Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841190 ganger)

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13550 på: 04. jun, 2013, 21:13 »
høres ut som helsesøster prøver deg ut. se om du virkelig er eller ikke er. sånn pleier vanligvis leger å spørre se om det er mer en bare 'sånn'

Du, hun avbrøt meg i hver eneste setning og stilte triggende spørsmål på en spydig måte. Og hun sa at "internet" hadde plantet slike tanker i hodet mitt, fordi noen hadde sagt til meg på nettet at jeg måtte prøve å få hjelp. LOLOKEY så jeg faker fordi de som har støttet meg ikke har gjort det irl :I

Sorry, mener ikke å virke veldig aggresiv, er bare litt sur :|

Du har all rett til å være aggresiv, herregud. Man skal da ikke oppføre seg slik når jobben ens er å hjelpe ungdom. Har du noen form for helsestasjon for ungdom der du bor? Der pleier folk å være veldig greie å snakke med, det er nå ihvertfall min erfaring. :)

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13551 på: 04. jun, 2013, 22:33 »
høres ut som helsesøster prøver deg ut. se om du virkelig er eller ikke er. sånn pleier vanligvis leger å spørre se om det er mer en bare 'sånn'

Du, hun avbrøt meg i hver eneste setning og stilte triggende spørsmål på en spydig måte. Og hun sa at "internet" hadde plantet slike tanker i hodet mitt, fordi noen hadde sagt til meg på nettet at jeg måtte prøve å få hjelp. LOLOKEY så jeg faker fordi de som har støttet meg ikke har gjort det irl :I

Sorry, mener ikke å virke veldig aggresiv, er bare litt sur :|

Du har all rett til å være aggresiv, herregud. Man skal da ikke oppføre seg slik når jobben ens er å hjelpe ungdom. Har du noen form for helsestasjon for ungdom der du bor? Der pleier folk å være veldig greie å snakke med, det er nå ihvertfall min erfaring. :)

For meg høres det ut som denne "helsesøsteren" ikke helt vet hva hun gjør. For meg virker hun veldig trangsynt, litt som de var i 1930 ..
The more i learn about people, the more i like my dog.

Redhuskerzz

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13552 på: 04. jun, 2013, 22:43 »
samfunnsfag eksamen imorgen.. NERVØØØØS ;____; er nr. 2 ;___;
" Today I'm gonna do what others don't want to do, and tomorrow I'm gonna do what others can't do "

http://www.furaffinity.net/user/redhuskerzz/

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13553 på: 04. jun, 2013, 22:54 »
Får vite hva jeg kommer opp i eksamen i morgen  :-\  hater muntlige fremføringer...

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13554 på: 04. jun, 2013, 23:08 »
Vondt i halsen. *whine*
I'm sorry =<

høres ut som helsesøster prøver deg ut. se om du virkelig er eller ikke er. sånn pleier vanligvis leger å spørre se om det er mer en bare 'sånn'

Du, hun avbrøt meg i hver eneste setning og stilte triggende spørsmål på en spydig måte. Og hun sa at "internet" hadde plantet slike tanker i hodet mitt, fordi noen hadde sagt til meg på nettet at jeg måtte prøve å få hjelp. LOLOKEY så jeg faker fordi de som har støttet meg ikke har gjort det irl :I

Sorry, mener ikke å virke veldig aggresiv, er bare litt sur :|

Du har all rett til å være aggresiv, herregud. Man skal da ikke oppføre seg slik når jobben ens er å hjelpe ungdom. Har du noen form for helsestasjon for ungdom der du bor? Der pleier folk å være veldig greie å snakke med, det er nå ihvertfall min erfaring. :)

For meg høres det ut som denne "helsesøsteren" ikke helt vet hva hun gjør. For meg virker hun veldig trangsynt, litt som de var i 1930 ..
+1

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #13555 på: 05. jun, 2013, 06:22 »
O.O så mye å gjøre... x.x men har så lyst til å tegne men hakke motivasjonen.... xC

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13556 på: 05. jun, 2013, 08:44 »
Var på kjempe fin middag i går..var ordentlig kos, skalldyr ogg nahmnahm x3 så..så ble det. Fylla på verkstedets regning..fy..fffyyyy....FFFYYYY....jeg skulle ikke..på jobb nå..dårlig..så dårlig..jeg tror jeg enda er full x.x

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13557 på: 05. jun, 2013, 10:44 »
Så dårlig at jeg utsetter hjemreisen med en dag. Det blir ganske dyrt, men jeg brukte ikke så mye penger i England. Og det frister lite å reise når jeg hoster så mye at jeg nesten kaster opp. :l

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13558 på: 05. jun, 2013, 10:52 »
jeg kom opp i samfunnsfag... -.-
jaja.. da blir det NAV da..

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13559 på: 05. jun, 2013, 12:25 »
Kom opp i engelsk yay :D
Nå er jeg hjemme å øver litt til konserten senere i dag, etter det skal jeg jobbe fullt ut med presentasjonen  [smile]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #13560 på: 05. jun, 2013, 12:56 »
jeg kom opp i samfunnsfag... -.-
jaja.. da blir det NAV da..

Nav is denied, eller så hadde ingen tørt å utdanne seg etter videregående.
Stryk/dårlige resultater blir bare vanligere og vanligere jo mer man utdanner seg.
I jobbsøknader er man mer interessert i hva folk gjør ved siden av utdannelse.
Innen for mitt felt (IT) finnes det tusenvis med datautdannelse, men fåtall som f.eks. setter opp egne løsninger hjemme, lager sine egne programmer eller tar ekstra kursing/studiereise ved siden av. OG jeg har sett hvilken kandidater sjefer legger øverst i søkebunkene.

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13561 på: 05. jun, 2013, 13:33 »
Sitter på jobb..lunch..så..så..så mye influensa j eg har..sier vi x.x  [w-dizzy]

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13562 på: 05. jun, 2013, 13:50 »
jeg kom opp i samfunnsfag... -.-
jaja.. da blir det NAV da..

Nav is denied, eller så hadde ingen tørt å utdanne seg etter videregående.
Stryk/dårlige resultater blir bare vanligere og vanligere jo mer man utdanner seg.
I jobbsøknader er man mer interessert i hva folk gjør ved siden av utdannelse.
Innen for mitt felt (IT) finnes det tusenvis med datautdannelse, men fåtall som f.eks. setter opp egne løsninger hjemme, lager sine egne programmer eller tar ekstra kursing/studiereise ved siden av. OG jeg har sett hvilken kandidater sjefer legger øverst i søkebunkene.

hihi :P jeg bare kødda
desuten så går jeg bare på ungdomsskolen, kommer ikke til å ha noe å si når jeg skal søke jobb ^_^

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13563 på: 05. jun, 2013, 13:52 »
Dro ikke på skolen i dag på grunn av sykdom, og så kommer faren min og mener at jeg kan jobbe med å klippe ned hundrevis av busker i en skråning.
Jeg skjønner ikke logikken hans. Jeg er ikke frisk nok til å orke skole i dag, hvordan skal jeg orke noe som er enda hardere?

Jaja, leser på muntlig eksamen. Kommer ikke opp før neste uke, men det er noen ting jeg bør gå gjennom før jeg skal levere bøkene på fredag.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #13564 på: 05. jun, 2013, 14:06 »
Dro ikke på skolen i dag på grunn av sykdom, og så kommer faren min og mener at jeg kan jobbe med å klippe ned hundrevis av busker i en skråning.
Jeg skjønner ikke logikken hans. Jeg er ikke frisk nok til å orke skole i dag, hvordan skal jeg orke noe som er enda hardere?

fordi fedre tror at barna kan gjøre alt for dem. >_<

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13565 på: 05. jun, 2013, 17:03 »
Forsov meg til klokka 4 i dag.

yey.

Redhuskerzz

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13566 på: 05. jun, 2013, 17:37 »
Sterk 5'er på muntlig, Fikk tak i hybel, kom hjem fikk hjerte knust, stikker til Roma imorgen. Ekke gira på tur nå lengre.. :/
" Today I'm gonna do what others don't want to do, and tomorrow I'm gonna do what others can't do "

http://www.furaffinity.net/user/redhuskerzz/

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #13567 på: 05. jun, 2013, 17:59 »


Skal ut ikveld for å forehåndsspille dette spillet med pizza og øl ;D Jeg er ikke PS-bruker, men ble veldig nysgjerrig da jeg laste anmeldelsene ista o.o 10/10 nesten over alt, så blir nok bra C:

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13568 på: 05. jun, 2013, 18:02 »
Not sure if suffering from flu, cancer, aids or koooools...
to be continued

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #13569 på: 05. jun, 2013, 19:06 »
Må "kanskje" bli med til en type bunads butikk i drøbak til helgen... (jeg holder meg til dress) Også blir det vel en tur innom et akvarium av noe slag..  [w-happy]

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13570 på: 05. jun, 2013, 20:33 »
Sliten som fy nå..>.<

Jobbet i 13 timer her nå, og ikke den beste formen etter nattens kalas i går..Fri bar..Det går ikke SÅ bra dagenderpå..Men fikk gjort resterende jobb i dag, og i morgen kaster vi loss og setter bauen heimat.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #13571 på: 05. jun, 2013, 20:39 »
ouo gleder meg veldig til i morgen.. <3
skla se ' the last unicorn ' <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13572 på: 06. jun, 2013, 00:37 »
Har rydda og vaska i dag, er fornøyd!

Katta er godt fornøyd og, hehe xD

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #13573 på: 06. jun, 2013, 00:57 »
Har rydda og vaska i dag, er fornøyd!

Katta er godt fornøyd og, hehe xD

Så lenge pus er fornøyd er allt ting vell

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #13574 på: 06. jun, 2013, 12:33 »
Meh.