Skrevet av Emne: Tegninger av din fursona  (Lest 1115473 ganger)

urealistisk

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
    • Min Deviantart
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #150 på: 12. mar, 2009, 21:27 »


ura :>
som ligger veldig sliten på bakken :3

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #151 på: 13. mar, 2009, 00:21 »
et par bilder som typen har mekka sammen av meg ^^,
føler meg skikkelig stolt over han da.

den tredje er littegrann naughty så den setter jeg bare link på, så den får du bare se hvis du er gammel nok og har en FA account, så slipper jeg eventuelt kjeft x3 (håper jeg)

http://www.furaffinity.net/view/1314206


VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #152 på: 23. mar, 2009, 20:42 »
Rota litt rundt på harddisken for litt sia og kom over en gammel folder med bilder i. Lå noen commissions der som jeg tenkte jeg kunne poste.

Jeg regner med at de fleste kjenner igjen stilen til denne artisten, David Hopkins. Er meg (bakerst) sammen med Grieving og Darkfox. En finsk og en amerikansk fur som jeg ble kjent med gjennom ett annet forum. Den lille flyvende tingen er Pudding, Grieving's muse. Resten er bare randoms. Jeg commissiona bildet som en gave til Grieving som takk for en del bilder han hadde tegnet til meg, og bestemte meg for å inkludere Darkfox og pga at han er en stor fan av webcomicen til artisten.
« Siste redigering: 23. mar, 2009, 20:54 av VVolfsong »

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #153 på: 23. mar, 2009, 20:49 »
Denne er tegna av Alpha_Ki. Jeg var på ferie en uke i Berlin for å besøke en fur der for en del år tilbake, og der traff vi 3 andre furs som han kjente. Alpha_Ki var en av dem og hun tegna senere dette bildet av oss 5.

Jeg sitter til fremst til venstre. Bak meg sitter Cleanerwolf, han som jeg var på besøk hos. Alpha_Ki selv sitter med potene på scetchboka si, og Darkfox (ikke samme som forrige bilde) og Lazyfox (muligens Sleepyfox, er lenge sia nå) er ved siden av henne igjen. Pelsdotten i bakgrunnen er Kino, schæfer hunden til CW, som i følge artisten er her på desperat jakt etter ett tre.

Fikk denne i gave i motsetning til de andre to som er kjøpt med penger.
« Siste redigering: 23. mar, 2009, 20:55 av VVolfsong »

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #154 på: 23. mar, 2009, 20:53 »
Sist, men ikke minst er ett bilde med en annen noen sikkert kjenner. Er ikke så mye å si om det. Jeg hadde lyst på en commission og CyberFlee hadde akkurat introdusert meg til Wolfy-J som han hadde hatt en del OC-sessions med i det siste. Jeg hadde penger å brenne og bestemte meg da for like greit å inkludere Flee i bildet.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #155 på: 23. mar, 2009, 21:37 »
Denne er tegna av Alpha_Ki. Jeg var på ferie en uke i Berlin for å besøke en fur der for en del år tilbake, og der traff vi 3 andre furs som han kjente. Alpha_Ki var en av dem og hun tegna senere dette bildet av oss 5.


Lucky O.O vil ha noe av henne jeg også c.c

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #156 på: 28. mar, 2009, 13:32 »
Denne vil mest sannsynligvis aldri bli ferdig...
PFFFFFFFH...

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #157 på: 28. mar, 2009, 23:54 »

Av Undyingsong på FA
« Siste redigering: 29. mar, 2009, 10:55 av Wolftale »

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #158 på: 30. mar, 2009, 21:58 »
LEON ! AHH! Ja, jeg vet... Jeg er en meanie T.T
Men her er en liten WIP, si ifra om det er noe du vil ha endret på den.. :3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #159 på: 30. mar, 2009, 22:11 »
Har et spørsmål, hva er dette emnet egentlig beregnet til? I begynnelsen trodde jeg det var for folk skulle vise commissions, men nå i det siste har det jo kommet egne tegner inn i denne  tråden også.. Så hva er tråden egentlig beregnet til? Commission? Eller egen kunst + commission?
vi har også en tråd for egen kunst allerede, men INGEN bruker den lenger: http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=409.0 .. Bare lurer som sagt

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #160 på: 30. mar, 2009, 22:45 »
Tråden var vel ment for å vise tegninger som avbilder din egen fursona, uavhengig av om de er tegnet av deg selv eller andre.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #161 på: 30. mar, 2009, 23:00 »
Tråden var vel ment for å vise tegninger som avbilder din egen fursona, uavhengig av om de er tegnet av deg selv eller andre.
Okay  [w-happy]

urealistisk

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 118
    • Vis profil
    • Min Deviantart
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #162 på: 30. mar, 2009, 23:37 »




8)

LinnTiger

  • Gjest
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #163 på: 31. mar, 2009, 14:28 »
LEON ! AHH! Ja, jeg vet... Jeg er en meanie T.T
Men her er en liten WIP, si ifra om det er noe du vil ha endret på den.. :3

ser veldig bra ut :D sku kanskje hatt litt mer hår på hode da som va blond.. men d kan hende d ødlegger bilde..  [laugh] .
glede mæ mye t du får d digitalt å farva.. hvis du gidder da  ::) kan hende d blir mye for dæ.. æ vet ikke.. men hadde vært gøy

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #164 på: 31. mar, 2009, 15:42 »
Har et spørsmål, hva er dette emnet egentlig beregnet til? I begynnelsen trodde jeg det var for folk skulle vise commissions, men nå i det siste har det jo kommet egne tegner inn i denne  tråden også.. Så hva er tråden egentlig beregnet til? Commission? Eller egen kunst + commission?
vi har også en tråd for egen kunst allerede, men INGEN bruker den lenger: http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=409.0 .. Bare lurer som sagt

tegninger AV deg selv som i tegninger av din egen fursona ville nå jeg tro, men lett å blande... kan jo si at det er begge deler?  [cool]
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Honey

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • Daughter of Twillight
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #165 på: 02. apr, 2009, 11:22 »
Here is a picture of my 2 fursonas mixed together. Its a HuskyMoo and its made by the talented: http://www.furaffinity.net/user/murmur


Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #166 på: 03. mai, 2009, 23:01 »
Hva er galt med dere? :o Hvorfor klarer dere å lage så bra tegninger....? XD Jeg vil og. Hvor er talente mitt? -.-

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #167 på: 19. jun, 2009, 23:54 »
Nytt bilde av meg med hatten min :3

let me know what you think :3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

kiba

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #168 på: 20. jun, 2009, 16:06 »
fint bilde zaxx hatten kller deg [laugh]
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #169 på: 20. jun, 2009, 18:42 »
fint bilde zaxx hatten kller deg [laugh]

hehe takk n__n
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

lassenissen

  • Gjest
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #170 på: 20. jun, 2009, 20:29 »
Jeg skal ikke som mange si at denne tegningen er skikkelig dårlig og alt det der bare sånn at andre skal si imot meg og trøste meg og gi bra respons på bildet mitt. Det er noe man gjør når man ikke synes det er kjempefint, men man helgarderer seg mot kritikk for ingen kommer til å si "nei du har rett, den der var stygg gitt" uansett.

Synes det er litt teit. Synes man sitt eget bilde er så stygt som mange påstår å synes så hadde de ikke postet det in the first place. Grunnen til at man poster bilder er jo fordi man liker sitt eget verk, i hvertfall til en viss grad, og man vil at andre også skal se det.

Uansett! Jeg ble ganske fornøyd med denne. Jeg fikk til den litt "chibi" eller barnslige anatomien bedre enn jeg har pleid før. Og mind you, dette er bare tradisjonelt arbeid, med gråblyant og fargeblyanter. (PS: man kan se sheathen hans, derfor jeg ikke viser bildet direkte men link. Vet ikke om det er ulovlig her jeg. Er det det så unnskyld i så fall.)

http://img518.imageshack.us/img518/2977/kitteh.jpg

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #171 på: 21. jun, 2009, 06:20 »
Hva er galt med dere? :o Hvorfor klarer dere å lage så bra tegninger....? XD Jeg vil og. Hvor er talente mitt? -.-
husk at noen er commissions, og andre er selv lagd ^^ så ikke tro deg jeg har lagt til her er mine tegnetalenter :P

Jeg skal ikke som mange si at denne tegningen er skikkelig dårlig og alt det der bare sånn at andre skal si imot meg og trøste meg og gi bra respons på bildet mitt. Det er noe man gjør når man ikke synes det er kjempefint, men man helgarderer seg mot kritikk for ingen kommer til å si "nei du har rett, den der var stygg gitt" uansett.


yup, vi har heldigvis ikke den holdningen her ^^ syns nå tegningen de var ganske søt  [yawn]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #172 på: 06. jul, 2009, 11:04 »
jeg har vært død lenge nå O__o påtide å vise dere glow x3


Tegnet av http://tatchu.deviantart.com/ <3

jeg har tegnet henne selv og, men jeg hadde oppe vinduet av dette bildet... xD Hun bruker vaneligvis å være mye snillere xD

Queenen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 18
  • The blue cheetah
    • Vis profil
Sv: Tegninger av deg selv
« Svar #173 på: 07. jul, 2009, 13:03 »

Character Sheet på Geparden min ;o
« Siste redigering: 25. sep, 2009, 21:54 av Queenen »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Marci skisse
« Svar #174 på: 02. aug, 2009, 23:31 »
Vedlagt er skissen til et babyfur con badge av meg selv i anledning Eurofurence 09, tegnet av den anerkjente Marci McAdam. Jeg venter spent på det ferdige produktet, og håper inderlig jeg får det i hende tidsnok, som hun lovet.