Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4836066 ganger)

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19000 på: 01. des, 2014, 16:07 »
Never mind. Riskhospitalet løy til meg...

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19001 på: 01. des, 2014, 17:05 »
Første dag på skole etter 100 år med arbeidsledighet. Fikk beskjed om at skolen ordnet med mat den dagen, så jeg trodde vi fikk pizza eller noe. men neida... brød.....  [mad]
også var det litt kleint å måtte spise mat sammen med første året IKT. *klaging* *sutring* >.< var greit ellers i guess

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #19002 på: 01. des, 2014, 17:13 »
Ugh, første skriftlige eksamen idag :c Håper det går bra >.<

Masse lykke til da :3

Thank youu :3 Gikk greit tror jeg ^^

--

Sjekker ut Cyber-Monday salg, og tenker å bare få unna de fleste av julegavene for i år. Alltid stress før jul Dx

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19003 på: 02. des, 2014, 05:05 »
Har dårlig samvittighet for at jeg var litt rett på sak til venninna mi som hadde lagt ut masse bilder av meg på Face. Vanligvis bryr jeg meg ikke, men disse var så grusomt stygge og alle kommentarene gikk på hvor stygg jeg var og så videre og jeg er VIRKELIG ikke i humør for slikt nå. Ble dritstressa og da hun sa hun ikke visste hvordan hun untagger folk slang jeg diverse gloser i trynet på henne (ikke noe om henne generelt, men for å holde det barnevennlig, bare noe i retning av "pokker heller, da!") og stressa maks med å få untagget meg selv (dataen min var midt i en oppdatering og iPoden er treig, så jeg måtte vente på at dataen skulle bli ferdig for at jeg kunne gjøre det). Ba henne om å "aldri gjøre noe sånt igjen". Hun bare "sorry, da". Jeg sa unnskyld senere men hun bare "greit" i en sykt passiv-aggressiv tone. Nå har jeg dårlig samvittighet for å bli stressa over noe jeg egentlig har all rett til å bli stressa over, men jeg føler meg likevel som drama queen.
« Siste redigering: 02. des, 2014, 05:06 av AntiVanter »

Avatar by Fujoshiprincess <3

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19004 på: 02. des, 2014, 08:14 »
Er syk, så kan ikke dra på skolen! [sad]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #19005 på: 02. des, 2014, 09:18 »
Er syk, så kan ikke dra på skolen! [sad]

God bedring.


Selv veldig spent/urolig for fredag. Meklingsmøte, fysj.
Håper virkelig at husleietvistutvalget gir meg delvis medhold og sier at huseiers krav er for urimelig.
Dog i verste tilfelle så får vi hvertfall 40% av depositumet tilbake. Måtte ta av litt øremerkede sparepenger for å finansiere flyttingen, så det vil bli godt å få budsjett til å gå opp igjen.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19006 på: 02. des, 2014, 10:23 »
Har forsøkt å få oppklaring og komme til løsning etter gårsdagens episode. Dessverre vil ingen ta telefonen

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19007 på: 02. des, 2014, 10:55 »
Har forsøkt å få oppklaring og komme til løsning etter gårsdagens episode. Dessverre vil ingen ta telefonen
Tragisk :(
Syns det er helt forferdelig hvordan de oppfører seg.
Er det mulig å klage det inn til pasientforbundet? (http://www.pasient.no/)

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19008 på: 02. des, 2014, 13:52 »
Har forsøkt å få oppklaring og komme til løsning etter gårsdagens episode. Dessverre vil ingen ta telefonen

Ufyselig og meget uproffesionelt! Blir litt sint selv når jeg leser hva som skjedde igår og det som skjer nå...

Våknet nettopp... Døgnrytme yaaay!

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19009 på: 02. des, 2014, 15:10 »
Har forsøkt å få oppklaring og komme til løsning etter gårsdagens episode. Dessverre vil ingen ta telefonen
Tragisk :(
Syns det er helt forferdelig hvordan de oppfører seg.
Er det mulig å klage det inn til pasientforbundet? (http://www.pasient.no/)

Jeg har klaget.

Har forsøkt å få oppklaring og komme til løsning etter gårsdagens episode. Dessverre vil ingen ta telefonen

Ufyselig og meget uproffesionelt! Blir litt sint selv når jeg leser hva som skjedde igår og det som skjer nå...

Våknet nettopp... Døgnrytme yaaay!

Kom endelig igjennom på telefon etter 26 timer. Fikk en forklaring. Etter iherdig ringing har jeg nå fått klarhet i hva de har gjort. Overlegen hadde ikke sendt de nødvendige papirene til endokrinologen. Dette visste de om men sa ikke ifra. Nå har de lovet å sette meg opp til neste ledige time og ordne papirene. Fra nå av tar jeg forresten opp samtalene jeg har med dem.


God "morgen" til deg.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19010 på: 02. des, 2014, 17:00 »
Diverse rare ting som skjer i livet for tida, hater vinter virkelig, det er da all dritt skal skje. >.>

Owell, på den positive sida er det morro på jobb!
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19011 på: 02. des, 2014, 17:59 »
Har dårlig samvittighet for at jeg var litt rett på sak til venninna mi som hadde lagt ut masse bilder av meg på Face. Vanligvis bryr jeg meg ikke, men disse var så grusomt stygge og alle kommentarene gikk på hvor stygg jeg var og så videre og jeg er VIRKELIG ikke i humør for slikt nå. Ble dritstressa og da hun sa hun ikke visste hvordan hun untagger folk slang jeg diverse gloser i trynet på henne (ikke noe om henne generelt, men for å holde det barnevennlig, bare noe i retning av "pokker heller, da!") og stressa maks med å få untagget meg selv (dataen min var midt i en oppdatering og iPoden er treig, så jeg måtte vente på at dataen skulle bli ferdig for at jeg kunne gjøre det). Ba henne om å "aldri gjøre noe sånt igjen". Hun bare "sorry, da". Jeg sa unnskyld senere men hun bare "greit" i en sykt passiv-aggressiv tone. Nå har jeg dårlig samvittighet for å bli stressa over noe jeg egentlig har all rett til å bli stressa over, men jeg føler meg likevel som drama queen.

jeg hater at folk legger ut bildet av meg.

brodern gjorde det her om dagen og jeg ser ut som DET trollet. Ikke at jeg ikke ser ut som et troll i alle bilder som blir tatt av noen andre enn meg, men still. utrolig ubehagelig, vil ikke at sjefen skal finne DET bildet, men orka ikke starte drama....

so yeah :(

foreldre har også en del bilder av meg. uff....

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19012 på: 02. des, 2014, 18:53 »
Funnet ut at vi har SYKT mye stoff neste år O__O samfunnsfag og religion..... Ugh.... Og muntlig eksamen....

*gråt*

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19013 på: 02. des, 2014, 19:03 »
Funnet ut at vi har SYKT mye stoff neste år O__O samfunnsfag og religion..... Ugh.... Og muntlig eksamen....

*gråt*

Men det går bra du er flink til å snakke og koselig å høre på.

SnowHug

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19014 på: 02. des, 2014, 19:37 »
Ommøblerte soverommet mitt i håp om å få de trådløse internettsignalene inn til rommet igjen. C:
Det funket ikke særlig, men jeg liker hvordan rommet mitt ser ut nå.

Ellers er jeg deprimert for tiden. - Og nå med skolepress i tillegg. Har problemer med å sove og liten matlyst. :<
Meh, føler bare for å få skrevet det ned her. Heldigvis får jeg støtte fra venner.. og jeg føler meg litt bedre etter å ha vært på noen furmeets her.  [razz]

Månen er klar og fin ute. Hallo, måne~

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19015 på: 02. des, 2014, 19:40 »
Funnet ut at vi har SYKT mye stoff neste år O__O samfunnsfag og religion..... Ugh.... Og muntlig eksamen....

*gråt*

Men det går bra du er flink til å snakke og koselig å høre på.

Det er jo bra men må jo kunne stoffet og vi får Ikke vite tema før dagen vi skal ha det!!  XD Ja ja får vel gjøre mitt beste da.

Men TAKK <3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #19016 på: 02. des, 2014, 23:41 »
Om 24 timer er jeg i Norge og på vei til Heggedal.

Det har vært 6 vanskelige uker, men nå er det endelig overstått.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19017 på: 02. des, 2014, 23:59 »
har utrolig smerte i beina mine etter jobb i dag, typen smerte som ikke føles godt (som etter trening). Forhåpentligvis er det bare musklene mine som sier "tina pls why u do dis" etter jobb i dag, typ at jeg blir sterkere i beina heller enn at de ødelegges :p

i morgen skal jeg leke med 28 trettenåringer på jobb noen timer tidligere enn jeg normalt sett drar på jobb. Ugh why dis. Hvis beina mine er like ødelagte så vet jeg ikke hvor mye jeg har lyst til å hjelpe til med alle de ungene. Oh well.... Er ikke akkurat sånn at jeg har hel stilling heller... har bare 50% via nav. Hadde egentlig et håp om noe mer i januar så kanskje jeg slipper å gnu meg gjennom vær måned.. x) Hadde jeg fått 100% stilling eller mer tror jeg at jeg hadde følt det var mer vært det. Men har visse tvil.

Hadde egentlig vært veldig fint å få mer i lønn enn navlønn, kanskje jeg hadde følt at jeg hadde kommet meg fremover enn å sitte fast der jeg sitter i typen pengesituasjon. Men man får jo ikke alltid i pose og sekk.

forhåpentligvis husker jeg at kroppen min ikke takler alt mulig i morgen, så jeg ikke blir så dårlig etter jobb xP

AntiVanter

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 518
  • Wolfamute
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #19018 på: 03. des, 2014, 01:42 »
jeg hater at folk legger ut bildet av meg.

brodern gjorde det her om dagen og jeg ser ut som DET trollet. Ikke at jeg ikke ser ut som et troll i alle bilder som blir tatt av noen andre enn meg, men still. utrolig ubehagelig, vil ikke at sjefen skal finne DET bildet, men orka ikke starte drama....

so yeah :(

foreldre har også en del bilder av meg. uff....

Awwww, så dumt! :( Folk kan si hva de vil, i bunn og grunn er det opp til deg og du vil ha bilder ute av deg selv og om folk legger dem ut uten samtykke er det strengt tatt egentlig ulovlig, så folk kan si hva de vil om du ber dem om å fjerne ting, du har all rett til det og de får pent bare høre etter. :)

------

Megge-krønikene fortsetter! Hun ene i flaten min har spilt julemusikk DRITHØYT i hele dag. Typ så høyt at jeg trodde jeg hadde satt på noe på dataen ved et uhell. Det var som om musikken var inne på rommet mitt. Hun har spilt og spilt, og nå som klokka ble rundt ti på halv ett orka jeg ikke mer. Jeg ba henne pent om å lukke døren. Ikke skru av musikken, men lukke døren bare for å dempe det litt siden hun har rom på andre siden av gangen for meg. "Javel, men det er det ENESTE måten jeg kan jobbe på. Jeg får vel legge meg, da."

Sorry mac, men den guilt trippinga kunne du spart deg for. Over midtnatt i et bofellesskap er det vel regnet som folkeskikk å ikke spille drithøy musikk. Jeg forklarte henne at jeg aldri ba henne skru av musikken og at hun gjerne må fortsette å høre, men med lukket dør og gjerne litt lavere musikk. "Spiller ingen rolle, dette er MIN måte å jobbe på! Visste ikke at du var hjemme engang. Håper du får sove, da. :)))"

Hjemme eller ikke - dropp drithøy musikk midt på natta, da, værsåsnill? Og hvor ellers skulle jeg vært? Universitetet? Midt på natten? På byen? De kjenner meg godt nok til å vite at jeg sjeldent er ute på ukedager. Sorry for rant, og sorry for at jeg virker som en drama queen og ei megge men jeg orker bare ikke tanken på å miste en natts søvn igjen pga. bråk. :|

Avatar by Fujoshiprincess <3

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #19019 på: 03. des, 2014, 02:03 »
Fant ut  at en venn av meg døde i dag. ...

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19020 på: 03. des, 2014, 06:33 »
er syk i dag også. [sad] :-[ :-\ :'(

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #19021 på: 03. des, 2014, 10:35 »
Sorry for rant, og sorry for at jeg virker som en drama queen og ei megge men jeg orker bare ikke tanken på å miste en natts søvn igjen pga. bråk. :|

Det er nok ikke du som virker som en drama queen i situasjonene du forklarer :p litt folkeskikk skal da ikke være for mye å forlange.

I feel good. November er den jævligste måneden i hele året, og endelig er den over. Har fått en te-kalender av moren min, med variasjoner av grønn te og fire små sjokoladebiter i hver luke. Det er koselig, så nå har jeg god te hver dag ^_^ Er også snart igjennom Pokémon Omega Ruby. Har brukt lengre tid enn vanlig, da jeg synes dexNav er så gøy. Det er det beste de har gjort for spillene noen gang :II

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #19022 på: 03. des, 2014, 13:43 »
Matte heldags  endelig ferdig.

Gikk ikke så bra uff cx

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #19023 på: 03. des, 2014, 13:49 »
Nå kjenner jeg ganske mange som har angst. Angst som går ut over dagliglivet til personer. En avtale jeg hadde i dag ble avlyst på grunn av det. Virker ikke akkurat som at folk med angst oppsøker hjelp lenger heller tar medisiner som gjør dem sløve. Vet ikke om det er helsevesenet eller enkeltindividene som gir opp når valium blir forskrevet.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #19024 på: 03. des, 2014, 14:41 »
Denne dagen må forte seg å bli ferdig, jeg vil ut å fly \ o / I morra starter full party helg med pels! XD