Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841529 ganger)

Makenshi

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 112
  • denne tigeren sier "mjau baby"
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1950 på: 23. okt, 2010, 12:46 »
URK, sitter her å sturer fordi det er nesten ingenting interesant å spise her i england, gud, allah, shiva, odin og ra matutvalget her er monotont.
Litt morsomt derimot at de har løksyltetøy her i england :S

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1951 på: 23. okt, 2010, 13:04 »
Æsj løksyltetøy. D:
Kjenner igjen det med monoton mat. ... Spesielt salater. De dynker alt med masse eddik. >:c
 
Selv har jeg det bra, litt småuggen etter i går men det funker xD Var på hjemmefest hos en kompis, var skikkelig awesome. På slutten så begynte en å spille gitar mens vi sang og sånn, var så digg. Jeg ble helt blaut da Trains av Porcupine Tree ble spilt. <3 
Ble helt... Ja. Det var kos. Men nå er det frokost, så... Poff. :3

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1952 på: 23. okt, 2010, 14:03 »
Starte morgenen  med klassisk musikk er herlig.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1953 på: 23. okt, 2010, 15:28 »
Sliiiiiiiiiiiiiiiiiten :<

litt min skyld også da siden jeg sa ja til å ha nasjspiel :p
menneh jobb og alkhol går virkelig ikke bra sammen.

oh well.. *back to work*

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1954 på: 23. okt, 2010, 18:47 »
helt greit, jobb var greit...
Unntatt et par drøye kunder..
1. som kommer 18.10 (10 min etter stengetid) med STAPP full vogn...-.-

2. tidens drøyeste (onkel skrue) kunde EVER...
Jeg tasta inn 2 poser, som han ikke skulle ha... etter å ha sett på kvitteringa skulle han absolutt ha de 2 j**** lusne kronene >_>
Jeg gadd ikke å ta retur begrunn av noen poser, så jeg måtte gi fra meg 10 kroningen min -.-
En overklasse mann i 40-60 åra, som handler for greit over 1k, krever og er fast bestemt for å ha tilbake 2 KR(!!!) burde se litt på hva han kjøper istedenfor -.-
« Siste redigering: 23. okt, 2010, 23:22 av Snøkrystal »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1955 på: 23. okt, 2010, 20:30 »
URK, sitter her å sturer fordi det er nesten ingenting interesant å spise her i england, gud, allah, shiva, odin og ra matutvalget her er monotont.
Litt morsomt derimot at de har løksyltetøy her i england :S

Det "løksyltetøyet" du snakker om er kjempegodt under osten på ostesmørbrød! [ureshii]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1956 på: 24. okt, 2010, 04:52 »
Idag har det skjedd en del ting med meg ;3

Litt sliten etter en sinnsykt morsom dag på jobb hvor sjefen min hadde privatfest med DJ og hele pakka i lokalet
250 stk.. og 3 bartendere, dansa og miksa drinker til folk, drit artig! :D

og litt seinere på kvelden skjedde det noe helt fantastisk :3 Jeg fant min pus <3

jeg er helt i ekstase akkurat nå <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1957 på: 24. okt, 2010, 14:13 »
Fikk du deg kjæreste? D:

Jeg kunne hatt det bedre, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. .__. Oh well, startet dagen med å rydde en times tid i hybelen. Det trengtes, og enda er jeg ikke ferdig. Men jeg og samboeren min tar en pause mens klesvasken durer og oppvasken tørker.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1958 på: 24. okt, 2010, 14:24 »
Fikk du deg kjæreste? D:

Jaaa! <3

Jeg kunne hatt det bedre, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. .__. Oh well, startet dagen med å rydde en times tid i hybelen. Det trengtes, og enda er jeg ikke ferdig. Men jeg og samboeren min tar en pause mens klesvasken durer og oppvasken tørker.

Always look at the bright side of life :3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1959 på: 24. okt, 2010, 14:27 »
Ehe.. jeg mener ikke å være frøken negativ her, men min "beste" venn såret meg så dypt av jeg fikk et kraftig migreneanfall(kraftig hodepine, kvalme, følelse av at en må kaste opp hele tiden), og han nekter å trekke tilbake det han sa, fordi han fremdeles mener det. Og jeg burde kanskje kutte ham ut totalt, men det er også vanskelig.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1960 på: 24. okt, 2010, 14:55 »
Ville ikke akkurat kalt han din beste venn hvis han såret deg på den måten, men det hjelper alltid å snakke om ting. Det er den eneste måten å løse konflikter på, og også den beste måten å finne ut om han er noe å ta vare på eller ikke.

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1961 på: 24. okt, 2010, 16:49 »
Deppa :( Har ikke sett folk på over ei uke.... Tilogmed for meg, er det lenge uten kontakt >.<

Gleder meg sykt til furmeet ^^,

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1962 på: 24. okt, 2010, 17:20 »
Ehe.. jeg mener ikke å være frøken negativ her, men min "beste" venn såret meg så dypt av jeg fikk et kraftig migreneanfall(kraftig hodepine, kvalme, følelse av at en må kaste opp hele tiden), og han nekter å trekke tilbake det han sa, fordi han fremdeles mener det. Og jeg burde kanskje kutte ham ut totalt, men det er også vanskelig.
Stakkars. >:
Jeg synes han var teit som sa noe sånt til deg. Jeg har ikke fått intrykk av at det han sa stemmer, i hvertfall.
Han er ikke noen god venn om han sier sånt til deg, han burde iaff unnskylde seg. .__. *klemmepå*

Gleder meg sykt til furmeet ^^,
I second that.


Selv har jeg det helt fantastisk. <3

Lakorv

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 180
  • Ek em hrafninn
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1963 på: 24. okt, 2010, 21:24 »
Har det relativt greit (ha, spør meg i mårra, du). Føler meg litt ensom dog. Lyst å være med på noe furmeet eller noe, men bor litt sånn borti gokk og ingen aktive rufser i nærheta, afaik. Får satse på at jeg får dekka det behovet på noen annen måte, da.

Og ja, skeptisk til morgendagen. Gym i de to første, ekstra langt til lokalet vi skal bruke, må gå viss det blir noe snø.. får garantert mer lekse, prøve om ei uke, og speidermøte på ettermiddagen.

Svinepelz

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1964 på: 24. okt, 2010, 22:31 »
Matte prøve på tirsdag, gruer meg allerede .-.

Trøtt nå, går å legger meg..

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1965 på: 24. okt, 2010, 23:56 »
Jeg er glad. :3

Jeg har kjøpt billetter til Danmark. Skal ned og hilse på min far og resten av den danske familien en uke i begynnelsen av november. Gleder meg. Har ikke sett dem siden i fjor sommer, så dette blir kos.

Skal prøve å komme meg på furmeet også.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1966 på: 25. okt, 2010, 00:12 »
Jeg fant min pus <3

jeg er helt i ekstase akkurat nå <3

Grattis. ;3

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1967 på: 25. okt, 2010, 01:11 »
Har vel vært den beste dagen denne uka så langt. heh. Husker ikke så mye av denne uka egentlig, men håper jeg ikke har skuffet for mange venner, bandmedlemmer, lærere etc.


Var på besøk hos Ch`enram/Amra i dag med Regandor og Fangz i dag. Var veldig gøy^^

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1968 på: 25. okt, 2010, 10:28 »
Rrrrh, jeg er sånn halveis i zombiemode atm.
Jeg sitter i gangen på skolen med en del av klassa mi og ser på videoer og snakker.
Noen av de sitter og poker meg i skallen for at jeg skal våkne. xD
Menmen. Jeg hadde det sykt kos i natt. :3 .. og jeg ble vekt på en herlig måte i dag tidlig. n_n
Det var så kooos.

Har ikke time før kvart over tolv, ganske slækkt. Er litt kos da, vi sitter og ser på film nå. :3
Ellers.. jeg halvsover, jeg gleder meg til bussen hjem nå. Skal soooove. <3 Blir digg.

Tja.
Matte i siste time. Gruer meeeeg. xD

Cirkumfleks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 115
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1969 på: 25. okt, 2010, 13:22 »
Kaldt her, fryserrrr. Og har drukket kaffe, jeg som skulel slutte. *Sutre* >:

Men ellers, virker som om dagen blir grei. Drar snart inn til byen for å gjøre matte, har en ny episode av Dexter og er i godt humør. =D

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1970 på: 25. okt, 2010, 13:59 »
sitter å tegner Valkyrie, å den ser ut til å bli vellykka ^^ (så vellykka som jeg klarer å få det til), så er ganske fornøyd akkurat nå

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1971 på: 25. okt, 2010, 15:51 »
Jeg blir kanskje sendt på fosterhjemm, jeg har sletta facebook profilen min, jeg får ikke lov til å være mer voken en til 10 pm på ukedager, og 11 i helger. Bestefar blir stadig dårlig, Helsesøster har snakket med BUP og skal få sånne psykiater jævler over en gang i månden, På sykehuset fikk jeg et mentalt sammenbrudd fordi jeg trodde faren min stakk fra meg som han sa han gjorde, Halloween partiet går kanskje til helvette, Helsa mi blir stadig værre på grunn av alt dette..

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1972 på: 25. okt, 2010, 16:54 »
Jeg blir kanskje sendt på fosterhjemm, jeg har sletta facebook profilen min, jeg får ikke lov til å være mer voken en til 10 pm på ukedager, og 11 i helger. Bestefar blir stadig dårlig, Helsesøster har snakket med BUP og skal få sånne psykiater jævler over en gang i månden, På sykehuset fikk jeg et mentalt sammenbrudd fordi jeg trodde faren min stakk fra meg som han sa han gjorde, Halloween partiet går kanskje til helvette, Helsa mi blir stadig værre på grunn av alt dette..
Woah. o.o
Det var bare.. woah. ._.

Om du vil ha noen å snakke med, er jeg der for deg. :c <3
Håper det går bedre med deg etterhvert. *klemmepå*


Kaoskatten

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 503
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1973 på: 25. okt, 2010, 18:38 »
Word.

LilleGluff... Det er MANGE her som bryr seg om deg. Ikke glem det. <3
My personal space, respect it!

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #1974 på: 25. okt, 2010, 19:46 »
Jeg blir kanskje sendt på fosterhjemm, jeg har sletta facebook profilen min, jeg får ikke lov til å være mer voken en til 10 pm på ukedager, og 11 i helger. Bestefar blir stadig dårlig, Helsesøster har snakket med BUP og skal få sånne psykiater jævler over en gang i månden, På sykehuset fikk jeg et mentalt sammenbrudd fordi jeg trodde faren min stakk fra meg som han sa han gjorde, Halloween partiet går kanskje til helvette, Helsa mi blir stadig værre på grunn av alt dette..

Du har en stor fremtid som kunstner/tegner så ikke gi deg Glow!

(Foreldrene mine sier att eg skal legge meg før kl 10 om værdagene) [w-dizzy]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky