Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4836686 ganger)

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14875 på: 01. okt, 2013, 20:52 »
Gratulerer ^^
Har oppkjøringa mi nå på Onsdag 2. Oktober :3

Hadde en liten kjøretime isted med kjørelærer, faktisk ganske likt som du sa at det var med oppkjøringa. By/landeveg, og vanskelig sted. Skal ha gjennomgang av de testene rett før jeg skal kjøre opp. De er jo ganske så lette da ^^
Gratulerer, Exodai!

Selv har jeg en kjøretime til, også blir det glattkjøring, så jeg er på vei jeg også! (høhø, på vei.)

Tusen takk, og lykke til begge to! Skal nok gå bra se, er ikke så ille som man tror. :)

Feiret lappen med å dra på en harrytur til Svinesund i dag, godteskapet er fylt opp! [w-happy]
FurAffinity          DeviantArt


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14876 på: 01. okt, 2013, 20:58 »

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14877 på: 01. okt, 2013, 21:54 »

Irritert fordi KrF.

http://www.dagbladet.no/2013/10/01/nyheter/innenriks/politikk/religion/kristendom/29543105/

Sukk. Stønn.
Hvorfor skal de det?
I steden for å fokusere mer på en religion, så kan de jo ekspandere litt da.. Lærer jo ikke en gang om jødedom på VGS nå.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14878 på: 01. okt, 2013, 21:57 »

Irritert fordi KrF.

http://www.dagbladet.no/2013/10/01/nyheter/innenriks/politikk/religion/kristendom/29543105/

Sukk. Stønn.
Hvorfor skal de det?
I steden for å fokusere mer på en religion, så kan de jo ekspandere litt da.. Lærer jo ikke en gang om jødedom på VGS nå.

Utrolig hvor mye skade ett part med bare litt over 5% oppslutning kan gjøre. De har gjort slik at fastleger kan nekte å henvise til abort igjen også.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14879 på: 02. okt, 2013, 00:57 »
Hype or not? blir spennende å se om World of Warcraft filmen blir bra, selv ønsker jeg at blizzard selv hadde laget den i ren animasjon, mest fordi de animasjonene de har laget så langt er saodkijasjfhasjkdhsa bra, men også fordi Lore til wow er så pass bra at det blir vanskelig å sette på et lerret.

uansett ønsker jeg de lykke til med inspillingen! :)

http://www.mmo-champion.com/threads/1354573-Warcraft-Movie-Release-December-18-2015
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14880 på: 02. okt, 2013, 02:47 »
Hype or not? blir spennende å se om World of Warcraft filmen blir bra, selv ønsker jeg at blizzard selv hadde laget den i ren animasjon, mest fordi de animasjonene de har laget så langt er saodkijasjfhasjkdhsa bra, men også fordi Lore til wow er så pass bra at det blir vanskelig å sette på et lerret.

uansett ønsker jeg de lykke til med inspillingen! :)

http://www.mmo-champion.com/threads/1354573-Warcraft-Movie-Release-December-18-2015

dasuifhasufipdsa

IDOSHPUIDHSUIP

HNNNNNGHHHHH

**FANGIRLING INTENSIFIES**
---


ellers ontopic: Jeg lager pizza fordi mammers og pappers spiste all tacoen min. Sadface.

---

EDIT: 2spooky4u
« Siste redigering: 02. okt, 2013, 05:16 av Skyee »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14881 på: 02. okt, 2013, 12:30 »
De to siste regningene jeg har fått har vært på kr 0 og et negativt tall. Litt what, men jeg klager ikke.

Shit, det er onsdag allerede. Tiden går fort når en har det moro. Eller reiser med tog. Skarpen og jeg dro til Stavanger på søndag, så Jeff Dunham live på mandag og reiste tilbake til Heggedal på tirsdag. Selve forestillingen var så som så. Noen ganger lo jeg, andre ganger kjedet jeg meg. Publikum generelt virket underholdt, tho, så det ble aldri pinlige stillheter.

Nu er jeg hjemme alene for første gang på en stund og det er ok.

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14882 på: 02. okt, 2013, 13:07 »
Sitter og venter på broren min og kameraten hans som kommer kjørende innover fra Fredrikstad. Har ikke sett noen av dem på evigheter, så sitter nesten og skjelver i stolen. I tillegg har de med seg en chinchilla som broren min ikke kan ta vare på lenger, så den skal jeg nå kose med dag ut og dag inn! ;D
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14883 på: 02. okt, 2013, 13:15 »
Lei meg og skuffet over meg selv. Klarte ikke oppkjøringa, og har ikke hatt det særlig bra når det gjelder humøret mitt i det siste. Får bare tanken om at alle sammen rundt meg har fremgang der jeg ikke klarer meg så bra. Spesielt sosialt :c

Jeg har jo klart meg greit i forhold til skole og slikt. Kan jo gå lærerhøgskole i Levanger når jeg er ferdig i førstegangstjenesten. Så langt er jeg den eneste ungen i huset som har gjort det ferdig uten noe styr. Men når det gjelder sosiale ting, så er alle andre så utrolig mye bedre enn meg. Klarer såvidt å snakke med folk over skype som nesten aldri tar kontakt med meg.

Eh. Får ikke tenke for mye på det. Annet enn det går det jo helt greit med meg.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14884 på: 02. okt, 2013, 15:24 »
Lei meg og skuffet over meg selv. Klarte ikke oppkjøringa, og har ikke hatt det særlig bra når det gjelder humøret mitt i det siste. Får bare tanken om at alle sammen rundt meg har fremgang der jeg ikke klarer meg så bra. Spesielt sosialt :c

Awh, så synd :c Jeg er redd for at jeg kommer til å faile selv.. Var på første kjøretime på en stund igår, og fikk vite at jeg var mye dårligere til å kjøre nå enn før, og det er bare 2 uker til oppkjøring D:

Såeh, jeg føler de neste 2 ukene bare er kaos egentlig. Har 3 innleveringer på skolen, en av dem hvor jeg ikke skjønner hva jeg skal gjøre, jeg har mange kjøretimer + oppkjøring, i tillegg har jeg 2 jobber jeg må jobbe på >.< Gawd, jeg hadde gitt mye for litt fri :c

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #14885 på: 02. okt, 2013, 16:09 »
Burde vel sette i gang å tegne på comissions nå o3o

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #14886 på: 02. okt, 2013, 17:07 »
Jeg fikk bursdag kake i daaag! : D Yaay mee <3

Laget av FreesTyler C:

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14887 på: 02. okt, 2013, 20:16 »
Lei meg og skuffet over meg selv. Klarte ikke oppkjøringa, og har ikke hatt det særlig bra når det gjelder humøret mitt i det siste. Får bare tanken om at alle sammen rundt meg har fremgang der jeg ikke klarer meg så bra. Spesielt sosialt :c

Aww, den er utrolig kjip! :/ Hva var grunnen til at du strøyk?

~

Kjørte min første road-trip til gudbrandsdalen alene i dag, rimelig sliten etter 30 mil.
Var meget morsomt though. :3
FurAffinity          DeviantArt


Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14888 på: 03. okt, 2013, 00:26 »
Lei meg og skuffet over meg selv. Klarte ikke oppkjøringa, og har ikke hatt det særlig bra når det gjelder humøret mitt i det siste. Får bare tanken om at alle sammen rundt meg har fremgang der jeg ikke klarer meg så bra. Spesielt sosialt :c

Aww, den er utrolig kjip! :/ Hva var grunnen til at du strøyk?


For det meste fartstilpasning før kryss og slikt. Hun syntes det gikk for fort.
Så var det krysning av ei gågate som gikk dårlig. Hadde litt høg fart der også.
Alt av landevegs-kjøring gikk jo lett da.
De som var på jobb på vegvesenet den dagen var ikke de som folk hadde mest tillit til da. Og når hun snakket, var det som å høre på en GPS.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14889 på: 03. okt, 2013, 10:16 »
Woop. Tror denne dagen blir bra. Lunsj på jobben til Skarpen, også henge med Eltanin i Reptilparken. <3

Also: sinna.. Erna Solberg: "Å redusere dette til et spørsmål om kvinner blir litt lite i den store sammenhengen." NEI DET BLIR DET FUCKINGS IKKE.

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14890 på: 03. okt, 2013, 10:48 »
Aand I'm back! Går vel bra nok med meg, skjer ikke noe særlig spesielt for tiden xD føler det blir så dumt å poste når de fleste andre furs her legger ut om problemene sine og slikt, også har jeg ingenting xP nåja, da vet ihvertfall folk at jeg er i live :3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14891 på: 03. okt, 2013, 11:32 »
Har det ganske bra :3
Skulle egentlig til Brumunddal for å søke jobb på en McDonalds som skulle ha døgnåpent og trengte rundt 40 folk. Jeg klarte å forsove meg, så det ble ikke noe av det :p

Det er litt kjipt da, men jeg har egentlig ikke lyst til å ha jobb så langt unna uansett. Det å flytte på hybel er også et stort nei akkurat nå.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14892 på: 03. okt, 2013, 17:46 »
Snakket med sjefen i reptilparken om mulig praksisplass. Jeg kommer kanskje til å jobbe der fra januar, om han vil ha meg. Jeg er så håpefull. Det hadde vært så kult.
« Siste redigering: 03. okt, 2013, 17:48 av Atrox »

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14893 på: 03. okt, 2013, 22:05 »
Snakket med sjefen i reptilparken om mulig praksisplass. Jeg kommer kanskje til å jobbe der fra januar, om han vil ha meg. Jeg er så håpefull. Det hadde vært så kult.

Ditto. Det må skje.

Jeg var med Atrox i reptilparken i dag, og det var superfun. Reptiler er så herlige, spesielt slanger.

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14894 på: 03. okt, 2013, 22:55 »
Ganske så produktiv dag for meg, håper det forsetter sånn :P
Driver å fikler litt med kameraet nå :P
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14895 på: 03. okt, 2013, 23:00 »
Fant en monster i sekken så jeg sitter å nyter den. Husker ikke engang når jeg kjøpte den :I

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14896 på: 04. okt, 2013, 07:16 »
Så fjorten elg når vi kjørte til UiT i dag, alle på den lille øya vi bor på.

Dvs ~4.5 elg pr. kilometer.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14897 på: 04. okt, 2013, 07:57 »
Så fjorten elg når vi kjørte til UiT i dag, alle på den lille øya vi bor på.

Dvs ~4.5 elg pr. kilometer.

4.5


jeg føler jeg er overtrøtt kanskje muligens .... I need sleep ahhhh

CTL

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 169
  • No free hugs!
    • Vis profil
    • Facebook side.
Sv: Din status!
« Svar #14898 på: 04. okt, 2013, 17:55 »
Angst..  :-\
+

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14899 på: 04. okt, 2013, 18:19 »
700km kjørt på 3 dager, man jeg er sliten som f. >.<

Gleder meg til å møte wuffen min og andre furs i morgen da. [w-happy]
FurAffinity          DeviantArt