Skrevet av Emne: Hva har du kjøpt i det siste?  (Lest 1548396 ganger)

Catya

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #775 på: 01. aug, 2011, 04:19 »


Genser!

Den har jeg i svart & rødt :3

Miles, en Weeaboo er en person som er hekta på alt som er Japansk, fra anime, til leker, tegneserier, klær etc.
« Siste redigering: 01. aug, 2011, 04:26 av Catya »

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #776 på: 01. aug, 2011, 10:59 »
JEG ER IKKE WEEABO I DET HELE TATT, NEI.

Weeabo? [puzzled]

Kjøpt disse:



Sony CX160 kamera



Vampire: The Masquerade - Bloodlines

Har alt spillet, men det var på tilbud på Steam denne helgen og det er ett av mine favorittspill og jeg tenkte det kunne være greit å ha det lett tilgjengelig digitalt og å gi litt mer penger til de ansvarlige for spillet. (Dog med tanke på at selskapet bak spillet gikk konkurs, så spørs det vel om de får noe.)

Hm :/

Jeg hadde en liten samtale med Wolftale angående håndholdtkameraer.

Selv om det står HD på kameraet bør du ikke forvente noe HD-resultat.
Du kommer nok til å få ganske myke bilder, så å si de blir nok ikke så skarpe og ha lav dybdefølelse. I tillegg til vanskeligheter med å filme når solen skinner sterkt eller det er lav lysstyrke i rommene du beveger deg i
Den innebygde mikrofonen kan være et helvete med å ha å gjøre. Fuktige skrapelyder fra potene din kommer nok til å bli tatt opp og som de fleste håndholdte, pluss vind støy.

Det du kan forvente å få fra det er feriefilm, ikke noe du kan klippe sammen med en sang i Sony Vegas og få ros for.
Men vi må innrømme det, vi syns sånne ting på Youtube ser teit ut. Spesielt om det er tenåringer som bare løper rundt eller sitter igjennom en Lady Gaga-sang



Jeg har lånt penger til Logen og kjøpt

til ham

Og så har jeg kjøpt et 2års-abonnement på et musikkblad til Aikho i fødselsdagsgave.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #777 på: 01. aug, 2011, 12:49 »
Miles, en Weeaboo er en person som er hekta på alt som er Japansk, fra anime, til leker, tegneserier, klær etc.

Jeg trodde det var en otaku? [puzzled]

Jeg hadde en liten samtale med Wolftale angående håndholdtkameraer.

Selv om det står HD på kameraet bør du ikke forvente noe HD-resultat.
Du kommer nok til å få ganske myke bilder, så å si de blir nok ikke så skarpe og ha lav dybdefølelse. I tillegg til vanskeligheter med å filme når solen skinner sterkt eller det er lav lysstyrke i rommene du beveger deg i
Den innebygde mikrofonen kan være et helvete med å ha å gjøre. Fuktige skrapelyder fra potene din kommer nok til å bli tatt opp og som de fleste håndholdte, pluss vind støy.

Det du kan forvente å få fra det er feriefilm, ikke noe du kan klippe sammen med en sang i Sony Vegas og få ros for.
Men vi må innrømme det, vi syns sånne ting på Youtube ser teit ut. Spesielt om det er tenåringer som bare løper rundt eller sitter igjennom en Lady Gaga-sang

Hvorfor kommenterte du ikke her litt før? [sad]

Men jeg regner med at du mener håndholdte HD-kameraer generelt, og ikke spesifikt denne modellen? Har brukt et par andre håndholdte kameraer før (både HD og SD), og synes resultatet har blitt ganske greit. Har noen lenker til noen videoer her, bla. Men er generelt ingen stor tilhenger av overprofesjonelle musikkvideoer.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #778 på: 01. aug, 2011, 12:58 »
Miles, en Weeaboo er en person som er hekta på alt som er Japansk, fra anime, til leker, tegneserier, klær etc.
Jeg trodde det var en otaku? [puzzled]

Derfor minimaliserer jeg hvor mye fagspråk jeg bruker til daglig. For mye fagspråk = bare tull :p
En Otaku er grovt oversatt en nerd.
En Weeaboo er grovt oversatt en nerd som har spesialisert seg på anime/manga.

Men igjen, vær forsiktige med fagspråk folkens. Fagspråk er kun når spesialiser skal prate seg i mellom, ikke når en spesialist skal prate til de dødlige :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #779 på: 01. aug, 2011, 14:41 »
Jeg er en otaku selv da. amerikans verson vell å merke e_e Otaku er noe negativt i japan, men i amerika er det awesome.

Fikk forresten ramune i posten ! WOOt

Nightpaw

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #780 på: 01. aug, 2011, 16:37 »
i dag kjøpte jeg to naruto bøker og fikset meg en nettbank

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #781 på: 01. aug, 2011, 18:22 »
Jeg er en otaku selv da. amerikans verson vell å merke e_e Otaku er noe negativt i japan, men i amerika er det awesome.

Fikk forresten ramune i posten ! WOOt

Hurra.
Den lyseblå er kjempegod :3


Miles, en Weeaboo er en person som er hekta på alt som er Japansk, fra anime, til leker, tegneserier, klær etc.

Jeg trodde det var en otaku? [puzzled]

Jeg hadde en liten samtale med Wolftale angående håndholdtkameraer.

Selv om det står HD på kameraet bør du ikke forvente noe HD-resultat.
Du kommer nok til å få ganske myke bilder, så å si de blir nok ikke så skarpe og ha lav dybdefølelse. I tillegg til vanskeligheter med å filme når solen skinner sterkt eller det er lav lysstyrke i rommene du beveger deg i
Den innebygde mikrofonen kan være et helvete med å ha å gjøre. Fuktige skrapelyder fra potene din kommer nok til å bli tatt opp og som de fleste håndholdte, pluss vind støy.

Det du kan forvente å få fra det er feriefilm, ikke noe du kan klippe sammen med en sang i Sony Vegas og få ros for.
Men vi må innrømme det, vi syns sånne ting på Youtube ser teit ut. Spesielt om det er tenåringer som bare løper rundt eller sitter igjennom en Lady Gaga-sang

Hvorfor kommenterte du ikke her litt før? [sad]

Men jeg regner med at du mener håndholdte HD-kameraer generelt, og ikke spesifikt denne modellen? Har brukt et par andre håndholdte kameraer før (både HD og SD), og synes resultatet har blitt ganske greit. Har noen lenker til noen videoer her, bla. Men er generelt ingen stor tilhenger av overprofesjonelle musikkvideoer.

Ah, oki. Quick fix!

Beklager er ikke så stor på å diskutere. Hadde egentlig ingenting å si på det. Du hadde ikke bestemt deg for noe og spesifisert hvor mye du ville legge ut for det.
Jeg mener generelt det kameraet, eller rettere sagt kamera-serien. Og alle andre håndholdte i den prisklassen.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #782 på: 02. aug, 2011, 00:26 »
Beklager er ikke så stor på å diskutere. Hadde egentlig ingenting å si på det. Du hadde ikke bestemt deg for noe og spesifisert hvor mye du ville legge ut for det.
Jeg mener generelt det kameraet, eller rettere sagt kamera-serien. Og alle andre håndholdte i den prisklassen.

Vel, sa jo grensen var på rundt 3.000 kroner (fikk kameraet til innkjøpspris i gjennom familie), og nevnte i et senere innlegg at jeg vurderte denne modellen. Men takker uansett for tilbakemeldingen! Det vil forhåpentligvis fungere fint for meg og mine formål uansett, selv om denne type kamera ikke er bra nok for profesjonelle og deres formål.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #783 på: 02. aug, 2011, 21:22 »
2 bagde commission av Kacey... som ska plukkes opp på EF... dyreste Badgene evar, men gurri så fine!

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #784 på: 02. aug, 2011, 21:48 »
En stoooooor bamse av en gris fra Angry Birds <3 Den tar snart all plassen i kofferten min :<

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #785 på: 03. aug, 2011, 01:36 »
Eragon boka, fordi jeg følte for å ha en bok å lese på ferie! : 3... egentlig hadde jeg lyst på manga serie også, men for liten tid til å stikke til oslo eller bestille på nett osv

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #786 på: 03. aug, 2011, 01:48 »
Cashewnøtter, En pose med godis, og en Pepsi max.  [w-happy]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #787 på: 03. aug, 2011, 09:59 »
Se cansla nøkkelringene mine :< så jeg bare FU!! og kjøpte 4 Hatsune Miku nøkkelringer for 16 kr per stykk (FREESHIPPINGMOTTAFOKKAS)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #788 på: 03. aug, 2011, 13:27 »
NRK-lisens og strøm. Teit det skulle komme før EF

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #789 på: 03. aug, 2011, 14:32 »
NRK-lisens og strøm. Teit det skulle komme før EF

Men kommer gjør dem. Har selv overført penger fra reservekonto.
Har 2 regninger som sitter og venter, og trengte dekning tilfelle lønnen ble forsinket.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #790 på: 03. aug, 2011, 14:32 »
Et wild republic pingvinunge kosedyr

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #791 på: 04. aug, 2011, 16:05 »
Siste bok i serien "Laon" =3

Staiain

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #792 på: 04. aug, 2011, 16:09 »
Til hjemmekinoen min:






Rister bra nå :)

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #793 på: 05. aug, 2011, 21:52 »
Til hjemmekinoen min:






Rister bra nå :)

 Woah! Den der var bare syk! [eek] Setter man på noe med skikkelig bass, Hopper den vel ut døra.  [ureshii]

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #794 på: 05. aug, 2011, 21:53 »
fine bilder som jeg skal fylle ut veggen min  med ,skittles og terning navel piercing  [w-happy]

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #795 på: 05. aug, 2011, 23:27 »
Kjøpte et hjertesmykke med lang lenke tii meg selv og en bursdagsgave jeg skal ta med på EF til en venn.

I tillegg skaffet jeg meg en badge og en ref. sheet tidligere i slutten av Juli.



Ble litt feil på dem fargemessig, men men
Så jeg spanderte enda en badge på meg selv, og en til Aikho også. De som vil skal få se dem etter EF.
Nei, vent bare se på brukerbildet mitt jeg bruker det jo der se *peke på* :3
« Siste redigering: 06. aug, 2011, 00:12 av SarahLynx »

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #796 på: 05. aug, 2011, 23:43 »
Jeg har kjøpt meg myk, bouncy seng! :3

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #797 på: 08. aug, 2011, 23:34 »
Muffins.
Mat.
Sjokomelk.

Klikketiklikk :D

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #798 på: 08. aug, 2011, 23:43 »
" regngue popcorn" som jeg da kaller det, søtt popcorn i mange farger, omnomnom, ogso et pingvinsmykke  : 3
fikk ikke opp furry kosedyret fra automaten her hvor jeg er nu, ellers hadde jeg vel hatt katte furry kosedyr

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Hva har du kjøpt i det siste?
« Svar #799 på: 10. aug, 2011, 22:17 »
Owo