Skrevet av Emne: EF 16 aktiviteter  (Lest 1384 ganger)

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
EF 16 aktiviteter
« på: 07. aug, 2010, 02:29 »
så tenkte jeg skulle lage en liten tråd for de som skal på EF om hva slags planer du har conet. med planer så tenker jeg om dere skal møte bekjente, sjekke ut panels, kjøpe porr eller andre relaterte artikler eller bare sikle over fursuits i forskjellige former. de som desverre ikke kommer er også velkommen til å fortelle sine, la oss si framtidige planer for neste con ^^

personlig så skal jeg vel gjøre litt av hvert. være sosial, sikkert skremme et par landsmenn i samme slengen (håper jeg da ikke) ellers sjekke ut det meste EF har å by på, var litt syk forrige gang så fikk ikke med meg så mye som jeg hadde håpet på, allikevel en god del, men ja. enda mer denne gang. sikkert surre en god del i omkring magdeburg også, nabolaget denne gang er litt mer tett befolket enn det gode gamle stedet, så kan jo bli interesangt.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: EF 16 aktiviteter
« Svar #1 på: 07. aug, 2010, 04:26 »
1: Bli kjent med fler NP folk. Det er noen som drar som jeg ikke har truffet IRL ennå.
2: Holde de resterende NP folka med selskap.
3: Finne en del stykker jeg traff/småpratet med på AC + våre 2 britiske furs som besøkte Oslo sist uke.
4: Sjekke ut hvilken paneler som skjer. Blir muligens ganske nedprioritet da paneler var hovedfokus under årets AC.
5: Få med meg diverse show/danser.
6: Bytte ut en tegning som ble skadet under transport ifra AC til Norge [sad]
7: Filme/ta bilder av conet, og prøve meg på en film nummer to. Se om jeg har blitt noe bedre.

Jeg har også noen som vil avhengige av vær, vind, terningkast og om marsvinet til kongen heter nurket eller bolle.
Kort sagt, ting jeg har ingen direkte kontrol over og må ta som de kommer.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: EF 16 aktiviteter
« Svar #2 på: 07. aug, 2010, 07:42 »
regner med at det blir det samme som i fjor og året før. Surre rundt og se om en finner noe interessant. Kommer sikkert i år igjen til å bruke alt for mye penger i Dealers Den XD