Skrevet av Emne: Dagens tips  (Lest 2068 ganger)

Dwoofie

  • Gjest
Dagens tips
« på: 23. feb, 2013, 02:57 »
En ide jeg fikk plutselig. Dette vil da være en tråd hvor du legger ut enkle tips.

For eksempel, drikk varmt vann med en sitronskive i om morgenen, siden det hjelper deg med å kjenne etter hvor sulten du er + det har mange andre gode egenskaper.

Kan og være et tips fra noe du har lært som du vil prøve å huske, sånn som å ikke drikke cola mens du har mentos i munnen.

Bare å legge ut tips, hva enn tipset hjelper med.

ScandiYatt

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 229
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Dagens tips
« Svar #1 på: 23. feb, 2013, 03:55 »
Hørtes ut som en god ide. ^^

okay, ma tip!
jeg har hatt vorter på hendane før, men heldigvis er de nå borte vekk. ^^
Grunnen va at jeg brukte bananskall, hadde det på meg 2 netter og 1 dag, deretter går de vekk av seg selv.

Prøve dette siden alle de gangene jeg fryste den, og kutta og skjerte som ein tulling virka ikke. :/
Så prøve da det game "kjerring rådet" der, og det funka fett. ^^

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Dagens tips
« Svar #2 på: 25. feb, 2013, 09:52 »
Spis havregryn, så er du mett i mange timer o.o Det smaker ikke noe godt synes jeg, men hvis man har frukt eller noe oppi den så fungerer det.

Catya

  • Gjest
Sv: Dagens tips
« Svar #3 på: 25. feb, 2013, 15:30 »
For eksempel, drikk varmt vann med en sitronskive i om morgenen, siden det hjelper deg med å kjenne etter hvor sulten du er + det har mange andre gode egenskaper.

Funker det kun om morningen?

Tips....når du er forkjølt eller begynner å bli det, så må du prøve denne oppskriften:

Varm melk med honning, pepper, hvitløk krydder, chili krydder (kan sløyfes) og en liten skvett cognac før du legger deg, den hjelper som bare det. Går også an å ha litt cognac i kaffen hvis du ikke liker melk, og bruk gjerne nesespray som virker mot tett OG rennende nese (ikke bare mot den ene eller andre) og neste morgen er du garantert bedre :)

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Dagens tips
« Svar #4 på: 25. feb, 2013, 16:09 »


Tips....når du er forkjølt eller begynner å bli det, så må du prøve denne oppskriften:

Varm melk med honning, pepper, hvitløk krydder, chili krydder (kan sløyfes) og en liten skvett cognac før du legger deg, den hjelper som bare det. Går også an å ha litt cognac i kaffen hvis du ikke liker melk, og bruk gjerne nesespray som virker mot tett OG rennende nese (ikke bare mot den ene eller andre) og neste morgen er du garantert bedre :)

i approve, cognac eller akevitt fungerer som pokker, føler du deg dårlig før du legger deg, ta et glass med cognac eller akevitt ^^
The more i learn about people, the more i like my dog.

Dwoofie

  • Gjest
Sv: Dagens tips
« Svar #5 på: 25. feb, 2013, 22:54 »
For eksempel, drikk varmt vann med en sitronskive i om morgenen, siden det hjelper deg med å kjenne etter hvor sulten du er + det har mange andre gode egenskaper.

Funker det kun om morningen?

Tips....når du er forkjølt eller begynner å bli det, så må du prøve denne oppskriften:

Varm melk med honning, pepper, hvitløk krydder, chili krydder (kan sløyfes) og en liten skvett cognac før du legger deg, den hjelper som bare det. Går også an å ha litt cognac i kaffen hvis du ikke liker melk, og bruk gjerne nesespray som virker mot tett OG rennende nese (ikke bare mot den ene eller andre) og neste morgen er du garantert bedre :)

Det med sitronskive bør hjelpe uansett når på dagen.

Men jeg tror nok den oppskriften du sa ville være ganske bra. Hvitløk, alkohol, honning, og sterke ting hjelper vanligvis. Kan godt hende med at det forhøyer kroppstemperaturen, og hjelper å drepe bakteriene.

Sterke nudler bør også være brukbar, siden det gir væske. Å legge til hvitløk er ikke så dumt det heller ^^

Bruk helst matolje, rapsolje når du steker, og olivenolje til alle typer kald mat. Margarin er veldig usunt, og smør inneholder dessverre melk som også ikke er så sunt/mange er allergisk mot.