Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4840588 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19400 på: 14. jan, 2015, 05:48 »
jeg vokna med lavt blodsukker etter et mareritt og jeg er helt ødelagt og utrolig kald akkurat nå.

Forhåpentligvis klarer jeg å stå opp atleast rundt klokka 8 så jeg får trent litt ;3;

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19401 på: 14. jan, 2015, 08:49 »
Dro ut på joggetur halv 8, stakk innom butikken på vei hjem, og nå spiser jeg god frokost <3

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19402 på: 14. jan, 2015, 09:48 »
Så ikke klar for skolen i dag. >___> Og jeg spiste altfor mye god frokost..

Avatar by Fujoshiprincess <3

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19403 på: 14. jan, 2015, 10:21 »
vell i dag hadde jeg flaks noen fant 3ds min så jeg skal hente den i dag   [w-happy]

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19404 på: 14. jan, 2015, 11:57 »
Siste eksamen i dag, så er det fri i hele neste uke >w< Skal kose meg i London i helga, kanskje se en musikal om prisene ikke er for dårlige. Gleder meg til å møte venner igjen i hvertfall, kommer til å bli gøy :)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19405 på: 14. jan, 2015, 14:47 »
Idag har jeg fikset døgnrytmen, tegnet og trent. Så det så ut til å bli en bra dag, helt til jeg fant ut at jeg skulle sjekke jobbannonser. Også gikk humøret ned igjen. JAJA. Kjæresten min sa han ville hjelpe meg med det, så vi får se til helgen, eller noe.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19406 på: 14. jan, 2015, 14:49 »
Jeg klarte egentlig ikke sove at all, og pga søvnmangel og kulde (selv om jeg har to ovner på full guffe og sånn tre pledd på + gigantisk genser) så kasta jeg opp. Det var fint :))))

Er jo litt bedre nå da ofcourse. Men meh.. Skulle ønske jeg fikk lov å sove litt :(

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19407 på: 14. jan, 2015, 16:56 »
Når isen forsvinner og marka blir litt mer tilgjengelig *host*dritt-skifolk*host* skal jeg begynne å jogge. Hjertet og lungene mine trenger det. </3

Beefbrick

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 57
  • Muligens en zombie
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19408 på: 14. jan, 2015, 20:06 »
Vel.. Det har slått meg inn at jeg har tilbrakt nesten et helt år med mer eller mindre null sosial aktivitet. Jeg trur det er mulig at jeg har blitt rablende gal her :b
(Men jeg er ikke besties med en ball enda så er vel greit for øyeblikket)

oddkh

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 137
  • bravely second have the courage to try again
    • Vis profil
    • furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #19409 på: 14. jan, 2015, 21:09 »
Vel.. Det har slått meg inn at jeg har tilbrakt nesten et helt år med mer eller mindre null sosial aktivitet. Jeg trur det er mulig at jeg har blitt rablende gal her :b
(Men jeg er ikke besties med en ball enda så er vel greit for øyeblikket)

ja du er ikke den eneste, føler det samme her

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19410 på: 14. jan, 2015, 23:53 »
Kanskje jeg får sove i natt. Får ta treningsøkta mi i morgen, og ha pause på fredag, og trene igjen på lørdag istede.

Dumt å flytte sånt inn i helga siden det er så vanskelig å motivere seg til å gjøre det da xP lol.

Also check my signature, den er søt >:0

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19411 på: 15. jan, 2015, 06:10 »
Kjekt når lærer ikke møter opp til timen, så det blir vel 4 timer uten noe å drive med
Fått betalt fursuiten nå, ble plutselig veldig fattig xD
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19412 på: 15. jan, 2015, 10:00 »
Kjekt når lærer ikke møter opp til timen, så det blir vel 4 timer uten noe å drive med
Fått betalt fursuiten nå, ble plutselig veldig fattig xD

Hvem skal du få suit fra?

---

jeg har sovet utrolig dårlig i natt og jeg vurderer nesten å ditche jobb igjen. Vil egentlig ikke men samtidig frister det ikke å sitte på jobb og sovne av forran turistene :c

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19413 på: 15. jan, 2015, 10:58 »
Kjekt når lærer ikke møter opp til timen, så det blir vel 4 timer uten noe å drive med
Fått betalt fursuiten nå, ble plutselig veldig fattig xD

Hvem skal du få suit fra?

---

jeg har sovet utrolig dårlig i natt og jeg vurderer nesten å ditche jobb igjen. Vil egentlig ikke men samtidig frister det ikke å sitte på jobb og sovne av forran turistene :c
[/quote

Blir suit fra MadeFurYou ^^

Uugh, sittet stille i flere timer, fordi ingen lærere kom til timen O.o
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19414 på: 15. jan, 2015, 12:11 »
For første gang etter 12 år på skole blitt tatt ut for og snakke med læreren fordi jeg har gjor noe "bøll", whoop whoop!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19415 på: 15. jan, 2015, 13:54 »
For første gang etter 12 år på skole blitt tatt ut for og snakke med læreren fordi jeg har gjor noe "bøll", whoop whoop!

Haha what??

----------

Jeg er enda i live på jobb. Etter to bokser energidrikk så er jeg godt våken. Blodsukkeret har vært veldig lavt selv om at jeg har drukket mer eller mindre flytende sukker o.o

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19416 på: 15. jan, 2015, 14:53 »
For første gang etter 12 år på skole blitt tatt ut for og snakke med læreren fordi jeg har gjor noe "bøll", whoop whoop!

Haha what??


Jeg og noen venner har siden 1vgs stikket av med mobilene til hverandre og gjemt dem litt og sånt. Nå har hun ene pluteslig fått noe imot meg og venninna mi så ho gikk imot oss og "raporterte" siste gangen vi gjorde det med ei :p
Læreren skjønner jo at dette bare e tull, men han e plikta til og ta det opp.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19417 på: 15. jan, 2015, 15:11 »
Haha wow xD

-----

HD er litt sneaky

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19418 på: 16. jan, 2015, 01:37 »
Følt meg litt uggen i det siste oAo Jaja, rollespill på lørdag <3 Må skrive mer på boka mi, ligger etter >3<;; Jeg skulle hatt ei katte som kunne mjævvet og skrålt på meg når jeg ikke skriver, da hadde jeg ikke behøvd å stole på disiplinen min x)
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19419 på: 16. jan, 2015, 05:16 »
Strømmen gikk på soverommet, så da var det å prøve å sove eller å relokalisere til stuen. Etter ca. en time ga vi opp å prøve å sove og sitter nå i stuen. Jeg på laptop, Skarpen på stasjonær. Woho!

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19420 på: 16. jan, 2015, 07:03 »
Har grinevondt i halsen men mutter  tror ofc at jeg juger og himlet med øynene :I Ville bare informere henne om det, ikke slippe unna skole eller noe sånt.

Hadde vært fint om muttern stolte på meg og ikke alltid trodde at jeg juger. Begynner å bli jævlig irriterende at hun tror alt jeg sier er løgn.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19421 på: 16. jan, 2015, 08:17 »
fikk faktisk sovet godt i natt. Var deilig å vokne uten å føle for å legge seg igjen en og en halv time før jeg egentlig må opp!

Jeg vurderer å gå til jobb i dag selv om det er glatt å jævlig ute. Mamsen klagde på at jeg må bli kjørt everywhere, og det er forsåvidt ikke sant. Jeg kan gå, men det er glatt ute og jeg vil ikke knekke meg. Eneste gangene jeg ikke kan gå er når jeg må på sykehus 3 timer unna, lol. Jeg kan ta buss eller drosja men...

NamelessCoyote

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
    • SweetWolf1
Sv: Din status!
« Svar #19422 på: 16. jan, 2015, 09:50 »
Har grinevondt i halsen men mutter  tror ofc at jeg juger og himlet med øynene :I Ville bare informere henne om det, ikke slippe unna skole eller noe sånt.

Hadde vært fint om muttern stolte på meg og ikke alltid trodde at jeg juger. Begynner å bli jævlig irriterende at hun tror alt jeg sier er løgn.

I feel ya.. :/

-------

Nok en presentasjon på skolen i dag, e ganske lei :p Godt det e helg etterpå da, skal prøve og få orden på døgnrytmen da. Funker ikke mer og legge seg 19.30 for og stå opp 05.00 (må opp da men likevell..) og være hjemme fra skolen 17-18 tiden..  får jo ikke noe ut av dagen :p

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19423 på: 16. jan, 2015, 10:14 »
Har grinevondt i halsen men mutter  tror ofc at jeg juger og himlet med øynene :I Ville bare informere henne om det, ikke slippe unna skole eller noe sånt.

Hadde vært fint om muttern stolte på meg og ikke alltid trodde at jeg juger. Begynner å bli jævlig irriterende at hun tror alt jeg sier er løgn.

Kan jo nevne at muttern gjør akkurat det samme... :U

Beefbrick

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 57
  • Muligens en zombie
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19424 på: 16. jan, 2015, 13:06 »
Har grinevondt i halsen men mutter  tror ofc at jeg juger og himlet med øynene :I Ville bare informere henne om det, ikke slippe unna skole eller noe sånt.

Hadde vært fint om muttern stolte på meg og ikke alltid trodde at jeg juger. Begynner å bli jævlig irriterende at hun tror alt jeg sier er løgn.

Mmmhm, kjenner den ja. Gikk på så lenge at jeg endte opp med permanente skader i kneet :b