Generelt > Litteratur

Den Mørke Materien

<< < (2/5) > >>

Puncia:
Jeg tror den er favoritten min også, men det siste som skjedde der var at Will hadde møtt englene og sånt, pluss at bjørnekongen var på vei sørover.

Jeg hører på lydbøkene som ble laget av BBC, jeg. Er ikke så fryktelig glad i å lese og lydbøker er fint når som helst. Lest av Pullman selv, og alle karakterene har egne stemmer. Veldig fornøyd.

Cirkumfleks:
What, av mannen selv? Hører ikke på så mange lydbøker selv, men savner at forfatterne selv er forteller. De er mest knyttet til historien og kan fortelle den slik den er ment å fortelles.

Forresten, glemte å si hva Lyra's Oxford er. Ei kort novelle om noe som skjer med Lyra etter at hun kom tilbake til sin egen verden. Kanskje litt dyr i forhold til hva man får, men verdt å lese om man kommer over.

Puncia:
Mm takk for tipset, skal sjekke det når jeg har hørt ferdig bok nr. 3.

Og ja, mannen selv leser og han er veldig flink må jeg si. Tydelig tale, behagelig stemme, flink til å skape en god stemning og variere stemmebruken.

Moonie:
Jeg har lest denne serien så utrolig, ekstremt mange ganger. Jeg bare elsker den! Jeg husker jeg fikk den til jul for.. Lenge siden. Jeg husker at jeg begynte å lese den, syntes den var litt kjedelig i starten. Men etter noen sider var jeg helt oppslukt. Jeg leste den ut på en dag. x3 Og sånn gikk det med de andre bøkene også. Det var nesten så jeg fikk leseforbud, fordi jeg leste dem ut så fort. @_@

Og når det kommer til filmen. Ja det vare massemasse de ikke fikk med, og jeg merket det veldig mye selv. Men jeg synes fortsatt det er en veldig bra film. ^^

Puncia:
Jeg hadde fått med meg en bok av Terry Pratchett før jeg begynte med TGC. Var en så stor kontrast mellom de to at det ble rart. Begge er like flink til å male med ordene og fortelle på en måte som sluker leseren på sekundet, men de gjør det på så forskjellige måter.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning