Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4836645 ganger)

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14600 på: 26. aug, 2013, 17:20 »
Faktisk begynt å bli kjent med folk i klassen, not forever alone anymore! [w-happy]

Bussrutinene har også begynt å komme i boks, men nå venter jeg på den treige skolen som enda ikke har fiksa stipend eller busskort for meg!
FurAffinity          DeviantArt


UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14601 på: 26. aug, 2013, 20:20 »
Sliiiten @_@ Og så må jeg gjøre lekser, fml >.<

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14602 på: 26. aug, 2013, 20:56 »
Første R2-time overstått, og det var egentlig veldig koselig. :D Håper det fortsetter slik

R2 er ganske så greit så lenge læreren gjør det bra, og det ikke er så mange elever som forstyrrer. Er det mange elever i R2-klassen? Var 4 stykk her.


Ellers.. Driver og slapper av litt. Trur jeg skal spille Wasteland på ARMA II

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14603 på: 26. aug, 2013, 22:04 »
Første R2-time overstått, og det var egentlig veldig koselig. :D Håper det fortsetter slik
R2 er ganske så greit så lenge læreren gjør det bra, og det ikke er så mange elever som forstyrrer. Er det mange elever i R2-klassen? Var 4 stykk her.

Virker ikke så skummelt. Føler jeg har kommet litt inn i realfagsmatten etter R1, og at jeg har bedre struktur og læringsstrategier nå. Haha, fire faktisk. Vi er 25 og jeg syns det er en liten klasse. x3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14604 på: 26. aug, 2013, 23:15 »

Virker ikke så skummelt. Føler jeg har kommet litt inn i realfagsmatten etter R1, og at jeg har bedre struktur og læringsstrategier nå. Haha, fire faktisk. Vi er 25 og jeg syns det er en liten klasse. x3

Hah, nei, vi var jo ganske små klasser fra før av. Var vel ca 27 stk per klasse (to klasser), og det var få som tok fysikk 2 og R2. Tre stykk i Fysikk 2 og fire i R2, bare på grunn av at en 20-21-åring tok opp noen fag.
Noen ganger var det kun én elev i enten fysikk eller matte. Det var litt uhyggelig cx

Viccinor

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 202
  • Rådyr/stinkdyr mix :B
    • Vis profil
    • DeviantArt side
Sv: Din status!
« Svar #14605 på: 26. aug, 2013, 23:43 »
Kjekt å besvime på skolekjøkkenet da.

Jeg måtte dra hjem siden jeg såvidt klarte å stå oppreist.

sadface :(

Ikke kosli :C håper du er bedre nå.

Status: Nettopp flytta inn til den nye hyblen min i Oslo! Nå får vi bare se om jeg klarer å finne en jobb, mens jeg studerer, så jeg kan beholde den x')

Laget av FreesTyler C:

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14606 på: 26. aug, 2013, 23:52 »
I'm down in all the dumps
Ellers skjer det veldig lite her heime

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14607 på: 27. aug, 2013, 08:57 »
Hvordan fungerer folk uten frokost egentlig

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14608 på: 27. aug, 2013, 09:50 »
Kjekt å besvime på skolekjøkkenet da.

Jeg måtte dra hjem siden jeg såvidt klarte å stå oppreist.

sadface :(

Ikke kosli :C håper du er bedre nå.

Forsåvidt ja, jeg har tatt meg den frihet til en fridag sånn at jeg kan bli bedre. Når jeg ligger i ro og ikke løper rundt og gjør arbeid på et kjøkken så går det forsåvidt bedre :P Forhåpentligvis er jeg helt frisk i morgen så jeg kan sose meg på skolen igjen ^^

---

Jeg hadde en kjempeteit drøm. Drømte det at jeg var kommet inn på en av de gamle klassene jeg brukte å gå i, og apparently var klassekamerater fra andre klasser jeg har gått i der og. I tilleg var kjæresten der og jeg sleit med å holde styr på han xD Vi fant ut at det var kult å feste midt i skoletida. gg.

Jeg drømte og at jeg sleit skikkelig hardt med å ta vare på en ulveflokk, og holde de unna folk som hadde lyst til å kverke dem.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #14609 på: 27. aug, 2013, 16:08 »
Concrud strikes here too! Er så syk at jeg har vondt i steder jeg ikke viste jeg hadde. Har loffet rundt som en zombie fra og til senga i hele dag. Hm..  Fint vær, utepils? Trenger 2 par solbriller og en pute.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #14610 på: 27. aug, 2013, 16:49 »
Godt å være tilbake ^^ men litt trist å si hade til alle =( håper å få mere ut av Berlin neste år ^u^

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14611 på: 27. aug, 2013, 18:14 »
Godt å være tilbake ^^ men litt trist å si hade til alle =( håper å få mere ut av Berlin neste år ^u^

Da er det en viss sannsynlighet for at jeg blir med! siden da er jeg endelig 18 !! woop ;v;

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Din status!
« Svar #14612 på: 27. aug, 2013, 18:29 »
Godt å være tilbake ^^ men litt trist å si hade til alle =( håper å få mere ut av Berlin neste år ^u^

Da er det en viss sannsynlighet for at jeg blir med! siden da er jeg endelig 18 !! woop ;v;

Hurra!!! <3<3<3<3

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14613 på: 27. aug, 2013, 20:34 »
*Sigh* folkehøgskole var ikke noe for meg :/
Stressende uke, men har hatt det avslappende i helgen da :D
Begynner også på skolen i morra, på studiespesialisering ved Ås vgs :P
Wat, jeg går der! ;w; Yay, furs på skolen min!

OT: Syk, øver til HMS prøve. Yeeey...

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14614 på: 27. aug, 2013, 22:21 »

Wat, jeg går der! ;w; Yay, furs på skolen min!

[/quote]

Tja, slutta litt brått, etter en del hendelser i det siste.
Men kommer nok tilbake på Ås neste år, hvis jeg ikke kommer inn på Ski vgs :P

Ot: Mye å tenke på i det siste, endte med at jeg tar et friår for å fikse opp i noen greier.
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14615 på: 28. aug, 2013, 00:27 »
FÆFFÆÆÆÆ

fyfaen jeg har det alt for gøy jeg mister stemmen hjelp

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #14616 på: 28. aug, 2013, 07:39 »
Åhgud. Noen ganger, når jeg aner fred og ingen fare, skjer det noe rundt meg som gjør at jeg kommer på My Chemical Romance. Også kommer jeg på at de ikke er et band lenger, og at jeg ikke får sett dem live, også gråter jeg litt mens hjertet knuser. Åhåhåhåh. ;_;

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #14617 på: 28. aug, 2013, 11:01 »
Sitter alene i kantina fordi jeg har time før alle andre jeg kjenner :c

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14618 på: 28. aug, 2013, 16:04 »
Nylig kommet hjem. Dritsliten etter å ha nermest besvimt flere ganger på kjøkkenet, men ville ikke plage mamsen mer enn nødvendig så jeg ble bare bliende på skolen selv om jeg ikke var i form. Selv om beina mine svir som faen etter hardt arbeid på kjøkkenet så gikk jeg hjem i regnet uten noe mer klær enn genser, tights og converse.

Ikke nok med at jeg vokner til at klokka er 8:20, men jeg må få kjeft i tillegg fordi pappa tror jeg skal skulke skolen noe jeg så aldeles ikke hadde planer om. I tillegg må mamma kaste sine sure miner i morges. Ikke akkurat en god start på dagen. Og når jeg kommer hjem får jeg faen kjeft fordi jeg spurte mamma om hjelp med å finne kokkeuniformen..

hærrefader alt er jo min feil..

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #14619 på: 28. aug, 2013, 21:09 »
Bare kåla med den stasjonære skole-pcen i dag, raga litt på et hovedkort med busta lydkort blant annet og jakta etter en bedre cpu fordi den jeg hadde var rett og slett beyond elendig.

Krangla litt på bussen igjen og fordi skolen er så flinke og får ikke busskortene til å virke! :v
FurAffinity          DeviantArt


AndyPandy

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14620 på: 28. aug, 2013, 22:15 »
Går da greit nok med meg, men er jo egentlig ingen som bryr seg :3 Hører på Skyrim Metal remix, loker på deviant, leser det nye One Piece kapittelet..jah, var vel alt.

Purchal

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14621 på: 28. aug, 2013, 22:22 »
Prøver å ødelegge bestevennen min litt. Not going good so far  [w-happy]

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #14622 på: 28. aug, 2013, 23:44 »
føler meg slem og plagsom, altså jeg har ikke hatt noen ting å gjøre etter skolen i dag..
drittsliten, gikk hjem og prøver så deretter å starte en samtale med folk som ikke svarer, blir irritert, og alt går utover en person pga jeg er ustabil atm, det er så sykelig mye som irriterer meg  ;__;
 
FOR det første har jeg en såkaldt " venninne" som går slik: kort hår, piercinger, sort eyeliner, farger håret og har tattoveringer.
Okay det, altså dømmer ikke folk, er ikke det jeg skal frem til. Derimot dette! hun går som hun vil og gjør hva hun vil, henger med hvem hun vil, MEN jeg som henger rundt i Mjøndalen og drammen eller Oslo med 1 person om gangen, sitter ikke flokker meg med emoene eller er i noen form for et dårlig miljø annet enn hjemme. Vel jeg får kjeft for å henge rundt der og gå kledd slik jeg gjør, som om ikke det er nok er hun spydig og har aldri noe positivt å si om meg eller sender melding og spør hvordan det går eventuelt inviterer inn til den nye leiligheten. Bor ikke så sykelig langt unna når jeg er villig til å reise helt til Eidsvoll for å treffe en annen venn, men hun her bor i vestfossen som i grunn er ganske nærme sånn sett forhold til dette andre stedet som er lenger enn Oslo.
WTF sier jeg bare, er det ikke mitt liv? Får jeg ikke gå som jeg vil eller henge med hvem jeg vil ,så lenge det ikke skader meg eller på noen måte er farlig å henge med de ser jeg ikke meningen i det , heller ikke  det med stilen  når hun er kledd slik, og dette med å være spydig og aldri ha noe positivt å si nesten, vel jeg finner det isåfall lite vennlig .__.

toget  har irritert meg denne uka og, men fant et i dag, ikt har vert shit treg med å skaffe meg pc, symaskinen på skolen er reine vraket, så måtte få en annen å sy på,  typen til denne " vennen"  går på skolen min og er ganske hyggelig, men igjen gjør dette også til  at jeg ikke kan si meningen min i fare om at det skal bli drama eller da dama klikker på meg eventuelt slår til meg elns om hun får høre dette.

jeg kan ikke sove lettet ut pga angst for å miste toget/bussen, det er ikke bare å si, kan du kjøre? men skriking tidlig på morgen som da altså fører til anfall, begynner å brekke meg og nærmest kaste opp, ene dagen dette skjedde måtte jeg stikke ut av huset å ringe moren min en halvtime eller mer senere, fikk ikke gjort en dritt på skolen den dagen pga hjernen min kobla helt ut og jeg brukte all energien jeg hadde på å ikke frike ut, men heller prøve å stresse ned.

forholdt meg ute mesteparten av uka, grunnet foreldre som krangler, det siste jeg trenger er at de stresser meg, så det var likegreit å henge rundt ute noen timer, enten alene eller med en som bor et lite stykke unna

vel,  folk i klassen var noe overaskende hygglige
« Siste redigering: 28. aug, 2013, 23:46 av Flame »

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14623 på: 29. aug, 2013, 00:52 »
Hadd en teit dag. Fint jeg skal dra på tur med klassen i morgen though. Tror det blir hyggelig.

Jeg føler meg forhåndsvis satt pris på though, ikke nødvendigvis av foreldre men.. still.

god natt :V

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #14624 på: 29. aug, 2013, 07:10 »
Første jobbdagen etter EF do not want...
Er det snart con tid igjen? =<