Skrevet av Emne: Skype link bilde og lang beskrivelse  (Lest 3793 ganger)

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Skype link bilde og lang beskrivelse
« på: 25. jan, 2016, 03:05 »
Småpirk
  • Et stykke under profilbildet på alle som har lagt til skype adresse ser jeg bare et bilde som browsern ikke finner (med tittel teksten over seg)
    Det er på forum poster slik som denne, min er nok intet unntak.
    Er det sånn for andre også? Noe som bør oppdateres?

  • "Vis uleste innlegg siden forrige besøk." og "Vis nye svar på dine innlegg", Holder det ikke med "Nye Innlegg" og "Nye Svar" så det kan blende inn med de andre og heller ha den lange beskrivelsen på den siden eller som tittel tekst .. og hvis det ikke er nye så kan kanskje linken være i annen farge? blende inn mer?

  • linker i forumet er vanskelig å skille ut ifra tekst
« Siste redigering: 26. jan, 2016, 23:56 av FoxInABox »

Space

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Mow!
    • Vis profil
    • northpaw.space
Sv: Skype link bilde og lang beskrivelse
« Svar #1 på: 22. mar, 2016, 22:23 »
Småpirk
  • Et stykke under profilbildet på alle som har lagt til skype adresse ser jeg bare et bilde som browsern ikke finner (med tittel teksten over seg)
    Det er på forum poster slik som denne, min er nok intet unntak.
    Er det sånn for andre også? Noe som bør oppdateres?
Beklager, gir en liten bump på denne, siden Skype-linken fremdeles er og har vært et problem en god stund: Skype sluttet (beklageligvis) å tilby tjenesten deres med visning av Skype-status som bilde på nett i mai 2015. Letteste løsning er antageligvis å bytte til f.eks. ikonet (som er frigitt for bruk, ref. WikiMedia Commons-siden til originalbildet) eller noe lignende, med en kjapp demo her sånn for ordens skyld.
« Siste redigering: 23. mar, 2016, 01:54 av Space »

FoxInABox

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 64
  • merf~
    • Vis profil
Sv: Skype link bilde og lang beskrivelse
« Svar #2 på: 31. mar, 2017, 03:18 »
Fortsatt ikke fikset eh, vel .. kan legge til at det også skjer med Yahoo bildet.