Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841524 ganger)

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10525 på: 10. sep, 2012, 16:20 »
Hei, OwlCityWolf
du har 53 meldinger, 0 er nye.
Total tid innlogget: 12 dager, 5 timer og 43 minutter.
Vis uleste innlegg siden forrige besøk.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10526 på: 10. sep, 2012, 17:32 »
Hei, OwlCityWolf
du har 53 meldinger, 0 er nye.
Total tid innlogget: 12 dager, 5 timer og 43 minutter.
Vis uleste innlegg siden forrige besøk.

GZ. Moving on.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #10527 på: 10. sep, 2012, 19:03 »
FAEN I HÆLVETE, FORPULTE, HELVETES , JÆVLA , DEMONBESATTE DRITT -.-"
får lyst til å gå g henge meg, nå sier morra mi at HUN skal være med inn til psykologen!!!
NO WAY bitch....>< hjælp meg
fortsetter hun slik telter jeg ute i skogen og eter gress sammen med elgen
Hjelp og tilrette legning meg i ræva, jeg er retard dah

http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=2889.0 Her plz  ?  : / Synes det bør samles på et sted heller  :3

P.S tror mora di faktisk prøver å hjelpe deg da ; / Jeg mener det virker som du sliter og hun er moren din.
« Siste redigering: 10. sep, 2012, 19:10 av felixcani »

Piro

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10528 på: 10. sep, 2012, 19:22 »
FAEN I HÆLVETE, FORPULTE, HELVETES , JÆVLA , DEMONBESATTE DRITT -.-"
får lyst til å gå g henge meg, nå sier morra mi at HUN skal være med inn til psykologen!!!
NO WAY bitch....>< hjælp meg
fortsetter hun slik telter jeg ute i skogen og eter gress sammen med elgen
Hjelp og tilrette legning meg i ræva, jeg er retard dah

Nå vet ikke jeg mye om din situasjon, men er mulig (med mindre psykologen din er douche) å arrangere et møte med mor / foreldre der dere planlegger hva hun skal få vite og ikke vite der målet er å gjøre henne trygg på og informert om hva som skjer (siden hun mest sansynlig vil være med fordi hun er glad i deg / engstelig / vil forstå og ikke fordi hun skal sladre i et teselskap med venninnene sine)

Just a thought...

Shade

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
    • DA
Sv: Din status!
« Svar #10529 på: 10. sep, 2012, 19:51 »
tegner og hører på musikk :3 yayy men må prøve å finne noe inspirasjon. [w-happy]
livet er hard men også kjempe bra :3

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10530 på: 10. sep, 2012, 19:55 »
Jeg har lyst på en vinter nå! En hvit vinter. owo
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10531 på: 10. sep, 2012, 20:07 »
Jeg har lyst på en vinter nå! En hvit vinter. owo

Ditto! Savner snø, frostrøyk, jakker som kjennes ut som dyner, stjerneklare netter og vottene mine. >:

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10532 på: 10. sep, 2012, 21:42 »
Sjuk som f....

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10533 på: 10. sep, 2012, 21:51 »
Jeg har lyst på en vinter nå! En hvit vinter. owo

Ditto! Savner snø, frostrøyk, jakker som kjennes ut som dyner, stjerneklare netter og vottene mine. >:

jah, måke snø før du skal på jobb, slite med at bilen eventuelt ikke vil starte, varm vinter så mye slafs å søle, joda, kjenner jeg gleder meg til vinteren :p

det positive er jo når man skal på bålturer etc :D
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10534 på: 10. sep, 2012, 22:30 »
Sitter å sliter med tanken på at foreldra mine kjøper så mye greier til meg mot min vilje. To par sko, en jakke, og klær til 1600, veske osv.
Og enda til skal de absolutt kjøpe et par joggesko selv om jeg har et par skatersko som funker fett. Det gjør de kun fordi at gym læreren min mente jeg skulle gå til lykta to ganger eller mer i uka.

For det første får jeg dårlig samvittighet fordi jeg vet at mye av det de kjøper kommer jeg ikke til å bruke. For det andre vet jeg at de kommer til å bruke det i mot meg some day. Jeg sa aldri at jeg faktisk ville at de skulle kjøpe masse ting til meg, fordi de tingene jeg har fungerer helt fint enda. In fact bruker jeg heller de gamle tingene mine enn de nye, mest fordi de nye er enten for stort eller nesten for smått... adsafds jeg får helt hjernekræsj her ._. blir så lei meg og frustrert over hvordan foreldrene mine holder på...

Spar deg for "barna i afrika!!?"-praten, jeg driter honestly langveis i hvordan det er i Afrika så lenge det ikke har noen form for innvirkning på meg..
Jeg la ikke dette i "klagemuren" fordi jeg ser ikke på det som klaging, jeg ser heller på det som å "slippe ut frustrasjon og kanskje få noen råd til hvordan jeg skal komme i bedre humør"-post.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10535 på: 10. sep, 2012, 23:17 »
Jeg har lyst på en vinter nå! En hvit vinter. owo

Ditto! Savner snø, frostrøyk, jakker som kjennes ut som dyner, stjerneklare netter og vottene mine. >:

jah, måke snø før du skal på jobb, slite med at bilen eventuelt ikke vil starte, varm vinter så mye slafs å søle, joda, kjenner jeg gleder meg til vinteren :p

det positive er jo når man skal på bålturer etc :D


Hva er ikke elsk ved alt det? Det å fryse ihjel i klasserom. Pen hvit natur. Måke snø, og bli sur som h. Slafs. Stjerneklare netter. Bål. Kakao. Luer, våtter, skjerf og svære jakker. OWGAWD! JULENISSEN! <3 Julaften, med god mat. Julesanger. Og all gleden sammen med hvor mye folk klager. =w= Kunne skrevet så myeeee! VINTER, kom snart! :3
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10536 på: 11. sep, 2012, 09:42 »
Sitter å sliter med tanken på at foreldra mine kjøper så mye greier til meg mot min vilje. To par sko, en jakke, og klær til 1600, veske osv.

Hva slags respons er det egentlig du vil ha på en post som dette? Tror du noen synes synd på deg når du skriver sånt?
Skatesko er ikke joggesko, har du på deg feil sko i gym osv kan du få varige skader i rygg og knær. Hva med å bli med foreldrene dine å handle ting, sånn at du slipper å få ting du kanskje ikke liker, eller som er for store eller små, istedet for å være så utakknemlig?
Tror du at alle har sånne foreldre som deg, som faktisk bruker penger på klær og ting til ungene sine?
Jeg er sikker på at de ikke kjøpte ting for å være jævlig med deg, og tenk hvordan de må føle seg når du er så utakknemlig for alt.

Jeg blir kvalm.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #10537 på: 11. sep, 2012, 09:58 »
Gjøre seg klar til begravelse, gleder meg ikke OTL

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10538 på: 11. sep, 2012, 10:09 »
Sitter å sliter med tanken på at foreldra mine kjøper så mye greier til meg mot min vilje. To par sko, en jakke, og klær til 1600, veske osv.

Hva slags respons er det egentlig du vil ha på en post som dette? Tror du noen synes synd på deg når du skriver sånt?
Skatesko er ikke joggesko, har du på deg feil sko i gym osv kan du få varige skader i rygg og knær. Hva med å bli med foreldrene dine å handle ting, sånn at du slipper å få ting du kanskje ikke liker, eller som er for store eller små, istedet for å være så utakknemlig?
Tror du at alle har sånne foreldre som deg, som faktisk bruker penger på klær og ting til ungene sine?
Jeg er sikker på at de ikke kjøpte ting for å være jævlig med deg, og tenk hvordan de må føle seg når du er så utakknemlig for alt.

Jeg blir kvalm.

Må egentlig si meg litt enig. Det virker veldig utakknemlig :/
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #10539 på: 11. sep, 2012, 10:45 »
Sitter å sliter med tanken på at foreldra mine kjøper så mye greier til meg mot min vilje. To par sko, en jakke, og klær til 1600, veske osv.
Og enda til skal de absolutt kjøpe et par joggesko selv om jeg har et par skatersko som funker fett. Det gjør de kun fordi at gym læreren min mente jeg skulle gå til lykta to ganger eller mer i uka.

For det første får jeg dårlig samvittighet fordi jeg vet at mye av det de kjøper kommer jeg ikke til å bruke. For det andre vet jeg at de kommer til å bruke det i mot meg some day. Jeg sa aldri at jeg faktisk ville at de skulle kjøpe masse ting til meg, fordi de tingene jeg har fungerer helt fint enda. In fact bruker jeg heller de gamle tingene mine enn de nye, mest fordi de nye er enten for stort eller nesten for smått... adsafds jeg får helt hjernekræsj her ._. blir så lei meg og frustrert over hvordan foreldrene mine holder på...

Spar deg for "barna i afrika!!?"-praten, jeg driter honestly langveis i hvordan det er i Afrika så lenge det ikke har noen form for innvirkning på meg..
Jeg la ikke dette i "klagemuren" fordi jeg ser ikke på det som klaging, jeg ser heller på det som å "slippe ut frustrasjon og kanskje få noen råd til hvordan jeg skal komme i bedre humør"-post.


Du blir i bedre humør om du faktisk kan være takknemlig for det du har. Er selv sdoptert jeg. Fra India. Vært på besøk der jeg bodde. Så ikke ut. Er så glad for det jeg har nå og grøsser med tanken på hva det kunne ha vært. Ja jeg vet jeg kan oppføre meg som en litn dritunge, men vær gang det skjer så bare tenker jeg tilbake på at alt kunne vært verre ; )


Så ja. Litt lite takknemlighet her med et snev av sutring ^^ Men oh well. Du får synes hva du vil.

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10540 på: 11. sep, 2012, 10:55 »
"slippe ut frustrasjon og kanskje få noen råd til hvordan jeg skal komme i bedre humør"-post.


Det mest løsningsorientere du kan gjøre er å ta en real prat med foreldra dine om dette. Kommunikasjon må gå to veier for å fungere. Som mange her allerede har påpekt, så har ikke foreldra dine akkurat gjort deg noen stor urett, så du trenger ikke nødvendigvis anklage dem for noe. Men jeg synes absolutt du skal ta det opp så de i det minste blir skikkelig klar over det. Du kan forøvrig også høre om det finnes byttemuligheter på klærne. De har sikkert kvitteringer og slikt :)

For humørets skyld har jeg hørt at sjokkolade hever endorfin-nivået i hjernen noen hakk. Kanskje ikke like løsningsorientert, men så er jeg bare en bikkje som akkurat har stått opp. Du får ta litt tak i det og ordne opp! :)
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #10541 på: 11. sep, 2012, 14:32 »
Folk som overbruker ordet liksom burde blitt hevet ut av et fly.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10542 på: 11. sep, 2012, 14:39 »
Men liksom, blir ikkje det liksom litt vel røft? For liksom, altså, Norge er så sykt digg land! 8D
Neida, just kidding. Men eg bruker ordet "liksom" mye ^^" Unnskyld?

Status:
EKSTREMT sulten... Og mat får eg ikkje i meg før klokken 10 ikveld. -_- Oh joy.
Grunn? Eg har ikkje penger. Er på skolen til 15:35, så må eg LØPE til en buss som går 15:45 og er fremme på jobb 16:30. Så skal det jobbes fra 17:00 og utover til 21:00.
Uten penger og formuer, får ikke helten mat. Æsj. Magen uler...

Men burde vel kanskje tatt med meg en haug med skiver eller noe, jeg tenkte ikke så langt idag klokken 6 om morningen. x3

Klikketiklikk :D

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Din status!
« Svar #10543 på: 11. sep, 2012, 14:49 »
Folk som overbruker ordet liksom burde blitt hevet ut av et fly.

Synes folk burde få prate slik som de vil jeg. Burde ikke akkurat være noen dødsstraff fordi man har vendt seg til å
bruke et ord XD

Selv bruker jeg veldig mye "holdt jeg på å si", bare fordi det er en vane jeg har fått i meg. Det er ikke noe jeg burde
bli hevet ut av et fly for? o3o

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #10544 på: 11. sep, 2012, 15:17 »
FA ER NEDE! FA er NEDE!
Fa er NEDE! Faer Nede!
Faernede! FA IS DOWN!
FA is DOWN! Fais Down!

NUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuu!!!
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Din status!
« Svar #10545 på: 11. sep, 2012, 15:37 »
Folk som overbruker ordet liksom burde blitt hevet ut av et fly.

Synes folk burde få prate slik som de vil jeg. Burde ikke akkurat være noen dødsstraff fordi man har vendt seg til å
bruke et ord XD

Selv bruker jeg veldig mye "holdt jeg på å si", bare fordi det er en vane jeg har fått i meg. Det er ikke noe jeg burde
bli hevet ut av et fly for? o3o

Sier Lol eller trollolo veldig mye X'D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10546 på: 11. sep, 2012, 18:15 »
Sitter å sliter med tanken på at foreldra mine kjøper så mye greier til meg mot min vilje. To par sko, en jakke, og klær til 1600, veske osv.

Hva slags respons er det egentlig du vil ha på en post som dette? Tror du noen synes synd på deg når du skriver sånt?
Skatesko er ikke joggesko, har du på deg feil sko i gym osv kan du få varige skader i rygg og knær. Hva med å bli med foreldrene dine å handle ting, sånn at du slipper å få ting du kanskje ikke liker, eller som er for store eller små, istedet for å være så utakknemlig?
Tror du at alle har sånne foreldre som deg, som faktisk bruker penger på klær og ting til ungene sine?
Jeg er sikker på at de ikke kjøpte ting for å være jævlig med deg, og tenk hvordan de må føle seg når du er så utakknemlig for alt.

Jeg blir kvalm.

Det som er problemet er ikke det at de vil det beste for meg. For jeg er ekstremt glad i foreldrene mine, og jeg er takknemmelig for alt jeg får.

Men siden vi har pengeproblemer så syns jeg det er alt for teit å begynne å kjøpe et par sko til når jeg allerede har 4 par. De pengene kan brukes på andre ting enn et par sko til meg. De tvinger det på meg, og derreter får jeg dårlig samvittighet pga det. Og om jeg kjenner dem rett kommer de til å bruke de tingene de har kjøpt til meg mot meg. I tilleg så kommer jeg mest sannsynelig ikke til å bruke det om jeg allerede har noe som funker fjell fra før av.

Nå er ikke akkurat du den som skal snakke til meg om hvordan mine foreldre tar vare på meg. Du kjenner verken meg, eller foreldrene mine, så jeg ser ikke helt hvorfor du skal bli kvalm over noe du ikke vet noe om xD No offence.

Jeg har fått responser via PM, og det var basically det jeg trengte. Foreldra mine har klart å forstå hvordan jeg ser på saken, virker det som iallefall.

Sitter å sliter med tanken på at foreldra mine kjøper så mye greier til meg mot min vilje. To par sko, en jakke, og klær til 1600, veske osv.
Og enda til skal de absolutt kjøpe et par joggesko selv om jeg har et par skatersko som funker fett. Det gjør de kun fordi at gym læreren min mente jeg skulle gå til lykta to ganger eller mer i uka.

For det første får jeg dårlig samvittighet fordi jeg vet at mye av det de kjøper kommer jeg ikke til å bruke. For det andre vet jeg at de kommer til å bruke det i mot meg some day. Jeg sa aldri at jeg faktisk ville at de skulle kjøpe masse ting til meg, fordi de tingene jeg har fungerer helt fint enda. In fact bruker jeg heller de gamle tingene mine enn de nye, mest fordi de nye er enten for stort eller nesten for smått... adsafds jeg får helt hjernekræsj her ._. blir så lei meg og frustrert over hvordan foreldrene mine holder på...

Spar deg for "barna i afrika!!?"-praten, jeg driter honestly langveis i hvordan det er i Afrika så lenge det ikke har noen form for innvirkning på meg..
Jeg la ikke dette i "klagemuren" fordi jeg ser ikke på det som klaging, jeg ser heller på det som å "slippe ut frustrasjon og kanskje få noen råd til hvordan jeg skal komme i bedre humør"-post.


Du blir i bedre humør om du faktisk kan være takknemlig for det du har. Er selv sdoptert jeg. Fra India. Vært på besøk der jeg bodde. Så ikke ut. Er så glad for det jeg har nå og grøsser med tanken på hva det kunne ha vært. Ja jeg vet jeg kan oppføre meg som en litn dritunge, men vær gang det skjer så bare tenker jeg tilbake på at alt kunne vært verre ; )


Så ja. Litt lite takknemlighet her med et snev av sutring ^^ Men oh well. Du får synes hva du vil.

Som jeg nettopp prøvde å forklare spicey, så er jeg jævlig takknemlig for alt jeg får. Men når det blir så mye som 5 par sko så syns jeg det blir litt over the top. Jeg får dårlig samvittighet fordi jeg aldri får brukt alle skoparra. Jeg har to par converse og to par skatersko, hva skal jeg med et par joggesko når jeg aldri er ute å jogger anyway? Å gå en tur på cirka 6 kilometer 1-3 ganger i uka burde ikke være grunn nok til å bli påtvunget et par sko når de pengene kunne bli brukt til andre, kanskje mer nyttige ting. En krone her, en krone der, det blir snart penger det.

"slippe ut frustrasjon og kanskje få noen råd til hvordan jeg skal komme i bedre humør"-post.


Det mest løsningsorientere du kan gjøre er å ta en real prat med foreldra dine om dette. Kommunikasjon må gå to veier for å fungere. Som mange her allerede har påpekt, så har ikke foreldra dine akkurat gjort deg noen stor urett, så du trenger ikke nødvendigvis anklage dem for noe. Men jeg synes absolutt du skal ta det opp så de i det minste blir skikkelig klar over det. Du kan forøvrig også høre om det finnes byttemuligheter på klærne. De har sikkert kvitteringer og slikt :)

For humørets skyld har jeg hørt at sjokkolade hever endorfin-nivået i hjernen noen hakk. Kanskje ikke like løsningsorientert, men så er jeg bare en bikkje som akkurat har stått opp. Du får ta litt tak i det og ordne opp! :)

De over burde egentlig dekke det jeg ville svare her og. Det som er problemet er at foreldra mine er for snill når det gjelder ting jeg i bunn og grunn ikke trenger. Jeg vill helst ikke "få" masse ting uten å ha gjort noe i gjengjeld, fordi da får jeg en samvittighetsbombe of the year. Jeg føler meg egentlig bare som en bortskjemt drittunge som skulle fått seg et slag både her og der, men for all del..

Jeg har diabetes, aner ikke hvor lurt det er å knarve i seg masse sjokolade :\ Satt meg ned med The Avengers her i sta, hjalp på humøret. Men ble ikke i noe bedre humør når jeg gikk for å se om jeg hadde fått noe svar på det jeg skreiv.

---

Legg merke til at jeg er en person som blir ekstremt butthurt når jeg har høyt blodsukker og dagen har allerede vært generelt dritt x3 Så posten min kan sikkert virke ligg utakknemmelig eller noe liknende. Det var ikke det jeg mente.

For å unngå flere missforståelser så avslutter jeg der. Ikke vits å replye til meg mer. Kanskje via PM, men ikke nødvendig offentlig.

ty.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #10547 på: 11. sep, 2012, 18:27 »
Nå er ikke akkurat du den som skal snakke til meg om hvordan mine foreldre tar vare på meg. Du kjenner verken meg, eller foreldrene mine, så jeg ser ikke helt hvorfor du skal bli kvalm over noe du ikke vet noe om xD No offence.

Nei, det er sant at jeg ikke vet noe om foreldrene dine, men ut fra den postet virket du som en utakknemlig unge, og sånt irriterer meg noe grenseløst. Hadde reagert på akkurat samme måte om hvem som helst annen her inne hadde skrevet det du skrev.
Og hvorfor du tror jeg skal bli offended pga. det skjønner jeg ikke :p

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #10548 på: 11. sep, 2012, 21:07 »
Jeg har så mye underholdning at jeg ikke vet hva jeg skal velge mellom. #firstworldproblems

ScandiYatt

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 229
  • Dumb Mutt
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #10549 på: 11. sep, 2012, 21:31 »
min status i dag....YAY!!
Got an leilighet!!