Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4838823 ganger)

Issah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 123
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #175 på: 09. aug, 2009, 19:14 »
Har det ganske bra :3 SKal til Villdyr til Tirsdagen, gleder meg så sjukt ^^ Ho er faktisk vanskelig å la være å tenke på av en grunn x3

Jess. SKal gjøre en Commision for Connie. MEn akkurat nå er jeg litt ute av form. Ikke veldig. Men litt svimel. Så jeg kommer til å tegne sirkler xD

Også er det like før jeg kaster maskina mi ut av vinduet. Stasjonære altså. Et eller annet som stopper den i å strøm til noe deler som er kobla til. Begynte når jeg satte i den nye strømforsnyninga fra den forrige maskina... x.x SKulle aldri ha gjørt det. er lei av å surfe på 13" skjerm v_v

Så jah. Tror jeg må legge meg nedpå litt snart. Sov dårlig i natt >.<    [w-dizzy]

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #176 på: 10. aug, 2009, 18:51 »
Jeg har det kjempefint! For en gangs skyld denne sommeren har jeg vært litt ute. Volleyball, Pool (Spillet, ikke bading <.<) men tror ikke jeg har bowlet. Uansett, møtt mange nye folk på MSN, noen som det ikke har gått så bra med, noen som har gått strålende med. Men ikke alle passer til å snakke så.

Jeg holder på å skrive mer. (Skrev cirka 3 sider på rundt 1-2 timer woohoo!) av en historie som ligger på DA en min en plass :3

Vært mye spill av alle slags typer. Jeg har og begynt å like Voltaire (musiker) og hans sanger :3 har ganske mye mening i seg.

Så, jeg har det ganske fint. Og, jeg skal stusse håret mitt! (Klippe av 1-2 centimeter så det ikke blir så lett knuter i det x3)

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #177 på: 10. aug, 2009, 22:33 »
Av og til lurer jeg på om vi har fri vilje, når man ser alle de kjedelige rutinene vi må igjennom.
Er ikke deprmert ville jeg si, men bare så møkk lei de samme kjedelige rutinene, har lust til å gjøre noe helt sprøtt som å løpe naken over bybrua, bare for å se hvordan folk reagerer.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #178 på: 20. nov, 2009, 21:52 »
Full av panikk!

Og pizza. Mmm.

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #179 på: 22. nov, 2009, 02:49 »
Veldig kosesyk. Egentlig veldig mate-syk. Og ja, som i substantivet, ikke verbet.

Dragondan Ro

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #180 på: 04. des, 2009, 18:30 »
Nja, med unntak av at det er en fyr jeg hater ganske mye og kommer antagelig til å plage livet av... Så går det vel stortsett bra. Jeg har slått opp med exen min (Hun er ex nå da), som har en venn som slenger masse stygt om meg for å ta fra meg venner (Så klart, jeg tror ikke noen har vært dum nok til å faktisk tro på han fyren. I så fall må de være stokk dum)

Skolen er blitt litt kjedelig. ALt for mye av det samme. Kan det ikke være litt mer variasjon i fra ledninger/motorer? Jeg synes alt vi gjør er enten teori, sette opp stikkontakter, eller gjøre mye rart med en motor. Som å få den til å snurre andre veien, eller gjøre at den kan snurre begge alt etter hvilken knapp osv.

Den andre datamaskinen min vil ikke starte. Skjønner ikke hva som er galt. Har renset den osv. Men neida. Jeg vet at filene er der enda, fordi en SJELDEN gang, kan den finne på at, den vil la seg starte. Sånn 1/1000. Ellers, så starter den, viser logo, Noen ganger kommer det "Windows laster" og så *Poff* slår den seg av. For en teit data. Jeg vil ikke reformatere den. Jeg skal først få filene ut i god behold om det går.

Det er i allefall endelig helg. Skal jeg prate med folk på MSN (Mesteparten av tiden er jeg der, er ikke ofte på forumet)

Jeg er på en bærbar data, som jeg er så glad i <3 Kan ligge i senga, istedenfor å sitte på en stol for å prate med folk. Men, vil gjerne få den stasjonære i gang også da.

Og så har jeg lest om mange, mange, mange rare ting. Alt fra at folk lever fra 6 sekunder til 1 minutt før de dør etter halshugging, til en skog som heter "Aokigahara" der i gjennomsnitt 30 japanere tar selvmord hvert år. Det eneste stedet mer populært for selvmord er Golden Gate Bridge I San Francisco.

Så, mye rart.




Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #181 på: 05. des, 2009, 01:59 »
jeg har det SUPERT kinda. kommet hjemm og greier. foreldre sover, har på koselig musikk (aka: sykt lang youtube link )
og, er kosesyk :C (normal sykdom blant furries, eh? xD) uansett. vill klemme noeen eller noeeeh! xDD <33

kom hjemm litt tidligere idag, SYKD deiligt å komme hjemm fra sykehuset! det trasige, knæsjgule sykehuset :X
vell, hjemmeeh! <3

*fikse på feil i meldingen om det er noe feil siden forhåndsvisnings knappen er rar*

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #182 på: 05. des, 2009, 18:06 »
I am doing fine.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #183 på: 10. des, 2009, 11:08 »
Meg? vell klarte ikke å kreke meg opp før rundt ti i dag, har følt meg litt melankolsk i det siste, har hatt mye å gjøre.
Må levere inn absolutt alle oppgavene jeg har hatt dette semesteret, pluss at jeg har fått en comission for en som skriver for et engels punkeblad. Er liksom alderig fornøyd med noe jeg gjør, så det er mange tegninger, malerier som havner i peisen, så jeg holder i alle fall varmen gjennom vintern. Har det med å gå in i en melankolsk fase på den mørke fasen i året.
Hører på dyster musikk, og ser skrekkfilmer. Selv om jeg må indrømme at jeg er litt deppresiv for tiden, er det en slags bittersøt stemning over det hele ved at jeg  gleder meg over det skjønne  de dystre mørke tingene i verden.
Har en bok jeg fyller med makabre tegninger av demoner og skummle ting, har tengt til å bruke den til et horror laiv rollespill vi
planlegger. Er vi heldige får vi leid et tomt bygg et sted og rigget det opp med spesial effekter.
Bekjymrer meg for en del kjipe ting med fammilien, Men ser frem til å gifte meg i sommer.
Husker jeg hadde på meg en full rustning da jeg fridde, knight in shining armor lol.
Oh well blir no rollespill til helga, da jeg er ferdig med alt dette crappet jeg holder på med.

soundtrack Moonspell: Darkness and hope
http://www.youtube.com/watch?v=isXVVXmwad4

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #184 på: 10. des, 2009, 14:23 »
jeg har det flott! :D ble ferdig tidlig med engelsk tentamen idag, så yay!
så nå skal jeg tegne masse rart! :D

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #185 på: 10. des, 2009, 18:04 »
vell fortia har æ d supert :D
holder på å redigere filmer å lage filmer i gjenn.. men må bli kjent me programmet først =P
jeg ser og på julekalenderne som jeg har liggende

- Jul i skomakergata
- Jul på Sesam stasjon
- Teodors Julekalender

ja æ e barnslig men sånn e d bare.. va en på youtube som spurte etter teodors julekalender av mæ.. så æ sendte kasettene mine sørover.. fikk dem t bake for en uke sia.. å nu kan alle få se den lille tøybamsen å eli i den kozligste julekalenderen av dem alle.. savner en del andre julekaledere å..
hvis det er noen som har vertshuset den gylne hale.. kunne di ha meldt mæ ? :D

http://teodorsjul.tk/
hær er siden med teodors julekalender.. di neste episodene kommer som dagene går ^^

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #186 på: 14. des, 2009, 01:06 »
Jeg har det fint. :3 Veldig trøtt, da. Får ikke sove, så jeg satte meg litt på pc'en for å skrive før jeg la meg ned igjen. Jeg har klart å snu døgnet i helga, noe som var veldig smart. Særlig siden jeg har mattetentamen i morra. Oh joy.

Jaja, det går som det går. Jeg har aldri forstått matte, så. x3 Eheh. Jeg så The Nightmare Before Christmas i sted, la meg på sofaen med pledd, puter og sånn. Kakao også. Og smågodt. <3 Det var kos. Burde jeg gjøre oftere, egentlig. Bare.. slappe av. Jess, vert mye stress de siste ukene. ._. Jeg har mye jeg skal gjøre ferdig av tegninger og sånt, samtidig som jeg har mye lekser og skolearbeid. Wuhu. Men nå på tirsdag skal jeg til en veninne av meg i Ålesund som har julekonsert. :3 Hun synger. Hun har seriøst en fantastisk stemme. <3

Men, nå skal jeg tulle meg til sengs. c:

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #187 på: 15. des, 2009, 21:55 »
Murr Kakkao og teppe en av de tingene jeg liker best å gjøre, og så gjemme seg i det og sitte å skremme segselv med en skummel film, da er det jo fint å ha noen å gripe tak i.  Endelig ferdig med årets skoesemester. Har bynt å høre på mer positiv musikk for å forsøke å dra meg selv opp av den melankolse vinter deppresjonen min. Og hey det funker, har aldri skribbla så mye skisser før yay.  [w-happy]

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #188 på: 15. des, 2009, 22:49 »
Jeg har det ganske så bra nå.
Jeg har nettop skyflet i meg et fat med kyllingvinger imens jeg var supersosial på nettet (deviantart, youtube og her).
Jeg er også skikkelig tegnegira. Jeg synes det er gøy å tegne med mus i paint, og jeg får høre fra sikre kilder at det faktisk ikke blir så aller værst det jeg ender opp med. Superboost til tegnelysten min, yayzorz!

Jeg kommer nok til å være skikkelig dum og sitte oppe altfor lenge og tegne i kveld, jaja... >_>

...

TEEGNEEEE!! 8U *eksploderer*

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #189 på: 16. des, 2009, 10:19 »
Jeg har det fiint. ^^ Jeg har akkurat kommet fra veninna mi i Ålesund, så jeg sitter på skolen i skrivende øyeblikk. xD Jeg er dautrøtt, men det er ikke så rart med 3-4 timers søvn. Eheh. Jeg var overtrøtt på konserten hennes i går også, så når hun introduserte meg for noen av vennene sine der hun bodde, så var jeg så sosial og utadvent som jeg ikke har vert på _EVIGHETER_. xD

Jeg dro sammen med to kompiser av meg i går, så vi hadde en halvtime på å rekke bussen som gikk til Ålesund når de kom. Men, så fant vi ut at han ene hadde glemt igjen noe der han jobbet (Han jobbet på Stadionen, som ligger sånn på andre siden av byen). Såå, jeg endte opp med å drasse på en gigantisk BAG gjennom hele byen, i konstant jogg (jeg lå etter de andre, jeg fikk _all_ bagasje XD). Da jeg endelig kom frem, var det 10 minutter igjen til bussen gikk, og vi måtte LØPE TILBAKE igjen med ennå mer bagasje og rakk bussen så vidt. Tror det så ganske komisk ut med tre skrullinger løpe for livet på glattisen, igjennom hele byen. Jaja, gøy var det iallefall. xD

Såå, vi tok bussen i to timer mot Ålesund, og vi satt og snakket konstant. Om ALT mulig. |D Kjempemorsomt. Sååå, dro vi til veninna mi sin leilighet, plasserte fra oss bagasjen og dro på stedet hun skulle synge. Det var julekonsert med klassen hennes, kjempekoselig. <3
Hanna er kjempeflink til å synge. Jeg filmet henne, så om jeg får tillatelse av henne, kan jeg vise dere :3 Men jeg la merke til at alle andre fremføringer failet hardt. xDD Bortsett fra Hanna sin, og en annen. Enten så kom trommisen løpende ut på scena fordi han var for sein, så mistern trommestikkene mens han spiller, andre mistet pluggen til el-gitaren, mens enkelte sang feil og måtte begynne på nytt. Programlederne for showet hadde .. spesiell humor. xD; Men så er de sunnmøringer. |D høhøhø. Men de var flinke da. ^^

Etter det var ferdig, så presanterte Hanna meg for klassen hennes og vennene hun hang med på skoletiden og kjæresten hennes. Kjempegøy, jeg gikk rundt og snakket med alle. Så spurte hun ene hvor jeg kom fra, så sa jeg "Essvåja" med en sær stemme. Tror Moonie vet hva jeg snakker om. 8D Men uansett. Hun skulle imitere meg, og klarte ikke uttale det, så vi ble bare stående og le siden hun hørtes ut som hun hadde fullt av druer i kjeften mens hun uttalte det. xDD Jaja, kjempekos. Etter det, så dro vi til Hanna sin hybel og spiste pizza og snakket nonsense. Så.. La vi oss klokka ett-to, og jeg måtte opp klokka fem for å ta bussen som gikk 6 fra Ålesund. Og rakk skolen sånn AKKURAT. .. eller, fem minutter forseint. Menmen. C:

Jeg har det fint med andre ord. Jeg er i tegneekstase, og jeg vil sy på Umbreon-kostymet mitt. :C

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #190 på: 17. des, 2009, 09:35 »
Nå sitter jeg i norsktimen og sniker meg til å skrive på NP. :]

Jeg har MASSE jobbing denne uka. Jobbet tirsdag, onsdag, skal jobbe i dag, lørdag og søndag. x_x
Jaja, får penger da. :3

Ellers så begynte jeg å tenke på Desucon kostyme greier når jeg så posten til Villdyr. Jeg skal også fikse meg kostyme, men jeg vet ikke helt av hva. Tror jeg vil være en pokeymanz jeg også men jeg aner ikke hvilken. På forrige Desu var det minst 4 pikachuer og 3 charmandere så det utelukker de to. x3

Har tenkt en del på en bra ide Villdyr gav med da, Typhlosion. 8D
Men da må jeg skaffe stoff, prøve å få tak i et passende mønster, på magisk vis få masse fri fra jobben, og så sy hele dingsen for hånd. o_o

Jahjah, jeg finner nok på no.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #191 på: 18. des, 2009, 08:21 »
Risde up this mornin`smile with the risin`sun. Three little birds sit by mah doorstep, singin`sweet songs of melodies pure and good.  Singin`this mah message to you-oo. Beybe don`worry about a thing, cause every little thin`s gona be alright.
Don`worry about a thing, cause every little thin`s gona be alright.

Siste dag på jobb for et halvt år. Slenger ut no mer skisser senere i dag.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #192 på: 18. des, 2009, 12:29 »
... jeg føler meg aktiv på dette emnet for tiden. x] Menmen. Jeg sitter på biblioteket nå, akkurat ferdig med volleyballturneringa på skolen. Laget mitt vant! Eide lærerne sånn akkurat. XD Det var digg, det. Fikk sinnsykt vondt i rumpa, though. Når de andre lagene spillte, satt vi på sånne.. trappe-greier. Som var ganske ubehagelig å sitte på. :C Menmen, jeg overlever.

I helga skal jeg være igjen i Molde for å være med noen venner, så jeg skal sove her til søndag. ^^ Samtidig skal jeg se om jeg finner noen julegaver og diverse. Trenger å se om jeg finner meg en ordentlig mic også, sånn at jeg kan være mer på Skype. :3 Heheee. Så nå sitter jeg her og tenkte å sjekke innom NP, deviantART og diverse før jeg satte meg ned å leste en bok eller noe. .. Jeg har fersken IsTe også ;u; og Baguette med ost og skinke og salat. Goooodt. D| *drool*

Hm, fikk akkurat telefon av en kompis om jeg skal være med han og et par andre venner av meg på kino i kveld for å se Avatar som har premiære. Kanskje jeg skal. o_o Vet ikke ennå. Den ser ganske bra ut, det jeg har sett. Hurrhurr. Mens jeg er i byen, tenkte jeg at jeg skulle se om jeg fant meg noe mer stas til Umbreon-drakten min. :3 Noen forslag?

Ellers har jeg det kjempefint. <3 I'm pretty happy these days.

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #193 på: 18. des, 2009, 21:22 »
Mens jeg er i byen, tenkte jeg at jeg skulle se om jeg fant meg noe mer stas til Umbreon-drakten min. :3 Noen forslag?


Hmm, annet enn svart og gult stoff mener du? x3

Du burde ikke lage umbreon fjes på hetta da, hvis jeg skal komme med et forslag. Lag heller bare ørene på den, så kan fjeset ditt fylle ut resten. 8D

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #194 på: 23. des, 2009, 23:09 »
Avatar ruler!, Umbra mon suit sweet.
For min de byner jeg å lure på om jeg er bipolar, Jeg mener I går så var alt lissom, Yah I`m the freaggin king of the world!
Og I dag er ting mer som, Hvor pokker er lyset i enden av tunellen, Åh der ja, løp toget kommer, hoot hoot splæsh, og ting blir bare værre.
Har hatt skikkelig humørsvigninger i det siste jah, vurderer om jeg skal gidde å male et julebilde i år.
Noen gang hatt den følsen at alt du gjør bare blir til dritt samme hvor hardt du prøver?
Gahh, bare så dritt lei alt nå. Folk flokker seg rundt meg som kråker " ska`ha ska`ha!"


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #195 på: 25. des, 2009, 13:53 »
Jeg har det fette dårlig kind of... kun fordi de jeg er tante til er her, søstra mi... og ja... de... de var her i jula. jeg har jo en Nintendi64 og en Wii... men de får jeg ikke ha alene, samt rommet mitt er okkupert av småunger... får ikke være alene i det hele tatt. og får aldri gjort ferdig tegningene mine eller noe siden de absolutt skal være her... å plage meg.. med det fette spillet. de skulle til og med spille da jeg sov, jeg ba dem hute seg ut. men de skulle såklart bare spille. jeg måtte nesten røyse meg opp, og bære dem ut!

mamma og pappa fårstår meg heller ikke... de vill bare ha dem hit så de ikke bråker nede i stua vell å merke.

og vell, har en del "nyttårs" gaver å tegne, men det blir hvist nokk ikke gjort idag...

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #196 på: 25. des, 2009, 22:01 »
Jeg..

Har det awesome. :3

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #197 på: 26. des, 2009, 12:40 »
Ja ja så vi måtte måke vekk masse snø før frokost.
Har gitt blaffen i alle bekhymringer og tar livet som det faller seg.  
Spiller mario med dama og svigers. Kozer oss forran en varm
peis etterpå skal jeg tegne litt ,
 men først en frokost verdig en konge. Og så momse lefser.
 Så for vi se om den store stygge ulven for fanget lillerødhette i kveld hirr hirr hirr.
« Siste redigering: 26. des, 2009, 12:42 av Ziggy_wolf »

lassenissen

  • Gjest
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #198 på: 29. des, 2009, 21:59 »
Digg. <3

Jeg lagde meg en svær omelett med ost inni til frokost i dag. Den var dritgod. Jeg er flink. Dere burde komme til meg en gang så kan jeg lage omelett til dere alle sammen. 8D

Nå kom jeg nettop hjem fra jobb, og på jobben var det skikkelig rolig så jeg er ikke så sliten. Digg. <3

Og nå spiser jeg den beste mandarinen som noen sinne har eksistert, helt sant. Har på meg pysj og skal bare late meg fram til leggetid. ;u;

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Hvordan har du det nå?
« Svar #199 på: 01. jan, 2010, 21:03 »
Jeg har det fiiint. :3

Moonlight herifra er på besøk nå, så nå sitter vi å spiller Kingdom Hearts II. Vi er på Løvenes Konge-verdenen, og jeg blir inspirert til å tegne. x3 Eheh. Nyttårsaften i går var digg, sykt mye fint fyrverkeri - iaff til å være på en så liten bygd som jeg bor i.

.. Pete er stygg som løve, btw. XD Han ser ut som en mutert flodhest eller noe. Så nå hører jeg på noen randoms som spammer på Skype, som jeg forstår 0 av. o_o Ellers, går livet fint. Det er noen som har påvirka det humøret for å si det sånn. |D *grin*