Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4842128 ganger)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #7775 på: 28. jan, 2012, 00:47 »
Så har jeg ikke bursdag lengre. :c

Dagen startet med gaver: parfyme, penger, super mario spill og random crap. :'D
Så dro jeg og typen på IKEA og kjøpte diverse stuff, som nye puter. Å jeg gleder meg til å sove på nye puter. <3
Etter det var det trening og det var fælt. :c På et tidspunkt hadde jeg nesten problemer med å gå bortover.
Så dro jeg på kinaresturant og spiste kinamat. Jeg hadde kyllingsuippe med sjampinjong til forrett, og biff chop suey til hovedrett. Biff chop suey er så godt. *-* Oh, ja, der fikk jeg mer presanger: film(Oh brother where art thou) og penger.

Så gikk jeg hjem og loket på pcen til nå. Vurderer å boote opp filmen Unleashed aka Danny the Dog, men jeg er litt dårlig på slikt.

I morgen skal jeg på Lagunen og bruke gavekortet jeg fikk til jul. oh the horror, Norges største kjøpesenter - på en lørdag

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7776 på: 28. jan, 2012, 00:49 »
Så har jeg ikke bursdag lengre. :c

Dagen startet med gaver: parfyme, penger, super mario spill og random crap. :'D
Så dro jeg og typen på IKEA og kjøpte diverse stuff, som nye puter. Å jeg gleder meg til å sove på nye puter. <3
Etter det var det trening og det var fælt. :c På et tidspunkt hadde jeg nesten problemer med å gå bortover.
Så dro jeg på kinaresturant og spiste kinamat. Jeg hadde kyllingsuippe med sjampinjong til forrett, og biff chop suey til hovedrett. Biff chop suey er så godt. *-* Oh, ja, der fikk jeg mer presanger: film(Oh brother where art thou) og penger.

Så gikk jeg hjem og loket på pcen til nå. Vurderer å boote opp filmen Unleashed aka Danny the Dog, men jeg er litt dårlig på slikt.

I morgen skal jeg på Lagunen og bruke gavekortet jeg fikk til jul. oh the horror, Norges største kjøpesenter - på en lørdag

Gratulerer med overstått! D8

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #7777 på: 28. jan, 2012, 01:02 »
TAKK :D

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7778 på: 28. jan, 2012, 10:06 »
Måtte ned i kjelleren for å hente en t-skjorte og mens jeg var der så greide lillebroren min å kapre dusjen så nå rekker jeg ikke spise frokost før jeg må dra inn til Oslo

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7779 på: 28. jan, 2012, 10:08 »
*stress**løperund* Må rekke alt! før *sjekke om ho har glemt noe før ho drar til Oslo*

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #7780 på: 28. jan, 2012, 10:10 »
Jeg står på et guds forlatt høl og venter på bussen som kun går en gang om dagen. Den eneste forbindelsen jeg har til sivilisasjon  etter bilen bestemte seg for å ta en kjøretur til helvete. Jeg undrer hvorfor jeg har ereksjon og innser at pikken min har fryst sånn. 20 minus er det i følge yr. Bussstoppen er et gammelt laftet skur hvor det står skrvet hilsninger fra lokale og reisende. Zetor, Volvo, diverse kjerlighets erkleringer, kontakt anonser for sex og diverse rasistiske ytringer om niggere og blåmenn. Over skiltet står det velkommen til helvete i Flesberg, fuck Flesberg. Fy faen for et jævla gudsforlatt høl. Inne i skogen der vi bor er det vanigere å høre hellikopter en bil trafikk. Folk gidder så vidt å se når en rev tre rådyr og en elg går over jordet nesten samtidig. Men når postman kommer er det fullt leven. Hva nytt fra utsiden? Har verden gått under enda? Står Oslo fortsatt? I dag skal jeg ut å se folk på jeg faen ikke har sett på år og dager. Lyden av trafikk, lukten av eksos og følesen av betong under potene er nesten ekstatisk, så lenge siden at det føles helt eksotisk. Isolasjonen har bynt å tære på psyken. Som en venn av meg sa jeg er i ferd med å bli en frukt. Her forleden dag spurte hodekrympern min hva faen jeg gikk på om jeg var stein. Jeg har ikke rørt no sånt på over ti år. Men gud hjelpe meg jeg kunne virkelig trengt ei bønne nå en midlertidig flukt fra all kjedsomheten.
Dette var dagens morgenkåseri levert av Ziggy. Shallabais!
« Siste redigering: 28. jan, 2012, 10:13 av Ziggy Wolf »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #7781 på: 28. jan, 2012, 10:58 »
Rullet ut av senga, funnet bad og noe mat. Sitter nå og venter på at jeg skal reise innover.

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7782 på: 28. jan, 2012, 21:51 »
Dagen startet vanelig, også gikk den oppover. Men sp plutselig gikk den et stort skritt nedover, og jeg måtte ut og ta meg litt firsk luft, helt til hendene mine mistet følelsen av all kulden. Jeg ble i enda ti minutter etter det, til jeg begynnte å gå hjemmover for å varme meg, også ordnet det seg. Så jah, jeg er i et normalt humør nå.
Kamilrazee

Raywolf

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7783 på: 28. jan, 2012, 22:20 »
--slettet--

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7784 på: 28. jan, 2012, 23:12 »
Jeg føler meg skikkelig dust for tiden ^w^


Elllers braaa. Trøtt.
Mow!

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7785 på: 29. jan, 2012, 12:15 »
Helgen skulle bli til et awesome bursdagslan til meg,
men selvsagt ble jeg dårlig (har en kronisk feil som er et mysterium for legene)
på lørdagskvelden og den ble totalbortkastet. F*en jeg hater virkelig kroppen min!  [mad]

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7786 på: 29. jan, 2012, 13:21 »
Er nå offisielt innstilt til styret i Skeiv Ungdom Oslo :)


Reklamepause:

Bli medlem på www.skeivungdom.no :)

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7787 på: 29. jan, 2012, 14:06 »
Jeg har fått faren min til å lese Banzaicon's infoside "til foreldrene." Han er så jævlig skeptisk da, men det hjelper at han skal snakke med faren til venninda mi. Woop! Men han er fortsatt.. Eh. Han er pappaen min. Den paranoide pappaen min. JEHNgsdnsdf.

Han har enda ikke sagt nei, da, noe som er fantastisk. 8D
Også spiser jeg tortillas og chatter med folk... c:
Kamilrazee

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7788 på: 29. jan, 2012, 20:32 »
kom akkurat tilbake til hybeln på våler eter en super helg hjemme med bikkja.
sitter og koser meg med gul ertesuppe og Kilkenny, savner alerede balder, men er ikke alt for lenge til jeg ska hjem igjen.

until then: stay flufy and qute.
oh Ziggy: hvis je noensinen får dradd hale min til et treff der du er så ska je prøve og ta med en kilkenny eller 2 tel de!


FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7789 på: 30. jan, 2012, 01:46 »
irritere seg over ting , irritere seg over ting ..... blant annet megselv, ikke fordi jeg sier det selv til meg eller noe, men hørt det ørten ganger det også og har en virkelig god grunn til å irritere meg over meg selv , må være en av de mest negative personene jeg vet om, lei av å høre ting ørten ganger  [w-sad] og nå plager tilog med drømmene mine vettet av meg. Skulle ønske det dukket opp en stor sulten drage som spiste opp folk som ikke har noe der å gjøre etter, deretter vil jeg fly på dragen høyt over fjellene til et fredelig sted.
 holde kjeft og sette på musikk.
Sånn åpne brødhullet igjen.

Vært på ferie hatt det ganske greit, kjøpt en del. Savnet faktisk folk på en uke så stakk til Venninna mi i går, hadde det gøy.
« Siste redigering: 30. jan, 2012, 02:24 av Flame »

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #7790 på: 30. jan, 2012, 04:28 »
Dagene går til skole og ellers pleier jeg å henge med venninnene mine så ofte jeg kan. Hver helg fremover, til etter vinterfurmeetet er jeg stort sett opptatt, tror jeg.
Pappa og samboeren hans kommer, tur på pianobar, lørdagskvelder med vin og sushi (søsji), og bursdagsfest for Irie :D

I natt burde jeg sitte og lese til prøve, men det har vært litt bråkete her i kveld og jeg får ikke til å konsentrere meg.
Fordi at Aikho har sittet og rusa seg på høye lydbølger og at vi har huset en venn som har arbeidet nattskift i sentrum i helgen.

Men det skal nok gå bra med prøven, jeg kan sikkert lese til den i morgen, siden den ene av venninnene mine skal gifte seg i dag. Læreren vi deler har gitt oss fri til å delta, men jeg er usikker. Håper inderlig at hun tok i betraktning at vi har historieprøve i dag.  ???


Jeg har NorCon å styre med ellers, og det er trivelig, selv om det er litt motgang fra forskjellige partier, men jeg er sikker på at både plassen vi skal overnatte på og ha rave på blir bra. Og det er nok skikkelig i boks i første halvdel av februar. Men det er en annen sak dere kan se etter i Conventions-delen av forumet senere.

I år ser det ut til at vi kan kalle oss et internasjonalt con. Blant annet får vi noen fra Sverige, Sør-Amerika og Island på besøk, samt furry entusiaster har meldt stor interesse. Og det kommer nok til å bli forferdelig morsomt. Og jeg tror virkelig vi kan slå deltaker-rekorden i år igjen. The more, the merrier!
Vi har lagt ned nettsiden til NorCon og den nok oppe og går igjen, med funksjon til å registre seg, i løpet av februar :)


Jeg er fryktelig lei meg fordi en venn av meg skal langt, langt bort og muligens flytte dit, og jeg vet ikke om jeg får høre fra ham igjen. Det gjør meg så trist at jeg introduserte ham til fandommen, og oppmuntret og støttet avgjørelsene hans og "de andres", for så å se på alt han har måttet lide og gjennomgå drama i tiden mellom kjærester, eks-er og venner som har snudd ryggen til ham. Jeg selv er maktesløs jeg kan ikke gjøre noe for de involverte.

Nå er det en ting mindre å se frem til i Oslo, selv om jeg stortrives der alene, og med andre hyggelige pelsballer også. :P


Tenkte jeg skulle dra til EF i år, dette blir mitt tredje år, vurderer litt frem og tilbake.

Hadde i grunn trodd jeg skulle være sånn cirka ferdig på Rikshospitalet til det tredje året, da jeg dro på det første for to år siden, men nei.
Jeg har kun hatt 1 time til der på 6 måneder. Noe som er utrolig unormalt, etter det jeg hører fra andre som har vært der og hva de på Riksen selv har opplyst. "Omtrent en time, en gang i måneden i cirka et år".
Det kan komme av at de enten er inkompitente og roter med papirene mine eller er unormalt opptatt for tiden, eller forsåvidt noe i mellom.

Svaret på hva som foregår der og hva som skal skje er utrolig vanskelig finne ut av. Vi venter svar, vi har sendt brev og ringt, jeg, psykiater, som utredet meg og fastlegen min. Så langt har vi kun fått et spørsmål om min psykiater er ei dame vi aldri har hørt om eller møtt og blitt tilsendt en ny timeinnkalling fra dem.

På den nye innkallingen ble det understrekket at psykiateren jeg går til nå skal være med.
Noe jeg faktisk fikk sterk refs for at hun ikke var på første timen min og at som følge av det ble vi satt tilbake. Alt det til tross for at de ikke hadde informert om det.
Jeg ble så ifra meg da og var så glad for at jeg hadde en venn som fulgte meg opp over til Riksen og nedover, da jeg var der den gangen. For etter all den tunge turen ned til Oslo, lite søvn, usikkerhet og stress var jeg veldig sårbar.

Det verste var egentlig at noe mye styggere ble sagt og at det tæret på selvsikkerheten og selvbildet mitt. For jeg satt der overfor sykepleieren og avdelingslederen og introduserte meg og fortalte hvor jeg var fra og hva jeg drev på med, og hvor gammel jeg var.
Jeg så visst ikke ut som at jeg var 22. Jeg så mye eldre ut, mente avdelingslederen.
"Takk for dem" tenker jeg nå. "Det var et virkelig sjakktrekk av en setning å komme til en person som føler hun er i en forfallen kropp."
Så hang hun seg opp i dialekten min...

Alt det har tært lenge på meg siden jeg var der i høst. Å få timeinnkallingen til andre time var jo 'kjempemorsomt'. Fikk brevet fra dem dem 22. Desember. En form for ondsinnet julegave.
Her er en sammenligning av følelsen jeg jobbet hardt med den dagen så jeg ikke skulle bli dratt ned i jula: "Her har du et splitter nytt Zelda-spill. Du vet, den serien du elsker. Du skal få se starten og gå litt rundt og samle det meste du trener for å komme deg ut av starter-området. Men nå må du slå av, så skal vi slette lagringsfilen din og la deg fortsette om 4 måneder."

Nå derimot fryder jeg meg litt bare over det at poliklinikken hvor jeg gikk til utredning, der psykiateren min er sendte et kvast brev til dem. Og at jeg har venner som gjerne vil stille opp og støtte meg. Noen har jeg vegret fra å plukke opp røret og gi dem en munnfull :P


Katten min, Barney, har vært borte siden 29 Desember. Jeg har hengt opp mange plakater i nærområdet og ringt dyrebeskyttelsen og sånt. Men han er ikke å finne. Når jeg kommer hjem fra skolen tar jeg en lang gå tur og ser etter ham der jeg husker han pleide å ferdes. Fyrverkeriet på nyttårsaften skremte ham nok lengre bort en det han pleier å gå så han ikke finner veien hjem.

I går trodde jeg at jeg fant ham under et tre, noen hus bortenfor der jeg bor, men fordi det var mørkt ute klarte jeg ikke å gjenkjenne katten jeg satt på kne i snøen og loket til meg før den var 1 meter unna meg. Mønsteret dens var veldig likt, men den var korthåret. Og ikke like hvit på potene.

Jeg savner ham så mye. Håper han ikke har blitt syk og gått bort.

Hvor enn han er nå håper jeg han har det godt.
« Siste redigering: 30. jan, 2012, 04:31 av SarahLynx »

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7791 på: 30. jan, 2012, 10:40 »
Jeg føler meg rar. Ikke på den måten at jeg har sovet lite (selv om jeg har det også), men på en følesesmessig måte.

Det føles som om jeg i lang tid bare har snublet av sted i mine egne følelser, og plutselig nå ser ting litt fra avstand.

Gjør meg bare mer forvirret og usikker.


Også føles det som jeg har nådd et helt urealistisk mål som jeg ikke helt visste jeg hadde.
Mow!

iRenia

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7792 på: 30. jan, 2012, 11:00 »
Trøtt...såv ikkje så godt i natt >,<

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7793 på: 30. jan, 2012, 11:17 »
Sitter å ser på deviantART kontoer til furs, og kjenner jeg blir så inspirert!
Vil så gjerne bli flinkere å tegne digitalt, men blir litt problematisk når skole laptopen(mac) min er inne på reperasjon.
Den jeg låner nå er verken mac eller inneholder de forskjellige CS programmene jeg er vant med å øve meg på.  :-\

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7794 på: 30. jan, 2012, 11:20 »
Har matfri, skolen er ferdig om ca en time.. gah..
Vil hjem til vovven min. >:c

*flaile på pulten*

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #7795 på: 30. jan, 2012, 14:01 »
*strekke seg*

Jeg skal på Lagunen å bruke gavekortet jeg fikk til jul. Jeg kan ikke si jeg gleder meg, jeg liker ikke shopping og Norges største kjøpesenter er alltid stappfult. v_v Oh well, nye klær må en ha.
« Siste redigering: 30. jan, 2012, 14:03 av Atrox »

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7796 på: 30. jan, 2012, 15:26 »
Jeg gleder meg over at Furya skal begynne med fursuithodet mitt i dag. c: Jeg er dødstrøtt etter å ikke ha sovnet før rundt klokken fire i natt, eller i morges, for å vøre me korrekt. Også sitter jeg og venter på at en viss person skal logge seg på skype, og snakker med Bird om hvor vi bor og bare småprat. x3
Kamilrazee

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #7797 på: 30. jan, 2012, 15:54 »
Jeg føler meg rar. Ikke på den måten at jeg har sovet lite (selv om jeg har det også), men på en følesesmessig måte.
Det føles som om jeg i lang tid bare har snublet av sted i mine egne følelser, og plutselig nå ser ting litt fra avstand.
Gjør meg bare mer forvirret og usikker.

Også føles det som jeg har nådd et helt urealistisk mål som jeg ikke helt visste jeg hadde.

Det er helt normalt og ingen skam. Hvis du vil snakke om det kan du bare sende meg en melding på mobil eller Skype


Trøtt...såv ikkje så godt i natt >,<
Jeg gleder meg over at Furya skal begynne med fursuithodet mitt i dag. c: Jeg er dødstrøtt etter å ikke ha sovnet før rundt klokken fire i natt, eller i morges, for å vøre me korrekt. Også sitter jeg og venter på at en viss person skal logge seg på skype, og snakker med Bird om hvor vi bor og bare småprat. x3

Føler med dere. Men bare legg dere tidlig i kveld så går det bra =)


Sitter å ser på deviantART kontoer til furs, og kjenner jeg blir så inspirert!
Vil så gjerne bli flinkere å tegne digitalt, men blir litt problematisk når skole laptopen(mac) min er inne på reperasjon.
Den jeg låner nå er verken mac eller inneholder de forskjellige CS programmene jeg er vant med å øve meg på.  :-\

Du kan jo prøve SAI i mellomtiden. Det er mange furs som har spesialisert seg på det.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7798 på: 30. jan, 2012, 18:55 »
Bah, er dødstrøtt.
Tok en lur for å se om jeg ble mere våken etterpå. Feil, ble bare mer trøtt.
Og jeg har nynorsklekse i tilleg. Liker ikke nynorsk >:(

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #7799 på: 30. jan, 2012, 19:52 »
Yesh, har laga hjemme side. Tegna en 3-4 tegninger. Jobba i ca 6-7 timer.

Forøvrig forbreder jeg meg på apokalypsen,
Har lest utalige overlevelsesmanualer
Begynt å trene kampsport, trene daglig
Gått på diett de siste månedene
Laget improvisoriske feller, bluss, og overlevelsesantrekk.
Hamstret våpen og mat. Nå er det bare å vente, jupp hvilken som helst dag nå.
"Sukk" yess på tide med våpensjekk og telle over nødrasjonene, og så trene litt.