Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841525 ganger)

iRenia

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8500 på: 22. mar, 2012, 20:09 »
Vurderer om jeg skal droppe EF i år...og heller vente til neste år...siden penger er et lite problem...og ho mutteren har ikkje penger sjøl =__=
Må spørre igjen etter helga ho he jobba...ho får så grævelig rå lønn

Alikevel...har vondt i nakken og d heile...=__=

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8501 på: 22. mar, 2012, 20:18 »
Må gjøre engelskleksa, men jeg har ikke lyst ;__;

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8502 på: 22. mar, 2012, 21:51 »
Må gjøre engelskleksa, men jeg har ikke lyst ;__;

Same boat dude, same boat.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #8503 på: 22. mar, 2012, 23:16 »
Gleder meg til i morgen. Fredager er pro. :3 Morsomme fag og kjærestetiem etterpå, woop!

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #8504 på: 23. mar, 2012, 00:54 »
En lengre periode med personlige omveltninger og småpatetiske eksistensialistiske problemer har kulminert i slutten på et langvarig forhold.. Jeg er nedbrutt, opprevet og sliten. Allikevel jeg lettet, klar i hodet og fornyet! hurraauughh..!

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8505 på: 23. mar, 2012, 08:54 »
Planlegger pakking for The Gathering! Gleeeeeder meeeg  ;D

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #8506 på: 23. mar, 2012, 11:41 »
Venter på å bli hentet på hotellet, så er det hem til kjære Norge!! yay!!!

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8507 på: 23. mar, 2012, 11:56 »
det er fredag det er fredag det er freeeedag, min favoritt dag i uka, men jeg finner ikke soulsilver noe sted D:
vurderer å kjøpe nytt til mandag om jeg ikke finner det snart

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8508 på: 23. mar, 2012, 16:53 »
finner ikke soulsilver noe sted D: vurderer å kjøpe nytt til mandag om jeg ikke finner det snart
I feel your pain D: Mistet min version av SoulSilver for en stund siden, men nå har jeg Heartgold da :3

Anyways... føler meg relativt bra, har litt hodepinne, men ignorerer det og drar på konsert etterfulgt av et lan! o3o

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8509 på: 23. mar, 2012, 18:26 »
Skaffet meg Rayman 3 som kom ut i dag på XBLA og PSN. :3
Ellers ikke mye, mistet troen på fridager. Trenger de egentlig ikke, da alle avtaler jeg legger på fridager blir avlyst ser det ut til. Booker gjerne tre-fire avtaler samtidig, og ender alikevel opp alene foran youtube. Må enten være noe galt med meg, ellers trenger jeg mer stabile venner. :P

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8510 på: 23. mar, 2012, 20:45 »
finner ikke soulsilver noe sted D: vurderer å kjøpe nytt til mandag om jeg ikke finner det snart
I feel your pain D: Mistet min version av SoulSilver for en stund siden, men nå har jeg Heartgold da :3

Anyways... føler meg relativt bra, har litt hodepinne, men ignorerer det og drar på konsert etterfulgt av et lan! o3o

heldige deg som skal på lan og konsert, vel jeg har nettet, tableten, skisseblokka og spill da X3
bestevennen min er ute med noen i drammen, de andre rundt området er jeg litt slitene av.

status: ser på menn som hater kvinner og prøver å rydde, fått organisert xbox spill og wii spill, mangler bare finne ut hvor jeg skal legge DS spill, og slike spill som fire red og emerald verson. skulle ønske jeg fortsatt hadde ruby, saphire og pokemon gold, hadde ikke gjort meg noe om de lagde remake av de spillene til 3ds
« Siste redigering: 23. mar, 2012, 20:53 av Flame »

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #8511 på: 24. mar, 2012, 00:04 »
På LAN og akkurat bestemt meg for å døgne. Har ikke noe valg lenger, siste bussen har gått :p

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #8512 på: 24. mar, 2012, 00:37 »
Er i Danmark. Bilferie med små barn, det er koselig det. Neste gang jeg skal på ferie skal jeg binde et kjøttstykke til testikklene mine og løpe igjennom en hundegård, jeg er sikker på at det blir nesten like avslappende.
Jeg har alderi hatt så vondt i hue, vær så snill, kan noen være nådige og bare drepe meg allerede?
« Siste redigering: 24. mar, 2012, 00:46 av Ziggy Wolf »

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8513 på: 24. mar, 2012, 01:04 »
Er i Danmark. Bilferie med små barn, det er koselig det. Neste gang jeg skal på ferie skal jeg binde et kjøttstykke til testikklene mine og løpe igjennom en hundegård, jeg er sikker på at det blir nesten like avslappende.
Jeg har alderi hatt så vondt i hue, vær så snill, kan noen være nådige og bare drepe meg allerede?

Er i sånne tilfelder jeg er glad jeg er alt for faggy og subby til å komme i den knipa selv og flirer godt inni meg :P *shivers* skrikerunger... værste marrerit på reiser :P

hehe neida det går nok bra... dakkar wuffen *klappe på*


Også for min status... Jeg er syk.. hoster meg snart ihjel, er deppa, fattig, og vil ha fursuits.. men er fattig og lame.. and nobody likes wusky... :/ yay for alene emo helger!... hver helg

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8514 på: 24. mar, 2012, 01:59 »
Jeg og en venn av meg vi spilte Kingdom Hearts for meg så var det andre gangen. Hvertfall så var det en av de tidligere cutscenes der Sora, Riku og Kairi løp bort til båten som de bygget på. Sora og Riku løp foran mens Kairi hang etter og ansiktet hennes var helt derp og den latteren... xD Det føltes om at Kairi var en spesiell person akkurat der. Vi døde rett og slett.
Deretter så drev vi å klagde over at Riku og Kairi gjorde ingenting mens vi måtte gjøre alt for dem. Latsabber <.< xD
Nei da.. Kingdom Hearts er et awesome spill. Men man merker andre ting når man spiller det for andre gang. xD

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #8515 på: 24. mar, 2012, 04:15 »
Jeg og en venn av meg vi spilte Kingdom Hearts for meg så var det andre gangen. Hvertfall så var det en av de tidligere cutscenes der Sora, Riku og Kairi løp bort til båten som de bygget på. Sora og Riku løp foran mens Kairi hang etter og ansiktet hennes var helt derp og den latteren... xD Det føltes om at Kairi var en spesiell person akkurat der. Vi døde rett og slett.
Deretter så drev vi å klagde over at Riku og Kairi gjorde ingenting mens vi måtte gjøre alt for dem. Latsabber <.< xD
Nei da.. Kingdom Hearts er et awesome spill. Men man merker andre ting når man spiller det for andre gang. xD

Kingdom Hearts 1 og 2 er de beste spillene noen sinne, elsker dem :)

*vil også spille det igjen*

Miksn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 249
  • Meow~
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8516 på: 24. mar, 2012, 07:23 »
Trøtt og sliten etter at en fyr hadde kjørt over et gammelt garn klokka 3 på natta sånn at jeg måtte rykke ut og berge båten x3
*kræsje i puta og snorke noen timer før telefonen ringer igjen*
:3

InnosRage

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8517 på: 24. mar, 2012, 12:28 »
Gasstrikk på Gossen lolz
Bortsett fra det så har jeg det bra. xD

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8518 på: 24. mar, 2012, 14:28 »
nå stikker jeg faen meg ut alene.
i dag våknet jeg med vondt i hode og tryna i trappa fordi jeg var svimmel i hue, fin start på dagen -.-

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8519 på: 24. mar, 2012, 15:32 »
Føler meg veldigt produktiv i dag.

driver og fikser opp camping vogna for TG,
ble litt sur når jeg såg hvor ille taket var etter vinternes bulking,
men mehh fikser det til sommern, nå har jeg jo også unskyldning til og montere led nbelysning og slikt i den! ;)

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8520 på: 24. mar, 2012, 17:50 »
nå stikker jeg faen meg ut alene.
i dag våknet jeg med vondt i hode og tryna i trappa fordi jeg var svimmel i hue, fin start på dagen -.-


this made my day! o___o omgf

jeg nevnte jo at jeg ikke fant soulsilver, vel jeg måtte ha det så jeg gikk å kjøpte meg et " nytt"
nå har jeg et lass med pokemon jeg ikke har eid før, fyren glemte å slette fila før han solgte det.
skal nå prøve å overføre disse til pearl, enkelte pokemon vil jeg gi bort også ^^
er mulig å få egg fra feks turtwig

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8521 på: 24. mar, 2012, 20:44 »
Yes, fant akurat ED igjen :'D Hadde savnet all lulzen.

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8522 på: 24. mar, 2012, 20:46 »
Hoster ut lungene! :P ellers greit ^^

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #8523 på: 25. mar, 2012, 03:59 »
Vil ha antenne >:C
 ::)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #8524 på: 25. mar, 2012, 16:32 »
Hungover som f.