Skrevet av Emne: Hallo er ny her =)  (Lest 6333 ganger)

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Hallo er ny her =)
« på: 26. mai, 2009, 08:55 »
Hallo til alle furry's og scalies og det :P jeg er ny her... er menneske.. men uansett så liker jeg furry's veldig godt kjenner noen utenlandske men tenkte jeg kunne bli kjent med norske også vel? hvis det er noen som vil bli kjent hehe :)

Så hallo til alle sammen!
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #1 på: 26. mai, 2009, 10:09 »
greit kan bli kjent jeg!^^ hva med at du kan si mer om deg: i person hvem: mer om deg hva: du er hvor: du er og hvorfor: er du sånn er du der og sånne ting. mer om meg er det jo bare og se på min introduksjon. og isåfall velkomen! [ureshii]

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #2 på: 26. mai, 2009, 11:16 »
velkomen velkomen,
tror du vil like deg her på norpaws
 [cool]
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #3 på: 26. mai, 2009, 12:39 »
<Luktepå> Hei! Velkommen til Norpaws - Håper du liker deg her, vet at jeg gjør det i allefall!
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #4 på: 26. mai, 2009, 15:02 »
Ahh... hehe.. takk og takk.. ja jeg håper da det :) håper jeg kan få noen furry eller scalie venner her og.. hadde vært morro om noen hadde levd i nærheten eller i byen min og :D

Tusen hjertelig for velkomsten av dere som har posta nå :)
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Chet

  • Gjest
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #5 på: 26. mai, 2009, 19:44 »
Heja! ^^
*potehilse*
Velkommen skal du være til Norpaws :3
Veldig morsomt å møte på nye =) Ta deg en tur innom Irc en dag, så kan du alltids slå av en prat med de der  [ureshii]


Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #6 på: 26. mai, 2009, 22:20 »
Vælkømmin, smoothskin ;P

Vi er for det meste snille - hvis vi biter så har du sikkert prøvd å stikke av med smågodtet vårt :P Eller så er noen litt for lekne.

Å med deg'a? Hvor har du hi hen, hvordan jakter du til livets opphold?
Og de vanlige spørsmålene; værhårle.. hmm.. Skostørrelse, lengde på oppbretten på buksa og vidden på neseborene dine?
Du vet.. sånne vanlige ting som alle er nysgjerrige på ^.^
Why wasn't I informed?

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #7 på: 26. mai, 2009, 22:44 »
heihei Chen... og hvorfor lurer du på det?.. jeg holder Hus i Vestfold :P

og jeg skjønner ikke hvorfor du skal ha sko størelsen min lol. og bite?.. hmm... hørtes ikke noe bra ut men jeg er ikke typen som stjeler noe heller... hehe..
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #8 på: 26. mai, 2009, 23:05 »
Knowledge is power
Why wasn't I informed?

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #9 på: 26. mai, 2009, 23:10 »
uhh.. okay... vell hvis det er noen der ute som vil bli venn med meg bare og svare :) jeg liker også og RP hvis noen gjør det... så er bare og pm eller leave en reply jeg er ganske hyggelig :)
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #10 på: 26. mai, 2009, 23:25 »
Vestfold sier du? I nærheten av Tønsberg da kanskje? : o

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #11 på: 26. mai, 2009, 23:57 »
Vestfold sier du? I nærheten av Tønsberg da kanskje? : o

Hehe... ja.. Larvik :P går tog i mellom oss vil jeg tro xD

umm ja.. går tog i mellom oss :P
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #12 på: 27. mai, 2009, 07:05 »
Hva? Lar dere et tog komme mellom dere??   [laugh]


"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #13 på: 27. mai, 2009, 13:13 »
Hehe... bare foreslår en måte og komme til larvik der jeg bor på en lett måte :P bor 20 min eller 15 min gå tur bort fra tog stasjon :P
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #14 på: 27. mai, 2009, 21:11 »
--slettet--

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #15 på: 27. mai, 2009, 21:29 »
Heh.. tusen takk Ray Wolf :)
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #16 på: 27. mai, 2009, 23:15 »
Vælkømmin, smoothskin ;P

Vi er for det meste snille - hvis vi biter så har du sikkert prøvd å stikke av med smågodtet vårt :P Eller så er noen litt for lekne.

Å med deg'a? Hvor har du hi hen, hvordan jakter du til livets opphold?
Og de vanlige spørsmålene; værhårle.. hmm.. Skostørrelse, lengde på oppbretten på buksa og vidden på neseborene dine?
Du vet.. sånne vanlige ting som alle er nysgjerrige på ^.^

Hehe... vell her er svarene dine :)

Jeg har Hi i Vestfold Larvik :p

og jeg jakter til livets opphold hmm... vell.. jeg jobber med ved og liker og være med venner og gjøre ting og tang :p

og har ikke værhår men har jo litt bart da LOL oh sko størelse er 44-45 lol og lengden på oppbredden er jeg ikke sikker på men er vel 36 eller noe sånt :P lol... og vidden på nesse borene har jeg ingen anelse på sorry LOL

driver ikke måler nese borene hehe LOL
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #17 på: 02. jun, 2009, 19:03 »
På tide å få jobbet meg i gjennom noen av disse introduksjonstrådene jeg har gått glipp av...

Velkommen til forumet, Morten! Håper du har trivds (huff, vanskelig ord å bøye) her så langt, og at du vil fortsette å trive deg her fremover.

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hallo er ny her =)
« Svar #18 på: 02. jun, 2009, 19:04 »
Hehe... ikke noe problem..

ok tusen takk  ;D
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D