom. Jeg har veldig lyst til å komme inn i RPG-miljøet, spille bordspill og slikt, men jeg har til nå ikke funnet noen engelsk-språklige grupper her! :c

Pancake

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 165
  • I am the Coon-King!
    • Vis profil
Sv: Heyo! I'm back
« Svar #3 på: 07. sep, 2016, 13:47 »

Heihei! :3

Jau altså, jeg spiller en del spill da! ;w; Annet enn det gjør jeg ikke på stort nå for tiden, annet enn å nyte været og chille liksom. Jeg har veldig lyst til å komme inn i RPG-miljøet, spille bordspill og slikt, men jeg har til nå ikke funnet noen engelsk-språklige grupper her! :c

Du kunne ha blitt med en gruppe jeg er med i, men blir kanskje litt drøyt å dra tur-retur Tyskland-Norge for å spille DnD xD
The raccoons will rule the world! But first we nap

Oxy Monstercat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • Nyæh, kattepus!
    • Vis profil
Sv: Heyo! I'm back
« Svar #4 på: 07. sep, 2016, 14:07 »

Du kunne ha blitt med en gruppe jeg er med i, men blir kanskje litt drøyt å dra tur-retur Tyskland-Norge for å spille DnD xD

Aw, takker! Du har nok rett i det, litt lang reise xD Kanskje hvis jeg kommer tilbake en gang!