Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841587 ganger)

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Din status!
« Svar #17050 på: 14. mai, 2014, 09:27 »
Happeeeh. I dag har jeg bursdag, og i går kom jeg hjem fra sykehuset. Er riimelig fornøyd for at jeg fikk være hjemme på bursdagen min :3

Dawn

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17051 på: 14. mai, 2014, 10:26 »
Ugh, syk i dag... Har likevel ikke tid til å være hjemme, musikkvideo i produksjon på skolen denne uka og vi får hjelp med den fra en profesjonell som har reist hit helt fra USA. Også er det Eksamensinnlevering på fredag som jeg ikke har hatt tiden til å starte med. For å toppe det hele får jeg besøk i kveld som skal overnatte her til etter 17 mai en gang, så redd for at han vil kjede seg da vi plutselig fikk så mye å gjøre på en gang! Oi, må vist ta et skift på jobb for noen andre i kveld også. (stress)

Happeeeh. I dag har jeg bursdag, og i går kom jeg hjem fra sykehuset. Er riimelig fornøyd for at jeg fikk være hjemme på bursdagen min :3

Gratulerer med dagen! :D


Sondring

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17052 på: 14. mai, 2014, 10:40 »
Sitter og dagdrømmer på jobb. Nokså greit egentlig.

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Din status!
« Svar #17053 på: 14. mai, 2014, 12:53 »
Snart bare en måned igjen til Deaucon. Må begynne med shuffle practise på skolen om jeg skal bli bedre til Desu. Stilene er for det meste Melbourne shuffle, men øver på Rocking nå om dagen. T-step har jeg snart ned, trenger å øve litt mer på The Running Man. Det jeg VIRKELIG må øve på er diverse spins og kicks -.-

Når jeg skal øve på skolen så må jeg øve inne med sokker, som er okey for å øve på basic movement som T-step og RM (Running Man.)
Men vil helst øve på asfalt med sko en del. Jeg vet om et bra sted, men det er et stykke unna der jeg bor :/

Blir uansett shuffling på Desu om jeg kommer ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #17054 på: 14. mai, 2014, 13:10 »
Snart bare en måned igjen til Deaucon. Må begynne med shuffle practise på skolen om jeg skal bli bedre til Desu. Stilene er for det meste Melbourne shuffle, men øver på Rocking nå om dagen. T-step har jeg snart ned, trenger å øve litt mer på The Running Man. Det jeg VIRKELIG må øve på er diverse spins og kicks -.-

Når jeg skal øve på skolen så må jeg øve inne med sokker, som er okey for å øve på basic movement som T-step og RM (Running Man.)
Men vil helst øve på asfalt med sko en del. Jeg vet om et bra sted, men det er et stykke unna der jeg bor :/

Blir uansett shuffling på Desu om jeg kommer ^^

Du har jo billett har du ikke :D  ? Så da kommer du  ^^ Hrrrr Men weee shuffle :D Regardless om hva du gjør der eller ei så blir d awesome  ^^ <3

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17055 på: 14. mai, 2014, 13:45 »
Good News, Everyone!

De prøvde en annen type medisin igår og idag har alt snudd! Igår var hun slapp og helt sprengt med væske som hun ikke fikk ut, nyrene fungerte ikke helt som de skulle, men idag har hun klart å tisse og fått ut all væsken og blodtrykket er bedre, og alt ser ut til å gå tilbake til normalt :)

Ace The Fox

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 117
    • Vis profil
    • Facebook
Sv: Din status!
« Svar #17056 på: 14. mai, 2014, 14:19 »
Good News, Everyone!

De prøvde en annen type medisin igår og idag har alt snudd! Igår var hun slapp og helt sprengt med væske som hun ikke fikk ut, nyrene fungerte ikke helt som de skulle, men idag har hun klart å tisse og fått ut all væsken og blodtrykket er bedre, og alt ser ut til å gå tilbake til normalt :)

Så bra! Ser ut som et mirakel kom! Det er så bra og FANTASTISKS! :D

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #17057 på: 14. mai, 2014, 14:33 »
Good News, Everyone!

De prøvde en annen type medisin igår og idag har alt snudd! Igår var hun slapp og helt sprengt med væske som hun ikke fikk ut, nyrene fungerte ikke helt som de skulle, men idag har hun klart å tisse og fått ut all væsken og blodtrykket er bedre, og alt ser ut til å gå tilbake til normalt :)

Gratulerer ^^ <3 Så deilig å høre at alt gikk bra!!

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17058 på: 14. mai, 2014, 15:22 »
sjuk, hadde egentlig legetime jeg ikke viste om og en tannlegetime i dag, men om noen skal pirke i munnen min så kaster jeg opp. Så lot være å dra.

Litt synd at mamsen klikker i fem vinkler fordi jeg er sjuk, though.

Broadway

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 191
  • Keka~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17059 på: 14. mai, 2014, 15:59 »
Æsj dagens eksmanen gikk dårligere enn forventa D: jaja kan alltids ta faget opp igjen med ugh -.-
~Wahuu
Takk til Freestyler for avatar og signatur <3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17060 på: 14. mai, 2014, 16:15 »
Æsj dagens eksmanen gikk dårligere enn forventa D: jaja kan alltids ta faget opp igjen med ugh -.-

eksamen er veldig ork :c

---

Starta dagen med å være sulten, men når middagen er klar er jeg kvalm. #logic

Catya

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17061 på: 14. mai, 2014, 18:18 »
Good News, Everyone!

De prøvde en annen type medisin igår og idag har alt snudd! Igår var hun slapp og helt sprengt med væske som hun ikke fikk ut, nyrene fungerte ikke helt som de skulle, men idag har hun klart å tisse og fått ut all væsken og blodtrykket er bedre, og alt ser ut til å gå tilbake til normalt :)

Gratulerer ^^ <3 Så deilig å høre at alt gikk bra!!

Good News, Everyone!

De prøvde en annen type medisin igår og idag har alt snudd! Igår var hun slapp og helt sprengt med væske som hun ikke fikk ut, nyrene fungerte ikke helt som de skulle, men idag har hun klart å tisse og fått ut all væsken og blodtrykket er bedre, og alt ser ut til å gå tilbake til normalt :)

Så bra! Ser ut som et mirakel kom! Det er så bra og FANTASTISKS! :D

Takk :) Det var en tung natt for de i forgårs, og de var forberedt på at det kunne være siste gang de fikk holde henne, og vi ble redd for at vi måtte begynne å planlegge begravelse, men sånn gikk det heldigvis ikke og det er fantastisk at hun holder på å bli frisk igjen^^

Takk for all støtte!

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17062 på: 14. mai, 2014, 23:32 »
Catya: Så bra! Ble jeg glad for å høre.

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17063 på: 14. mai, 2014, 23:53 »
Uffameg stressende men meget bra dag!

Først opp 05:30 til jobb, deretter for morro skyld dro jeg for å se på og prøvekjøre en bil, endte faktisk opp med å kjøpe den, wuut. xD
Tok også en tur innom kjæresten etter bilkjøpet fordi det var sånn 10km unna. [w-happy]

Såeh da sitter man med to biler i hus, får bruke helga til å ta av alle nødvendige deler og si et siste farvel til den andre bilen ettersom den skal sendes på skroten. :'(

FurAffinity          DeviantArt


Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17064 på: 15. mai, 2014, 08:02 »
Får snart vite hva jeg kommer opp i til eksamen, i tillegg til å ha den siste prøven for året.
Bare å komme meg gjennom eksamen. Endelig snart ferdig med denne skolen nå ;D

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17065 på: 15. mai, 2014, 09:04 »
JEG KOM OPP I MATTEMATIKK SKRIFTLIG FUKK DIS SHIIAT

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #17066 på: 15. mai, 2014, 09:10 »
Kom opp i norsk :c vil ha engelsk :c


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #17067 på: 15. mai, 2014, 12:56 »
Var nettopp en mann som spurte kollegaen min, helt seriøst, om han og barnehagebarna kunne bade hos kaimanen og alligatorsnapperskilpadden. Jeg er helt amased av nivået på idiotien.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #17068 på: 15. mai, 2014, 13:12 »
Var nettopp en mann som spurte kollegaen min, helt seriøst, om han og barnehagebarna kunne bade hos kaimanen og alligatorsnapperskilpadden. Jeg er helt amased av nivået på idiotien.

Yeeeey kids food =D Hahahah! XD tror det hadde vært litt vel blodig....

Kesmon

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 241
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17069 på: 15. mai, 2014, 14:10 »
Kom opp til norsk eksamen :( ønsket matte.

Shepbrur

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 235
  • Telegram: @Shepbrur
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17070 på: 15. mai, 2014, 15:51 »
Jeg kom ikke opp til matte skriftlig eksamen. Yessssssssssssssss!! ;-;
Shepbrur - Hotaru - Shepbrur - Hotaru

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #17071 på: 15. mai, 2014, 16:11 »
Ble det ikke eksamen på denne reven  [cool]

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17072 på: 15. mai, 2014, 16:20 »
JEG KOM OPP I MATTEMATIKK SKRIFTLIG FUKK DIS SHIIAT
Men matte er jo så gøy D:
bare si ifra hvis du vil ha noe hjelp.
----
Chiller litt og hører på dr. bombay :P
Ellers rydder og vasker vi til 17. mai


Og folkens, det kan være utrolig fælt å høre ting som "Yess, kom/kom ikke opp i det faget". Bare vær litt obs på det. På skolen min var det alltid noen som grein når de fikk vite hva de kom opp i, og da er det ikke akkurat noe bedre når man hører folk juble for å ha kommet opp eller for å ikke ha kommet opp i det samme faget. Heller ikke med folk som gjør det samme når de kommer opp i fag som man heller ville hatt.

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Din status!
« Svar #17073 på: 15. mai, 2014, 16:38 »
Jeg er så sliten i hodet mitt. Sittet og gråt i nesten en time før jeg fikk kontroll over meg selv igjen.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #17074 på: 15. mai, 2014, 17:10 »
var en slitsom natt for meg. Feber og hele pakka. Ugh...