Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841198 ganger)

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10300 på: 23. aug, 2012, 14:26 »
Utdanningsvalg de 2 siste timene på skolen. Drev me bueskyting med 2 andre, det var veldig gøy  [ureshii] Jeg var også den eneste som traff blinken  [laugh]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Din status!
« Svar #10301 på: 23. aug, 2012, 18:11 »
Jobbing som dørvakt kan være litt stressfrembringende men artig.
Liker hvordan alle mine arbeidsgivere plutselig rundt min selvoppførte 'ferie' trenger meg veldig :P

Har ett par dager igjen med arbeid og om jeg ikke skal på arbeid i dag så blir jeg glad for gårdagens fotkrunsjing var ikke bra og trenger en dag for å gjøre mine føtter bedre... (må gå med 'finsko')
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

iRenia

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10302 på: 23. aug, 2012, 19:00 »
Alright, blir ikkje noe EF på mæ i år, men har planer om å komme mæ ned på RainFurrest, furcon i Seattle 8D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10303 på: 23. aug, 2012, 19:32 »
Trenger en spesiell klem fra en spesiell person..

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10304 på: 23. aug, 2012, 19:49 »
Der har man sett ferdig Avatar: The last airbender. Hva skal jeg gjøre med livet mitt nå? :B

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #10305 på: 23. aug, 2012, 19:58 »
Der har man sett ferdig Avatar: The last airbender. Hva skal jeg gjøre med livet mitt nå? :B

Se live action filmen til M. Night xD

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10306 på: 23. aug, 2012, 20:27 »
Der har man sett ferdig Avatar: The last airbender. Hva skal jeg gjøre med livet mitt nå? :B

Du ser Avatar: The Legend of Korra.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10307 på: 23. aug, 2012, 20:56 »
Muttern er jævelig dum. Sa tusen ganger at hun skulle legge på telefonen når de fre "microsoft" ringte fordi det bare er lureri. Så skriker hun meg opp i trynet og sender dem passordet til bankkortet og kredittkortet :I

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10308 på: 23. aug, 2012, 20:57 »
I feel so shitty right about now.
:/

Klikketiklikk :D

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10309 på: 23. aug, 2012, 21:02 »
I feel so shitty right about now.
:/

awwwwh :( What's the matter?

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10310 på: 23. aug, 2012, 21:16 »
Oh my gawd :O
http://www.vgtv.no/#!id=55537
Hvorfor måtte jeg få vite om denne pakka i dag, og ikke i morra når de har åpna den? D:

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #10311 på: 23. aug, 2012, 21:55 »
trøtt.... ^^
oppspilt og rastløs siden EF18 nærmer seg.... Oo

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10312 på: 23. aug, 2012, 22:15 »
I feel so shitty right about now.
:/

awwwwh :( What's the matter?
Svarte deg på skype, men ikkeno svar. Bare glem det I guess...

Klikketiklikk :D

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10313 på: 24. aug, 2012, 00:18 »
Tannverk i fra helvete.. Har på en eller annen måte fått knekt av en del av tanna...

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10314 på: 24. aug, 2012, 01:05 »
Kjøpt briller i dag og er ikke fornøyd.

I butikken anbefalte de en type glass som kostet 1300kr, den dyreste typen de hadde. De glemte å nevne at glassene hadde ekstrem forvrenging.

Jeg tar på brillene og mister nesten balansen, selv om jeg ser klart i glassene er disse brillene den dårligste synskorreksjonen jeg har hatt. Trodde nesten det var en dårlig spøk når jeg tok dem på meg, det var som å være inni et speilhus på tivoli. Dette er ikke briller som du kan gå fort ned for eksempel trapper med, det er direkte farlig.

3880 kr skulle de ha i butikken, noe som er en helt grei pris dersom brillene hadde gitt meg bra syn. Kassedamen var sikkert bekymret for at jeg ikke ville betale men selvfølgelig skulle jeg det, jeg har jo fått varen jeg bestilte. Det var servicen jeg var misfornøyd med, følte meg rett og slett lurt. For meg var det rart at de forventet at jeg skulle smile og være kjempefornøyd, klart jeg føler meg lurt når de anbefaler den dyreste typen glass og så etterpå finner på å nevne at det kanskje ikke var så lurt med så høy styrke på glassene..

Sjekk forvrengingen, du ser skype-profilbildet 2 ganger. Jeg har gått med briller før og litt forvrenging er normalt men disse glassene er ekstreme, til og med pc-skjermen min er buet. Andre ting jeg merker er at glassene forandrer på lyset som kommer inn, ting får en slags "aura" hvis det ikke er nesten midt i synsfeltet.

Har kastet bort penger på disse brillene men man lærer så lenge man lever, skulle ønske man kunne prøve brilleglass før man betalte for dem :)




Khalen, Jeg vet hva som er oppi den. Det er verdens første troll-face! :)
« Siste redigering: 24. aug, 2012, 01:11 av Pycnopodia »

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10315 på: 24. aug, 2012, 08:59 »

Sjekk forvrengingen, du ser skype-profilbildet 2 ganger. Jeg har gått med briller før og litt forvrenging er normalt men disse glassene er ekstreme, til og med pc-skjermen min er buet. Andre ting jeg merker er at glassene forandrer på lyset som kommer inn, ting får en slags "aura" hvis det ikke er nesten midt i synsfeltet.

Har kastet bort penger på disse brillene men man lærer så lenge man lever, skulle ønske man kunne prøve brilleglass før man betalte for dem :)

Khalen, Jeg vet hva som er oppi den. Det er verdens første troll-face! :)

Lyset som du forklarer kan kanskje ha oppstått viss det er slik glass som prøver å unngå refleksjon fra f.eks datamaskin? Ser du deg i speilet blir det et glims av grønn farge fra gjenspeilingen på brilleglasset?  :-X

Anyhow-
Bah, forstår ikke hvem som trodde at det var en god idé å drive fadder uke på den måten som blir gjort her. Studier fra kl , frem til 2 for så bli med på ''fadder aktiviteter'' (inntak av litt for høye prosenter) fra fem til langt ut på natta...  :( Om man ikke er med, ''er man ikke sosial''... Joda, greit noen av aktivitetene innblandet alkohol var morsome. Men de kunne kuttet ned til dem og heller holdt seg til at faddere og førsteårs studenter blir kjent igjennom året, gjennom sammarbeid som er en del av pensum.  :P

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #10316 på: 24. aug, 2012, 09:26 »
kjedelig morgen..... ._____.'

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10317 på: 24. aug, 2012, 09:29 »
Fredag! Jeg liker fredager

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10318 på: 24. aug, 2012, 09:34 »
Kan nesten ikke huske sist jeg sto opp før 08.00...

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10319 på: 24. aug, 2012, 09:36 »
Ryggen er slem=< nest siste jobbdag før EF ^,^ woot! Skal starte å pakke og ordne stuff i dag ^,^ håper jobbdagen går fort!

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10320 på: 24. aug, 2012, 13:43 »
WHAAAAA
siste tur til oslo før ferie og EF!!!!!

GLEDER MEG SÅÅÅÅ MYE
Edit:
http://www.youtube.com/watch?v=h-LbvFckptY
« Siste redigering: 24. aug, 2012, 13:47 av nokiakiller »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10321 på: 24. aug, 2012, 13:57 »
hadde sykt lavt blodsukker på skolen i dag. Begynte å hallusinere... og tydeligvis presterte jeg å gå rett ut av klasserommet også ut, og så falle på asfalten; Har skrubbsår på kneet og ansiktet x3 fuckk.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10322 på: 24. aug, 2012, 15:36 »
Amused.
Vi sjekker hverandre litt på jobben og jeg fant en manko på kommentar hos ei jeg jobber med å sendte mail. Så i stedenfor å bare ordne det (som ville tatt en halvt minutt), søkte a opp batcher som jeg hadde registrert på samme kunde for å si "men du har ikke gjort det tidligere".. Å så viser det seg at mine er på innsiden av tidsrammen, mens hennes var ikke.. All denne unødvendige opplegget ho gjorde tok 20 minutter :P

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10323 på: 24. aug, 2012, 15:39 »
Fredag! Jeg liker fredager
+1

Og jeg er motivert til å jobbe med skolearbeid. Selvom det er kulturetablering, som jeg ms aldri kommer til å få bruk for som dyrepasser. :D

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #10324 på: 24. aug, 2012, 18:12 »
Har det ganske awesome, ferdig med sommerjobb, fått pakka sammen og flytta vekk fra romsdalen nuh!
Er på besøk hos Argos et par dager, før jeg skal til FHS, være der i.. noen dager, før det blir EF :D
Rushjobbe siste innspurt på en badge i helga, så kan man endelig slappe litt av!