Skrevet av Emne: Min første fursuit med navn Brian  (Lest 2251 ganger)

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Min første fursuit med navn Brian
« på: 28. okt, 2012, 22:01 »
Hei jeg skal begynne med min første fursuit så jeg kan si litt om hva jeg gjør.Jeg har studert   det en stund sånn at den skal bli så pen så mulig og den skal inkludere 3D eyes og litt forskjellig.Jeg er nesten ferdig med å feste på alle skum bitene på hodet så det blir snart en furry fra Bergen her.Noen andre som kommer fra Bergen og skal lage fursuit så vil jeg gjerne bli venn med dere! [ureshii]

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Min første fursuit med navn Brian
« Svar #1 på: 29. okt, 2012, 04:03 »
ello igjen :D
Holder på å lage min egen suit atm :D har laget formen på hodet og funnet en eg skal bestille 3D øyne fra i USA :D (hun lager de i resin, så ser realistiske ut =D)
har laget kroppen, men ikke armene eller halen xD Tenkte å tegne mønster på halen etter onsdag en gang da eg e ekstremt opptatt frem til det - men kanskje vi kan utveklse tanker og tips med hverandre?

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Min første fursuit med navn Brian
« Svar #2 på: 29. okt, 2012, 08:07 »
Det hadde vært fint for jeg holder på med min første noen gang men har laget mønster og sånt. Kanskje vi kan sende hverandre bilder og sånt om hvor langt vi har kommet [w-happy]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Min første fursuit med navn Brian
« Svar #3 på: 29. okt, 2012, 08:11 »
Ingrid, kommer du til å lage den som partial (kun hode, hender, hale og føtter) eller som fullbody (heldekkende)?
Antar det første så du slipper å vokse ut av den for fort :)

PS. Vi har også et par andre byggere i Bergensområdet. Chronowolf har laget 2-3 suits.

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Min første fursuit med navn Brian
« Svar #4 på: 29. okt, 2012, 13:08 »
Jeg kommer antagelig til å lage partail ja for det blir litt mye styr og mye penger for pels og sånn [w-happy]

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Min første fursuit med navn Brian
« Svar #5 på: 29. okt, 2012, 15:21 »
Dont forget me X3  er fra bergen område og har lagd ca 5 suiter enda ( mange er ikke ferdig)
tsuna ^^

raphael

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 51
  • who ?
    • Vis profil
Sv: Min første fursuit med navn Brian
« Svar #6 på: 29. okt, 2012, 17:09 »
har du tegnet profil bildet ditt  [eek] [ureshii]
my pain turned to sadness and my sadness to anger. My anger grew into hate and i have forgotten how to love...