Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4834465 ganger)

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4050 på: 31. mar, 2011, 12:34 »
nå skal jeg legge meg på senga og krølle meg sammen og kose meg mens jeg ser på TV
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4051 på: 31. mar, 2011, 12:37 »
pycnopodia: Etter mye frustrasjon, telefoner hit og dit og samtaler med kjæresten, har jeg kommet frem til at jeg blir her i Norge med 99% sikkerhet. Danmark hadde vært veldig fint og slik, men det spørs hvor lurt det er når jeg allerede har 2 års studielån på et studie jeg dropper. Desuten tror jeg jeg ville trives som lærer(det var alternativet) i naturfag og K&H - og skulle jeg gå lei de fagene er det jo mange andre fag å undervise i, som religion.
Så jeg har det relativt bra. Jeg skal kle på meg og stikke bort på uni for å bestille veiledertime. *yawn*
« Siste redigering: 31. mar, 2011, 12:44 av Atrox »

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4052 på: 31. mar, 2011, 12:41 »
er litt sur siden pappa ikke tar meg med på fotballkamp i morra... han har VIP billeter og alt -.-'
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4053 på: 31. mar, 2011, 13:49 »
Har musikk i perspektiv og drikker kaffe.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4054 på: 31. mar, 2011, 14:01 »
Stresser med EF-rom.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4055 på: 31. mar, 2011, 14:08 »
Ble nettopp irritert av denne artikkelen. for no rææævel! Plus å vente 3 timer på at IT ska reset passordet mitt fordi jeg glemte det gjorde ikke saken bedre <.<

Venter på å komme meg ut, og for å finne ut hvor the boys har gjemt seg x3
Trenger no hyggelig nå merker jeg.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4056 på: 31. mar, 2011, 14:26 »
Jeg er glad! :D

Kjemilæreren min suger, men norsklæreren min elsker kåseriet mitt om datalagringsdirektivet.
Første hun sa er "Du er modig som tørr å skrive om noe sånt".

Hun lo høyt. Ååh, jeg ble glad.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4057 på: 31. mar, 2011, 14:28 »
Fikk igjen essayet mitt fra norsken. Ganske fornøyd, fikk 5/6. Fattarn sa det var noe av det vakreste han hadde lest. Ha, ha.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4058 på: 31. mar, 2011, 14:38 »
@Trash: Snakket med noe av de som fortsatt har sagt de er ledige?
Og gratulerer. Du vil ikke se karakterene min fra videregående. De var et sørgelig kapittel (Leve eksamensskrekk og ukurerbar håndskrift).

@Wolftale: Ikke artikkel, men debattinnlegg. Og et veldig dårlig et for å si det mildt.
Et debattinnlegg kun basert på hersketeknikker (angripe enkeltpersoner/orginisasjoner, kallenavn, forenklinger, "straw man argument", null selvkritikk og mer).
Les den igjen og spør deg selv om det kommer noen faktisk argumenter på hvorfor homofile ikke trenger ekteskap :p
Det er som å sitte på bussen og høre noen diskutere personvern, uten at de har noen kjennskap til lovverk, retningslinjer eller data.
Igjen. Dårlig innlegg som ikke åpner til noe faktisk diskusjon.

@Pumzie: Kunne du lagt det ut på forumet? Elsker kåseri og enormt fokusert på personvern :)
« Siste redigering: 31. mar, 2011, 14:41 av Dax Cyro »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4059 på: 31. mar, 2011, 14:42 »
@Wolftale: Ikke artikkel, men debattinnlegg. Og et veldig dårlig et for å si det mildt.
Et debattinnlegg kun basert på hersketeknikker (angripe enkeltpersoner/orginisasjoner, kallenavn, forenklinger, "straw man argument", null selvkritikk og mer).
Les den igjen og spør deg selv om det kommer noen faktisk argumenter på hvorfor homofile ikke trenger ekteskap :p
Det er som å sitte på bussen og høre noen diskutere personvern, uten at de har noen kjennskap til lovverk, retningslinjer eller data.

Igjen. Dårlig innlegg som ikke åpner til noe faktisk diskusjon.
om det er artikkel eller debattinnlegg bryr meg mindre når det er så dårlig x3
Dog, ble ganske so provosert for de teite argumentene. men får la være å lage debatt om der her..

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4060 på: 31. mar, 2011, 14:57 »
lekkte tømmer huger i går... wee. og idag har ryggen tatt hevn
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Bonzu

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 244
  • In dog beers, I've only had one.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4061 på: 31. mar, 2011, 15:51 »
Skuffet! Ble invitert til intervju på noroff institutt (film skole) bare 2 dager etter jeg søkte. Ble kjempe glad! Jeg var på intervjuet i dag. Hadde tatt på meg dressjakka og tatt med noen av de beste prosjektene mine til a vise på intervjuet. Når jeg kom dit, så stod jeg uttafor en låst dør, og ingen svar på dørklokka.. Venta i 10min, så kom det enda en person som skulle på intervju. Jeg ringte nummeret som var på nettsiden for å si at jeg stod uttafor døra, men nummeret var ikke i bruk.

Til slutt var det en fyr som åpnet døra og slapp oss inn. Vi gikk litt rundt og visste ikke hvor vi skulle gå, men fant en sofa hvor det satt enda en som venta på intervju. Så satt vi der alle 3.

Endelig kom det en dude som viste oss inn i et rom. Han sa at det ikke var noe intervju, men en lignende forelesning... Han skravla om noen ting som stod allerede på nettsiden. Og sa at søknad opplegget var førstemann til å betale de 1500kronene for sikkering av plass kom inn på skolen... Noe så idiotisk...

Det var dagen min hittil.
Tror ikke jeg skal starte på den skolen nei...

Waste of time
♥️♥️

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4062 på: 31. mar, 2011, 18:16 »
Atrox, Godt at du fant ut av det :)

Bonzu, De jeg kjenner på Noroff sier at opptaksintervjuet er basert kun på din betalingsevne.. Det de er interessert i er om du har råd til å gå på skolen og at de ikke bryr seg om du faktisk vil eller kan fullføre - bare du betaler så er de happy.



Jeg begynner å føle meg litt deppa faktisk, etter to fantastiske uker i Hong Kong er jeg tilbake i Norge hvor det er kaldt og regner.. Og ingenting minner meg mer om hvor digg det var der enn å kjøre rundt i bil siden vi kjørte så mye rundt i taxi i HK. Det var en ganske billig måte å komme seg rundt på og enkelte taxisjåfører gasset på til det luktet svidd fra bremsene i solsteiken.
Å komme hjem er som å se Avatar på kino og så komme ut fra kinosalen :P

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4063 på: 31. mar, 2011, 18:24 »
er bare noe så sykt kosete nå... klarer ikke å fokusere en gang x3

*sniff sniff*
det lukter så godt og rent på rommet mit etter jeg hadde vårrengjøringen i går ^^

"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

renawolf Ookami

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • Deviant
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4064 på: 31. mar, 2011, 20:01 »
humøret mitt går opp og ned. ikke gøy det begynner å gå ned igjen. skal prøve å få opp humøret igjen.
\(^∀^)メ(^∀^)ノ
    \(>o<)/       ∑(O_O;)
〜(m~-~)ノ ~(((怨    (ToT)
ぁけぉめ☆m(_ _)mことょろ\(^0^)/

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #4065 på: 31. mar, 2011, 20:58 »
--slettet--

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4066 på: 31. mar, 2011, 23:03 »
Er litt deppa.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4067 på: 31. mar, 2011, 23:10 »
Sliten, dro til Kal og Tellos rett etter jobb idag og kom ikke hjem før nå x3 Var artig, men å være sosial tar på x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4068 på: 01. apr, 2011, 00:30 »
Jeg er sliten og lei. jeg vill bare sove bort hele dagen i morgen. pappa er en idiot som ikke forstår hva jeg mener når jeg snakker til han. han prøver å forstå, det ser jeg på han. men han kan aldri være seriøs. og han rakker ned på meg når jeg er ganske nede, noe som ikke er gøy. samme gjør vennene hans, så jeg låser meg inn på rommet sammen med Nala.
Mamma kommer hjemm snart. ikke noe jeg gleder meg til, for hun er værre en fadern. hun klikker for ingenting, og hører hun feil, går hun amokk, og når jeg sier hva jeg sa en gang til, så rager hun mer selv om det ikke er noe å rage for. også roter hun på rommet mitt hele tiden. ugh.
Stemora mi passer faktisk ikke nokk på lillesøstra mi at lill'sis fant ut at hun skulle drikke vaskemiddel (syre elns). hun svelget det heldigvis ikke.

Det går bra med iron artist greiene. veldig fint egentlig. kun en ting som irriterer, og det er at mange folk ikke klarer å skrive hvem de er når de betaler, så jeg aner ikke hvem som betaler, og da går alt i surr! :C og om jeg spørr om de har betalt så føler jeg meg som en komplett uproffesjonell idiot.

og skolen går det fint med. etter revyen ble på en måte hele klassen mye mer venner, selv om jeg ikke stoler en dritt på resten av klassen. men det er lettere å gå på skolen når jeg får high five av iaff halve klassen. Men lærerne burde skjerpe seg, eller så må vi serriøst få nye lærere. de vi har er faen meg fette sprengt! sjakfdsjkfhasjkdsh

also, jeg aner ikke om hun som skal lage fursuiten forsto at jeg mente partial, ikke bare ett hode xD + at jeg aner ikke om hun har fått betalinga oMo"

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4069 på: 01. apr, 2011, 01:02 »
Glow: ta de i nakken og vis de hvem som er sjefen :p og jeg skal skrive navnet mitt i en ny note! D:

Ontopic: Har det generelt bra, i morra er den store flyttedagen for real. da man skal inn i nye leiligheten :D blir mye bæring, jeg kommer til å være sliten ja!..

gleder meg allerede!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4070 på: 01. apr, 2011, 09:12 »


Ontopic: Har det generelt bra, i morra er den store flyttedagen for real. da man skal inn i nye leiligheten :D blir mye bæring, jeg kommer til å være sliten ja!..

gleder meg allerede!
Dere får passe på ryggene x3

Så, kom over den første aprilsnarr i år på morgenen i dag, jeg leste litt og lo x3 Ellers er alt like kjedelig som vanlig *sitter å teller ned tiden*

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4071 på: 01. apr, 2011, 09:43 »
huseier passet på å vise oss.hvor det var is under snøen x3

ellers sitter jeg å ser på tellos bli en skinhead med et par nye hakk i ørene :3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4072 på: 01. apr, 2011, 09:49 »
Har det ok, er litt borte og har hodepine etter å ha vært hos tannlegen.

*smatte*
æsj, smaker tannlege.
Men jeg har det bra, bestilte den nye pcen min før jeg dro på skolen. ^_^
Jeg gleder meg sånn til å få den! <3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4073 på: 01. apr, 2011, 10:59 »
Så, kom over den første aprilsnarr i år på morgenen i dag, jeg leste litt og lo x3 Ellers er alt like kjedelig som vanlig *sitter å teller ned tiden*

Blir spennende å se om noen blir lurt av den i lokalavisen min.
Rart det kommer en del furries i fra området? :p

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #4074 på: 01. apr, 2011, 11:23 »
Næh har det klokkende bra jeg