Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841534 ganger)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9125 på: 19. mai, 2012, 17:15 »
Bleh, tegna i hele dag, sliten i potene og vondt i hue.  Ta seg en lur og høre på kammerheit og lystmord. Natta, brer teppe over seg og sovner.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9126 på: 19. mai, 2012, 17:29 »
Idag startet dagen min med at jeg forsov meg. Jeg tror jeg forsov meg fordi jeg skypet/snakket i telefonen med Skarpen til klokken ble halv tolv. Det var veldig koselig, men det er ikke bra for kroppen min. Den er innstilt på ni timer søvn fordi jeg er oppe tidlig hver dag og arbeidet er litt krevende fysisk. Så jeg hoppet ut av sengen i panikk og slukte en liten frokost før jeg hastet avgårde mot jobb. Da jeg kom frem så jeg at jeg var alene der, og det var ti minutter siden arbeidsdagen startet. Det viste seg at jeg ikke var den eneste som hadde forsovet seg. Skarpen forsov seg i tillegg til det, så dette må visst ha vært Den Store Forsove-seg-dagen. Uansett ble jeg satt til gjerdesjekk og innetjeneste i dag. På gjerdesjekk sjekker jeg gjerdet. *Captain obvious* Også kaster jeg snacks til rovdyra og ser at alle ser friske og fine ut. Fikk hilst på åtte bjørner, to rev og tre-fire ulv. Jeg liker gjerdesjekk. Det er koselig å gå alene i parken og hilse på dyra. Også gjorde jeg rent inne hos kaninene. Det tok lang tid, så jeg stoppet da det skulle være matpause. Det var ikke matpause med en gang, fordi kollegaene mine var ikke der. Og de var de som skulle kjøpe maten min. Treige dem. :c De kom etterhvert. Men så hører jeg på walkietalkien: "Nanna, du må stenge døra oppe ved kaninene. De holder på å stikke av." Jeg hadde ikke lukket den ene døren. Men det er to dører ved kaninene, og før har de alltid fått lov til å komme ut av den første døra. Men nå hadde de altså begynt å grave seg ut der. Så måtte jeg haste opp igjen til kaninene og lukke den ene døra. Så fikk jeg endelig lunsj, en halvtime senere enn det jeg pleier. Og jeg var allerede veldig sulten fra før fordi jeg fikk en veldig liten frokost som sagt. Også gjorde jeg meg ferdig hos kaninene. Den ene kaninen, en fransk vedder er så kul. Alle de andre kaninene er redde for meg og hopper vekk om jeg kommer i nærheten. Men ikke han her. Han bare la seg ned midt i arbeidet mitt og sov. Jeg plukket ham opp flere ganger, da var han også helt rolig. Jeg tror også at det er han som er sjefen, fordi en gang løp han en runde rundt i huset og skremte alle de andre kaninene, også trampet han i gulvet etterpå. Mens jeg holdt på med dette holdt tre av kollegaene mine på å fange de rømte kaninene. Vi hadde 16 kaniner. Ni hadde rømt.. Men med sammerbeid fra hverandre og noen veldig engasjerte barn som var gjester i parken, klarte de å fange åtte. That's right, det var enda en kanin løs da de ga seg. Etter at jeg hadde gjort meg ferdig hos kaninene tenkte jeg at det kunne gjøres rent hos kyllingene også. Det tok meg en time, noe som passet bra siden jeg bare hadde en time igjen. Kyllingene er søte. Og dumme. Uansett. Jeg ble ferdig der og satt meg på sekshjulingen og skulle til å kjøre ned til fòrbygget med alt bosset. Jeg snudde meg, jeg vet ikke hvorfor, fordi jeg skulle jo ikke rygge, men da fikk jeg øye på den siste kaninen. Brukte walkietalkie og fikk en kollega til å komme til meg. Vi jaget den i sikkert 20 minutter, og helt til slutt smuttet den selv inn i hullet den hadde kommet ut fra. Kaniner er raske. Damn. Men det var slutten av arbeidsdagen min. På vei hjem tok jeg en tur innom Vassfarhallen(inngangsbygget) og kjøpte meg en Solo-is. Jeg liker Solo-is. Det er så godt, det. Også suttet jeg på den på vei til hytta jeg bor i. Også.. Også.. også landet det en flue i isen min. Da ble jeg veldig trist. Men jeg skylte isen i varmt vann og fluen ble bortevekk. Også spiste jeg resten av isen. Også satt jeg meg ned ved pcen fordi jeg fikk en veldig stor trang til å fortelle om dagen min i detalj. Og enda har jeg utelatt ting, så du får poke meg på skype om du er interessert om å høre ALT som skjedde i dag. Nuvel, nå skal jeg vaske arbeidsklærene mine. De blir så fort skitne, de. Jeg må vaske jakken også. Også skal jeg ta en dusj. Kanskje jeg skal sovne i dusjen. Det frister. Jeg er så trøtt. Og klokken er halv seks. Oh well, jeg har middagen i kjøleskapet, så jeg slipper å dra på Kiwi for å handle mat. Etter en lang og krevende arbeidsdag er det et ork å gå på butikken og kjøpe middag [First world problem]. Det er også litt ork å lage middag. >: Men Skarpen kommer på besøk neste søndag og blir her noen dager. Da blir han husmor og rydder, vasker opp og lager middag hver dag. Det er så luksus, det. Også ligger den slitne mannen på sofaen etter en lang og hard dag på jobben. *kremt* Det bar litt feil avsted, dette.. Hm. Jeg gleder meg til i morgen for å se hva slags oppgave jeg får. Jeg håper ikke at jeg får innetjeneste igjen, fordi det er kjedelig. Jeg gjorde jo nesten ingen innetjeneste i dag, da. Jeg løp rundt og gjorde alt annet. *host* Men en kan ikke si at jeg har vært lat, fordi det har jeg ikke vært, jeg har vært veldig effektiv in fact.

Edit:

Protip: Ikke spis popcorn når du har et sår i munnen du fikk fra å spise popcorn. *klynk*
« Siste redigering: 19. mai, 2012, 18:13 av Atrox »

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9127 på: 19. mai, 2012, 18:16 »
ja for når du skulle lage mat ble tomatsuppen brent :p

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9128 på: 19. mai, 2012, 18:19 »
Den sjefskaninen høres frytelig søt ut :)

Han bare la seg ned midt i arbeidet mitt og sov.

 :D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9129 på: 19. mai, 2012, 18:21 »
ja for når du skulle lage mat ble tomatsuppen brent :p
HYSJ. JEG ER FLINK TIL Å LAGE MAT, TENK. NÅ LAGER JEG BIFFSNADDER TIL MEI SELL!

Den sjefskaninen høres frytelig søt ut :)

Han bare la seg ned midt i arbeidet mitt og sov.

 :D
Han er veldig søt. Favorittkaninen min <3
« Siste redigering: 19. mai, 2012, 18:23 av Atrox »

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #9130 på: 19. mai, 2012, 19:01 »
Jeg halverte nettop størrelsen på en av de aller mest arbeidstunge digitale tegningene mine noensinne..

klarte å overskrive arbeidsfila med størrelsen på wip output-fila

det som en gang var 2000x1000px, er nå 1000x750px.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
 [w-dizzy]

kill me please!

e. noe some vet om noen magiske triks for å gjenoprette data fra oveskrevne filer? jeg har intrykk av at det er umulig, men jeg håper på et mirakel her.. seriøst deprimerende greier
« Siste redigering: 19. mai, 2012, 19:06 av Sarrukh »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9131 på: 19. mai, 2012, 19:08 »
ctrl + z?

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #9132 på: 19. mai, 2012, 19:42 »
hehe, skulle ønske det var så enkelt =)
men desverre oppdaget jeg det ikke for resizinga var gått ut av undo-historikken.. Så jeg er avhengig av å gjenopprette fila -_-

Men takk for forslaget! :3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9133 på: 19. mai, 2012, 23:19 »
Hjemme igjen fra Felix. Så da ble det å kjøpe nye deler til pcen.. Yay (hovedkort eller hva de nå enn het, pluss lit mer snadder).
var en hyggelig stund :3

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9134 på: 20. mai, 2012, 03:33 »
Sitter her og venter på telefon fra familien til beste vennina mi,..
Fikk vite i går at hun hadde fått hjerne slag, og nå sitter jeg bare her følese løs, og venter på telefonen, som forteller meg at hun
har daua...

var innom før i dag, og såg til na, ,,, de sa det kunne ta timer, eller dager...
Beste vennina mi... Jeg kommer til å savne deg
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9135 på: 20. mai, 2012, 06:29 »
Kjipt å høre Tigra, sender litt healing deres vei.
Vell etter å drømme at man blir torturert, (FAEN JEG BURDE VIRKELIG SLUTTE Å LESE SKREKKHISTORIER FØR JEG LEGGER MEG) så hadde jeg ikke spessielt lyst til å sove lenger, kan like så godt ta fatt på arbeidet, "koker seg kaffe, setter på punk musikk og tar ladegrep om pennen, It`s time to klick ass and chew bubblegum, damn I`m all outa gum"

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9136 på: 20. mai, 2012, 07:47 »
sliter med tanken på om jeg tørr å legge meg. blir aldri å stå opp! XD men jeg kommer til å være ubrukelig uten søvn, så jeg tror jeg bare skal sove litt :\

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9137 på: 20. mai, 2012, 10:06 »
først sovner man 10, så våkner man 3, så våkner man 7 så våkner man nesten 10 , i tillegg drømmer man at man klikker på en frisør, sikkert skolens feil at jeg drømte det

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9138 på: 20. mai, 2012, 11:12 »
Trist å høre, Tigra =< Håper det går bra med deg..

Selv er jeg litt sliten og litt meh etter å hørt en mulig spoiler om Game of thrones =< Men snart hundetrening <3

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #9139 på: 20. mai, 2012, 11:52 »
stakkars Tirga D:

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9140 på: 20. mai, 2012, 14:42 »
Det var utrolig leit å høre, Tirga... :<

Jeg våkna nå netto for en halvtime siden, og nå bare sitter jeg i senga med litt musikk. Heh.
Kamilrazee

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9141 på: 20. mai, 2012, 15:36 »
*kosepåtirgaen* :( Kommer nok til å roe seg etter en stund, kjære deg. Bare å få det ut på noen eller noe så går det bedre etterhvert! Og is hjelper på c: Spise is rett fra boksen hjelper alltid litt, ialelfall c:

---
sitter å spiser godteri som smaker æsj for å få opp blodsukkeret <__<
« Siste redigering: 20. mai, 2012, 20:21 av wolfglow »

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9142 på: 20. mai, 2012, 20:16 »
Tigra: Føler med deg. =/

Mitt liv? Jeg hadde nok en awesome dag på jobb. Håndforet gaupe for andre gang. Etterpå følte jeg meg mer levende enn på lenge. Jeg hadde ikke et spesielt forhold til gauper før, men de har vokst veldig på meg. Det er noen veldig kule dyr.

Wildcat

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 47
  • Also known as Siba the Ocelott.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9143 på: 20. mai, 2012, 23:40 »
Fant nettopp ut at de har stengt av vannet i leiligheta, så jeg og roomien min måtte finne en nødløsning for pussing av tenner, og det ble å pusse tenna i listerin vann. Noe som jeg kan med hånden på hjerte si at er ganske ubehagelig.

Nevnte jeg forresten at jeg må noe sinnsykt på do?
Veit at jeg ikke kommer til å få sove noe særlig i natt, iallefall.

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9144 på: 21. mai, 2012, 00:33 »
oh! fikk nettop ehn Åpenbaring ;D

Ellers, så har jeg hatt en meget fin dag på landet.
med venner og bekjente, Hunder og katter. [w-wink]
var også i Andebu å kikket på ny leglihet.
Som jeg håper att jeg FÅR!                           ;)den var meget idyllisk må jeg si i hvertfall, var et + att den lå så nerme verkstedet som den gjorde.
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9145 på: 21. mai, 2012, 01:24 »
Dagen har vært bleh egentlig. Jeg er sjukt kvalm av ingenting, og har ikke lyst på noe mat. Spiste en toast og litt pære, men ugh så kvalm x_x
Jeg sov hos kjæresten min i natt da, det var kos <3

Men men. Har lastet ned to spill til 3DS'en, så tenkte å legge meg i senga og spille litt. Har fri i morgen og tirsdag heldigvis :3

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #9146 på: 21. mai, 2012, 02:39 »
Er på hotell i New York City! Wooo!!  [ureshii]

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Din status!
« Svar #9147 på: 21. mai, 2012, 10:39 »
Jeg er så fjeeern i hodet, og har forberedelsesdag til eksamen i musikk i fordypning X)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #9148 på: 21. mai, 2012, 10:52 »
Er på hotell i New York City! Wooo!!  [ureshii]

Wooo! Lucky you!
Sitter på jobben og gjør ikke noe spess, og takker så mye for Aperture flasken igjen, morsom å ha xD
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9149 på: 21. mai, 2012, 11:00 »
Er på hotell i New York City! Wooo!!  [ureshii]
missunelig, vi har ikke en gang trafikk her oppe.
Neida, til legen i dag og etter krangel med muttern kan jeg ikke si jeg gleder meg. Måtte ta meg en støyt til frokost for å roe nervene. Det som plager meg nesten mer er at jeg kjeder meg så inn i granskaugen om dagen, Jeg har nesten lyst til å gå opp til en politiman gi han en ørefyk og løpe alt jeg kan, bare for å få et kick ut av det.