Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841291 ganger)

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18025 på: 12. aug, 2014, 16:31 »
Er enda på venteliste for å komme i en klasse.
Må sikkert sjekke med inntakskontoret å få sjekka i morgen helst...

Gruer meg ekstremt til skolestart t.o.m.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18026 på: 12. aug, 2014, 21:19 »
Hater NSB. Betaler i dyre summer for månedskort, også er det tull med avgangene ukentlig? Det er for dårlig. Ekstra ille er det at jeg har kun to muligheter innenfor et kvarter per time på å komme meg hele veien hjem.

Ngh. Trøtt og sliten. Har noen fridager etter i morgen. Da kan jeg sove lenge. Tegne. Slappe av.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18027 på: 12. aug, 2014, 21:24 »
Føler meg så grusomt ensom hele tiden..

Avatar by Fujoshiprincess <3

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18028 på: 12. aug, 2014, 21:29 »
Endelig ferdig med kartlegging og kategorisering av flaggermus for nu, jeg har kalt min favoritt Bruce, han er den eneste Brunlangøret vi hadde i denne batchen xP
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18029 på: 12. aug, 2014, 21:36 »
Var i Alta i dag. Spaceworld hadde krimminelt billige spill. Fikk Streetfighter 3D til min 3DS for 25kr, og Tekken 3D Prime Edition til 3DS for 40kr. Fikk også Windwaker HD til WiiU til halv pris, og Wildstar til PC til vanlig pris.

Var også en tur innom lekebutikken med lillesøster. Var ved MLP delen for gøy, og det lå det randomly to trillby/fedora hatter rett forran MLP lekene. Jeg lo ganske høyt og fikk fattern til å ta bilde for meg.

I am real brony now


Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18030 på: 12. aug, 2014, 21:56 »
Var i Alta i dag. Spaceworld hadde krimminelt billige spill. Fikk Streetfighter 3D til min 3DS for 25kr, og Tekken 3D Prime Edition til 3DS for 40kr. Fikk også Windwaker HD til WiiU til halv pris, og Wildstar til PC til vanlig pris.

Var også en tur innom lekebutikken med lillesøster. Var ved MLP delen for gøy, og det lå det randomly to trillby/fedora hatter rett forran MLP lekene. Jeg lo ganske høyt og fikk fattern til å ta bilde for meg.

I am real brony now


Det er to andre her fra Alta, men jeg vet ikke om de er aktive noe mer. Tror kanskje ikke jeg kan si hvor han ene jobbet heller, men hadde ham jo på MSN den gang da for lenge siden. Hva gjør du i Alta?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18031 på: 12. aug, 2014, 22:09 »
Jeg kjenner tre furs i Alta, heuehueh. Awite, Furryheart og en til som jeg ikke snakka så mye med, som jeg nå dessverre har glemt navnet på.

Jeg var i Alta for å besøke lillesøstera mi :p Bor opprinnelig i Honningsvåg selv

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18032 på: 12. aug, 2014, 23:19 »
Er bare tirsdag og merker allerede at fadderuken tar på, hvordan skal dette gå. x3 Men jeg storkoser meg, alle er veldig søte. Hadde litt uflaks med faddergruppa mi føler jeg, fordi folk har en tendens til å forsvinne, men jeg driver faddergruppesurfing, så det går nok fint!

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #18033 på: 12. aug, 2014, 23:31 »
Garasjeporten fungerer ikke (heldig at bilen ikke var inne i garasjen). Og så har routerswitchen streika. Men har garanti.
Ellers har jeg lyst på helg.
Life is boring when you don't know how to live it.

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18034 på: 12. aug, 2014, 23:53 »
Møtte masse mennesker jeg kjenner i stad og de bare "hva driver du med for tiden?" og jeg bare ble helt satt ut fordi jeg driver ikke med noe som helst. Jeg følte meg så latterlig uinteressant.

Avatar by Fujoshiprincess <3

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18035 på: 13. aug, 2014, 00:05 »
JEG HAR FÅTT JOBB. Min første ordentlige jobb. Begynner på torsdag.
...Jeg får vondt i magen av å tenke på det :c hng

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18036 på: 13. aug, 2014, 01:24 »
Er så redd for torden og så stressa etter det tordenværet som gled over her i natt og varte i syv timer. Jeg tuller ikke. Samt at det slo ned i hagen eller i elva, bare for å skremme meg enda mer.

Så hva gjør jeg nå? Joda, her studeres både Storm og Yr, jeg følger med på lynradar OG Flightradar24 (bare fordi det er vanskelig å høre forskjell på fly og fjernt torden om man er like redd som jeg er akkurat nå) og er generelt latterlig redd for noe som sikkert ikke skjer i natt..

Avatar by Fujoshiprincess <3

ㅤDenster

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • ?!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18037 på: 13. aug, 2014, 03:10 »
Føler meg trist å tenke på jeg kommer ikke til å se en av mine nærmeste skjente venner på en stund siden barndommen pga. flytting.

Er ikke så flink å bli venner med nye folk pga. nervøs og litt angst.


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18038 på: 13. aug, 2014, 04:44 »
Ingenting gir meg en større emotiontrip enn Doctor Who, men Orange is the new black PLEASE

jeg skal liksom sove i natt, også da :(

Kairon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #18039 på: 13. aug, 2014, 06:52 »
Hva skal til for at man vender seg til å stå opp tidlig om morgenen?
Ble værende oppe og se på Oran Host Club .w. helt til jeg sovnet(ikke smart)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #18040 på: 13. aug, 2014, 09:50 »
Trøøøtt ._. føler jeg egentlig ikke ikke får gjort så mye hjemme denne uka annet enn frokost og sove. Så gleder meg egentlig litt til ting går tilbake til normalt igjen ^^"

Er bare tirsdag og merker allerede at fadderuken tar på, hvordan skal dette gå. x3 Men jeg storkoser meg, alle er veldig søte. Hadde litt uflaks med faddergruppa mi føler jeg, fordi folk har en tendens til å forsvinne, men jeg driver faddergruppesurfing, så det går nok fint!

Er mange på gruppen min også som bare forsvinner eller ikke deltar noe særlig D: av 14 fadderbarn er vi kanskje bare 3-4 på kvelden.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18041 på: 13. aug, 2014, 16:05 »
vokna migrene og lav blodsukker, og jeg kan prate ikke så bra

bra når hjerne ikke virker


Narm

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 344
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18042 på: 13. aug, 2014, 17:32 »
De lukter så sinsykt røyk i likheten hver eneste gang naboen tar seg en rullings, vurder å si ifra, men han er så snill når  en snakker med han. Har ikke hjerte til å klage på det. X3 First world problems Hurray!

Etter og ha blitt vekket opp av katt, så tenkte jeg og sjekke furry facebook'en min, bare for og oppdage at den har facebook deaktivert ;-;
Etter to år så var det litt kjipt.. ;-;

Gjør de det, trodde ikke de gjorde slikt siden da kan de skryte av flere brukere? O.O
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18043 på: 13. aug, 2014, 17:36 »
Etter og ha blitt vekket opp av katt, så tenkte jeg og sjekke furry facebook'en min, bare for og oppdage at den har facebook deaktivert ;-;
Etter to år så var det litt kjipt.. ;-;

log inn med navn og passordet du brukte, så aktiverer du accounten din igjen.

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18044 på: 13. aug, 2014, 20:30 »
Føler jeg kan puste lettet ut, og samtidig ikke. D: Har funnet hybel, 100% på skoleplass, kjøpt inn the meste jeg trenger til hybelen, og søkt stipend. Men har fremdeles masse å gjøre og ikke tid til å si hade til alle vennene mine. ;n;
Shit au, kom inn på det jeg ville imot alle odds så det gjør opp for det. :3

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #18045 på: 13. aug, 2014, 22:04 »
Føler jeg kan puste lettet ut, og samtidig ikke. D: Har funnet hybel, 100% på skoleplass, kjøpt inn the meste jeg trenger til hybelen, og søkt stipend. Men har fremdeles masse å gjøre og ikke tid til å si hade til alle vennene mine. ;n;
Shit au, kom inn på det jeg ville imot alle odds så det gjør opp for det. :3

Know your pain. Ble ringt opp tre dager før jeg begynte på jobb og fikk beskjed at de flytta til et sted i Oslo som tar hundre år å komme til hjemmefra. Måtte finne hybel pronto og kjøpe inn ting på under en uke...
~

Overnatter første dag på hybelen, veldig hyggelig eier som ga meg middag og greier!

Nå må jeg bare klare meg uten fast Internett ut måneden hjelp..
FurAffinity          DeviantArt


SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18046 på: 13. aug, 2014, 22:04 »
Har hatt en fane til en bukse som koster 900kr åpen i tre dager. Jeg har så lyst å klikke den hjem. SÅ. LYST. >_>

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #18047 på: 13. aug, 2014, 22:51 »
Har hatt en fane til en bukse som koster 900kr åpen i tre dager. Jeg har så lyst å klikke den hjem. SÅ. LYST. >_>

Link pls?

Den dårlige faddergruppen gjør at jeg blir litt stresset voer at de andre i de andre gruppene blir bedre kjent, mens jeg står litt i limbo uten en spesiell gruppe. Det stresser meg litt. Men eh, man finner vel ikke bestevenner på en uke antar jeg.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18048 på: 13. aug, 2014, 22:54 »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #18049 på: 14. aug, 2014, 00:07 »
^koster bare 1000 kroner, da

;PPPPPP