Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4836211 ganger)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7650 på: 13. jan, 2012, 14:30 »
Hjulene på bussen de går rundt og rundt, rundt og rundt... *vugge frem og tilbake i bussetet*

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7651 på: 13. jan, 2012, 16:29 »
jeg spiser rett i koppen suppe, for lat til å gå i butikken alene å kjøpe meg enten blomkål eller tomatsuppe, dessuten er det kaldt ute . Chiller med musikk ^^

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7652 på: 13. jan, 2012, 20:21 »
Tror ikke kafèen jeg pleier å dra til har den beste musikklista, når yello - oooooh yeah plutselig spilles høylytt av og alle sitter å ser seg forskremt rundt... inkludert meg selv :(

MouseClick

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7653 på: 14. jan, 2012, 12:41 »
Sitter hjemme med spysjuka >.<
Håper bare jeg blir frisk i helga! D:

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7654 på: 14. jan, 2012, 15:44 »
Umn, jeg er litt sånn deppa på en rar måte. Men det går bra nå, tenker jeg, ish. Akkurat nå sitter jeg i stua og snakker med en venninde og blogger litt. :3 Kjeder meg litt også, huff. x3
Kamilrazee

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7655 på: 14. jan, 2012, 15:47 »
Er hos Argos, etter jeg spontant fant ut at jeg skulle dra på besøk :3
Skal ut på senteret snart for å sjekke salg og stuff. Nå skal jeg ta meg en dusj!

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7656 på: 14. jan, 2012, 17:23 »
Sår hals etter gårsdagens litt overdrevne inntak av sigaretter. Prøver egentlig å slutte, men er vanskelig i godt lag. Tar det med ro og forsøker meg på mere tegning.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7657 på: 14. jan, 2012, 18:50 »
Koser meg med spill på den nye PCen! Deilig å kjøre høy grafikk laggfritt  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7658 på: 15. jan, 2012, 03:17 »
zomg, drunk.

Men hadde ein koseleg kveld med kompisar der eg møtte nye folk og stort sett koste meg. :) Hyggeleg.  [ureshii]

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7659 på: 15. jan, 2012, 14:27 »
folk svarer ikke når jeg ringer, jeg har ikke mobil, vi har ikke bil, jeg kommer meg ingen steder og har brukt mesteparten av dagen på å sove.... faen eller setter meg ned å spiller resten av dagen selv om jeg skulle vært et annet sted atm

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7660 på: 15. jan, 2012, 20:33 »
jeg er litt for filosofisk, men det er vell også bra c:  maybe I'll write a book.OR SOMETHING BEFORE THE LAZINESS SWALLOWS ME COMPLETELY

....now that I can use my drawing program for real, I should practice drawing....
burde virkelig få tegnet fursonaen min snart........*slaps self* me, y u so lazy...Dx
[inserts passende signatur]

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #7661 på: 15. jan, 2012, 21:58 »
Irriterer meg grønn at folk driver å tramper rundt og lager masse bråk, når jeg prøver å få litt meg tid, og valpen skal sove. Faen, går det for helvete ikke an å ta litt jævla hennsyn for en gansks skyld, Faen i helvete! Jeg er så jævla forbanna akkorat nå. Please noen skyt meg allerede! Vell... bare ting roer seg her så skal jeg tegne litt og høre et høre spill fra 20 tallet, Sorry for eksplosjonen der, det er bare at jeg er <-> så langt unna å snappe mentalt i vinkel her.
« Siste redigering: 15. jan, 2012, 22:00 av Ziggy Wolf »

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Din status!
« Svar #7662 på: 16. jan, 2012, 00:07 »
Savner alle fuzziene^^ Vært i Oslo i helga, kjempedeilig^^ Nå gruer jeg meg til å gå på skolen i morgen, fordi jeg vet at selvtilliten min som jeg har jobbet hardt for å bygge opp de siste dagene kommer til å bli knust igjen. Gjør hva som helst for å slippe det... Anything...

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Din status!
« Svar #7663 på: 16. jan, 2012, 01:12 »
Savner alle fuzziene^^ Vært i Oslo i helga, kjempedeilig^^ Nå gruer jeg meg til å gå på skolen i morgen, fordi jeg vet at selvtilliten min som jeg har jobbet hardt for å bygge opp de siste dagene kommer til å bli knust igjen. Gjør hva som helst for å slippe det... Anything...

Ja.. Selvtillit er sånn. Den blir sakte men sikkert herdet gjennom livet.
Hver gang den bygges går den opp litt høyere, og hver gang den blir prøvd så forsvinner litt mindre.
Beviset er at du allerede gjør ting og har planer mange mennesker aldri ville tørt.
Hvor mange kan skilte med sitt eget musikkstudio og flere utenlandsreiser bak seg før fylte 20 år? ^^

Trash

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1773
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
Sv: Din status!
« Svar #7664 på: 16. jan, 2012, 01:44 »
Savner alle fuzziene^^ Vært i Oslo i helga, kjempedeilig^^ Nå gruer jeg meg til å gå på skolen i morgen, fordi jeg vet at selvtilliten min som jeg har jobbet hardt for å bygge opp de siste dagene kommer til å bli knust igjen. Gjør hva som helst for å slippe det... Anything...

Ja.. Selvtillit er sånn. Den blir sakte men sikkert herdet gjennom livet.
Hver gang den bygges går den opp litt høyere, og hver gang den blir prøvd så forsvinner litt mindre.
Beviset er at du allerede gjør ting og har planer mange mennesker aldri ville tørt.
Hvor mange kan skilte med sitt eget musikkstudio og flere utenlandsreiser bak seg før fylte 20 år? ^^

Aww^^ Skulle ønske jeg var flinkere til å tro på meg selv...

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #7665 på: 16. jan, 2012, 03:11 »
Luke: I don`t beleive it! -Yoda: that is why you fail...

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7666 på: 16. jan, 2012, 08:27 »
Das awesome insomnia

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7667 på: 16. jan, 2012, 08:36 »
Føler for å bare krølle meg sammen et eller annet sted og bare bli der.  [sad]
Mow!

Coast Wolf

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 297
  • Sover aldri til riktig tid...
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7668 på: 16. jan, 2012, 08:49 »
sliten -.- klarte å sove nesten hele gårsdagen bort, så fredagen ble det flytting av go bilen på henger. måtte pushes for hånd, deretter på lørdagen ble det å få rydda ut av bilen (full av deler) splitte bilen i to å løfte karroseriet vekk. det blir tungt å holde på med en hobby som bil, arma er dønn slitene klarer ikke å løfte en driit + ryggen verker. nå er det vel på tide med en hvile dag eller to :P, so not so fluffy weekend here just messy as hell.
Ask and u shall receive. var det noen som sa, og det gjør jeg å :3
FA - Twitter

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7669 på: 16. jan, 2012, 11:21 »
Øver på Dreamweaver og MySQL... tror jeg begynner å kunne det nå  :)
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7670 på: 16. jan, 2012, 12:42 »
kjenner flere som er misfornøyde med søvnrytmen sin for tiden og jeg er ikke noe unntak. Presterte å våkna klokka 12:00 idag på min fridag og kjenne meg kjempetrøtt. Søvnen forlater liksom ikke kroppen før om en god stund. Konkluderte med at jeg legger meg for seint, selv om jeg legger meg tidligere enn jeg har gjort på lenge.

Gleder meg til jeg skal begynne å trene igjen i neste uke. Man får liksom ikke overskudd av å sove mye, så blir nok bra å få blitt litt aktiv igjen. Latskap avler latskap, som broren min sier.

Endte opp med å sette meg i stua og sette Massive Attack - Blue Lines i annlegget mens jeg spiser en altfor sein frokost. Tenker jeg skal bruke dagen på å lære meg et par låter på bass gitar og tegne litt.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #7671 på: 16. jan, 2012, 15:03 »
Jeg har kyllingkebab og skal se MLP. Jeg savner Oslo. *sob*

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7672 på: 16. jan, 2012, 18:54 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7673 på: 16. jan, 2012, 19:36 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...
Får jeg banke dem?

Gutter med langt hår er dritsøte  [blush]
Mow!

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Din status!
« Svar #7674 på: 16. jan, 2012, 19:50 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

ha ha ha ha ha. ingen skulle ha noe å si om det, og ingen kan gjøre noe med det, utenom deg selv, så synd for dem. hehe
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky