Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4836861 ganger)

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21350 på: 15. okt, 2015, 21:21 »
Er så lei av alle prøvene og fremføringene  [w-cry] vi har en naturfagprøve i morgen og jeg må skrive en oppgave og fremføring om anorexia til neste uke

Enig prøver og fremføringer er ikke gøy akkurat  :P
Vi har en naturfagsprøve og en norsk fremføring imorgen og på torsdag i neste uke har vi en mat og helse test(tror det er skriftlig) :P :(
Vel gjort ferdig presentasjonen og øvd på prøven så håper jeg ikke får hjernteppe når de timene kommer

Lykke til da med prøven og den anorexia fremmføringen

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21351 på: 16. okt, 2015, 19:45 »
takk og lov førr at det er helg no. har vært en fin fredag for denna dragen. starta dagen med vanlig åpningsrutine på avfallstasjonen. og første kunde for dagen var min kjørelærer som kom i sin volkswagen golf skolebil. han satt meg opp på landeveiskjøring. ellers har dagen vært rolig, det var jo en dame rundt i halv 10 tiden i dag som kom og ga meg og mine kollegaer ei full eske av melkeskjokolade, ho ga oss også 1.5 liter cola hver. på toppen av det heile. så ga damen oss 18 store poserpotetgull. så var det sikkert rundt 1 time til vi skulle stenge, sjefen spør om jeg kan jobbe overtid.... den følelsen når du har lyst å si nei men kan ikke siden jobben er underbemmanet. så sjefen min spanderte sushi på dragen  8) sjøl om det har regnet i hele dag så sa jeg ja til overtidsjobb...

men men no kan jeg ta det med ro *spretter åpen corona*
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Micael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 46
  • m3m3s
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21352 på: 16. okt, 2015, 21:36 »
Er så lei av alle prøvene og fremføringene  [w-cry] vi har en naturfagprøve i morgen og jeg må skrive en oppgave og fremføring om anorexia til neste uke

Enig prøver og fremføringer er ikke gøy akkurat  :P
Vi har en naturfagsprøve og en norsk fremføring imorgen og på torsdag i neste uke har vi en mat og helse test(tror det er skriftlig) :P :(
Vel gjort ferdig presentasjonen og øvd på prøven så håper jeg ikke får hjernteppe når de timene kommer

Lykke til da med prøven og den anorexia fremmføringen
ugh noen ganger blir det litt mye på en gang ;-; vi hadde 2 prøver tidligere denne uka

EDIT: takk! lykke til du også :DD

------

5+ på bolleprøve!!!!!11!!!

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21353 på: 16. okt, 2015, 22:35 »
Er så lei av alle prøvene og fremføringene  [w-cry] vi har en naturfagprøve i morgen og jeg må skrive en oppgave og fremføring om anorexia til neste uke

Enig prøver og fremføringer er ikke gøy akkurat  :P
Vi har en naturfagsprøve og en norsk fremføring imorgen og på torsdag i neste uke har vi en mat og helse test(tror det er skriftlig) :P :(
Vel gjort ferdig presentasjonen og øvd på prøven så håper jeg ikke får hjernteppe når de timene kommer

Lykke til da med prøven og den anorexia fremmføringen
ugh noen ganger blir det litt mye på en gang ;-; vi hadde 2 prøver tidligere denne uka

EDIT: takk! lykke til du også :DD

------

5+ på bolleprøve!!!!!11!!!

Ja kan bli litt mye men heldigvis over nå [w-happy] heeeelg endelig!!!!
Takk selv og grattis med 5+  ;D

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21354 på: 16. okt, 2015, 22:46 »
Da er det straks kvelden, prøve å bli friskere for ligger fortsatt syk med hoste og slim i halsen.-. Litt usikkert på om jeg og exo klarer å komme oss på desu Japan, men vi håper ihvertfall på å kunne komme en kort tur.

HumaneWolf

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 122
  • Hi I'm Mane
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21355 på: 17. okt, 2015, 10:55 »
Kjedelig å være kvalm og kaste opp. Hvertfall bedre i dag, men helt elendig i går kveld :/

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21356 på: 17. okt, 2015, 16:29 »
Veldig frustert over at vi ikke kunne komme oss til Desu idag.

Blir aldri syk ellers men ofc før Desucon ble jeg så syk at jeg måtte inn på akutten i Drammen.

Ord beskriver ikke hvor mye denne sykdommen har ødelagt nå i en halv uke, jobbintervju, Desucon, misser ut på alt det fine været der ute, missa ut på et mindre furmeet også, har knapt klart å spise eller drikke, yayy.
FurAffinity          DeviantArt


HumaneWolf

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 122
  • Hi I'm Mane
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21357 på: 17. okt, 2015, 16:33 »
Da er det straks kvelden, prøve å bli friskere for ligger fortsatt syk med hoste og slim i halsen.-. Litt usikkert på om jeg og exo klarer å komme oss på desu Japan, men vi håper ihvertfall på å kunne komme en kort tur.

Veldig frustert over at vi ikke kunne komme oss til Desu idag.

Blir aldri syk ellers men ofc før Desucon ble jeg så syk at jeg måtte inn på akutten i Drammen.

Ord beskriver ikke hvor mye denne sykdommen har ødelagt nå i en halv uke, jobbintervju, Desucon, misser ut på alt det fine været der ute, missa ut på et mindre furmeet også, har knapt klart å spise eller drikke, yayy.
Kjedelig, hvertfall når dere går glipp av ting dere vil være med på på grunn av skydommen :/

God bedring da!

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #21358 på: 17. okt, 2015, 18:20 »
Veldig frustert over at vi ikke kunne komme oss til Desu idag.

Blir aldri syk ellers men ofc før Desucon ble jeg så syk at jeg måtte inn på akutten i Drammen.

Ord beskriver ikke hvor mye denne sykdommen har ødelagt nå i en halv uke, jobbintervju, Desucon, misser ut på alt det fine været der ute, missa ut på et mindre furmeet også, har knapt klart å spise eller drikke, yayy.

Awh, that sucks :/ God bedring til dere begge da~

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21359 på: 17. okt, 2015, 18:55 »
blir sikkert en sein kveld på dragen i kveld. skal sitte å se tien long's grumpystream som begynner rundt i 12 - 1 tia i natt. gledes
 8)
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21360 på: 17. okt, 2015, 19:29 »
Var kult på desu i dag =^-^= turen hjem var litt spesiel da en mann kastet alle utlendingene av bussen :V men ellers en veldig fin dag, var hyggelig å møte folk.... middagen ble McDonalds men det får gå ^^
« Siste redigering: 18. okt, 2015, 00:02 av Smiling »

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21361 på: 18. okt, 2015, 00:52 »
10 minutter igjen til Tien long's grumpystream starter. kom innom å se dersom dere vil. live nå https://furstre.am/stream/grumpytienlong
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Woofi

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #21362 på: 18. okt, 2015, 02:15 »
ble nettop ferdig med å redigere video, å HUFF så ille lei jeg er av den sangen som jeg redigerte alt oppå

Ebbie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 296
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #21363 på: 18. okt, 2015, 02:30 »
Har fallt bort fra hele den norske fandomen, så i dag, nå den siste timen har jeg logga på forumet igjen, og begynt å skrive.. mange følelser har komment, blant annet sjalusi.. men for det aller meste føles det bra, og jeg håper jeg får beynne å snakke norske furries igjen ^^

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21364 på: 18. okt, 2015, 02:46 »
Vært en veldig hyggelig dag med desu og bursdagfest. ^^ Truffet på mange awesome furries igjen, og sett at kompisen min har vært fullstendig drita x3
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21365 på: 18. okt, 2015, 11:46 »
enda syk og veldig lei. Har vært dårlig i en og en halv uke nå cirka.

;_; og jeg som har telefonfobi får ikke ringt noe lege. Foreldre hjelper fint lite til. Gudavmeien...

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #21366 på: 18. okt, 2015, 11:48 »
enda syk og veldig lei. Har vært dårlig i en og en halv uke nå cirka.
;_; og jeg som har telefonfobi får ikke ringt noe lege. Foreldre hjelper fint lite til. Gudavmeien...

1.5 uke uten å ha vært hos legen. Oo
Har dem ikke noe nettside du kan booke via?

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21367 på: 18. okt, 2015, 19:09 »
Var på reptilparken med noen venner i dag. Kom veldig godt overens med hun som jobbet der, så det endte med at vi fikk lov til å sitte på bakrommet og holde masse masse slanger. <3 It was so much fun. Nå har jeg post-reptilpark sadness og skulle ønske jeg hadde min egen kosenuddel. :(

Chesta

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 749
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21368 på: 18. okt, 2015, 19:12 »
Blir det noe secret santa i år? [w-confused] [w-happy]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21369 på: 18. okt, 2015, 23:11 »
Var på reptilparken med noen venner i dag. Kom veldig godt overens med hun som jobbet der, så det endte med at vi fikk lov til å sitte på bakrommet og holde masse masse slanger. <3 It was so much fun. Nå har jeg post-reptilpark sadness og skulle ønske jeg hadde min egen kosenuddel. :(
Min post-reptilpark sadness har vart veldig lenge nå. .__.

Chesta: Oh der sa du noe. Jeg kan lage emne litt senere i kveld. :3

Edit: Secret santa 2015: http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=5412.0
« Siste redigering: 19. okt, 2015, 00:51 av Atrox »

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21370 på: 19. okt, 2015, 00:37 »
den følelsen når du klarer å miste nøkkelen til leiligheta og døra er låst og telefonen er tom for strøm. da har du en bra situasjon.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #21371 på: 19. okt, 2015, 00:58 »
Jeg ser dobbelt. Tror det skyldes skolearbeid og intens pc-stirring. Nå må jeg ha lapp over øyet som jeg ikke har hatt siden jeg var ti. I feel small. :b

HumaneWolf

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 122
  • Hi I'm Mane
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21372 på: 19. okt, 2015, 10:07 »
Dro ikke hjemmefra før 9:45 i dag, bilen hadde stått i sola siden soloppgang og hadde på dieselvarmer noen minutter før jeg gikk ut og måtte fortsatt skrape is av frontruta D:

*kaldt*

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21373 på: 19. okt, 2015, 21:34 »
har hatt ein posetiv og negativ helg

hadde ein større fest hos meg over 2 dager :P spillte masse poker, jackbox med musikk og skitpreik :P og mekka raspeballer/komler :P med bacon, vossakorv, kålrabistappe
var ein kjempesuksess 

eg mast og bestemoren min i helgen :( hun var 91år og hadde vert veldig sjuk over ein lengre periode
ikkje missforstå men var kansje for det beste at hun sovna stille og rolig inn uten noke smerte, men er tungt å miste familie

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #21374 på: 19. okt, 2015, 22:25 »
sitter å ser på hotell i lillestrøm. tenker blir tidlig bokking for denna dragen med desucon 11
rererere i'm a tromso dragon. rawr