Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841391 ganger)

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7525 på: 03. jan, 2012, 09:25 »
jeg føler meg helt jevelig hver jævla dag
drømmer at jeg. drepper, man, kvinne, barn
og ha mista mange jeg kunne blit sammen med
jeg kan ikke engang gå ut og finne noen
jeg slutta just med alkahol
og snus
fordi ingenting forandrer ingenting
jeg blir så vidt lykkelig
jeg trenger noen i mit liv
og jeg klarer ikke og ta selvmord
Fordi jeg har for mye og gi og leve for.
tok en pause fra skolen og nå sitter jeg her...
dag etter dag time etter time og gjør nesten ingenting

Og det jeveligste som er.. er ensomhet
jeg kan ikke grinne lengre
jeg vet ikke hva jeg skal føle lengre
og jeg vet ikke om det fins hjelp for meg
fordi jeg vet dypt inni meg
det fins virkelig ingen svar
på og fikse meg.

og når jeg fant ut jeg var bi forandret det alt
jeg ble mer fornøyd med meg selv
jeg blir mer og mer åpen for folk som kan
akseptere hvem jeg er
min far... min mor
jeg kunne aldri fortalt dem
det

det eneste som holder meg oppe er meg selv
jeg lovte meg selv og aldri gi opp
og jeg kommer alttid til og klare meg.

ensomheten kan kutte dyppe sår.

« Siste redigering: 03. jan, 2012, 09:35 av Samuel_Laeon »

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7526 på: 03. jan, 2012, 13:02 »
Jeg er syk, og begynner å bli litt trololo (gal) i hodet...
Må begynne å finne på noe i fritiden min, føler at jeg tar meg alt for god til til å tenke på ting.. I mitt tilfelle når jeg tenker mye på ting så plukker jeg ut alt det negative, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette men det bare skjer D: Så om jeg bare hadde fått meg en fritidsaktivitet som var interessant.. Så hadde ting blitt mye bedre, ikke så mye å tenke på om dagene. Det å tenke for mye forstyrrer meg noe helt sykt mtp skole og generell konsentrasjon... og deeet ekkjee brååå. Lalala~

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7527 på: 03. jan, 2012, 13:10 »
skole har begynnt igjen, møkk, og håper ikke en hviss person snakker til meg. Uansett, jeg har fått meg xbox, spill tips?

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7528 på: 03. jan, 2012, 14:44 »
Jeg er syk, og begynner å bli litt trololo (gal) i hodet...
Må begynne å finne på noe i fritiden min, føler at jeg tar meg alt for god til til å tenke på ting.. I mitt tilfelle når jeg tenker mye på ting så plukker jeg ut alt det negative, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette men det bare skjer D: Så om jeg bare hadde fått meg en fritidsaktivitet som var interessant.. Så hadde ting blitt mye bedre, ikke så mye å tenke på om dagene. Det å tenke for mye forstyrrer meg noe helt sykt mtp skole og generell konsentrasjon... og deeet ekkjee brååå. Lalala~


du virker helt ok for meg :)

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7529 på: 03. jan, 2012, 20:34 »
Jeg er syk, og begynner å bli litt trololo (gal) i hodet...
Må begynne å finne på noe i fritiden min, føler at jeg tar meg alt for god til til å tenke på ting.. I mitt tilfelle når jeg tenker mye på ting så plukker jeg ut alt det negative, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette men det bare skjer D: Så om jeg bare hadde fått meg en fritidsaktivitet som var interessant.. Så hadde ting blitt mye bedre, ikke så mye å tenke på om dagene. Det å tenke for mye forstyrrer meg noe helt sykt mtp skole og generell konsentrasjon... og deeet ekkjee brååå. Lalala~


du virker helt ok for meg :)


Du hadde nok sagt noe annet IRL :P

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7530 på: 03. jan, 2012, 23:33 »
Jeg er syk, og begynner å bli litt trololo (gal) i hodet...
Må begynne å finne på noe i fritiden min, føler at jeg tar meg alt for god til til å tenke på ting.. I mitt tilfelle når jeg tenker mye på ting så plukker jeg ut alt det negative, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette men det bare skjer D: Så om jeg bare hadde fått meg en fritidsaktivitet som var interessant.. Så hadde ting blitt mye bedre, ikke så mye å tenke på om dagene. Det å tenke for mye forstyrrer meg noe helt sykt mtp skole og generell konsentrasjon... og deeet ekkjee brååå. Lalala~


du virker helt ok for meg :)


Du hadde nok sagt noe annet IRL :P

sikker på det?
jeg har møtt mange rare folk ^^

iRenia

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7531 på: 03. jan, 2012, 23:40 »
Trøtt...så ska nok legge mæ nå :)

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7532 på: 04. jan, 2012, 00:02 »
Jeg er syk, og begynner å bli litt trololo (gal) i hodet...
Må begynne å finne på noe i fritiden min, føler at jeg tar meg alt for god til til å tenke på ting.. I mitt tilfelle når jeg tenker mye på ting så plukker jeg ut alt det negative, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette men det bare skjer D: Så om jeg bare hadde fått meg en fritidsaktivitet som var interessant.. Så hadde ting blitt mye bedre, ikke så mye å tenke på om dagene. Det å tenke for mye forstyrrer meg noe helt sykt mtp skole og generell konsentrasjon... og deeet ekkjee brååå. Lalala~


du virker helt ok for meg :)


Du hadde nok sagt noe annet IRL :P

sikker på det?
jeg har møtt mange rare folk ^^

Jeg slår alt 8)

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7533 på: 04. jan, 2012, 00:29 »
Dritt >.<

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7534 på: 04. jan, 2012, 00:49 »
Jeg er syk, og begynner å bli litt trololo (gal) i hodet...
Må begynne å finne på noe i fritiden min, føler at jeg tar meg alt for god til til å tenke på ting.. I mitt tilfelle når jeg tenker mye på ting så plukker jeg ut alt det negative, jeg vet ikke hvorfor jeg gjør dette men det bare skjer D: Så om jeg bare hadde fått meg en fritidsaktivitet som var interessant.. Så hadde ting blitt mye bedre, ikke så mye å tenke på om dagene. Det å tenke for mye forstyrrer meg noe helt sykt mtp skole og generell konsentrasjon... og deeet ekkjee brååå. Lalala~


du virker helt ok for meg :)


Du hadde nok sagt noe annet IRL :P

sikker på det?
jeg har møtt mange rare folk ^^

Jeg slår alt 8)

hehe :)

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7535 på: 04. jan, 2012, 00:49 »
Jeg føler meg ronery :C Fml.

ting vil nok gå bedre tro meg

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7536 på: 04. jan, 2012, 07:58 »
Beste dag på å begynne skole på. På en onsdag! 10 timer med norsk.. flott start. TT.TT
Fikk nettopp vite at vi skal ha prøve på torsdag og på fredag. ahh... *legge seg langflat*

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7537 på: 04. jan, 2012, 08:06 »
Beste dag på å begynne skole på. På en onsdag! 10 timer med norsk.. flott start. TT.TT
Fikk nettopp vite at vi skal ha prøve på torsdag og på fredag. ahh... *legge seg langflat*
Dakar D: *gir deg en klem*


Jeg har igjen greid å gå glipp av en ny oppgave i mediedesign, og nok to timer naturfag. Fraværet i naturfag er farlig høyt, men har fått levert de fleste oppgavene ihvertfall.

Nå jobber jeg med ptf *w* Klipper sammen Lavender Town musikken med klipp fra MLP.
Mow!

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7538 på: 04. jan, 2012, 08:17 »
hehe nå begynner folk på skole igjen.. minte meg på at jeg må begynne og søke snart ^^

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7539 på: 04. jan, 2012, 09:22 »
Ahh... fordypningsemne.. stress...

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7540 på: 04. jan, 2012, 11:53 »
Jeg har det bra

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #7541 på: 04. jan, 2012, 12:34 »
Kommer meg fra et par søvnløse døgn, etter en lenge etterlengtet natts søvn. ahhh
Nyter siste rest av fritid og trekker pusten, hverdagen skriker etter oppfølging...  :|

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7542 på: 04. jan, 2012, 23:12 »
STRESSA!

begyner på skole den 10-jan og i dag bestemte bilen seg for og utvikle et kraftigt problem et sted i lednings nettet.
og for att morroa skal være komplett så er ikke den delen av ledningsnettet der problemet er orginalt!

så i stedet for en enkel jobb der jeg kan bruke koblingsskjemaer, så må jeg gå igjennom et frankensteins monster av et ledningsnett!
ARRRRRGHHHH

men først SOVE så får en se om jeg får fiksa det...

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7543 på: 05. jan, 2012, 00:12 »
man vet at pc,n er treg når man ikke får sett film engang fordi den klikker, jeg vil se film !
dritt pc D:
gidder ikke bruke tv,n nå, komplisert minst 10 år gammal tv og ikke flatskjerm -.-
« Siste redigering: 05. jan, 2012, 00:14 av Flame »

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7544 på: 05. jan, 2012, 01:14 »
LALALALA det skjer.

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7545 på: 05. jan, 2012, 02:06 »
som jeg alttid sier..
"That's leif" xD

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7546 på: 05. jan, 2012, 07:34 »
Skal på sykehuset i dag for å høre om de vil prøve en operasjon til på foten min o.o
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7547 på: 05. jan, 2012, 08:15 »
Skal på sykehuset i dag for å høre om de vil prøve en operasjon til på foten min o.o

så gøy :)

hva er med foten din?

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7548 på: 05. jan, 2012, 14:28 »
BoredLol

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7549 på: 05. jan, 2012, 16:54 »
Holder på med pirkearbeid på photoshop mens jeg sitter attmed peisen og varmer meg. ^^