Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841224 ganger)

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #8375 på: 12. mar, 2012, 19:34 »
Ikke for folk som ikke vet. For de fleste er å gå med mennesker i bånd noe seksuelt.

Og hvis du driter i det, hvorfor klager du?
Folk som ikke greier å skille mellom seksuell lek og det å gå med noen i bånd skremmer meg. Det er som å anta at alle som går barbeint har foot fetish.

Jeg klager ikke. Jeg bemerket det i sammenhengen med at folk i klassen synes jeg er fucked. Klager ikke på at de synes det pga. at jeg gikk med han i bånd x3
Mow!

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8376 på: 12. mar, 2012, 19:42 »
Folk som ikke greier å skille mellom seksuell lek og det å gå med noen i bånd skremmer meg. Det er som å anta at alle som går barbeint har foot fetish.

Jeg klager ikke. Jeg bemerket det i sammenhengen med at folk i klassen synes jeg er fucked. Klager ikke på at de synes det pga. at jeg gikk med han i bånd x3

Det å gå barbeint er en ting som nesten alle gjør av og til.De fleste som går med noen i bånd gjør det seksuelt.

Så det er vel ikke så rart at folk ikke ser forskjell på det. Jeg hadde ikke gjort det om jeg så to voksne gå med hverande i bånd.

Zingo

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8377 på: 12. mar, 2012, 19:45 »
De fleste som går med noen i bånd gjør det seksuelt.
I følge hvem?

Så det er vel ikke så rart at folk ikke ser forskjell på det. Jeg hadde ikke gjort det om jeg så to voksne gå med hverande i bånd.
Så da er det noe alle mener?

iRenia

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8378 på: 12. mar, 2012, 19:47 »
er litt lei mæ...ivertfall når noen av veninnene mine her synes at de er i veien for meg og andre venner... :c
D gjorde vont....

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8379 på: 12. mar, 2012, 19:48 »
Kan vi ikke bare slutte nå? <3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8380 på: 12. mar, 2012, 19:58 »
De fleste som går med noen i bånd gjør det seksuelt.
I følge hvem?

Så det er vel ikke så rart at folk ikke ser forskjell på det. Jeg hadde ikke gjort det om jeg så to voksne gå med hverande i bånd.
Så da er det noe alle mener?

Jeg skrev ikke alle folk som går i bånd gjør det seksuelt, men at de fleste gjør det. Hva tror du, at de fleste som går med noen i bånd bare gjør det på lek?

Hva hadde du trodd om en par gikk rund i gatene med en lærfetish maske på. At det ikke er seksuelt, bare lek. Bare lurer.

Argos

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 82
  • lololol pumzie var IKKE her, neida :DD <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8381 på: 12. mar, 2012, 21:32 »
{
public:var (endRant = True);
}


TEMASKIFTE TEL SVENSK ALLSANG!

HVA HAAAR DU GJEMT I MØSSSSSANN
JÄG VIL LEEEVA MED DEGGG~
I is an argz

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #8382 på: 12. mar, 2012, 21:32 »



Oh. Jeg elsker deg, Argos. xD <3

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #8383 på: 12. mar, 2012, 21:35 »
{
public:var (endRant = True);
}


TEMASKIFTE TEL SVENSK ALLSANG!

HVA HAAAR DU GJEMT I MØSSSSSANN
JÄG VIL LEEEVA MED DEGGG~


Svensk allsang? Da vil jeg synge denne

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8384 på: 12. mar, 2012, 21:36 »
Bompibjørnene er ikke det samme med Norsk tale =/ (er vant til Svensk)...

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #8385 på: 12. mar, 2012, 23:50 »
Bompibjørnene er ikke det samme med Norsk tale =/ (er vant til Svensk)...

Ha ha ha. Du også.
Uff, var for mange bra tegneserier på svensk tv1 da vi var små, og oftest rett etter at NRK var ferdig med sine barneprogram.
Samme gjaldt stort sett alt som kunne krype og gå av andre Disney serier. De fleste VHS-opptakene vi hadde var bare svenskt.
Inspector gadget, Transformers, MASK og sånt blir mer korrekt på engelsk (Takk Sky Channel's morgenhelg).
Rart jeg har null stress med å forstå svensk og engelsk? :p

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8386 på: 13. mar, 2012, 07:10 »
Bompibjørnene er ikke det samme med Norsk tale =/ (er vant til Svensk)...

Ha ha ha. Du også.
Uff, var for mange bra tegneserier på svensk tv1 da vi var små, og oftest rett etter at NRK var ferdig med sine barneprogram.
Samme gjaldt stort sett alt som kunne krype og gå av andre Disney serier. De fleste VHS-opptakene vi hadde var bare svenskt.
Inspector gadget, Transformers, MASK og sånt blir mer korrekt på engelsk (Takk Sky Channel's morgenhelg).
Rart jeg har null stress med å forstå svensk og engelsk? :p
Så på Disney Time på svensk tv rett etter barnetv så :P
Engelsk så jeg ikke så mye på siden jeg ikke hadde foreldre som kunne hjelpe meg med å skjønne hva de sa..

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8387 på: 13. mar, 2012, 07:49 »
Jeg har en svak versjon av den først-blitt-furry følelsen atm, pluss at jeg er litt syk og egentlig bare vill være hjemme.
Annet et det så har jeg det egentlig veldig bra... selv om vi snart har tentamener og muntlig tentamener. Woho, gleder meg.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #8388 på: 13. mar, 2012, 10:42 »
Når man ikke har noe hyggelig å si bør en bare holde kjeft, det sa morra mi  [w-sniff]

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8389 på: 13. mar, 2012, 12:14 »
Vurderer å gå ned og kjøpe meg mat men jeg hadde matteprøve nå i stad så det er litt sent å gå ned. Jaja for vel vente med det litt senere.

Men ellers jeg har det jo sånn passe. Ikke de beste dagene jeg har hatt men grei nok.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #8390 på: 13. mar, 2012, 13:41 »
Så på Disney Time på svensk tv rett etter barnetv så :P
Engelsk så jeg ikke så mye på siden jeg ikke hadde foreldre som kunne hjelpe meg med å skjønne hva de sa..

Bahh, kun en bagatel ÅÅ
Leste tegneserier lenge før jeg kunne å lese. Jeg bare fant på eller gjette hva de sa.
For engelske tv gjorde jeg mye det samme. Førte til at jeg kunne litt engelsk da vi begynte med det på skolen.


Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #8391 på: 13. mar, 2012, 15:11 »
Klarte nettopp å få alle bildene på iPaw-en slettet ved ett uhell. [eek]
« Siste redigering: 13. mar, 2012, 15:32 av Chrono »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #8392 på: 13. mar, 2012, 15:15 »
Så på Disney Time på svensk tv rett etter barnetv så :P
Engelsk så jeg ikke så mye på siden jeg ikke hadde foreldre som kunne hjelpe meg med å skjønne hva de sa..

Bahh, kun en bagatel ÅÅ
Leste tegneserier lenge før jeg kunne å lese. Jeg bare fant på eller gjette hva de sa.
For engelske tv gjorde jeg mye det samme. Førte til at jeg kunne litt engelsk da vi begynte med det på skolen.


Jupp sånn jeg lærte engels og, anyhow trener på fotepoter.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8393 på: 13. mar, 2012, 15:26 »
Jeg syns, sånn helt egentlig at den derre petplay-diskusjonen var teit honestly. For folk som ikke er vandt med for eksempel furryfandom eller liknende tenker at alt som har med halsbånd er seksuelt. Læreren min trodde jeg hadde en ekstrem fetisj når jeg kom på skolen med halsbånd for å se hva folk ville si, men så klart var jeg forberedt på å få reaksjoner som det.

Det jeg mener er at, om du først skal gå ut og kle deg i noe unormalt eller gjøre noe unormalt (fursuit, halsbånd, eller annet unormalt) så må du være forberedt på å få reaksjoner. Selv ble jeg slådd på brystet for å gå med fursuit ute og dratt inn i et bursdagsselskap, og dratt ned på gulvet og matet godteri av en liten unge på Rema1000, og det var jeg forberedt på, og jeg klagde ikke.

ON-TOPIC: Jeg er ganske avslappa og trøtt =3=

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8394 på: 13. mar, 2012, 16:07 »
Det jeg mener er at, om du først skal gå ut og kle deg i noe unormalt eller gjøre noe unormalt (fursuit, halsbånd, eller annet unormalt) så må du være forberedt på å få reaksjoner. Selv ble jeg slådd på brystet for å gå med fursuit ute og dratt inn i et bursdagsselskap, og dratt ned på gulvet og matet godteri av en liten unge på Rema1000, og det var jeg forberedt på, og jeg klagde ikke.

Så noen slo faktisk til deg fordi du var deg selv? Det syns jeg er litt respektløst. Ingen som reagerte?

OT: Jeg har det bra. Skolen er slitsom, masse innleveringer og prøver, men jeg klarer meg. :3

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #8395 på: 13. mar, 2012, 16:29 »
^Det var da et sjeldent syn.  :o

Jeg er utslitt og sinna og irritert over mangelen på krav som burde settes til lærere. :x

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8396 på: 13. mar, 2012, 16:34 »
Irritert.

er sånn halveis i krig med resepsjonisten på det lokale lensmanskontoret, siden hu har sine egne tilegg til lover og slikt.
men HAH skal bli morro og se trynet på hu når jeg slenger kopi av politidirektoratets svar til meg på disken til hu,
og en kopi av den formelle klagen på behandlingen.
MUHAHAHHA

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8397 på: 13. mar, 2012, 16:54 »
hadde vært veldig gøy å gå med halsbånd på skolen en gang, men fårløpig eier jeg ikke et, vel venninna mi der går jo med hanekam av og til og et naglehalsbånd rundt halsen som hun bruker konstant. lua mi med ører? mabye gikk med den på bussen hvertfall, var ikke noen serlig som reagerte da, men mulig det er jo litt inn nå også som feks spirithood.

iRenia

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8398 på: 13. mar, 2012, 17:42 »
Litt sånn utmattet akkurat nå =_=
Sko grille med klassen, og en annen klasse som læreren fant ut at sko få lov å være med...og jeg gikk rundt i fursuit X3
så vittig, masse klemmer fra ungene som løp omkring XD

Jaja, må vel snart på butikken....skaffe mæ noe godis som lønn for "strevet" X3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8399 på: 13. mar, 2012, 17:42 »
Blødde noe helt jævelig fra nesa. Bare fossa ned når jeg drev å tegna. Heldigvis ferdig nå.