Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4842115 ganger)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9700 på: 06. jul, 2012, 23:52 »
vifta til pc,n bråker som en gal jo ørene mine D:
maff det er den lange ventelista for å komme inn på skole -.-
Jeg skal inn! ikke tale om at jeg tar et år " fri" hjemme, kommer til å ødelegge så mye... ved mindre jeg får muligheten til å komme meg vekk
men godene av det hadde vært om jeg fikk penger og brukte det på diverse kurs, samtidig som jeg sparte litt

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9701 på: 07. jul, 2012, 00:24 »
Har egentlig kun vært på jobb siden jeg sto opp. Kom nylig hjem.

Og ut av intet, oppdaget jeg krabaten (som er på bildet under) som hadde forvillet seg inn på stuen!



Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9702 på: 07. jul, 2012, 01:12 »
lol random

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9703 på: 07. jul, 2012, 01:20 »
Gikke en tur i regnet og reddet frosker og padder fra veien :3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9704 på: 07. jul, 2012, 02:17 »
Sitter og irriterer meg litt av at far min vil at jeg skal jobbe åtte timer med ved-greier idag også.. Har klart meg de tre første dagene, men når jobben er vanskelig blir det ganske fælt etter hvert.

Ellers gleder jeg meg til å dra på Norcon om tre uker.

Prøv å flytt 3,5 tonn ved på en dag du, sånn er det å bo på gård.
Håper på å dra på Norcon neste år.
Bleh, sliten etter å vert på viking lærarbeid workshop i 3 dager.
Kjøpt noen super bra riffla piler og pilspisser. Helt sykt å skyte med tredde en pil gjennom et tau på 6 meter.  Kjøpte et sverd på vikingmarken og og, fikk nesten en tåre i øynkroken da valpen på 14mnd klarte å løfte det med 2 hender. (det er 1 1/2kg altså) heh, blir en liten viking ut av han jah.
Ellers momser taco og ser på Jessica Fletcher.
Hatt en litt sån drittdag, mista ting og snubblet over alt.
Har ikke klart å tegne stort. Migrene og trøtt som ei strømpe til tross for at jeg sto opp 8.
Så gir F i å gjøre noe mer og bare slacker. Mmmm lyst på lade...

Nja, det var et par tonn ved som ble flyttet. Ikke så veldig langt, men prosessen var stor, siden vi måtte legge sten i vedbua, slik at vi kan stable to paller i høyden og kjøre de inn med sånn gaffel-greie på hjul. Det var vel ett eller to trær på om lag 3-4 tonn til sammen. Vi bor i et gammelt hotell fra 1940 eller noe slikt, og bjørka har fått vokst fritt, så trærne har en diameter på rundt en halvmeter.

Huset i seg selv er et eneste digert prosjekt, så ting som tak- og gulv-legging, 3-etarsjers veranda re-konstruering og rom-restaurering er ting som kan drives på med nå og da.
I tillegg har vi to andre eiendommer fullt av ting, et par hjul-fly og et sjø-fly, en haug med diverse delebiler og andre ting som må fikses. Basically har far min en alt for lang liste av prosjekter.
Ikke er det bedre enn at det kom en flom i fjor sommer som tok hele vegen ved oss, en del av grunnmuren, og ødela hele hagen, gårdsplassen og bekken som rant ved oss.

Ellers har jeg idag malt en traktorgraver, heist vekk 6 lastebil-hjul, og kløvet den helt umulige veden med en traktor ved-kløver, kjørt traktor og spilt minecraft :P

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9705 på: 07. jul, 2012, 15:29 »
Så Kaizers Orchestra live i går  ;D
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9706 på: 07. jul, 2012, 15:40 »
Så Kaizers Orchestra live i går  ;D
want

Jeg har kjøpt alkohol. Gleder meg til jobbfest i kveld!

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9707 på: 07. jul, 2012, 20:26 »
Føler meg litt rar fortiden..
savner det med å ha ferie, å bare kunne slappe av en hel helg...
sukk
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9708 på: 07. jul, 2012, 23:23 »
Mulig jeg bare er paranoid, men jeg føler at alle er ute etter meg, føler at jeg burde forsvinne siden jeg bare er til bryderi for alle rundt meg. Skulle ønske jeg ikke hadde så mange tilknyttninger som holder meg bundet, ellers hadde det vert enklere å gi opp. Sovet mesteparten av i dag og i går, ingen energi til noe, det og at jeg ikke får till noen ting, og har veltet ting ca 10 ganger de siste 3 dagene  gjør meg frustrert, Jeg klarer ikke engang å tegne, jeg føler jeg er som en ødelagt maskin uten funksjon. Uansett det er vell bare humørsvigningine som kødder med meg håper jeg.
« Siste redigering: 07. jul, 2012, 23:30 av Ziggy Wolf »

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9709 på: 08. jul, 2012, 03:39 »
Mulig jeg bare er paranoid, men jeg føler at alle er ute etter meg, føler at jeg burde forsvinne siden jeg bare er til bryderi for alle rundt meg. Skulle ønske jeg ikke hadde så mange tilknyttninger som holder meg bundet, ellers hadde det vert enklere å gi opp. Sovet mesteparten av i dag og i går, ingen energi til noe, det og at jeg ikke får till noen ting, og har veltet ting ca 10 ganger de siste 3 dagene  gjør meg frustrert, Jeg klarer ikke engang å tegne, jeg føler jeg er som en ødelagt maskin uten funksjon. Uansett det er vell bare humørsvigningine som kødder med meg håper jeg.

Jeg føler noe av det samme. Det er som om jeg kun er til bryderi, sliter ut folk og heller burde reist langt vekk og flyttet for meg selv alene i et annet land der ingen kjenner meg, verste er at jeg faktisk kunne funnet på å gjort akkurat det for å starte på nytt og ingenting holder meg bundet heller  om du ser vekk fra penger, karakterer og jobb da ofc

så og si gitt fullstendig f den siste måneden og hva jeg gjør er det dummeste jeg kunne gjort  for det hjelper meg ikke for noenting, gjør alt bare være

forresten har en venn som lider av bi polar lidelse , er det noe man må ta hensyn til og slikt da ?
« Siste redigering: 08. jul, 2012, 04:18 av Flame »

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9710 på: 08. jul, 2012, 05:07 »
forresten har en venn som lider av bi polar lidelse , er det noe man må ta hensyn til og slikt da ?

Leste litt om det på wikipedia, og noe av det kan nok hjelpe litt. Har ikke hatt noe erfaring med dette, men det kan sikkert hjelpe å bare google seg videre om du ikke finner hva du leter etter.

For de som føler seg alt for dårlig, er det nok en god grunn til å ta kontakt med en lege trur jeg. Og Ziggy, hvis du virkelig er så dårlig bør du kontakte lege og snakke litt om det. Mor mi hadde en stund hu var slik en gang, og såvidt jeg husker fikk hun noe gode råd og muligens noe medisiner for noe. Ellers kunne det vært noe med at hu har diabetes da. Uansett jeg ihvertfall kontaktet lege om jeg var deg.


Annet enn det, har jeg vært hos en venn og spilt mirrors edge og sett Som Hund og Katt. Det er vel på tide å ta kvelden :P

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9711 på: 08. jul, 2012, 09:03 »
Siste dagen av ČeSFuR og må si det har vært en interessant opplevelse. Tror ikke jeg kommer til å dra dit igjen før hotellstab eventuelt lærer seg engelsk :p men peking og tegnspråk er alltid supert.
 

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9712 på: 08. jul, 2012, 12:06 »
På vei opp igjen of foresten er jeg shizofren også, men samma det. her er en update for de som er nyskjerrige.
http://www.furaffinity.net/journal/3632706/

Forsøker å jobbe litt i dag, få ferdig minst et bilde som mål i dag, burde være overkommelig. Når det gjelder sånne ting, så gjelder det å holde seg objektiv. Hver gang det komer en negativ tanke, anerkjen den og så gi slipp på den ikke henge deg opp i den, bare la den passere. Kan man tvinge seg til å gjøre ting selv om man er litt nede går alt bedre og man vill komme opp igjen er min erfaring.
Uansett har mye og gjøre og mye å føre.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9713 på: 08. jul, 2012, 14:19 »
Med det kjedelige pissværet kunne jeg like godt ha hatt sommerferien på våren :I

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9714 på: 08. jul, 2012, 15:08 »
Med det kjedelige pissværet kunne jeg like godt ha hatt sommerferien på våren :I

du vet det er somer når fugglene bader i grillen din...

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #9715 på: 08. jul, 2012, 15:11 »
Kjedelige å ha fri alene. Jeg kjeder meg så mye at jeg vurderer å jogge frem og tilbake til hotellet to ganger med søppelet vi har i huset. First world problems, I know.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9716 på: 08. jul, 2012, 21:38 »
nei nå er det fader meg nok, jeg har vært deprimert hele sommeren og sitter her, alt er likegyldig der og da , men når alt kommer til alt fucker det seg opp og jeg er redd for å miste folk ><
alt jeg gjør er å ligge her å gi faen i alt, som en taper, som om jeg har gitt fullstendig opp, det er det verste jeg kan gjøre.
Det graver seg dypere og dypere ned, spiser på meg, tygger på meg og knekker meg nesten fulstendig
Hvor er livslysten gleden? den følelsen  jeg en gang følte

et vrak er det jeg er

skjerp deg Flame hvordan kan du synke så lavt? skuffer meg selv
nei opp med hode, ned med halen og ikke mellom beina og ørene fremover.
det finnes alltid noe godt, håp og lys der ute et sted, stjernene skinner selv om du ikke ser de i dags lys akkurat som  muligheten om en bedre fremtid er der, men du kan ikke alltid se den

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #9717 på: 08. jul, 2012, 23:23 »
Å gi faen er noe du kan snu til din fordel, hver gang en negativ tanke kommer vil jeg du skal gi faen i den., hver gang du trur du ikke klarer noe gi faen i det. Og folk som er virkelige venner vil du alderig miste, de som faller fra er kanskje folk du ikke trenger lenger, ta et nytt syn på ting.

Til dere andre, Jeg sliter litt med tvil, og hater virkelig å spørre, men kunne dere ta en titt?
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=676.msg81185#msg81185

for å beskrive min sinsstemning nå:   http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=zPJ1TFIMqi4&NR=1

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9718 på: 09. jul, 2012, 00:49 »
Er super happy for tiden!
fikk et par brev i posten på fredag som jeg har venta på leenge nå!
første er brev fra Psykpol lillehammer med epikrisen min, Whoot ikke lenger under behandling, men je kan jo ikke lenger si att jeg er gal...  ;)
Andre brev er fra NAV om att jeg ikke lenger motar AAP! men att jeg nå er offisielt i normalt arbeid, for første gang på mange år!

Så nå Slapper jeg av hjemme, og lader opp til en uke med kveld/natt kjøring mellom hamar og oslo.

Chopin på stereoen og whisky i glasset. Life is good!

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9719 på: 09. jul, 2012, 01:50 »
JEG ER SÅ LEI MEG
HERREGUD
JEG SKAL TA MEG ET FUCKINGS FRIÅR.

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9720 på: 09. jul, 2012, 17:32 »
JEG ER SÅ LEI MEG
HERREGUD
JEG SKAL TA MEG ET FUCKINGS FRIÅR.

Huff da, føler virkelig med deg, og andre som sliter.

Har selv vært i relativt sterke depresjon svingninger de siste 3-4 åra. Men virker som mye har snudd for kort tid tilbake.
Send gjerne pm eller skriv her hvis du (eller andre) ønsker noen å snakke med uten å forholde seg til en forumpost ;)

Min status er forøvrig:

Rydde søppeldynge rommet -> prepare hobbybordet og fortsette å tegne + pixel art med perler osv.
Og tenke... masse... som... vanlig...

Jako

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 21
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9721 på: 09. jul, 2012, 18:12 »
Jeg håper bare at alle har det bra eller at det skal ha det bra senere :)

Ellers arbeider jeg hver dag og spiller Dead Rising 2.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #9722 på: 10. jul, 2012, 00:19 »
Har sett Men In Black 3D med Svedge, Silwer og FluffDraco. Etterpå var vi på Egon Frogner og ble servert av Skarpen. Fine dagen :)

archalla

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #9723 på: 10. jul, 2012, 01:15 »
AMAGAWD fant akkurat ut at de får Fennek rever i dyreparken her i Kristiansand :3

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #9724 på: 10. jul, 2012, 10:07 »
Nå reiser jeg snart til City Syd  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf