Skrevet av Emne: Siste Filmen du så var:  (Lest 1632753 ganger)

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #125 på: 05. mai, 2008, 15:12 »
Jeg er nettopp ferdig med atter en runde av The Golden Compass. For første gang uten den irriterende norske tekstingen!

når kommer etterfølgeren?
bra film btw...

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #126 på: 05. mai, 2008, 16:15 »
Sitat
når kommer etterfølgeren?

Det gjenstår å se;

Sitat
New Line Cinema commissioned Hossein Amini to write a screenplay based on the second book in the trilogy, The Subtle Knife, potentially for release in late 2009, with the third book of the trilogy, The Amber Spyglass, to follow. However, New Line president Toby Emmerich stressed that production of the second and third films was dependent on the financial success of The Golden Compass. When The Golden Compass failed to meet expectations at the United States box office, the likelihood of a sequel was downplayed by New Line. According to studio co-head Michael Lynne, "The jury is still very much out on the movie, and while it's performed very strongly overseas we'll look at it early [2008] and see where we're going with a [sequel]."

If sequels are produced, Weitz has said that he intends to "protect [their] integrity" by being "much less compromising" in the book-to-film adaptation process. On February 29, 2008, Weitz told The Daily Yomiuri that he still hopes for sequels, saying "at first it looked like we were down for the count because in the U.S. [the film] underperformed. But then internationally it performed [better] than expectations. So, a lot depends on Japan, frankly.... I think if it does well enough here we'll be in good shape for that."

On March 13, 2008, The Golden Compass Producer Deborah Forte expressed optimism that sequels could be made, and said that she intends to see them realized.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #127 på: 05. mai, 2008, 17:43 »
tøfft  [w-happy]

siste filmen jeg så:
James Bond - Live and let die

James Bond er konge [w-cool]

Sarovak

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #128 på: 06. mai, 2008, 14:28 »
sexy isbjørner med kul stemme....  Hva mer kan man ønske ^^

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #129 på: 06. mai, 2008, 18:53 »
sexy isbjørner med kul stemme....  Hva mer kan man ønske ^^

sexy ulver med vakker stemme?  [laugh]

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Siste filmen du så var:
« Svar #130 på: 07. mai, 2008, 11:57 »
Og nå har jeg også fått sett Iron Man. Ikke ille, men ikke den beste superheltfilmene jeg har sett heller. I følge IMDB for øyeblikket så er det visst den nitti-niende beste filmen som har blitt laget, som jo bare er tullete. Kommer vel til å falle av listen om en liten stund.

Skulle gjerne fått sett The Golden Compass. Kommer vel på TV før eller siden.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #131 på: 07. mai, 2008, 14:11 »
The golden Compass kan du jo leie nå :P
 

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #132 på: 07. mai, 2008, 21:12 »
The golden compass er på TPB *jegerimotpiratkopiering*

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
The Golden Compass
« Svar #133 på: 07. mai, 2008, 21:55 »
Kanskje jeg kunne lånt The Golden Compass av noen, om noen her skulle ha den på DVD og befinne seg i Oslo eller Bærums området fra tid til annen.

Å leie er en mulighet, men jeg mener at dette koster en del for tiden - mellom 40 og 60 kroner. Nedlastning er også en mulighet, men da blir det jo på en liten PC skjerm, og det er et par andre negative faktorer som veier inn.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: The Golden Compass
« Svar #134 på: 07. mai, 2008, 22:29 »

Å leie er en mulighet, men jeg mener at dette koster en del for tiden - mellom 40 og 60 kroner.
er billigere enn en kino billett ved tanke på hvor mange ganger du kan se på filmen i løpet av det døgnet du låner filmen. 60kr er ikke mye for et døgn, når du betaler nærmere 100kr for 2-3 timer på kino..

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: The Golden Compass
« Svar #135 på: 07. mai, 2008, 22:36 »
Kanskje jeg kunne lånt The Golden Compass av noen, om noen her skulle ha den på DVD og befinne seg i Oslo eller Bærums området fra tid til annen.

Å leie er en mulighet, men jeg mener at dette koster en del for tiden - mellom 40 og 60 kroner. Nedlastning er også en mulighet, men da blir det jo på en liten PC skjerm, og det er et par andre negative faktorer som veier inn.

DVD brenner?

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
The Golden Compass
« Svar #136 på: 07. mai, 2008, 22:48 »
er billigere enn en kino billett ved tanke på hvor mange ganger du kan se på filmen i løpet av det døgnet du låner filmen. 60kr er ikke mye for et døgn, når du betaler nærmere 100kr for 2-3 timer på kino..

Du kan jo kjøpe DVDer for 60 kroner, så synes det å leie en DVD for den samme prisen blir litt høyt. På kino får man jo en diger skjerm og høy lyd på kjøpet, pluss at filmen da ikke er tilgjengelig via andre kanaler.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: The Golden Compass
« Svar #137 på: 08. mai, 2008, 11:58 »
er billigere enn en kino billett ved tanke på hvor mange ganger du kan se på filmen i løpet av det døgnet du låner filmen. 60kr er ikke mye for et døgn, når du betaler nærmere 100kr for 2-3 timer på kino..

Du kan jo kjøpe DVDer for 60 kroner
Å etter hvor mange år tar det? :P 1-2år? da har snart alle tre bøkene blitt til film (hvis de bestemmer seg for å lage film av alle da) ;P så da henger du etter hvis det blir et furmeet hvor man ska se del to.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #138 på: 08. mai, 2008, 18:09 »
Ser ut til at min bror skal kjøpe den på blu-ray, så da kan jeg få sett den! *logrer*  [razz]

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #139 på: 09. mai, 2008, 20:49 »
Da har man sett Doomsday..

Det var Mad Max 2 + 28 dager senere, men de hadde selvsagt sørget for å fjerne spenningsmomentene og zombiene fra 28 dager senere delen, og i steden fylt på med blod og splatter for å kompansere.

Oh, og I går var det "Sky Captain and the world of tomorrow". Liker den "30-talls sci-fi" looken den filmen har. Nærmer seg liksom steampunk en smule.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Jonezr

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #140 på: 09. mai, 2008, 20:53 »
Kansje ikkje film, men no har eg såtte i fleire timar med fyrste sesongen av Ugly Betty :P

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Iron Man
« Svar #141 på: 12. mai, 2008, 00:07 »
Ble dog skuffa over u-gratituøs bruk av låten ved samme navn. Ett par sånne ting man slenger kommentarer om underveis, men en film uten sånn er ikke så veldig bra da :P

Det med tittellåta er vel egentlig sånn det eneste jeg kan pirke veldig på etter å akkurat har sett den. Den var snasen.
Why wasn't I informed?

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #142 på: 16. mai, 2008, 09:23 »
Så Iron Man i den oppgraderte stor-salen, likte den godt, helt konge opplevelse ;D
Filmen var bra den også :D

Rosha

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #143 på: 28. mai, 2008, 15:48 »
Så den nye Indy filmen på fredag, faktisk!  :)

Den var ganske kul, hadde sine morsomme øyeblikk, men jeg må nesten si at den var ikke helt der oppe med de gamle klassikerne..ble på en måte litt overdrevet(mer skal jeg ikke si, i frykt for å spoile andre som ikke har sett den enda) :-X

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #144 på: 29. mai, 2008, 10:01 »
Så Hitman på skolen på mandag (På telefonen <3), merkelig film..
Den var jo i og for seg bra, men den var liksom utgått på dato før jag begynte å se den, sikkert fordi den er basert på Hitman spillene..

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #145 på: 29. mai, 2008, 17:41 »
forige uke så Special edition av alle alien filmene og Hitman :P

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #146 på: 29. mai, 2008, 19:40 »
Jeg synes Hitman var bra jeg.

Så forresten Planet Terror i går.. Veit ikke helt hva jeg synes. Det var nok ikke helt min greie.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #147 på: 01. jun, 2008, 14:36 »
Planet Terror <3

Og jeg så Indiana Jones i går, den nye, i stor-salen på kinoen her, fremdeles utrolig bra lyd og gode stoler...
Og filmen, den virka litt cheesy, sånn... i forhold til de tre andre, men den var jo veldig bra for det :D

Rosha

  • Gjest
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #148 på: 01. jun, 2008, 18:30 »
Hitman var en helt grei action film, og hadde det ikke vært for at den liksom skulle være basert på spillene hadde den vært ganske god. Eneste problemet jeg hadde med den var at den ikke var helt "canon" i forhold til spillene...annet enn det var det en artig film.

Og hva Planet Terror angår, hadde jeg det ekstremt gøy mens jeg så den...den traff virkelig midt i blinken, gitt :P

Felix

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 598
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #149 på: 01. jun, 2008, 19:22 »
Nettopp pløyd igjennom Bourne Ultimatum på HD DVD... Wow.. Det er en forskjell på DVD og HD DVD ja!
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."