Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4842128 ganger)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #5025 på: 15. jun, 2011, 19:33 »
stuker i photoshop, yeey lært meg å lage regnvær ved hjelp av en speedpaint video ^^

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5026 på: 15. jun, 2011, 20:41 »
Sa te frissørn, awreit, 80s metal hair go! betalte 300 spenn.

Harry (slang) Å ha en smak som motstrider etablerte former for "god smak".  For nermere definisjon se bildet.


Meh kjeder halen av meg og ryggen og potene dreper meg, har jobba i hele dag med kontor arbeid, Oh well sitte å digge Dreamtale, og snuse.
Å judas Kristus jeg har lasta ned så mye funky shitt jeg vil se/spille, æhh, skjynde seg å bli ferdig, Sette på Dragonforce og speed jobbe i kofeinrus.



hvor var det du klippa deg da?  * må se nærmere på håre ditt når du stikker ned å henter skisse blokka *

har det vel egentlig ganske  bra, selv om jeg er så kvalm at jeg bare vil spy(må være noe jeg har spist) ellers er det chill med fri, men må innrømme jeg kjeder meg litt

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5027 på: 15. jun, 2011, 20:49 »
dratt på skolen, levert bøkene og tenkte " pokker, kunne sovet lengere har fri! awf" men det var egentlig vært det, traff på venninna mi og en gammel venn jeg har mistet kontakt med, ho liker visst å tegne ho også, ble stående å prate en stund, om piercinger, tegnebrett og mye annet.   Vært på senteret, var smaksprøver der så smakte på mye rart ellers har jeg tegna og lært litt av det

Roxas

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • I be a cat dammit :)
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5028 på: 15. jun, 2011, 21:12 »
dratt på skoletur til bø sommerland (uten å bade) mens min søster fødet -.- var der til klokka 7, akkurat da besøkstiden gikk ut...
på skoleturen hadde vi naturfag -.- inne på sommerlandet. vi putta mentos i cola (woow) og fikk klærna og håret colafisert. jahh.. fikk en colaflaske i magen og så ble sekken min med ipaden oppi colafisert.   [w-mad]
yada yada! "lille emo faggot" har hørt det før....
skype: Fanartistxd
facebook: Roxas Shitload

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5029 på: 15. jun, 2011, 22:32 »
Har det bleh, og det blir mer bleh i morgen.

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5030 på: 15. jun, 2011, 23:39 »
Spørsmålet er vel hva HUN hat gjort, ettersom jeg bare skulle farge ettervekst og klippe det litt.

Hun endte med å nærmest snaue meg fordi hun skulle "finpusse" hele tiden.

Edit: Jeg fikk 25% avslag.

Hørt sånne historier før. Triste saker. x-x

Jeg har det ganske alright. Gleder meg til ny laptop, er solbrent i hele ansiktet og skal på byen og kjøpe bursdagsgave til en kompis en gang i nærmeste fremtid. Gøy å få frie tøyler. Smykketre og gardintrapp, here I come!

Catya

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5031 på: 16. jun, 2011, 03:44 »
Hvis det ikke er for kort, kan du style det med gel/spray.

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5032 på: 16. jun, 2011, 16:22 »
Dro til tusenfryd med klassen.
Har mista stemmen helt og har såre mandler  >:(

Pycnopodia

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 662
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5033 på: 16. jun, 2011, 18:45 »
Spørsmålet er vel hva HUN hat gjort, ettersom jeg bare skulle farge ettervekst og klippe det litt.

Hun endte med å nærmest snaue meg fordi hun skulle "finpusse" hele tiden.

Edit: Jeg fikk 25% avslag.

Det der blir jeg irritert av å lese. Du skal ikke betale for at noen skamklipper deg.. Frisørsalongen har et ansvar, lærlinger skal kunne litt.. De tar ikke bare inn tilfeldige folk fra gaten for å jobbe som frisør - de har oppfølging og frisørene skal følge med når lærlingen klipper og passe på at de ikke ødelegger håret ditt.

Jeg hadde bedt om pengene tilbake eller at de fikset håret hvis det var mulig, kanskje til og med bedt om erstatning. Vet ikke hva du kan kreve men frisørsalongen er overhodet ikke tjent med at du går rundt som et eksempel på hvor "dyktige" og "flinke" de er der.. Prøv å si til dem at du ikke har lyst å gi frisørsalongen dårlig reklame når folk spør hvem som har skamklipt deg, eventuelt kan du etterpå true med å fortelle om klippingen med bilde på Facebook eller twitter.

Det blir som å levere bilen på verksted bare for å få den tilbake igjen full av riper, det er da verkstedet som har et forklaringsproblem og som skal ordne opp i det - er dårlig for businessen hvis folk er redde for å gå dit i frykt av å få bilen ripet opp.

Har ikke sett håret ditt så jeg vet ikke hvordan det ser ut men jeg ønsker deg lykke til, det vokser uansett ut igjen  [smile]

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5034 på: 16. jun, 2011, 21:08 »
haha pants art:
ellers så har jeg tegnet i photoshop, drikket brus, diskutert på chat, og kost med puselusen min Baby^^

Raywolf

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5035 på: 16. jun, 2011, 23:56 »
--slettet--

Miksn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 249
  • Meow~
    • Vis profil
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #5036 på: 17. jun, 2011, 06:43 »
Gjør meg klar for siste dagen på jobb før jeg er arbeidsledig igjen.  .__.
:3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #5037 på: 17. jun, 2011, 08:11 »
overfører musikk til iPoden. må ha musikk på mat og helse idag ellers dør jeg.. x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5038 på: 17. jun, 2011, 08:15 »
jeg er deppa uten grunn igjenn x3 det er ikke akkurat koselig, spess når jeg skal på skolen og være sammen med venner. hater å stå frem som sur og lei meg forran vennene mine. oh well, de smacker fort et smil på meg så. det er de gode til, så det burde gå bra. spessielt den gjengen på mat og helse. jeg har kommet nærmere noen av de på gruppa mi pga mat og helse, which is really nice :3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5039 på: 17. jun, 2011, 08:16 »
jeg hørte på katta mi klage, kledd meg og retta håret osv. vurderer å ta med meg sketchbooken min på skolen idag.

Roxas

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • I be a cat dammit :)
    • Vis profil
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5040 på: 17. jun, 2011, 11:43 »
noe jeg angrer på...
yada yada! "lille emo faggot" har hørt det før....
skype: Fanartistxd
facebook: Roxas Shitload

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5041 på: 17. jun, 2011, 13:34 »
hmmmm hvordan kan jeg fortelle dette kort?...

ehhhh jeg likte en canadier for ikke lenge siden vet ikke hvor åpen jeg har vært om det, men anyhow nå forleden fortalte han meg at han og en annen venn av meg hadde blitt samme..... jeg føler meg bare så ekstremt dum for å ha brutt mine regel nummer en: å ikke få for stærke følelser for noen jeg ikke har møtt....
sånn virkelig jeg har så godt som bare grått de siste dagene

på toppen av alt ligger onkelen min på sykehus med et alvorlig tilfelle av hepatitt....

jeg klarer ikke å bry alt for mye om det siste, men det går innpå familien min..... som igjen går innpå meg....

de siste ukene mine har for det meste bare vært BS og jeg håper jeg snart ser lyse dager i møte....

jeg trenger virkelig noe til å få meg opp igjen.... hver gang jeg bygger meg selv opp er det et eller annet som river meg ned igjen... jeg er glad jeg enda har håp igjen, men det er bare et mirakel.....

jeg vet særiøst ikke hvor mye mer BS jeg takler..... det er tider som disse jeg bare ville hatt noen å lene meg på, men nei den jeg hadde å kunne gjøre det med droppet meg som venn ikke mange månter tilbake.....

alt henger sammen og alt virker umulig for tiden.....


Sry for lang deprisiv post jeg bare måtte få det ut.....
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5042 på: 17. jun, 2011, 13:50 »
Erklært krig på ulåste datamaskiner.
Arbeidsplassen har en liten "glemmer du å låse skjerme endrer vi bakgrunnsbildet ditt" policy. I løpet av 2 siste dagene har jeg tatt 3 stykker.
Tror jeg bør passe litt ekstra på nå, siden disse 3 garantert vil ha hevn.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5043 på: 17. jun, 2011, 13:54 »
Sry for lang deprisiv post jeg bare måtte få det ut.....

Lureste du kan gjør.

Sterke følelser kommer du aldri rundt/unna, så det er synd du mista vennen du kunne falle tilbake på.
Når ting er ekstra tungt trenger man noen man kan snakke fritt til.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva har du gjort i dag?
« Svar #5044 på: 17. jun, 2011, 14:55 »
Erklært krig på ulåste datamaskiner.
Arbeidsplassen har en liten "glemmer du å låse skjerme endrer vi bakgrunnsbildet ditt" policy. I løpet av 2 siste dagene har jeg tatt 3 stykker.
Tror jeg bør passe litt ekstra på nå, siden disse 3 garantert vil ha hevn.

Haha, endre bakgrundsbildene til yiff.. lol xD
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5045 på: 17. jun, 2011, 15:33 »

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva gjør du akkurat nå? :3
« Svar #5046 på: 17. jun, 2011, 17:48 »
Holder på å lage en video/AMV, av D.Gray-Man som jeg skal legge ut på Youtubern. Men det blir når jeg blir først ferdig. Fortsatt redigering som må til, og det.....kan ta sin tid. ^^'''

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5047 på: 17. jun, 2011, 18:11 »
Ja ja, pisslunka kaffe, migrene og selvmordstanker. Livet er herlig du... [w-happy]

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5048 på: 17. jun, 2011, 19:19 »
Kan alle som har det dårlig adde meg på Skype? ^_^
Eg er ego, trenger folk å prate med 8D

Brukernavn: zatybluemane


Ellers, så ønsker eg snop og vil snart kjøpe litt :3 Har det bra, savner Jinnai :3

Klikketiklikk :D

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #5049 på: 17. jun, 2011, 20:19 »
Har det bleh egentlig.
Fikk bursdagsgaven min fra Joon i dag som fikk meg i litt bedre humør (Bunnywarez's Raccon Jammie), plus at jeg også så at Dyrenes Beskytter (eller no slik) ska åpne butikk i en by ikke så langt unna meg og trenger medarbeidere - så jeg vurderer å søke der.
 Ellers kommer Joon og jeg til å tusle rundt her hjemme hos meg denne helgen, siden jeg er hjemme alene og passer hunder! Woooh! Spennende greier.