Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4837890 ganger)

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20975 på: 11. aug, 2015, 00:47 »
sry for downer post

im a sad wolf    følt med nefor ganske lenge no :(

etter å ha sett 5 tilfeller av folk som kommer sammen eller har anniversary på ein uke så blir eg litt nefor for at eg ikkje har noken å dele verdagene med :/

skulle ønske eg hadde noke å dele mitt liv med  /cry

Flame

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • Warning,crazy cat lady!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20976 på: 11. aug, 2015, 01:53 »
@Flame  Kanskje du bør få en prat med legen/en psykolog/psykiater og få med en av de på møte med NAV og forklare litt rundt situasjonen din og dine reaksjoner med søvnproblemer og kvalme ift dette? Det er viktig å ha noen på laget ditt så du slipper å stå aleine mot NAV slik jeg har gjort i mange år, det bare brenner deg ut..


Fikk ordnet praksis der jeg vill, tørr ikke snakke med noen psykolog egentlig, jeg har hatt en traumatisk opplevelse med min forrige psykolog og har egentlig ingen rett til å ville saksøke for å trøkke meg enda lenger ned så lar saken ligge. Men det resultere I at jeg fikk det verre på skole etter behandlingen og gjenerellt rundt andre og med meg selv. Begynte å bli satt kjepper i hjulene for, og sett ned på, mens stemmen I hode gikk på repeat "du kommer ikke videre du"

legen skal jeg derimot ta en prat med å høre om noe kan gjøres I form av medikamenter, jeg får kun kvalmestillende osv tho.

har søkt til Asker dps siden jeg har fått helt hetta av drammen.  Most likely trenger jeg noe Medikamenter for å fungere helt normalt på senere skole/Arbeidsplass
you are only confined by the walls you build yourself.

Elmer

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 345
  • My Fursona's: Elmer, milo, and (D)Jay
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20977 på: 11. aug, 2015, 12:41 »
Har kommet hjem fra ferie på Koster i Sverige. [ureshii]
Men skall dra dit igjen i dag. :-\
 ;)

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20978 på: 11. aug, 2015, 12:43 »
@Flame  Kanskje du bør få en prat med legen/en psykolog/psykiater og få med en av de på møte med NAV og forklare litt rundt situasjonen din og dine reaksjoner med søvnproblemer og kvalme ift dette? Det er viktig å ha noen på laget ditt så du slipper å stå aleine mot NAV slik jeg har gjort i mange år, det bare brenner deg ut..


Fikk ordnet praksis der jeg vill, tørr ikke snakke med noen psykolog egentlig, jeg har hatt en traumatisk opplevelse med min forrige psykolog og har egentlig ingen rett til å ville saksøke for å trøkke meg enda lenger ned så lar saken ligge. Men det resultere I at jeg fikk det verre på skole etter behandlingen og gjenerellt rundt andre og med meg selv. Begynte å bli satt kjepper i hjulene for, og sett ned på, mens stemmen I hode gikk på repeat "du kommer ikke videre du"

legen skal jeg derimot ta en prat med å høre om noe kan gjøres I form av medikamenter, jeg får kun kvalmestillende osv tho.

har søkt til Asker dps siden jeg har fått helt hetta av drammen.  Most likely trenger jeg noe Medikamenter for å fungere helt normalt på senere skole/Arbeidsplass


Jeg har også opplevd å være hos en psyk og oppleve det som traumatisk, tilstrekkelig til å måtte ta et par Sobril i forkant for å styre nervene litt. Sia en er så avkledd hos en psyk så er det viktig å finne en man føler seg ok med.
Det er mulig i ditt tilfelle at du bør ha en psykiater som i tillegg til psykologutdanning er utdannet allmennlege og derfor kan skrive ut medisiner om det vurderes nødvendig.

Jeg kan sende deg litt mer info i en pm etterhvert, uten å presse på og å presse deg til noe altså!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20979 på: 11. aug, 2015, 13:33 »
@Flame  Kanskje du bør få en prat med legen/en psykolog/psykiater og få med en av de på møte med NAV og forklare litt rundt situasjonen din og dine reaksjoner med søvnproblemer og kvalme ift dette? Det er viktig å ha noen på laget ditt så du slipper å stå aleine mot NAV slik jeg har gjort i mange år, det bare brenner deg ut..


Fikk ordnet praksis der jeg vill, tørr ikke snakke med noen psykolog egentlig, jeg har hatt en traumatisk opplevelse med min forrige psykolog og har egentlig ingen rett til å ville saksøke for å trøkke meg enda lenger ned så lar saken ligge. Men det resultere I at jeg fikk det verre på skole etter behandlingen og gjenerellt rundt andre og med meg selv. Begynte å bli satt kjepper i hjulene for, og sett ned på, mens stemmen I hode gikk på repeat "du kommer ikke videre du"

legen skal jeg derimot ta en prat med å høre om noe kan gjøres I form av medikamenter, jeg får kun kvalmestillende osv tho.

har søkt til Asker dps siden jeg har fått helt hetta av drammen.  Most likely trenger jeg noe Medikamenter for å fungere helt normalt på senere skole/Arbeidsplass

Vil anbefale deg på det sterkeste å prøve å finne en ny psykolog/psykiater. Selv om det er vanskelig, tror jeg det vil kunne hjelpe om du finner noen du føler lytter til deg og tar deg på alvor. Jeg skjønner veldig godt om dette ikke høres ut som en god ide. Jeg sliter selv med lite tro på autoriteter og folk som skal "hjelpe" deg. Jeg får ikke til å tro at det hjelper, om det er lege, fysioterapeut, helsesøster eller psykolog når flesteparten av mine erfaringer sier noe annet. Jeg er nok da litt hyklersk når jeg sier at du burde fortsette å prøve å finne en som passer deg. Men det verste du gjør er nok å gi opp, og akseptere at sånn er det bare. Ting skal ikke være tungt og vanskelig. De kan gjøres noe med i de aller fleste tilfeller.

Om du har behov for å snakke litt, eller bare ha noen å rante til, så lytter jeg gjerne. Du kjenner meg nok ikke så godt, men jeg vil ikke at andre skal ha det vanskelig. Jeg er stort sett tilgjengelig på Skype, så om jeg kan gjøre noe er det bare å si hei c:

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20980 på: 13. aug, 2015, 00:03 »
@Flame  Kanskje du bør få en prat med legen/en psykolog/psykiater og få med en av de på møte med NAV og forklare litt rundt situasjonen din og dine reaksjoner med søvnproblemer og kvalme ift dette? Det er viktig å ha noen på laget ditt så du slipper å stå aleine mot NAV slik jeg har gjort i mange år, det bare brenner deg ut..


Fikk ordnet praksis der jeg vill, tørr ikke snakke med noen psykolog egentlig, jeg har hatt en traumatisk opplevelse med min forrige psykolog og har egentlig ingen rett til å ville saksøke for å trøkke meg enda lenger ned så lar saken ligge. Men det resultere I at jeg fikk det verre på skole etter behandlingen og gjenerellt rundt andre og med meg selv. Begynte å bli satt kjepper i hjulene for, og sett ned på, mens stemmen I hode gikk på repeat "du kommer ikke videre du"

legen skal jeg derimot ta en prat med å høre om noe kan gjøres I form av medikamenter, jeg får kun kvalmestillende osv tho.

har søkt til Asker dps siden jeg har fått helt hetta av drammen.  Most likely trenger jeg noe Medikamenter for å fungere helt normalt på senere skole/Arbeidsplass


Jeg har også opplevd å være hos en psyk og oppleve det som traumatisk, tilstrekkelig til å måtte ta et par Sobril i forkant for å styre nervene litt. Sia en er så avkledd hos en psyk så er det viktig å finne en man føler seg ok med.
Det er mulig i ditt tilfelle at du bør ha en psykiater som i tillegg til psykologutdanning er utdannet allmennlege og derfor kan skrive ut medisiner om det vurderes nødvendig.

Jeg kan sende deg litt mer info i en pm etterhvert, uten å presse på og å presse deg til noe altså!  :)

@Flame  Jeg ønsker ikke å trenge meg på eller mase; jeg skrev en PM til deg igår kveld , men jeg er usikker på om den ble sendt - ble den mottatt hos deg? Den står ikke under sendte meldinger hos meg, men jeg trykte 'send' og det så ut til at den ble sendt.
Om du ikke mottok noen PM fra meg kan jeg skrive en ny til deg  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20981 på: 13. aug, 2015, 03:09 »
Andre bålturen min idag, eh-igår, etter at jeg mista min firbeinte venn - første bål i marka etter det. Naturen er like fin og svartkjelen svikter ikke og "om lidt er kaffen klar"  men noe mangler - en hund skulle ha liggi krølla opp på berget bak bålet og kost seg i det fine sommerværet....

https://www.dropbox.com/s/sbvgamfohhxnxa4/20150812_175303.jpg?dl=0
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20982 på: 13. aug, 2015, 10:16 »
jeg kom inn på andrevalget, for og så finne ut at jeG SØKTE FEIL. Har innbilt meg heletiden at jeg søkte barne og ungdom vg2 når jeg søkte helse og oppvekts vg1... jeg har fagene jeg trenger for og komme rett inn på barne og ungdom så mulig jeg prater meg skolen om det. men burde ringe inntakskontoret først.
how did i even do that...

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20983 på: 13. aug, 2015, 12:37 »
Akkurat flytta til Trondheim og sitter bakfull etter immatrikulering på hist x_x

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20984 på: 13. aug, 2015, 17:43 »
Sliter sikkelig med motivasjonen om dagen på jobb uff. :/
FurAffinity          DeviantArt


Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20985 på: 13. aug, 2015, 18:03 »
Tegner hele dagen lang. Har fått så mange badge jobber at jeg ikke kan ta flere. Det er.. uvanlig. Dvs. jeg har aldri behøvd å stenge for commissions før. Det føles så bra. Jeg kan faktisk tillate meg å klippe håret hos frisør. <3 ;u;

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20986 på: 13. aug, 2015, 18:52 »
Føler meg litt utelatt av folk lately. Har også følt at folk er unødvendig aggresiv selv om jeg ikke har gjort noe (irl, altså)

I tilleg begynner jeg på skolen snart igjen. Har til og med klart å komme inn i Meløy og Glomfjord :'D MEN YOU KNOW DET BLE JO IKKE NOE FLYTTING PÅ MEG DA. ECH.

Til nesteår så må jeg nesten flytte, ellers kan jeg rett og slett ikke fortsette med studiene mine lol. Tror mye av grunnen til at jeg ikke får flytta på egen hånd er den forbanda telefonskrekken min, at folka her hjemme ikke vil at jeg skal flytte ut og det faktum at fattern lyver når han sier han skal hjelpe meg med å snakke med noen som leier ut her i byen bare. Hadde vært enda værre hadde det vært sørpå <_<

Vesta

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Oh for fox sake.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20987 på: 13. aug, 2015, 22:30 »
Yesss, da var hybel og alt utstyr til hybel ordnet, Clean cut og nyfarga hår og har oppdatert garderoben. Klar får mitt siste år på skole :D + ny fått ny ref og fursuit skal bestilles om sirka en time.. :3

Space

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 40
  • Mow!
    • Vis profil
    • northpaw.space
Sv: Din status!
« Svar #20988 på: 14. aug, 2015, 01:55 »
Hører på Wolfgun's Time (og en god del av resten av albumet, egentlig) svært mange ganger på repeat til litt sein romrydding, planlegging og nettsideoppdatering/vedlikehold før studiene starter opp igjen for fullt på mandag; blir forhåpentligvis bra med alle tre før jeg skal opp om ikke så alt for lenge! [razz]

Akkurat flytta til Trondheim og sitter bakfull etter immatrikulering på hist x_x
Ah; du får ha velkommen til Trondheim og studiene, da! :)

Kjenner opptil flere andre som starter på HiST i år som sannsynligvis sitter med det samme for tiden, om det er noen trøst. [razz]

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20989 på: 14. aug, 2015, 06:04 »
Sitter currently og føler meg semitom fordi nesten alle jeg er venn med reiser hjem veldig snart, og jeg har ikke så mange å henge med her i byen lengre. Forhåpentligvis får jeg nye venner i klassen jeg skal gå i selv om de er småkids i forhold til meg.

Sitter også å små planlegger tur mot oslo igjen. Skal snakke med skolen om årsplan, se på feriedatoer, snakke med pæps om litt sponsing om han kan, skal også snakke litt med folk om de vil ha meg på besøk kanskjeeee <w< who knoooows <w< Sitter også og tenker litt på flytting og skolegang nesteår, hvor jeg eventuelt skal gå på skole hen. Kanksje jeg burde tenke sånn smått på hvor og hvem jeg eventuelt bor med. Hm.

Gleder meg litt til å bli ferdig med skolegang. De siste årene har gått så fort at jeg tror to år med skole kommer til å gå fort, og lærlingetiden blir sikkert å gå enda fortere. Future is close my comrades.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #20990 på: 14. aug, 2015, 10:19 »
Sitter også å små planlegger tur mot oslo igjen. Skal snakke med skolen om årsplan, se på feriedatoer, snakke med pæps om litt sponsing om han kan, skal også snakke litt med folk om de vil ha meg på besøk kanskjeeee <w< who knoooows <w< Sitter også og tenker litt på flytting og skolegang nesteår, hvor jeg eventuelt skal gå på skole hen. Kanksje jeg burde tenke sånn smått på hvor og hvem jeg eventuelt bor med. Hm.

Kult. Si fra hvis du trenger en soveplass. Vi har gjesterom.

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20991 på: 14. aug, 2015, 11:59 »
Lurer på hva jeg venter på egentlig. Hadde jo tenkt å skaffe meg jobb dette året, så hva er det jeg venter på? Ordne porteføljen min trenger jeg jo ikke å vente med. Eller søke på flere plasser før jeg har fått svar. Isteden sitter jeg her og kaster bort dagene mens aller rundt meg er begynt på jobb eller universitet. Var så sikker på at jeg ikke skulle bli en sånn som bare satt hjemme å sløvet, men nå ser det veldig sånn ut.
Innser også at jeg snart har bursdag, men nesten alle vennene min fra det siste året har flyttet. To fra klassen flytter til Tromsø, men bortsett fra det har jeg ingen andre venner her som ikke bor 2+ timer unna. Sad dragon is sad.
On the happy side; jeg fikk rose fra typen i går. Han er litt sånn søt av og til.

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20992 på: 14. aug, 2015, 19:27 »
sry for downer post

im a sad wolf    følt med nefor ganske lenge no :(

etter å ha sett 5 tilfeller av folk som kommer sammen eller har anniversary på ein uke så blir eg litt nefor for at eg ikkje har noken å dele verdagene med :/

skulle ønske eg hadde noke å dele mitt liv med  /cry

I know feel bro... Var sammen med noen for 3mnd siden, men jeg gikk fra hu på grunn av at hu vart ganske falsk ettervert :v men er ikke lett å finna noen, når det er en del som bare er ute "drittsekker" for å si det sånn..

Sliter med det sjøl lol, skulle ha hatt noen å dele livet med, eneste en kan trøste seg med er at en kanskje møte den rette

Warius

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 446
  • Tromsø drage.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20993 på: 14. aug, 2015, 21:14 »
Lurer på hva jeg venter på egentlig. Hadde jo tenkt å skaffe meg jobb dette året, så hva er det jeg venter på? Ordne porteføljen min trenger jeg jo ikke å vente med. Eller søke på flere plasser før jeg har fått svar. Isteden sitter jeg her og kaster bort dagene mens aller rundt meg er begynt på jobb eller universitet. Var så sikker på at jeg ikke skulle bli en sånn som bare satt hjemme å sløvet, men nå ser det veldig sånn ut.
Innser også at jeg snart har bursdag, men nesten alle vennene min fra det siste året har flyttet. To fra klassen flytter til Tromsø, men bortsett fra det har jeg ingen andre venner her som ikke bor 2+ timer unna. Sad dragon is sad.
On the happy side; jeg fikk rose fra typen i går. Han er litt sånn søt av og til.

har faktisk akkurat fløtta inn i ei leilighet på håpet. det e vel 10 min unna jekta. bare å brøle ut dersom du vil finne på nåkka å gjøre ;) kjenne mæ godt igjæn me å ikkje ha jobb. har ikkje hadd jobb sia sluttn av juli. men har nu fådd tel å søke lærlingeplass hos remiks (renovatør selskape i tromsø)  så nu e æ på vente spælle.
rererere i'm a tromso dragon. rawr

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20994 på: 14. aug, 2015, 21:35 »
ser ut som skole greier ordner seg? .-.

ringte rett til sandvika skole og forklarte meg, det virker som om jeg kan få plass på barne og ungdom som jeg hadde tenkt. Men hun sa at det egentlig ikke er mulig og søke til 1. om igjen om man alt har bestått førsteåret? jeg trodde det var sånn at man kan søke til første om igjen men ikke flere enn en gang, og ikke til samme linje som du alt har gått på. velvel, får vite mer på mandagen om jeg får plass der eller ikke...

Har fortsatt tenkt og prøve meg på gullsmed-linja \._./ kan være jeg har flaks.

ALLE jeg kjenner viste hva de kom inn på for over en måned siden, men jeg får ikke vite før DAGEN FØR jeg starter på en eller annen skole..

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #20995 på: 15. aug, 2015, 00:00 »
dag 2 med forkjølelse.. o3o håper ting er bedre i morgen. og håper jeg kan sove, tett nese. x.x

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Din status!
« Svar #20996 på: 15. aug, 2015, 02:22 »
Det meste av innkjøp før EF er ferdig, nå gjenstår det bare å pakke koffertene. En full koffert og en nesten tom :)

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #20997 på: 16. aug, 2015, 19:11 »
lager meg pizza^^
Life is boring when you don't know how to live it.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20998 på: 16. aug, 2015, 23:01 »
Nettopp fursuitet i Bekkestua :3
Første suitingen med helt nyvasket drakt som lukter fructis x3 noen av de første folka jeg møtte på kjente meg tydligvis igjen og ropte Paxy, det var litt gøy xD ble ikke "adoptert" eller "giftet bort" denne gangen da... haha
ble nytt profilbilde fordi Soda tok så mange fine bilder cx

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20999 på: 16. aug, 2015, 23:13 »
Hatt det kjempe koselig med Paxy og Exodai på Bekkestua i dag C: fikk også gått rundt med den nye superlange halen min.
« Siste redigering: 16. aug, 2015, 23:16 av SillySoda »