Norwegian Paws
Generelt => Underholdning => Film => Emne startet av: Wolftale på 15. jan, 2008, 10:46
-
Siden man har kommet opp med hva hører du på listen, kan man vel ta en siste sette film liste også? [puzzled]
Anyway, siste filmen jeg så var "Grave of the Fireflies (http://en.wikipedia.org/wiki/Grave_of_the_fireflies)", nydelig og trist Anime film. Den er basert på en sannhetsroman fra Andre verdens krig i Japan. Filmen er å anbefale for alle..
-
Siste filmen jeg så var Istid, med norske stemmer. Elsker bare den filmen, og den er så mye bedre på Norsk av en grunn.
-
Siste filmen jeg så var I am Legend (http://iamlegend.warnerbros.com/) på kino rett over nyttår. Syntes den var ganske bra :)
-
Siste film jeg så var I am Legend også, men så den på pcn min :3
-
Og jeg så 'the Golden Compas' for en og en halv uke siden.. på kino. Greit nok. :-)
-
Min siste film var "Ferris Bueller's Day Off", hysterisk morsom selv om den er litt gammel
-
hmm siste var vel hmm Ginger Snaps Back - The Beginning [laugh], distrasjoner gjerde at jeg ikek fikk med meg hele da :P
-
siste film jeg så var.... dam, dam, dam, daaaaaaaaaaaaa: I am legend på kino før nyttårsaften, den var utrolig bra, tror jeg skvatt et par tusen ganger bare :P
-
siste filmen jeg så på kino var Arn, den før det var SAW IV
på DVD var det The Bourne Ultimatum forrige helg..
-
Arn vas site filmen jeg så... Den var bra, syntes jeg... En historie som har en virkelig god oppbygning til hovedpersonen... Men han så litt... pysete ut når han kom hjem fra klosteret... Etter det så han ut som Ewan McGregor med skjegget...
Skal se National treasure i dag og AvP 2 i morgen ^^ yay, glad i film jeg...
-
oh vil se National trasure og AvP 2 :P hehe er bare ikke så ofte og ser film ^^
btw den siste Lockeroom tegninga var fin hehe [blush] viste ikek du var på denne sia også... hvsi samma person da :P
-
oh vil se National trasure og AvP 2 :P hehe er bare ikke så ofte og ser film ^^
btw den siste Lockeroom tegninga var fin hehe [blush] viste ikek du var på denne sia også... hvsi samma person da :P
Jeg tipper jeg er den samme fyren, ellers så har den onde siden min tatt over... :P Men, jeg tipper AvP 2 kommer til å bli en dårlig film, men har man sett enern, så må jeg se toern... ^^
-
Jeg likte AvP faktisk(Lance Henriksen var jo med i den), så jeg gleder meg til toern kommer ut på DVD.
Siste filmen jeg så var Matrix Reloaded Revisited.
-
Kino; AvP2 (Craptastic movie)
DVD; Swordfish
-
DVD: Shrek the Third, (Antonio Banderas for the win !)
Kino: National treasure book of secrets : hmmmm. . .grei nok
-
Siste filmen æ så va Die Hard 4 for lenge sia, mens Xonic var på besøk her =P
Bynn å bli ei stund sia, det =P
-
siste jeg har sett er alien v predator 2. [cool]
-
siste jeg har sett er alien v predator 2. [cool]
ME 222!! [wink] hihihi, *Pouncehugs Regandor* [eek]
-
ME 222!! [wink] hihihi, *Pouncehugs Regandor* [eek]
*klemmer tilbake og smiler*
hihi ^^
Og, 5ive girls, er snart ferdig lasta ned. Lurer på om jeg klarer å vente med å se den til du kommer neste gang. :P
-
ME 222!! [wink] hihihi, *Pouncehugs Regandor* [eek]
*klemmer tilbake og smiler*
hihi ^^
Og, 5ive girls, er snart ferdig lasta ned. Lurer på om jeg klarer å vente med å se den til du kommer neste gang. :P
bare for å si noe om fimen også liksom ^^
Håper den er litt bedre enn AVP2 den var ikke så bra som jeg hadde håpa... virka rotete og fikke ikke med meg noe historie hehe.
men om du klarer vente er vel litt mere [puzzled] hmm [laugh] hehe *biter deg i øret* [razz]
-
bare for å si noe om fimen også liksom ^^
Håper den er litt bedre enn AVP2 den var ikke så bra som jeg hadde håpa... virka rotete og fikke ikke med meg noe historie hehe.
men om du klarer vente er vel litt mere [puzzled] hmm [laugh] hehe *biter deg i øret* [razz]
enig der. AvP2 var ikke så bra som jeg hadde håpet.
Skal gjøre mitt beste, og prøve å spare filmen. ^^
Kanskje jeg sjekker for å se om det er brukbar kvalitet da. :3
-
Får prøve hehe, ser om jeg ikek laster ned noe også hvis jeg finner noe ^^
noe med bra mood haha, skummelt elelr trist [blush] (perfect) ^^
"Stalking wolf is afther you..."
-
I dag så jeg en litt gammel film men hadde ikek sett den :P
An American Haunting [2005]
Var kfaktisk litt skummel til tider , i hvertfall alene halvmørket... ble sittende å se rundt omkring heletiden [laugh]
-
Enchanted som jeg så med Kaine i går. Den var ganske bra, og veldig hyggelig!
-
Kino: National Treasure 2 - Book of Secrets.
DVD: Pete's Dragon.
Pete's Dragon var best [laugh]
-
Enchanted som jeg så med Kaine i går. Den var ganske bra, og veldig hyggelig!
Jeg har sett enchanted også. ^^
Jeg ble ovverraska over at stemoren hadde sp mye makt i den virkelige verdenen. Og det med dragen likte jeg veldig godt. ^^
-
Bare dumt at hun ikke sang. Den onde heksen/stemoren ble spilt av Susan Sarandon, som jo er kjent som Janet Weiss i The Rocky Horror Picture Show.
Hadde vært fint med et par-tre sanger til. Hyggelig å se/høre litt ny Disney-musikk fra Alan Menken uansett.
-
Bare dumt at hun ikke sang. Den onde heksen/stemoren ble spilt av Susan Sarandon, som jo er kjent som Janet Weiss i The Rocky Horror Picture Show.
Hadde vært fint med et par-tre sanger til. Hyggelig å se/høre litt ny Disney-musikk fra Alan Menken uansett.
enig :)
-
Å fy fan.... Så Rambo 4 og jeg må si, det var litt av en voldsorgie… Men jeg må si at det var Ganske realistisk (unntatt når han derre kule sniper duden skjøt og folka fløy xD ), vell, realistisk og realistisk... Første filmen hvor man så hva en .50 kaliber ville ha gjort med stakars folk. Jeg gikk ut av kinoen med et fornøyd (sadistisk??) glis om munnen… Og det morsomme var at når rulleteksten kom så klappet alle I salen med hyl og hoyende skrik. Det var stemming det, en sal fult av Rambo fans ^^ Jeg klappet med jeg også…
Konklusjon, Hvis dere ikke liker vold så hold dere langt unna denne filmen… Er vel en av de mest blodigste filmene jeg har sett… Og det skulle vært litt mer av ”Rambo går inn alene og kicker ass” men jaja, jeg i hvert fall syntes den var kul ^^
*gliser mens jeg går fornøyd til køys, viggler med halen*
-
Med tanke på at Rambo er en hjerneløs voldsorgie-underholdning, så holder den til sitt bruk, men må sies at den kan ikke sammenlignes med f.eks I am Legend og Die Hard, når det kommer til plott.
Helt andre ting nå. Noen som har sett V.Nabokovs Lolita i originalutgave? Nei, så løp å se (18 advarsel) Kjempebra film, som jeg fikk tak i nå nettop.
-
Så nylig Rocky Balboa, faktisk. Var ikke så ille. Skulle gjerne sett de andre Rocky-filmene igjen, det er en god stund siden sist.
-
[laugh] hehe den siste filmen jeg såg var "starship troopers 2"
[eek]
-
Så det levende slottet i går, for en herlig film ^^ Liker alt fra Studio Ghibli jeg.
-
Jeg så Biler akkurat nå på Disney Channel.
Søstra mi slo på det mens jeg satt og leste avisa så jeg fant ut at jeg skulle se på den..
hehe,likte kommentarene der.
-
Vampire Hunter D - Bloodlust
-
Vampire Hunter D - Bloodlust
Oooh, den har jeg lyst til å få sett.
Så Severance i går selv, en britisk grøsserkomedia. Ganske grei, og ikke så overdreven og urealistisk som man kanskje tror at alle grøsserkomedier er. Litt mer down-to-earth som det heter.
-
hairspray - teit film ganske morsom :P
-
Hairspray er jo ganske bra. Synes ikke den kan måle seg helt med de riktig gode kultklassikerene, men absolutt verdt å se. Åpningssangen og scenen er strålende! Får håpe det ikke tar så alt for lang tid før man får se flere musikaler på lerrettet.
Så nylig den koreanske dramafilmen Bin-Jip selv, som var ganske fin.
-
Alvin And The Chipmunks!
http://www.youtube.com/watch?v=VGk8LwJoLIQ
the movie was yay! I liked it. ^^
It was cute and funny. I just wanted to hug those small kritters to death. Or, well almost to death. hehe
I think it's a movie all furries should see. :3
If u don't want to wait for it, u can always just download it.. if u download stuff. It's alredy out on dvdrip from usa.
Oi. *fniser* la ikke merke til at jeg skrev engelsk. :P
-
Alvin And The Chipmunks!
http://www.youtube.com/watch?v=VGk8LwJoLIQ
the movie was yay! I liked it. ^^
It was cute and funny. I just wanted to hug those small kritters to death. Or, well almost to death. hehe
I think it's a movie all furries should see. :3
If u don't want to wait for it, u can always just download it.. if u download stuff. It's alredy out on dvdrip from usa.
Oi. *fniser* la ikke merke til at jeg skrev engelsk. :P
silly kitty writing english...
Ohh ja norsk ja hehe ^^ min siste film er samma [w-cool] vendig cute film [w-wink]
-
"Tales from the Earthsea" ^^ Anime <3
-
Jeg må prøve og kommer meg ut og se Alvin and the Chipmunks, hører at den er veldig morro^^
-
Rottatouille på DVD i går. Bra film :3
-
OK, siste film(er) jeg har sett nå er
1: the crow
2: the crow, salvation
og 3: the crow 4, wicked prayer
de var alle dødskule og jeg har tenkt til å se dem en mange ganger til [cool] [w-happy]
-
Jeg må prøve og kommer meg ut og se Alvin and the Chipmunks, hører at den er veldig morro^^
det er den som går på kino nå?
-
Den siste jeg så var: Meet The Spartans
-
Akkurat tilbake etter å ha sett Jumper..
God underholdning IMO.. Morsom evne.. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt den XD
...og jeg stopper her for å ikke røpe noe.
-
Batman and Robin går på Viasat 4 akkuratt nå. Herregud til møkkafilm ^^
-
Da har jeg nettopp sett D-War (Dragon wars), og jeg er litt usikker på hva jeg syntes.
Negativt;
- Så klisje det går ann å lage den.
- Forutsigbar historie
- Jeg lo kraftig flere ganger, og det er ikke en komedie
- Ikke den beste CGI'en jeg har sett
Positivt;
- Dragene/øglene var stort sett ganske stilige
- Er ikke fullstending amerikanisert.
- Den første "eastern dragon" jeg har sett på film (så vidt jeg husker), og til tross for at det ikke var den peneste dragen jeg har sett, så var det en bra representasjon av den type drage.
-
Er faktisk ikkje heilt sikker, enten Hairspray, Clueless eller Løvenes Konge... [w-confused]
Alle er gode filmer, men favoritten er seff Løvenes Konge [w-happy]
-
Selfølgelig TLK. det burde vært en påbudt ved lov å se den filmen [w-happy]
-
28 Weeks Later, I går kveld med pusen min ^^
-
den siste filmen jeg så var vel egentlig en Aikho kom med... Meet the spartans.. utroelig morrosomt!... lo en god del der altså!
-
Curse of the Golden flower.. eller noe i den duren.
Sugde ganske grundig, tror det var dubba fra japansk eller noe... sovna etter en 15 min eller noe på fanget til Regandor pusen hihi [w-happy]
-
Alvin And The Chipmunks
yah, den beste filmen av sitt slag :D
digga filmen :D
-
Sweeney Todd [laugh]
Bloody fun
-
Siste ny filmen? Eller siste god filmen? [razz]
ny: Cloverfield
god: The Princess Bride
-
Next
Morro film!
-
Animefilmen Vampire Hunter D - Bloodlust. Veldig cheesy, campy, og 80-talls, men det var en del av filmens sjarm. Underholdende.
-
Animefilmen Vampire Hunter D - Bloodlust. Veldig cheesy, campy, og 80-talls, men det var en del av filmens sjarm. Underholdende.
syns den filmen egentlig er ganske bra, så den for ikke så lenge siden [razz]
-
Animefilmen Vampire Hunter D - Bloodlust. Veldig cheesy, campy, og 80-talls, men det var en del av filmens sjarm. Underholdende.
syns den filmen egentlig er ganske bra, så den for ikke så lenge siden [razz]
Var jo ikke en dårlig film. Kan fortsatt være cheesy, campy og 80-talls og fortsatt være bra. Blir jo en del av moroa. Måtte nesten le litt av Dracula-romskipet...
-
Kom nettop hjem fra kino...
Har sett Cloverfield
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f1/Cloverfield_theatrical_poster.jpg)
Det er faktisk en kul film, den første realistiske katastrofe/monster filmen jeg har sett og det er definitivt en favoritt!
-
humm, bruttern sa at det ikke var noe bra film... mer som en dokumentar og han likte den slettes ikke... men nårr du sier det så må jeg kansje se om jeg kan få sett den :3
Så nettop: Monty Python and the holy grail (ikke det at det er første gang)
Utroelig bra film :3
-
Han teller ikke Logen, det har jeg sagt før... Han tok tydligvis ikke poenget med måten den ble filma på..
-
indeed... men, jeg må da se den selv for å få noen som helst mening om den...
-
Se den uten at han vet det da, hvis ikke kommer han til å klage over at du skal se den
-
Kom nettop hjem fra kino...
Har sett Cloverfield
Det er faktisk en kul film, den første realistiske katastrofe/monster filmen jeg har sett og det er definitivt en favoritt!
hmm den har jeg hørt om, kunne vært fun og sett... hvis den ikke suger da.. make uå ya minds! [w-happy]
-
hm.. den siste filmen jeg så var Sweeny Todd ;D.. ganske bra i grunn, men likte ikke blod efekten, den var ganske tam :-[
-
Så Cloverfield selv i kveld. Jeg syntes den var relativt bra jeg. En må dog være åpen for en en del Godzilla-ish monsterlogikk... hehe. Ellers var de aller første minuttene temmelig kjedelige og filmen var litt kort, men jeg syns den var verdt å se =)
-
Så nightwatch nettop (russisk action/skrekkfilm) Digget den, dennskulle opprinnelig komme på kino i Noreg, men den gikk rett på DVD i siste liten :( Så den eneste russiske filmen jeg vet om som har gårr på norske kinoer er : http://www.kinokachestvo.com/uploads/1190151971_alesha_popovich_i_tugarin_zmey.jpg en tegnefilm i beste russik tradisjon, basert på ett russisk folkeeventyr. Så den på barnefilmfestivalen i fjor, vet ikke om det går an å få tak på den i Noreg.
-
Så nightwatch nettop (russisk action/skrekkfilm) Digget den, dennskulle opprinnelig komme på kino i Noreg, men den gikk rett på DVD i siste liten :(
Den har jeg på DVD her.... i hylla mi :P
Så litt interesant ut, så jeg kjøpte den, var på tilbud, ca. 1 år siden eller noe slikt..
Den var bra, hadde vert bedre om jeg kunne sett den uten teksting dog... Russisk er Gresk for meg :P Engelsk <3
-
Russisk stammer fra gresk :P
-
Russisk stammer fra gresk :P
Passer rimelig bra da :P
-
Så Tim Burtons versjon av Sweeney Todd, The Demon Barber Of Fleet Street i går med Kal. Ganske bra, men ikke så voldelig som jeg hadde trodd den skulle være (men den har jo bare 15-års aldersgrense) og litt unødvendig bruk av CGI et par steder.
Fint å se at det fortsatt blir laget musikaler, selv om musikken i denne filmen er litt uvanlig. Den har ikke akkurat nynnbare sanger. Vet ikke helt hva denne typen for musikk/musikal skal kalles.
-
så The Fox and the Hound 2 her på Mandag, noe greir jeg hadde lasta ned for lenge sia og aldrig sett, så satte på men jeg spiste Taco [razz] var ikke så bad da ^^
-
Likte eneren, men har ikke sett toeren. Likte fremstillingen av Todd, han virket ganske naturtro for meg. Og da tenker jeg ikke på Sweeny Todd, men reven Todd. [w-wink]
-
final fantasy VII - advent children
den er kjempekul, altid værdt å se på når du er syk, ellers og da [laugh]
achooo..... [eek]
-
så The Fox and the Hound 2 her på Mandag, noe greir jeg hadde lasta ned for lenge sia og aldrig sett, så satte på men jeg spiste Taco [razz] var ikke så bad da ^^
Oooh, har veldig lyst til å se den. Får håpe jeg finner den i en tilbudsbinge en gang. Men tror ikke den kan slå Bambi 2, som var ganske koselig.
-
så The Fox and the Hound 2 her på Mandag, noe greir jeg hadde lasta ned for lenge sia og aldrig sett, så satte på men jeg spiste Taco [razz] var ikke så bad da ^^
Oooh, har veldig lyst til å se den. Får håpe jeg finner den i en tilbudsbinge en gang. Men tror ikke den kan slå Bambi 2, som var ganske koselig.
Jeg har kjøpt den for lenge siden, men jeg hakke' sett den enda :P
-
final fantasy VII - advent children
den er kjempekul, altid værdt å se på når du er syk, ellers og da [laugh]
achooo..... [eek]
hm.. kanskje jeg ska kjøpen :p
-
Siste filmen jeg så var: Jumper
Den var bra... men litt kort :/
-
siste filmen jeg så var: pans labyrint.
det er en vakker film for folk som liker fantasy [ureshii]
-
Jah riktig - jeg digegr den, og særlig babysangen [w-wink]
Noen som forresten har sett noe av luc Besson? "Fifth Element", som jeg så i går, går en aldrig lei av. Og så har vi den svenske komedien Kopps, lo halen min av, da jeg så den for ikke så lenge siden.
-
No Country For Old Men. Overraskende meningsløs, i alle fall tilsynelatende.
-
Siste to filmane er House of The Dead 2 og The Texas Chainsaw Masacre: The Begining.
House of The Dead 2 - Ikkje akkurat det beste, litt cheesy, men ikkje heilt crap heller :P Heldigvis ikkje Uwe Boll som lagde denne [w-happy]
The Texas Chainsaw Masacre: The Begining - Endli en skummel skrekkfilm, ikkje fjortiss crap :P Måtte faktisk ha ei pute framfor auene og gispa fleire gongar enn kompisen eg såg den med... Som egentli ikkje ville sjå den :P
-
No Country For Old Men. Overraskende meningsløs, i alle fall tilsynelatende.
ja, DET var en sær film :S
-
Så de to første filmene i Pirates Of The Caribbean serien. Tror jeg synes den første var best, men ikke helt min type film. Helt grei kommersiell underholdning, men ikke noe mer enn det.
Ellers så jeg nylig The Secret Adventures Of Tom Thumb, som var fantastisk. Men trengte litt trøst etter å ha sett den, som heldigvis fikk fra en internettvenn som for øyeblikket var pålogget. Et par forstyrrende og triste scener her og der.
-
War of the worlds Orginalen. ganske kul egntlig
-
Siste filmen jeg så var Fitna Ærlig talt så skjønner jeg ikke hva alt oppstyret gjaldt, dette er jo bare gamle "sannheter" gulpet opp igjen. Virket nesten som en Michael Moore film med dårlig produksjon, uten humor.
-
Siste filmen jeg så var Meet the Spartans. Var litt morro, men i lengden ble det -litt- for mye da...Du burde se 300 før du ser Meet the Spartans da.
-
Siste filmen jeg så var 16 Blocks som gikk på TV forrige helg
Meet the Spartans er bra :P
Yo' mama 's so hairy, the only language she speaks is Wookie!!
Arrrrrrr... Arrrrr...
-
Meet the Spartans er bra :P
Yo' mama 's so hairy, the only language she speaks is Wookie!!
Arrrrrrr... Arrrrr...
så den her om dagen :P
litt FOR morro xD
-
Siste 3 fra gamlest til nyligst sett.
Futurama Bender's big score, Morson digger den ekstended intro sangen ^^.
Meet the Spartans, Morsom men litt wierd og enkelte ting ble dratt ut litt for langt til det ikek var morro lenger.
30 days of night, Den var ikke så dårlig som jeg hadde venta litt gooey og funny hehe xD [w-wink]
-
Hitman
Men.. Timothy Olyphant... Satt foreldrene hans å røyka Ringenes Herre når de fant på det etternavnet? [laugh] http://en.wikipedia.org/wiki/Oliphaunt (http://en.wikipedia.org/wiki/Oliphaunt)
-
Og da var man også gjennom "The returner".. Anbefales definitivt ikke. :P
-
Snakes on a Plane!
Den var meget cheesy og virket halvgjennomført...
Men det var litt skøy :P
-
Snakes on a Plane!
Den var meget cheesy og virket halvgjennomført...
Men det var litt skøy :P
har hørt o mden men ingentign bra så har ikke sett den enda :P anbefales elelr ikke? :P
-
Jeg anbefaler den, den virker som om de som lagde den tok det litt for seriøst og glemte at scriptet ikke tillot det dog...
Men det skader deg ikke å se den selv om den egentlig ikke er så bra, hehe... om du er kresen, men har humor så vil du få deg en skikkelig 'lættis'
-
hehe får prøve da ... torrents GO GO :P
-
Hehehe, helt enig der ;)
-
Ja, velll...Skal vi se her...
Siste filmen jeg nå har sett må vel bli...
Hitman: Jeg likte den veldig godt, hehe, litt morroe scenes hvis du ser nøye etter :p
Meet the Spartans har jeg også sett, ble litt for mye for min smak, men den var morsom når de ikke dro den så langt ut.
Jumper: Ganske spennende film, anbefales, men jeg liker sånne ting som dette da :p
-
Hitman har jeg ikke sett da, Meet the spartans dro scener og vitser for langt til tider.. samma tingen er ikke morro etter 15 min :P og Jumper var nice hehe
Siste jeg så var vel Queen of the Damned eller noe sånt
-
30 days of night
var litt kjedlig syns nå jeg, men en bra film [w-happy]
noen som kan anbefale noen filmer? ;D
-
Jeg har faktisk sett den nye Naruto filmen D=
-
Jeg har faktisk sett den nye Naruto filmen D=
Nok en lisens-melkende sak der karakterene er stereotyper av seg selv og plottet er tykt som ett løvblad sånn som den forrige var? Hehe.
Edit: Ok, har sett den jeg også nå. Slutten ødela faktisk hele filmen. Ikke at den var fantastisk før det heller, men den var ok frem til endinga.
Edit edit: Og etter å ha sett snutten etter rulleteksten ble den i hvert fall ikke noe bedre nei >.<
-
Jeg så snutten etter rulleteksten og for å si det slik, sansynligheten for at jeg kommer til å sette meg ned med serien eller de 3 andre filmene er langt ifra noe større enn før..
-
Jeg så snutten etter rulleteksten og for å si det slik, sansynligheten for at jeg kommer til å sette meg ned med serien eller de 3 andre filmene er langt ifra noe større enn før..
Du bør ikke dømme serien ut fra hva du ser i filmene. Serien er bedre. Men Naruto driter seg for all del ut der også, så om du hatet filmen så kommer du nok ikke til å like serien heller.
Det generelle problemet med filmene er at de har ikke noen dybde. Plottet er tamt, fightene er kjedelige (standard angrep, standard angrep, patented-character-finishing-move, tada) og folka oppfører seg mer stereotypisk enn de pleier. Faktisk så har alle 4 filmene det samme kjipe plottet. Naruto må beskytte noen, han liker ikke denne personen pga holdningen deres, Naruto's "I-will-never-give-up"-attitude konverterer denne personen til slutt og på en eller annen måte overvinner han main badguyen med pågangsmot aleine. Ingen av dem er spesielt bra...
-
Jeg har ikke sett de tre andre filmene, men jeg har sett et par episoder av serien, og jeg er ikke imponert, som om ikke det var galt nok så har jeg en kamerat med et vokabular begrenset til Naruto, eid, emo og bra...
-
Hmm, siste filmen jeg så var "return of the killer tomatos"
fant ann ved et uhell, dah "Aikho" forstyrra meg, dah jeg leita etter en iso,
Hmm,... [wink]
-
Ja, haha, legg skylden på meg du ;D
-
Dagens film var; Fearless
Jeg veit det er delte meninger om symbolikk/effektbruken i den type filmer, men jeg liker dem. Masse morro kamsport action, selv om det er ganske langt fra realistisk enkelte ganger. :3
-
Synes Fearless var veldig bra selv! Noen gode action scener, og rørende også. Synes veldig synd på han som fikk ødelagt fødselsdagen sin. Slikt er aldri noe gøy.
Og kunne gjerne tenkt meg å sett Killer Tomatoes filmene. Har vel sett litt av én av de. Men bør kanskje se meg i gjennom Class Of Nuke 'Em High først.
-
Ah, ellers var den siste filmen jeg så Getting Any? (http://en.wikipedia.org/wiki/Getting_Any%3F) av Takeshi Kitano. Svært morsom til tider.
-
Jeg har nettopp sett den beste filmen som har kommet ut i fra Marvel universet (IMO, selvsagt); Ironman
*fanboi squee*
-
Aliens =P
-
Så akkurat en film jeg likte, aner ikke hva den hette og jeg orker ikke gå for å sjekke, men det var om 6 purk og 4 (1 var han som spillte Morpheus i The Matrix) fanger som måtte overleve en natt mot 33 purk som skulle drepe dem pga. en hemmelighet, jeg kan sikkert sjekke i morra hva den faktisk het..
Jeg likte den iaf =3
-
Aikho: Det er remaken av "Beleiringen/Assault on precinct 13"
-
Digg =3
Jeg må laste den ned :D
-
Assault On Precinct 13 virker ganske intereressant, skulle gjerne sett originalversjonen av den!
Ellers så jeg nettopp drama-musikalen Dreamgirls, som ikke var så ille. Men hadde nok hjulpet en del om jeg faktisk likte R&B og soul musikk.
-
Så Knocked Up i går.
Den var morsommere enn mange filmer innen samme sjanger, men det er som med resten av de filmene, de er overbrukte alleredet, det er aldrig noe nytt.. det er samme filmene, ofte med de samme skuespillerne også..
-
Da var jeg tilbake fra ennå en omgang Iron man :P
Siden sist så har jeg også prøvd meg på "Syv Sverd", men den var så himla rotete lagt opp at jeg ga meg halvveis.
Og så er jeg halvveis gjennom Dogma, som måtte pauses pga kinobesøk. Den skal jeg derimot se ferdig. XD
-
Kom akkuratt hjem fra å ha sett Ironman selv. Jeg hadde ikke noen store forventninger til filmen, men den overaska sterkt i positiv rettning. Filmen var rå =)
-
Så iron man også... Jeg syntes den var utrolig kul. Skuespillerne var troverdige og artige ^^ Anbefaler denne filmen.
-
Skal mest sansynlig se Iron Man den 13. mai...
Så Live and Let Die i går, liker den filmen, sikkert en av favoritt Bond filmene mine :D
-
"When you were young
and your heart was an open book
You used to say live and let live
(you know you did
you know you did
you know you did)
But if this ever changin' world
in which we live in
Makes you give in and cry
Say live and let die
Live and let die"
XD
Jeg er nettopp ferdig med atter en runde av The Golden Compass. For første gang uten den irriterende norske tekstingen!
-
Jeg er nettopp ferdig med atter en runde av The Golden Compass. For første gang uten den irriterende norske tekstingen!
når kommer etterfølgeren?
bra film btw...
-
når kommer etterfølgeren?
Det gjenstår å se;
New Line Cinema commissioned Hossein Amini to write a screenplay based on the second book in the trilogy, The Subtle Knife, potentially for release in late 2009, with the third book of the trilogy, The Amber Spyglass, to follow. However, New Line president Toby Emmerich stressed that production of the second and third films was dependent on the financial success of The Golden Compass. When The Golden Compass failed to meet expectations at the United States box office, the likelihood of a sequel was downplayed by New Line. According to studio co-head Michael Lynne, "The jury is still very much out on the movie, and while it's performed very strongly overseas we'll look at it early [2008] and see where we're going with a [sequel]."
If sequels are produced, Weitz has said that he intends to "protect [their] integrity" by being "much less compromising" in the book-to-film adaptation process. On February 29, 2008, Weitz told The Daily Yomiuri that he still hopes for sequels, saying "at first it looked like we were down for the count because in the U.S. [the film] underperformed. But then internationally it performed [better] than expectations. So, a lot depends on Japan, frankly.... I think if it does well enough here we'll be in good shape for that."
On March 13, 2008, The Golden Compass Producer Deborah Forte expressed optimism that sequels could be made, and said that she intends to see them realized.
-
tøfft [w-happy]
siste filmen jeg så:
James Bond - Live and let die
James Bond er konge [w-cool]
-
sexy isbjørner med kul stemme.... Hva mer kan man ønske ^^
-
sexy isbjørner med kul stemme.... Hva mer kan man ønske ^^
sexy ulver med vakker stemme? [laugh]
-
Og nå har jeg også fått sett Iron Man. Ikke ille, men ikke den beste superheltfilmene jeg har sett heller. I følge IMDB for øyeblikket så er det visst den nitti-niende beste filmen som har blitt laget, som jo bare er tullete. Kommer vel til å falle av listen om en liten stund.
Skulle gjerne fått sett The Golden Compass. Kommer vel på TV før eller siden.
-
The golden Compass kan du jo leie nå :P
-
The golden compass er på TPB *jegerimotpiratkopiering*
-
Kanskje jeg kunne lånt The Golden Compass av noen, om noen her skulle ha den på DVD og befinne seg i Oslo eller Bærums området fra tid til annen.
Å leie er en mulighet, men jeg mener at dette koster en del for tiden - mellom 40 og 60 kroner. Nedlastning er også en mulighet, men da blir det jo på en liten PC skjerm, og det er et par andre negative faktorer som veier inn.
-
Å leie er en mulighet, men jeg mener at dette koster en del for tiden - mellom 40 og 60 kroner.
er billigere enn en kino billett ved tanke på hvor mange ganger du kan se på filmen i løpet av det døgnet du låner filmen. 60kr er ikke mye for et døgn, når du betaler nærmere 100kr for 2-3 timer på kino..
-
Kanskje jeg kunne lånt The Golden Compass av noen, om noen her skulle ha den på DVD og befinne seg i Oslo eller Bærums området fra tid til annen.
Å leie er en mulighet, men jeg mener at dette koster en del for tiden - mellom 40 og 60 kroner. Nedlastning er også en mulighet, men da blir det jo på en liten PC skjerm, og det er et par andre negative faktorer som veier inn.
DVD brenner?
-
er billigere enn en kino billett ved tanke på hvor mange ganger du kan se på filmen i løpet av det døgnet du låner filmen. 60kr er ikke mye for et døgn, når du betaler nærmere 100kr for 2-3 timer på kino..
Du kan jo kjøpe DVDer for 60 kroner, så synes det å leie en DVD for den samme prisen blir litt høyt. På kino får man jo en diger skjerm og høy lyd på kjøpet, pluss at filmen da ikke er tilgjengelig via andre kanaler.
-
er billigere enn en kino billett ved tanke på hvor mange ganger du kan se på filmen i løpet av det døgnet du låner filmen. 60kr er ikke mye for et døgn, når du betaler nærmere 100kr for 2-3 timer på kino..
Du kan jo kjøpe DVDer for 60 kroner
Å etter hvor mange år tar det? :P 1-2år? da har snart alle tre bøkene blitt til film (hvis de bestemmer seg for å lage film av alle da) ;P så da henger du etter hvis det blir et furmeet hvor man ska se del to.
-
Ser ut til at min bror skal kjøpe den på blu-ray, så da kan jeg få sett den! *logrer* [razz]
-
Da har man sett Doomsday..
Det var Mad Max 2 + 28 dager senere, men de hadde selvsagt sørget for å fjerne spenningsmomentene og zombiene fra 28 dager senere delen, og i steden fylt på med blod og splatter for å kompansere.
Oh, og I går var det "Sky Captain and the world of tomorrow". Liker den "30-talls sci-fi" looken den filmen har. Nærmer seg liksom steampunk en smule.
-
Kansje ikkje film, men no har eg såtte i fleire timar med fyrste sesongen av Ugly Betty :P
-
Ble dog skuffa over u-gratituøs bruk av låten ved samme navn. Ett par sånne ting man slenger kommentarer om underveis, men en film uten sånn er ikke så veldig bra da :P
Det med tittellåta er vel egentlig sånn det eneste jeg kan pirke veldig på etter å akkurat har sett den. Den var snasen.
-
Så Iron Man i den oppgraderte stor-salen, likte den godt, helt konge opplevelse ;D
Filmen var bra den også :D
-
Så den nye Indy filmen på fredag, faktisk! :)
Den var ganske kul, hadde sine morsomme øyeblikk, men jeg må nesten si at den var ikke helt der oppe med de gamle klassikerne..ble på en måte litt overdrevet(mer skal jeg ikke si, i frykt for å spoile andre som ikke har sett den enda) :-X
-
Så Hitman på skolen på mandag (På telefonen <3), merkelig film..
Den var jo i og for seg bra, men den var liksom utgått på dato før jag begynte å se den, sikkert fordi den er basert på Hitman spillene..
-
forige uke så Special edition av alle alien filmene og Hitman :P
-
Jeg synes Hitman var bra jeg.
Så forresten Planet Terror i går.. Veit ikke helt hva jeg synes. Det var nok ikke helt min greie.
-
Planet Terror <3
Og jeg så Indiana Jones i går, den nye, i stor-salen på kinoen her, fremdeles utrolig bra lyd og gode stoler...
Og filmen, den virka litt cheesy, sånn... i forhold til de tre andre, men den var jo veldig bra for det :D
-
Hitman var en helt grei action film, og hadde det ikke vært for at den liksom skulle være basert på spillene hadde den vært ganske god. Eneste problemet jeg hadde med den var at den ikke var helt "canon" i forhold til spillene...annet enn det var det en artig film.
Og hva Planet Terror angår, hadde jeg det ekstremt gøy mens jeg så den...den traff virkelig midt i blinken, gitt :P
-
Nettopp pløyd igjennom Bourne Ultimatum på HD DVD... Wow.. Det er en forskjell på DVD og HD DVD ja!
-
@Felix Blueray <3 HD-DVD </3
Borne Ultimatum <3
Og forresten, ser på den første Tomb Raider filmen, på telefonen :D
Faktisk ganske bra kvalitet også ;D
-
Aikho: Hva baserer du det utsagnet på?
Filmkvaliteten på HD DVD er minst like bra som på Blueray
-
Ut i fra hva jeg har sett, hadde HD-DVD bedre kvalitet enn Bluray; Bluray var kanskje skarpere, men mer gromsete eller pikselert enn HD-DVD. Men kan være det var andre faktorer som spilte inn, som f.eks. DVD-spilleren. (En PS3 vs. en dedidekert HD-DVD spiller, begge på en 50" plasmaskjerm.)
Så Bambi 2 igjen i går, med norsk tale. Så den på engelsk for kanskje et år siden eller så. Er overrasskende hvor bra den er; kanskje en film mest for de yngre, men uten å være kjedelig for de voksne, med flere linjer og scener som fikk meg til å le litt. Bla. et murmuldyr som har blitt et nervevrak fordi han er redd for å se sin egen skygge (som jo betyr at våren ikke har kommet enda), og når Trampe forteller Bambi at "Voksne liker at du stiller spørsmål. Masse, masse spørsmål." [laugh] Ganske greie norske stemmer, også.
Anbefales!
-
Aikho: Hva baserer du det utsagnet på?
Filmkvaliteten på HD DVD er minst like bra som på Blueray
It was a case of personal preference... (Bring on the Sony fanboy!)
Dessuten, HD-DVD er jo offisielt død... osv. osv. osv. <insert negative comment on HD-DVD> så det så...
Nei, jeg har faktisk aldri sett en eneste HD-DVD film, ikke i butikkhyllene en gang, så det var ikke så mye mening bak utsagnet ;)
-
Jeg ender nok opp med en Blueray spiller etter hvert, liten tvil der. Men så lenge jeg kan kjøpe en HD DVD spiller og 8 filmer for tusenlappen så kommer jeg til å handle HD DVD filmer til jeg har alle som er verdt å se på, eller de jeg vil ha blir utsolgt for godt :3
Transformers er på vei, og bare den er verdt å kjøpe en spiller (spesiellt når den kosta 300kr :P)
-
Planet Terror. Ikke så outrageous som jeg hadde håpet, men likevel ganske artig.
-
Så nylig så mye jeg orket av Star Trek: The Motion Picture (les: The Motion Sickness)
Det er en forferdelig film, anbefales på det sterkeste! :P
-
Johnny English.
Morsommere enn jeg trodde. :P
Holdt på å le oss ihjel. hehe
-
Johnny English.
Morsommere enn jeg trodde. :P
Holdt på å le oss ihjel. hehe
samma som pusen men så også en reprise av Trqansformers rett før også ^^ var litt problemer med å ikke sovne og såtn da ^^
-
Så fikk endelig sett The Golden Compass. Er fristet til å si at den var forferdelig, men den ble jo faktisk litt spennende de siste 15 minuttene eller så, og det var jo et par interessante ideer her og der - først og fremst dette med dæmoner. Kunne absolutt vært bedre hva gjaldt historiefortellingen, ting skjedde alt for fort, og jeg begynner å bli ganske lei av disse generiske "young person with some great hidden power destined for great things (perhaps as foretold in some prophecy)" plottene.
-
Så fikk endelig sett The Golden Compass. Er fristet til å si at den var forferdelig, men den ble jo faktisk litt spennende de siste 15 minuttene eller så, og det var jo et par interessante ideer her og der - først og fremst dette med dæmoner. Kunne absolutt vært bedre hva gjaldt historiefortellingen, ting skjedde alt for fort, og jeg begynner å bli ganske lei av disse generiske "young person with some great hidden power destined for great things (perhaps as foretold in some prophecy)" plottene.
Les Bøkene. eg BER deg! les bøkene! *smelter* har faktisk ikke sett den filmen enda, og kommar Ikke til å gjøre det uten kamp heller. Bøkene derimot har eg et veldig kjært forhold til. og eg sier igjen: Les Bøkene!
Siste film/ting eg så: Firefly episode 2 the train job. (elskar den serien :3 )
-
Kung Fu Panda.
Anbefales. :P
Var en fin film. Er ikke verdens beste, men verdt å se ^^
-
Aw, da blir vel ikke du/dere med på et evt. Kung Fu Pand furmeet?
Så The Incredible Hulk i går. Synes den var ganske grei, innenfor sin sjanger. Omtrent like "bra" som Iron Man. Synes actionscenene var hakket bedre.
-
... og nå har jeg sett Prince Caspian. Bedre enn den forrige filmen, litt mer interessant handling, men føltes mer ut som en militær dramafilm for barn enn en eventyrfilm for barn. Men flere småting å pirke på. Bla. var jo de musene digre! Mus skal da ikke være så store.
-
Jeg har lige set Stardust den var rigtig god!
-
Hancock og The Mist
-
Hancock og The Mist
Oooh.. jeg har lyst på å se Hancock. Er den noe bra? Jeg vet at Donald Gibb spiller Convict #1 der, og den må jo nesten verdt å få med seg bare for det :)
Nå så jeg akkurat Clerks på DVD. Har hatt lyst på å se den i årevis, men har ikke fått tak i den før nå. Festlig sak.
Ellers så jeg Kung Fu Panda på kino i forrige uke. Den var gøyal :D
-
Ellers så jeg Kung Fu Panda på kino i forrige uke. Den var gøyal :D
Jeg trodde du skulle være med å se den på furmeetet til lørdagen... ?
-
Hancock og The Mist
Oooh.. jeg har lyst på å se Hancock. Er den noe bra? Jeg vet at Donald Gibb spiller Convict #1 der, og den må jo nesten verdt å få med seg bare for det :)
Nå så jeg akkurat Clerks på DVD. Har hatt lyst på å se den i årevis, men har ikke fått tak i den før nå. Festlig sak.
Ellers så jeg Kung Fu Panda på kino i forrige uke. Den var gøyal :D
hehe. den var bra den. :)
Verdt å kjøpe når den kommer ut ^^
-
Hancock og The Mist
så de samma samtidig da :P nr 2 var ikke det beste akkurat :P
-
Kung Fu Panda.
Anbefales. :P
Var en fin film. Er ikke verdens beste, men verdt å se ^^
:o
Hedning >.<
*snøft*
-
Kung Fu Panda.
Anbefales. :P
Var en fin film. Er ikke verdens beste, men verdt å se ^^
:o
Hedning >.<
*snøft*
hihi. ok da. ^^
En av mine favoritt animasjons filmer. :P
Har sett den 5-10 ganger nå. hehe
-
Kung Fu Panda.
Anbefales. :P
Var en fin film. Er ikke verdens beste, men verdt å se ^^
:o
Hedning >.<
*snøft*
hihi. ok da. ^^
En av mine favoritt animasjons filmer. :P
Har sett den 5-10 ganger nå. hehe
Da har vi tydeligvis veldig forskjellige oppfatninger i bruken av 'ikke verdens beste' :P
-
Kung Fu Panda. Dessverre skuffende, men helt grei - som mange andre av disse 3D animerte familiekomedier. Litt for mye slapstick, og det meste av slapsticken klaffet ikke helt med meg.
-
Har sett den "Grave of the Fireflies" som Wolftale anbefalte, jeg må si den filmen var trist ja, hadde vondt i meg lenge etterpå. [sad]
-
Hellboy 2
-
Jeg så Cloverfield i går, The abyss for et par uker siden, Ghost Rider like før det og så husker jeg ikke hva det var før der...
En ting er sikkert, sistnevnte skal jeg holde meg unna så lenge jeg kan og nummer to er det liten sjanse for at nostagia får meg til å se på enda en lang stund.. så den med Tellos og da blir alt bare helt feil.. Alt som kan og ikke kan bli koffert blir kjempe stort lasterom..
-
The Abyss er jo søt da. Husker jeg så den for maaaaange år siden som søndagsfilmen på TVN.. og så seinere fikk DVD'en.
Syns det første møtet med alienet er så snålt :3
-
Jeg så Kung Fu Panda her om dagen :) Nicey movie! Anbefales!
Har sett den "Grave of the Fireflies" som Wolftale anbefalte, jeg må si den filmen var trist ja, hadde vondt i meg lenge etterpå. [sad]
Mhm... Fin og trist...
-
Likte ikke Grave Of The Fireflies så godt selv, men Pom Poko og Only Yesterday av den samme regissøren er supre! Begge blant mine favoritt filmer.
Ellers så jeg nylig den koreanske A Bittersweet Life og den amerikanske Miller's Crossing (av Coen brødrene). Begge er vel i action-krim-drama sjangeren, men med mer action i den førstnevnte og mer humor i den sistnevnte. Begge ganske gode og verdt å få med seg.
-
Kom nettopp tilbake fra før-premieren på The Dark Knight på Colosseum. De hadde Batman lyskastere der, som var litt artig!
Synes filmen har fått litt vel mye positiv kritikk (og i skrivende stund har filmen 9.5 på IMDB og er #1 på listen over tidenes 250 beste filmer), men den er absolutt bra og verdt å få med seg (i alle fall om man liker action og superhelter). Bedre enn den forrige, som jeg egentlig bare synes var grei nok, og Heath Ledger var fantastisk som The Joker. Følte også at de var veldig tro mot hans opphav og fortid som karakter i tegneseriene. Men er litt småskuffet over Two-Face i filmen, som kanskje er min favoritt Batman skurk.
-
så Kung-Fu Panda og Hancock på tirsdag, The Dark Knight natt til fredag og igjen i dag... altså... 22:00 på lørdag :)
førnøyd med alle tre
-
The Dark Knight - Joker ftw!
Joker reddet filmen og gjorde den utrolig kul :D selv om det var noe med Two Face jeg ikke fikk helt til å stemme med hva som egentlig ville ha skjedd med blant annet ansiktet hans i RL. Filmen var jevnt over bra, men hadde noen momenter inni mellom de som ikke var så bra.
-
Siste filmen jeg så var What Happens in Vegas og før den Narnia prince Caspian ...
-
Siste filmen jeg så var vel Rovdyr, også vil jeg se Mumien: Dragekeiserens grav (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor) >=3
-
Siste filmen jeg så var vel Rovdyr, også vil jeg se Mumien: Dragekeiserens grav (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor) >=3
ah. hehe
Jeg synes ikke mumien var så bra som de andre. men, kan hende du liker den bedre. er fortsatt verdt å se. :3
-
Siste filmen jeg så var vel Rovdyr, også vil jeg se Mumien: Dragekeiserens grav (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor) >=3
ah. hehe
Jeg synes ikke mumien var så bra som de andre. men, kan hende du liker den bedre. er fortsatt verdt å se. :3
ok :P nå ja, har ikke vært på den enna.. likte de forige filmene ^_^
-
Var å så den nyeste Mumien filmen i går. Scorer ikke så høyt på originalitet og kvalitet, men det var da underholdning.
Og i dag har jeg vært med Sayh på kino for å se "Forbidden kingdom".. Den filmen var totalt annerledes enn det jeg regnet med, men jeg synes den var grei underholdning. Og om 5 minutter setter jeg i gang DVD spilleren for å se Stargate Continuum :3
-
Var å så den nyeste Mumien filmen i går. Scorer ikke så høyt på originalitet og kvalitet, men det var da underholdning.
Og i dag har jeg vært med Sayh på kino for å se "Forbidden kingdom".. Den filmen var totalt annerledes enn det jeg regnet med, men jeg synes den var grei underholdning. Og om 5 minutter setter jeg i gang DVD spilleren for å se Stargate Continuum :3
Hehe :P ok .. greit å vite det ^_^
-
Så Mumien - Dragekeiseren's grav på onsdag, ok film - underholdning men ikke no mer enn det
Så Love Guru i dag, den hadde noen artige sener inni mellom, men ellers bare underholdning der å..
-
Snubla innom Robocop 3 på Showtime når jeg spiste middag.. Fy for en dårlig film.
-
http://www.imdb.com/title/tt0119081/ Event Horizon (1997) Fin space horror film hvis du er litt av den lettskremte typen :)
-
Event Horizon, lenge siden jeg så den. Har den faktisk på LaserDisc. Mente jeg likte den, selv om den stjal litt fra kult-klassikeren Hellraiser.
Så nylig Vanilla Sky selv. Litt usikker hva jeg synes om den. Helt greit blir vel konklusjonen. Og så Dario Argentos klipping av Dawn Of The Dead enda mer nylig; jeg tror jeg foretrekker George A. Romeros klipping av filmen, men synes egentlig hverken av de to versjonen var direkte bra.
Må fortsatt få sett den originale Night Of The Living Dead...
-
Hellboy 2 i går. Kongefilm. Totalt umulig å ikke se at godeste mr. del Toro hadde en pote med i spillet der ja.
-
Jag hadde sansen for Hellboy, gleder meg til å se nummer Hellboy II [smile]
-
Så Wanted for litt sia:
RÅ film, bra effekter. Mye action da, men rå! Var en liten vri i historien også^^ Anbefales og se, jeg likte den iallefall.
-
Så Hellboy 2 på Fredag, en helt grei film, likte maskene/vesene =o fortsatt noe som kunne vært en del bedre.
-
Harr litt lyst til å se på Wanted, men bør lese tegneserien først. Har dog hørt at superhelt/skurk elementet er fjernet nesten helt fra filmen, som virker dumt. Bør ikke klusse for mye med originalen.
Noen filmer jeg har sett halvnylig.
Meet The Robinsons. Overrasskende grei! Ikke akkurat en Disney klassiker, men definitivt en av de bedre 3D animerte filmene jeg har sett med noen artige scener, karakterer det er lett å bry seg om, et par fine musikkstykker som ble brukt i bakgrunnen, og en ganske god moral.
Black Sheep. Ganske skuffende. Ikke så mye moro, ikke så mye blod, og jeg ville heller anbefalt Slither som også er fra 2006.
Stranger Than Fiction. Underholdende, verdt å se for de som er småinteresserte i litteratur. Den har for øyeblikket 7.9 på IMDb, som jeg synes er litt i høyeste laget.
Vår, Sommer, Høst, Vinter... Og Vår. Meget fin koreansk film om livet til en buddhistmonk. To labber, ører, og én hale opp! Anbefales.
-
Jeg var og så på Wall-E Og jeg må bare si at jeg anbefaler denne filmen på det sterkeste. En av de søteste filmene jeg noensinne har sett… Jeg sitter igjen med en klump i halsen her jeg skriver hver gang jeg tenker på filmen. Så detaljrikt og humorfylt film er en sjelden vare, og plottet er utrolig bra. Dra og se den med en gang på kino, går ikke an å se en så bra film på en vanlig tv hjemme! :D :D :D :D :D :D :D
-
Tron - En ganske så banebrytende men oversett film som pionerte CGI-en før den ble brukt i stor skala. Den var dog den eneste med den karakteristiske produksjonsmetoden hvor de plasserte skuespillere inn i et prerendert CGI-landskap.
-
WALL-E <3
-
SiCKO. Er egentlig ingen stor Michael Moore fan, men var overraskende rørende. Vanskelig å ikke begynne å gråte med når de ulike menneskene legger ut om sine helseproblemer og erfaringer med det amerikanske helsevesenet.
-
Glemte å nevne at jeg så Wanted på Fredagen som var [laugh] Ikke så veldig imponerende at det gjør noe
-
The mist, søndagen for ei uke siden og Wanted forrige søndag...
Likte begge meget godt, selv om jeg ikke egentlig likte slutten på noen av dem :P
Spoiler:feil folk som dør
-
Så The Dark Knight for en liten stund siden, syntes den var ganske bra [laugh] jeg er ikke akkurat den som stikker på kino så ofte, men jeg stikker da på kino hvis jeg blir med venner osv. ;3
-
Chitty Chitty Bang Bang. Familiemusikal i fra 60-tallet. Har sett klipp av den da jeg var yngre, fint å endelig få sett hele. Har blandede følelser om den. Flere artige scener, fengende sanger, men mye som er litt utdatert i forhold til moderne estetikk og historiefortelling - f.eks. gikk disse stereotypiske barnete barna meg på nervene!
-
siste filmen æ så hmmm................. hakke aning [laugh] har over 300 filmer hjemme så [laugh]da e d ikke rart
-
Så "hancock" for litt siden, passe bra film.
Siste film jeg så på kino var "The dark knight", det var nokk den beste filmen jeg har sett på lenge. Har tenkt å se "wanted" snart, selv om jeg har hørt mye drit om den. :S
-
SuperHero Movie -Ok, litt vel overdrevet
The pitch black - Ok, ikke no overraskelse eller sjokkerende ending
-
Iron Man i går, ikke no spesielt å si om den utenom at den hadde noen morsomme hendelser. Og en ikke overraskende slutt
-
Iron Man på DVD på onsdag. Er fremdeles favoritt superheltfilmen min. Kanskje ikke Oscar materiale på storyen, men effektene er konge :3
-
From Hell *giggles*
-
From Hell *giggles*
Er den filmen noe å flire av? [puzzled]
-
From Hell *giggles*
Er den filmen noe å flire av? [puzzled]
den var jo artige da :D Masse galskap [ureshii]
Kunne tenkt meg å dra til London å se museumet (eller hva det enn er som tar for seg slike hendelse bak i eldre dager).
-
Så Lady and The Tramp for en stund siden (ja, engelsk, kunne ikke finne norsk)
Tydeligvis er alle gamle disneyfilmer utrolig brae, hovedsaklig grunnet historien bak handlingen.
-
Skinwalkers.. Eller jeg forsøkte ihvertfall å se den.. Den var så dårlig det gjorde vondt.
-
Skinwalkers.. Eller jeg forsøkte ihvertfall å se den.. Den var så dårlig det gjorde vondt.
aww... kunne sagt det før jeg kjøpte den..
Så The Orphanage - i hvertfall halve. Joon ble ikke imponert..
-
Sitter og ser på "space cowboys" på tv4 nå [razz]
-
aww... kunne sagt det før jeg kjøpte den..
Litt vanskelig siden jeg skrev innlegget før jeg var ferdig med å se filmen selv.. Kan desverre ikke se inn i framtiden.
Hvis det er noen trøst så kjøpte jeg den også..
Uff så dårlig varulvkostymer/sminke..
-
Vel, kjøpte en for nesten en måned siden o.O tror jeg... oh well.. Må jo se den siden jeg har kjøpt den...
-
Arashi no yoru ni =3 Den filmen er bare såååå søt ;3
-
"The invincible Iron Man".. Tegnefilm kjøpt på Kiwi så jeg hadde noe å se på mens jeg spiste middag XD
-
Arashi no yoru ni =3 Den filmen er bare såååå søt ;3
... aka. Stormy Night (http://en.wikipedia.org/wiki/Arashi_no_Yoru_Ni). Veldig bra animefilm, men også litt snodig. Har visse, ahem, vore tendenser. Absolutt verdt å se, særlig om man er en fur og liker anime.
"The invincible Iron Man".. Tegnefilm kjøpt på Kiwi så jeg hadde noe å se på mens jeg spiste middag XD
Hvor bra var den, forresten? Og spiller den på opphavshistorien som presentert i spillefilmen, eller fra ett av tegneserieuniversene, eller etablerer den sin egen?
-
Death Proof.
(http://www.thehollywoodnews.com/artman2/uploads/1/death-proof.jpg)
Denne filmen er bra. Jeg elsker den. Ja, jeg bruker ordet "elsker" bevisst. Tarantino <3
-
Hvor bra var den, forresten? Og spiller den på opphavshistorien som presentert i spillefilmen, eller fra ett av tegneserieuniversene, eller etablerer den sin egen?
Den var ikke så veldig bra IMO. Grei underholdning, men ikke noe mer. Starten på tegnefilmen har likhetstrekk med spillefilmen, men er fremdeles ganske forskjellig..
-
Var på premiera til Fritt Villt 2 i dag, var en ganske bra film, men du må nesten ha sett Fritt villt 1 før du ser denne.. og jo, film opplevelsen ble litt ødelagt av noen jenter som satt å skreik for ikke no noen rekker bak meg x3 hehe
-
Blood Diamond. Ganske standard adventure/action drama, men med en meget bra slutt.
-
Fikk somla meg til å få sett filmen som PVR'en min tok opp i forrige uke. MacGyver og legenden om atlantis (eller noe i den duren).
Helt pytisk film for ham, massevis av situasjoner som løses ved å bruke ting som er inni andre. Trodde jeg hadde sett alle tre han lagde, men den der var ny for meg gitt.. Håper dem sender de andre også, litt nostalgi over det hele egentlig ^.^
*sitte å nynne MacGyver temaet*
-
Jeg såg The Dark Knight for 3. gang igår, så det blir vel den siste jeg såg. [ureshii] Den er elsk <3
-
I tradisjonen 'norske tv-kanaler' tro så sendte de flere av MacGyver filmene. Dvs.. iaffal så gikk MacGyver og Dommedagstrusselen (eller noe sånt.. var jo på 80-tallet :P)
En litt uvanlig MG film egentlig, litt mye konspirasjon og anti-kommunistisk propaganda. Igjen fult brukbar som tidtrøyte, men det er vel folk som liker propaganda også.
Syns det var en merkbar mangel på bruk av lommekniv da. [sad]
-
Var og så Rambo 4 I helga, veldig bra film men også veldig ekstrem O_o
-
Reign of fire :3
-
Reign of fire :3
Er det den der Sigurd-drakedreper in London filmen?
Kinky, den var litt småmorsom? Åhenne så du den? *vil låne*
-
Sunshine. Vil vel gi den en grei +. Hadde kanskje vært bedre om <sensurert for å ikke spoile>.
-
SkinWalker.. jah, så nå ikke hele.. Joon og jeg ga opp etter halve filmen.. det ble bare for dumt (fin sex scene, men det var vel alt å skryte av!) [laugh]
-
SkinWalker.. jah, så nå ikke hele.. Joon og jeg ga opp etter halve filmen.. det ble bare for dumt (fin sex scene, men det var vel alt å skryte av!) [laugh]
Hvis sex scenen er det eneste en kan skryte av, og det er ingen pornofilm.. Ja da kan man vel trygt si at filmen feilet litt! [laugh]
-
Er det den der Sigurd-drakedreper in London filmen?
Kan vel si det sånn ja.. Og jeg så den på tefeen min, etter at jeg hadde putta plata i defede spilleren min
SkinWalker.. jah, så nå ikke hele.. Joon og jeg ga opp etter halve filmen.. det ble bare for dumt
Told ya!
-
Next.
Med Nicolas Cage, handler om en fyr som kan se fremtiden. Trippy film, ikke like bra som Deja Vu, men verdt å se.
-
Next > Deja Vu
Digger den filmen
(når det er sagt, så må jeg nevne at jeg liker Deja Vu også da)
-
Over the Hedge. Den er så utrolig søt og morsom. <3
-
In Bruges. Meget bra, og ligger alt på IMDBs topp 250 liste. Minnet om Kiss Kiss Bang Bang, bare med litt færre vitser og med bedre handling. En must see. Anbefales!
-
Idag på skolen, har jeg hatt en prøve..
Bortsett fra det har jeg sett film xD
88 minutes!
Absolut å anbefale!
-
(http://www.freewebs.com/nukagirl/lion%20king%201.jpg)
Dette er den søteste filmen i verden. Ever.
I haz this beauty:
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ZV122WDRL._SL500_AA240_.jpg)
*kosepå*
-
Den siste filmen eg såg var Naruto Shippuden the Movie, aka Naruto the Movie 4. ^_^ KNALLfilm, elsk <3 [ureshii]
-
Siste filmen jeg så blir vel
Fullmetal Alchemist Conqueror of Shambala
-
Neket@
I agree. Løvenes Konge eier sinnsykt. <3 Heldig som har samleboksen, da. >:
Siste filmen jeg så var Horton redder en Hvem. Den er så søt. xDD
-
Siste filmen jeg så var Horton redder en Hvem. Den er så søt. xDD
Awww, JAAAA!
xD
-
Max Payne
Uff..
-
Max Payne
Uff..
Ergerlig. Spillene er blant mine favoritter - meget bra stemning og "scriptwriting" for det meste, og en god dose action også - og håpet filmen ikke ville være alt for forferdelig, slik som Resident Evil filmene og uttallig andre TV-spill filmer har vært. Vurderte å se den på kino, men regner med at det ikke er å anbefale.
Stakkars Max Payne. [sad]
*søker opp filmen på IMDB* Hm, men ligger visst på 7.3 nå... Kanskje jeg bør se den på kino likevel.
-
Max Payne, litt interessant, litt gørr... "Like fuglene" ellers lite spennende. Historien var egentli ikke så ille men jah
*søker opp filmen på IMDB* Hm, men ligger visst på 7.3 nå... Kanskje jeg bør se den på kino likevel.
*smirk* å hvem har gitt filmen de poengene? 3.7 er mer sant
-
Har dere spilt spillene, forresten?
-
Har dere spilt spillene, forresten?
Hihi =P sef [cool]
-
Meet the Spartans - Skulle dette liksom være komdie? :P
Og til Baxx, nei jeg har ikke spilt spillet og om jeg gjorde det tviler jeg på at det hadde ført til at jeg likte filmen bedre (ved tanke på at Joon satt ved siden av meg og heller ikke ble imponert - å han har spilt spillene)
-
Jackie Brown. Så ikke hele men, så typisk Tarantinofilm. <3
Samuel L. Jackson OG Robert De Niro spiller i den. Jeg : D-et når de satt ved siden av hverandre.
-
Såg Naruto the Movie 1 igjen igår. Ninja Clash in the Land of Snow. ^_^
Helt grei film. Eg er narutard, så eg kan sikkert se den flere ganger. Høhø ~
-
(http://www.hotmoviesale.com/dvds/15523/1/Freedomland.jpg)
Thriller. Litt kjedelig og forvirrende, men Sam. L. Jackson gjør den verdt å se. Jeg har begynt å like ham.
-
Atrox: Løvenes Konge er selvfølgelig en klassiker og en favoritt både blant de rufsete og de ikke-rufsete.
Skulle gjerne hatt den på DVD, men til dels grunnet kritikk fra UltimateDisney (http://www.ultimatedisney.com/thelionking.html) siden kjøpte jeg den aldri. Kritikken er at de brukte IMAX versjonen av filmen hvor det er gjort visse små forandringer til filmen og at den originale kinoversjonen ikke ble inkludert i settet som det var annonsert at ville være tilfellet, og at noe av ekstramateriale fra laserdisc versjonen av filmen ikke ble tatt med over på DVD versjonen.
-
Nettopp sett Rambo 4.. Ingen klassiker, men grei underholdning.. Ser ut som om Hollywood bestemte seg for å vise alt blodet de ikke har turt å vise de siste 15 årene da..
Og selv om jeg ikke ser filmer som dette for realismen, så var det en scene som irriterer vettet av meg.. Tror Newton snurrer i graven over det..
-
Siste filmen blir vel Max Payne, som jeg så på kino forrige uke sånn ca.
Spilte aldri spillene helt ferdig, men syns storyen "holdt vann" iforhold til dem da.
Mtp hva flekkepusen sa om Rambo 4 så hadde nok ikke gode gamle Sir Isaac vært veldig fornøyd med denne heller. Men som med alle H-wood filmer, så må man bare være klar over at man ser en amerikansk versjon av virkeligheten.
Ellers får filmen poeng bare for å få meg til å skvette :P Noe som ikke har skjedd på en del år.
(Ingen uthevelse av filmtittel, klarer dere ikke å finne den så får dere bare lese innlegget igjen :P)
-
Så Cars og I-see-you.com i går. ^_^
Cars eier, den er utrolig søt og morsom. Genial historie, samtidig ubersøt.
I-see-you.com er en av de mest onde, og geniale filmene jeg har sett. xD Konseptet er genialt. Dere må se den engang. (Y)
-
Nå kom jeg nettopp tilbake fra kino. Jeg hadde tenkt å se Fatso, men så så jeg at de hadde en animasjonsfilm jeg ikke hadde hørt om som het Roadside Romeo. Den viste seg å være fra India. Bollywood furryfilm for the win! :D
Modellene var veldig bra laget og varierte, og bevegelsene og bakgrunnene var ikke noe å klage over. Plottet var litt generisk, men det var en god del twists fram og tilbake. Og, siden det var en Bollywood film, så var det selvfølgelig massevis av dansenummer. Fra åpningscenen der hunden Romeo vrikker på hoftene omringet av fire snasne tisper til tett romantisk dans på taktoppene under stjernehimmelen så var det... vel.. enda flere dansescener!
Jeg syntes filmen var veldig forfriskende. En del annerledes enn furry-filmer fra vesten. Absolutt verdt å se! (selv for sånne som meg som ikke er videre interessert i Bollywoodfilmer)
Trailer på youtube for de som vil se (http://www.youtube.com/watch?v=NwxuKY24edU)
Enda en trailer (http://www.youtube.com/watch?v=zrGeFwT5inc)
-
Den så veldig tøff ut! Noen får be meg med på kino så jeg får sett den.
Var den på engelsk eller indisk?
-
Den så veldig tøff ut! Noen får be meg med på kino så jeg får sett den.
Trodde det var slik i dagens moderne samfunn at det var sosialt akseptabelt for til og med rever til å spørre noen ut. Ikke bare andre veien. *krafse seg litt i manken*
Så forøvrig Sgt. Bilko her om dagen. Kjekt med PVR :) Det var morsom, og - imotsetning til flesteparten av dagens såkalt morsomme filmer - ikke sånn over-the-top med idioti. *host*AdamSandler*host*
Pengegal sersjant på en militærbase som skal til å legges ned. Basen får besøk av en annen militærmann som *gasp-plot-twist* sersjanten klarte å gjøre forbannet.
Hijinx ensued.
-
Var den på engelsk eller indisk?
Den var på.. litt blandet. Hovedsakelig indisk men med en hel del uttrykk og korte setninger på engelsk. Den var tekstet på engelsk, så det var mulig å følge med på handlingen.
-
Woah, den såg tøff ut ^-^ Den må eg absolutt se en gang.
Siste filmen såg eg inatt. Faktisk. På togturen hjem fra Asker, eg såg "Som hund og katt". Eg ville egentlig få tid til å se begge sider, men fikk bare tid til en, så da ble det hundesiden. Y'know. Siden eg tenkte på Chow-chows og syns kattene er best som onde. ;D Mrreow!
-
Fasto - Tja, ikke så mye å si om den. Litt rar, litt spesielt.
Kurt blir grusom - Artig barnefilm :p
-
Så The Strangers på lørdag ^^ så den da, siden det var halv pris på kino billettene :P
Var en ganske bra film, første jeg har skvetti litt av ^-^ hehe...
Ulempen med filmen var at du ikke skjønte noe av filmen, hvis du ikke leste eller fulgte med når en fyr fortalte om handlingen på begynnelsen...
-
Jeg så "The Nightmare Before Christmas" disney film fra 1993 i kveld, hehe den var ganske komisk å spesiell hehe [ureshii]
-
Jeg så "The Nightmare Before Christmas" disney film fra 1993 i kveld, hehe den var ganske komisk å spesiell hehe [ureshii]
Meget bra film, passer både til jul og Halloween. Så den da de viste den nye 3D versjonen på kino i Oslo med 3D briller og greier, som var litt artig. Er dog ikke vant til å tenke på den som en Disney film; den ble gitt ut på Touchstone Pictures i 1993, et slags underselskap av Disney, men har visst nå blitt importert over til selve Disney selskapet.
-
Åja hehe kult :) Jeg synes vertfal at Touchstone Pictures gjorde en god jobb med denne filmen må jeg si [ureshii]
-
Fritt Vilt 2. Den sugde rumpa mi. :< Likevel så ble jeg skremt av den. xD Kamerahandlingene, lyden og sånn var knallbra, men det manglet dialoger og..MENING MED Å LAGE DEN FILMEN! D:
..Jeg elsker skrekkfilmer og thrillere, men gjemmer meg med en gang det kommer blod. *gjemmeseg bak den neste som poster*
-
Heh.. reaksjonen din minner meg om andre gangen jeg så Blair Witch.. Ble kjempedratt inn i filmen første gang jeg så den. Andre gangen var reaksjonen mer sånn "MEh.. betalte jeg penger for å se dette?"
Brannteppe; jeg så filmen med flere års mellomrom.
-
Så James Bond Quantum of Solace i dag.. Og siden jeg ble truet til å ikke røpe noe så får jeg la vær.. Alt jeg sier er "jeg likte den, men.."
-
Så Casino Royal I går ^^ Den kuleste James Bønn filmen jeg har sett så langt, og er en håper den nye James Bønn filmen som jeg ska se i dag er like bra (selv om pusen gir meg et annet uttrykk xD)
-
Da var jeg igjennom "28 days later" igjen
-
Hohohoy! The Clockwork Orange er dritkul film :D Har så lyst til å tollchocke noen, bare. ;) Synd den ikke gjenga -hele- boka, da. Åsså for en snert i den fangevokteren [eek] Ble litt sånn på kaserna etterpå... :)
-
Nyeste James Bond filmen på lørdan, syns den ikke var så verst jeg [laugh]
-
Grusomt, det er det jeg ville kalle den nye James Bond filmen,.. gir ann terningkast "2" (møkka film)
ka har de gjort med den gode gamle "bond" ,.. ingen martini, ingen urealistiske skurker,.. og ingen damer han plukker opp,....
-
og ingen damer han plukker opp,....
Og ingen menn heller regner jeg med?
-
og ingen damer han plukker opp,....
Og ingen menn heller regner jeg med?
hadde de lagt bond som homse,.. så hadde det vært toppen asså [ureshii]
-
Quantum
of
Solace
7
-
og ingen damer han plukker opp,....
Og ingen menn heller regner jeg med?
hadde de lagt bond som homse,.. så hadde det vært toppen asså [ureshii]
/agreed [ureshii]
Siste filmen eg såg var Oliver Twist. Igjen. ^^ Den er så skjønn.
-
Har leid film..
Semi-Pro
Med Will Ferrell i en av hovedrollene.. Må jo bli bra! ^^
-
Madagaskar 2! :P
var ikke så bad egentlig, morsome humor momenter ^^
-
Jeg har faktisk sett "behind the scenes" DVDn til World of Warcraft: Wrath of the Lich King, den knytta meg faktisk litt mer til Azeroth. (ja, jeg sjekka i manualen om det var Azeroth...)
-
Harold and Kumar: Escape from Guantanamo Bay!
Genial film! xD
-
I går:
Madagascar 2 på kino
Kung Fu Panda på blueray! :3
I dag:
JB: Live and let die
-
..og Oceans Thirteen..
-
Har Madagascar 2 hatt premiere alt... ? Trodde ikke den hadde premiere før 21. november.
-
Har Madagascar 2 hatt premiere alt... ? Trodde ikke den hadde premiere før 21. november.
Den hadde før premiere
-
Den svenske vampyrfilmen Låt Den Rätte Komma In. Var veldig bra, anbefales. Var også positivt overrasket over noe av det "homofile" innholdet i den, om det kan kalles det. Så burde være av ekstra interesse for mange her.
-
vell den siste filme æ så va madagaskar 2... satt å lo godt da...
så har æ nettopp kjøpt Nightmare Before Christmas.. den e bare GENIAL..
æ samler på filmer å særlig disney så æ nesten 100 disney filmer.. men de beste filmene som æ har der er løvenes konge.. alle de tre filmene der.. de e bare digg [ureshii]
-
Siste filmen eg såg (og som eg endelig klarte å få meg til å se :P) var Deja Vu. Helt grei film, ikkeno storslått eller noe. Og Hovedpersonen var dritkul når han først åpnet munnen :D De første minuttene av filmen "lekte" han bare kul med solbrillene sine, det var ikkje gøy x)
-
The Nightmare Before Christmas
Den var bare elsk [w-happy]
-
Da har man sett "Journey to the center of the earth - 3D". Ikke den beste storyen, og vel.. det var 3D (med briller), men de har fremdeles noe finpussing foran seg på den teknikken.
Men det var da underholdning! :3
-
Da har man sett "Journey to the center of the earth - 3D". Ikke den beste storyen, og vel.. det var 3D (med briller), men de har fremdeles noe finpussing foran seg på den teknikken.
Men det var da underholdning! :3
klar ikke å c noe med 3D briller... ser dobbelt alikavell :-[
-
Shaun of the Dead!
Ler meg ihjel bare jeg sier navnet på filmen!
xD [laugh]
-
Die Hard 1 for 25. gang :p
-
--slettet--
-
Så "The Bank Job" i går. Ikke ille.
-
Så Twilight på premieren 9. januar x3 <33
Ellers har jeg sett I am Legend ogp.s i love you
-
Jeg s[ Eragon i HDTV format to timer siden ,ellers s[ skal jeg se Istid en og to snart. Igjen i 1080p.
-
Twilight - søt, litt kjedelig i perioder, men det forandret seg ganske fort. + Utrolig flinke skuespillere da [ureshii]
-
Benjamin Button - Bisarr mer herlig film. Anbefales på det sterkeste, jeg elska'n :D
-
Tales from Earth Sea! <3
Studio Ghibli<3
-
The Science of Sleep. xD Morsom absurd film som egentlig har en del gode punkter i alt surrsarrfixetifaxtullet sitt O:
-
Bolt!
En helt typisk animasjonsfilm egentlig, alle de gode egenskapene... og begge gangene jeg har sett den har jeg begynt å savne Ari noe attans.. Ikke Behn da.. gamle bikkja vi hadde når jeg var mindre. Islandshund, med en hale som fungerte som vifte om han var glad nok ^.^
SHAZAM!
-
Nettopp tilbake etter å ha sett 3D versjonen av Coraline. :3
-
Watchmen:
"Kitty looked at what Zack Snyder had done, and it was good."
Kort og godt ;3
-
Watchmen:
Samme her, å joa, artig og spesiel film :3
-
Saw V x.x;
Man får jo bedfølelse for badguysene i disse filmene jo!
-
Tror det var Død Snø jeg så sist gang. Måtte teste den nye kinosalen ;D
Veldig bra film, iallefall til å være en norsk skrekk komedie [ureshii]
-
Jeg så The Rocker her om dagen. Uansett jeg har sett den før. Er utrolig morsom :D
Noen andre som har sett den?
Den handler hvertfall om en trommis som blir kastet ut av bandet sitt når dem blir kjente. Så blir han kastet ut av dama si.
Så han flytter inn til søsteren sin. Sønnen hennes har et band så dem vil ha han med...
Vil ikke forteller mer hvis noen ikke har sett den og vil se den [laugh]
-
Jeg så The Rocker her om dagen. Uansett jeg har sett den før. Er utrolig morsom :D
Noen andre som har sett den?
Den handler hvertfall om en trommis som blir kastet ut av bandet sitt når dem blir kjente. Så blir han kastet ut av dama si.
Så han flytter inn til søsteren sin. Sønnen hennes har et band så dem vil ha han med...
Vil ikke forteller mer hvis noen ikke har sett den og vil se den [laugh]
Filmen hørtes fristende ut så jeg så den i kveld [ureshii] God humor og musikk på filmen. Likte den veldig godt ^.^
-
:D
-
så watchmen her forleden, ganske grei film egentlig.
var såppas grov til tider at jeg måtte kvele mangfoldige latterutbrudd skal jeg inrømme x3
er det noen her som har lest den originale tegneserien? *er egentlig en hybrid imellom tegneserie og en roman nesten*
-
Jeg har veldig lyst til å se watchmen, men har ikke lest tegneserien da=P Hehe.
Men jeg så film nettopp da. "Gone baby gone" heter den. Skikkelig bra drama film. Jeg elsker drama uansett noen kan være veldig kjedlige og langtrekkelig. Det var ikke denne. Handler om ei jente som blir borte. Så blir to "detektiver" hyret for å leite etter jenten. Moren er narkoman og bor sammen med broren og kona hans. Hvertfall så finner "detektivene" ut masse som politiet ikke veit osv. Så er det noe som ikke stemmer og mange som blir lurt. Skikkelig twist på slutten ;D
Elsker sånne filmer :)
-
Det må vel ha vert Død Snø
og jeg må si det er en av de beste nordiske skrekk komedie filmen i år :3
-
United 93 eller noe.
Den var sykt.. tankevekkende. o.o
http://www.youtube.com/watch?v=Cz9BTKO_plI traileren.
-
X-men Origins: Wolverine!!!
-
Så 'Iron Man' for første gang i dag og den var kjempebra [ureshii]
-
X-men Origins: Wolverine [cool]
-
Jeg vil se X-men Origins: Wolverine.. Aaaah. Jeg har digga den fyren siden jeg så første filmen.
Jeg så film i natt. En av mine favoritter "Dawn of the dead". Zombie filmer er best :D Elsker blod og gørr [w-happy]
-
Så den nye Star Trek på fredag. Den var vel verdt pengene =)
-
The Spirit - grei underholdning
-
--->Forrest Gump<--- er min siste film sett!!! [ureshii] var en utrolig bra film det var noe helt for seg selv helt unikt anbefales på det sterkeste for en avkobling fra alt annet dette er en film som har alt mener jeg og den er helt alene ingen kan måle seg med denden er ikke drama eller komedie eller noe annet den er noe helt for seg selv med litt av alt i ! [w-happy]
-
Å ja.. Så Star Trek på fredag.. Og Transformers på HD-DVD i går.. for n'te gang :P
-
--slettet--
-
Så Pom Poko for første gang når jeg var hos Regandor og Fangz. Jeg synes det var en ganske søt, men også litt touching, film.
-
anbefaling angående furry film roadside romeo heiter den.
vel vel her er adresen, http://www.bollyaz.info/avideo.php?link=53223207cdffe304
-
Så "Mega Shark vs. Giant Octopus" her om dagen.. Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg visste den var laget for å være dårlig/latterlig, men det var til tider virkelig ille. Type "hai hopper opp i lufta og spiser en 747".. :P
-
Deliverance, på norsk: Piknik med Døden
Hvis ikke det sier deg noe, Duelling Banjos ble lagd til den filmen
Den er bra! 'nuff said! :D
Har du ikke sett den, se den, den er både morro og litt ekkel.
-
Battle Royale. Vi teller ikke med den Ole Brum filmen brødrene mine tvang meg til å se med dem.
-
Siste filmen må vel være Død snø endelig og Day of The Dead (2008 versjonen). Elsker dem. Hehe. Drit kule filmer. Elsker han Bud fra Day of The Dead. Han var så søt når han ble zombie ;D
-
Har Glemt å nevne; Engler og Demoner
-
The Mist. Helt grei film. For det meste litt generisk, full av grøsserfilm logikk, men en original slutt.
-
top gear season 5
naruto shipuden [laugh]
og må ikkje glemme bleach
[laugh] digger bleach [laugh]
-
Terminator
salivation salvation
Likte den godt! Referansene gikk fra "awesome" til "groan". XD
-
There Will Be Blood
Slettes ikke dårlig, men ikke så super duper bra som mange skal ha det til - etter min mening. En helt grei drama med visse arthouse elementer.
-
Arn (den andre filmen, men jeg husker ikke hva den heter x.x)
-
Constantine und V for Vendetta, to meget bra filmer som ble spilt på nytt igjen på tv ^^
-
Transformers: Revenge of the fallen
Jeg vet om minst en på forumet som ikke vil like den, men holy carp.. Jeg elsket den!
-
Transformers: Revenge of the fallen
Jeg vet om minst en på forumet som ikke vil like den, men holy carp.. Jeg elsket den!
Say my name, say my name!
Samme som pusen. Jeg satt ved siden av ham og ødela filmen for ham :P
-
Så Bolt for første gang i dag ;D
Digg film [ureshii]
-
Siste jeg så var... *Trommevirvel* Transformers 2!! Den var kjempe fet^^ Men den var litt for up close noen ganger da. Også kokm vi på første rad så vi måtte fløtte huet hele tia xD
-
Begynte på "Universal Soldiers" (Ikke "Universal Soldier").. Aner ikke hvorfor jeg fikk det for meg at jeg ville se på den.. Nysgjerrig antar jeg..
10 minutter inni filmen var jeg så kvalm av dårlig story og ennå dårligere skuespillere så da skrudde jeg av og tok meg litt is i steden :P
-
Sånn, da har jeg sett hele Alien filmserien!
Jeg har litt blandede følelser. Designet til monsteret er jo fantastisk og ekkelt som bare pokker, i alle fall i den første. Men etter den første filmeneblir de mer og mer action orienterte, mindre grøsserete, og kort og godt dårligere filmer. Dog vet ikke helt om jeg er enig i at eneren bør være på plass #49 på IMDbs topp 250 liste.
-
Imho så er den eneste dårlige filmen i aliens serien 4'ern, og selv den er ikke horribelt dårlig. Alle filmene har sin egen vinkling på settingen så det at bare en av dem er en skikkelig grøsser plager meg ikke. Aliens Versus Predator filmene suger da, men de er sin egen ting og hører ikke hjemme i aliens serien heldigvis.
Jeg så Transformers 2 forrige søndag og kom akkurat hjem fra å ha sett Ice Age 3 i 3D (og på engelsk) nå.
Transformers var ikke spesielt bra. Det er flotte effekter og alt det der, men storyen var crap, alt for mange ting made no sense, og så hadde de stappet den full av tullete barnehumor ala Jar Jar og Anakin i de nye Star Wars filmene. Det var for all del underholdende, men mange irritasjonsmomenter og absolutt ikke en bra film.
Der var Ice Age var mye bedre. Jeg lo og smilte flere ganger, og selv om det seff er en del klisjeer her og der så må jeg si at jeg koste meg. Den er ikke i toppklassen av animasjonsfilmer, men den er bra underholdning for pengene. Selve 3D'en er ikke så bra som på I-MAX kino, men det kunne en vel ikke forvente heller av en vanlig kinosal. Bildet kom ikke så mye ut av skjermen som at det ble en veldig bra dybde innover. Det hele fungerte for det meste bra, men slet noe når det ble for mye bevegelse på skjermen. De rolige scenene ble veldig bra dog. Filmen er verdt å se, men om du har lyst å punge ut de ekstra kronene for å se den i 3D må du nesten avgjøre selv. Selv tror jeg film opplevelsen ble bedre på grunn av det.
-
Ice Age 3 [wink] Bra men de tidligere filmene er bedre.
-
The Hangover
!!!
Genial film, anbefales! ^^
-
Ice Age 3 på meg også..
Jeg lo.. MYE!
-
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^
-
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^
Kaster et par håndfuller med punktumer til DarkFurryEmoWolf.
-
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^
Kaster et par håndfuller med punktumer til DarkFurryEmoWolf.
Henger meg på, og fjerner en go' del unødvendige bokstaver.
-
Pan's Labyrinth. Ganske god, meget trist, veldig uvanlig for en fantasy film å være. Ble lettere oppskaket etter å ha sett den, men var ikke så disturbing som jeg trodde at den skulle være - bare trist. Minnet litt om Peter Jacksons Heavenly Creatures.
-
Fascination (http://www.imdb.com/title/tt0079135/), ganske merkelig film egentlig..
-
Erhm, så Full Metal Jacket for noen dager siden xP
ellers så ser jeg og Sauronold (eller Quintus som han nå kaller seg) på Futurama nesten hver dag ^_^ x3
Siden kinoen her i Kristiansund, hvor jeg er at the moment, ikke viser av Drag Me To Hell eller Hangover, så får jeg ikke akkurat sett de >,.,< og har så klart lyst til å se de xP
EDIT: la bare til det Sauronold nå kaller seg, samt noen små ting her og der
-
Full Metal Jacket er jo en godfilm det, når man ser den filmen så er det bare å glede seg til førstegangstjenesten hehe [razz]. Jeg har jo sett alle Futurama episodene uttallige ganger + filmene , men jeg blir jo aldri lei hehe [smile]. Beklagelig vis så vises ikke Drag me to hell her på "landet" før den 17 juli [ureshii] noe som så klart egentlig her helt uakseptabelt.
Jeg byttet til Quintus for det er det jeg heter på SL så jeg tengte det passet bedre.
-
Siste filmen jeg så var vel faktisk Angels and demons... Den var ikke i det heletatt bra i forhold til boka, men hvis du ikke har lest boka så anbefaler jeg deg til å gjøre det altså... ;D
-
Transformers 2, grei underholding, morsom og litt overdreven as normal =P
-
Elektra o.O
eh.. jah, ikke så veldig imponerende, storyen kunne vært langt bedre.
-
Harry Potter og Halvblodsprinsen - grei nok underholdning, rotete og for mye hopping i historien
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...
-
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...
Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
-
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...
Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
Bli litt for mye balletull x.x'' Storien utenom det var til å leve med.. men OMG, Raccoon nuts everywhere x-x
-
Nettopp sett "The sky crawlers", en anime film som fanget interessen min sist jeg var på Outland.
Etter å ha sett den, så ser jeg omtrent slik ut;
O.o
-
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...
Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
Bli litt for mye balletull x.x'' Storien utenom det var til å leve med.. men OMG, Raccoon nuts everywhere x-x
Liker du ikke nøttene til oss vaskebjørner? Men, det er de beste nøttene man kan få tak i. :P
Men, jeg synes Pom Poko var veldig fin. Og, de måtte jo tegne nøttene dems siden de var Tanukier. ^^
Vanskelig å holde tårene tilbake på den filmen. synes den er rørende, men fin.
-
The Cave- uhhh.. Bra nok. Digget slutten ^^
Constatine- Elsket den : D Skulle slutten da han liksom bare "FU", men.. x3
Harry Potter og Halvblodsprinsen- Liker boka bedre. nuff said.
Kill Bill- I don't know what to say ._. Helt grei, i guess.
-
Så på James Bond QoS til middag i dag, fordi serveren hadde hikke så filmen jeg hadde planlagt måtte utsettes. Har vel omtrent samme mening om den filmen som sist jeg så den. Helt grei actionfilm
-
Public Enemies - Interessant action film. [ureshii]
-
Sitter nå og ser på Drømmen om Narnia på Blu-Ray.
Sinnsykt bra bildekvalitet, og en utrolig bra film.
Blir liksom ikke lei den, selv om jeg har sett den utallige ganger...
-
Den siste jeg så var 51th State og Pulp Fiction før det igjen ^.^
-
Pom Poko - dårlig til å være Ghibli.. It almost made me cry...
Jeg syns'n var artig jeg.. trist, men morsom. En av de bedre filmene til de folka..
Japser er pervoer :P
Bli litt for mye balletull x.x'' Storien utenom det var til å leve med.. men OMG, Raccoon nuts everywhere x-x
Liker du ikke nøttene til oss vaskebjørner? Men, det er de beste nøttene man kan få tak i. :P
Men, jeg synes Pom Poko var veldig fin. Og, de måtte jo tegne nøttene dems siden de var Tanukier. ^^
Vanskelig å holde tårene tilbake på den filmen. synes den er rørende, men fin.
Nøttene har jo faktisk en viktig del i historien da, så det ville jo kanskje vært merkelig hvis de ikke var med. o.o
Men I agree with the raccat. Filmen er kanskje litt weird her og der (men det er jo tross alt underholdning, ikke en dokumentar :3), men jeg synes plottet er ganske rørende, og filmen har et bra budskap.
-
såååååååååååååååååååg transformers 2 for en stund siden ooooooooooooooog som VVolfsong påpekte sugen story humoren var et helvete siden vi såg den på premieren og alt faenskap av feite sataner satt perfekt utplassert i salen for å kunne lettere la oss andre få høre at de lo seg ihjel vært tredje minutt av hele faenskapet av en meget bra laget film sånn sett med et moment hvor jeg måtte flire litt men nesten ingen andre lo var av strøm balle vitsen han ene kom med i filmen ellers under den satt jeg og lekte med godteriet plaserte en og annen sjokolade bit på kneet til broren min og knipset de utover i salen til tider ellers var den bare blæh og hvor faen ble det av epic fight på slutten trodde det skulle være den store showdownen men neida to minutter og de snille vant YAY kjeeeeeeeeeeeeedelig gøyt var folk som måtte skrike av at jeg at jeg skulle slutte å knipse godterie men ingen merket at det var meg!^^
Kaster et par håndfuller med punktumer til DarkFurryEmoWolf.
Henger meg på, og fjerner en go' del unødvendige bokstaver.
herre.... okey greit.... but can you blame me?!?! jeg fikk en toer i norsk!:P og firer i engelsk!^^ ha ironien! ^.^ men greit så skal jeg prøve da, <-- (see!!! I try, men den skal sikkert ikke være der men det er en start) siden hvor enn jeg skriver (altså overalt og det mener jeg) kommer det klager!:P
men ja såg nettopp "gran torino", det var vel tittelen. med clint estwood... faen.... ja, vet ikke hvordan det navnet staves... men ja den var drittbra og en skikkelig koselig film ..!.. ^.^ ..!.. dog, dette er noe sikkert bare jeg vil si, men ja, det var en skikkelig koselig film clintyen på sitt beste!^^
-
herre.... okey greit.... but can you blame me?!?! jeg fikk en toer i norsk!:P og firer i engelsk!^^ ha ironien! ^.^ men greit så skal jeg prøve da, <-- (see!!! I try, men den skal sikkert ikke være der men det er en start) siden hvor enn jeg skriver (altså overalt og det mener jeg) kommer det klager!:P
Jeg tror ingen klager, er nok heller konstruktiv kritikk, heh. Ingen ber deg om å skrive Shakespear, men det vil hjelpe stort med et komma her og der!
-
Da har jeg nettopp sett Transformers på Blu-Ray.
Kan ikke si jeg ble veldig imponert over selve bildekvaliteten.
Litt bedre enn dvd kanskje, men det var liksom ikke så ekstremt mye bedre.
Så nesten ut som oppskaleringen var gjort i litt hastverk.
Nuvel, filmen er bra uansett den [ureshii]
-
harry poter havlbodsoskdsadk!!!! ja den siste som kom såg jeg på kino ivertfall!!!!! men ja, den var vel grei nok ikke mye nytt eller serlig til awesome magi men men. det var nå gøy helt til fem minutter i filmen, når vi nok en gang finner ut at folk har dårlig humor, og av en eller annen grunn gjentar dialogen i en film og kommenterer hva personene sier! ellers hadde vi et familie øyeblikk, siden det var de jeg såg den med. hvor av en eller annen grunn vi alle begynte hensynsløst å lage iriterende lyder, til alle sammen, hvor jeg til slutt måtte finitoe det hele med en dyster stemme hvor jeg sa "velkomen til familien solberg alle sammen" HA! den slo godt an hos familien!^^
-
Den siste jeg så var Slumdog Millionaire - info og sånnt der: http://www.imdb.com/title/tt1010048/plotsummary (http://www.imdb.com/title/tt1010048/plotsummary) :]
-
--slettet--
-
Spør ikke hvorfor.. sikkert sinnsyk i gjerningsøyeblikket, men jeg har nå sett både Screamers og Screamers - The hunting.. ingen var Oscar materiale. En dårlig miks av terminator, species og aliens
-
Brother Bear. Var DEILIG. Så 2'eren også, faktisk før eneren, var ganske god.
-
Så desire i går.. Ingenting var liksom oppbrukt på den tida.
-
Den siste jeg så var Slumdog Millionaire - info og sånnt der: http://www.imdb.com/title/tt1010048/plotsummary (http://www.imdb.com/title/tt1010048/plotsummary) :]
Den filmen er en av de få jeg vil kalle en skikkelig film. var drittbra den.
-
Siste filmen eg såg var faktisk en norsk film kalt "Ulvenatten"
Til å være norsk and stuff var den faktisk ganske bra o.o Bedre enn forventet, dog slutten var litt forhastet.
-
hehe den siste filmen jeg så var Easy Virute...veldig bra...og nå skal jeg se Space Jam
-
Sist film jeg så var Jungle Emperor Leo. en gammel film fra 60-70 tallet 83 den var trist... så mange som døde.. :C
En gammel tegnefilm ^^ info under.
http://www.kimbawlion.com/jel.htm (http://www.kimbawlion.com/jel.htm)
-
District 9. Var veldig originalt fremstilt - plusspoeng for det! Historien var kanskje ikke den dypeste, men jeg gikk på kinoen for å bli underholdt, og det synes jeg at jeg ble. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om alt jeg så men jeg syntes filmen rett og slett fra et frisk pust fra filmverdenen.
-
District 9. Meget god ja, og deler av den var jo en slags metafor (om det er riktig ord) for apartheid og andre former for undertrykkelse og diskriminering som kanskje ga litt food for thought. Et par plot ting som kanskje kunne blitt litt bedre forklart - eller bare forklart.
Sist film jeg så var Jungle Emperor Leo.
Hvor så du denne, forresten? Kunne vært interessert i å sett den selv.
-
På Youtube, faktisk 83
her:
http://www.youtube.com/watch?v=aooIhlsPHaI&feature=PlayList&p=F3B92ED86E375A1B&index=0&playnext=1 (http://www.youtube.com/watch?v=aooIhlsPHaI&feature=PlayList&p=F3B92ED86E375A1B&index=0&playnext=1)
Det er en playlist med alle 10 delene ^^
-
oh nice, takk da har jeg noe jeg kan se i kaffepausa i dag
-
Hadde et gledelig gjensyn med "The 51st state" i går. Den filmen er fremdeles helt konge!
-
Så "Das Boot" mens jeg var hos Quintus i høstferien ^^
Så også no Southpark episoder hvis det også gjelder :3
Edit:
glemte at Sauronold hadde bytta brukernavn til Quintus ^^
-
g i joe, roadside romeo, g force, bolt, hmm var det noen flere (tenkker seg god om) tror ikkje det [laugh]
-
g i joe, roadside romeo, g force, bolt, hmm var det noen flere (tenkker seg god om) tror ikkje det [laugh]
By the way...
Har du sett Wolf's Rain? x3
Bare sånn i forhold til navnet ditt :P
Så den serien for ikke så veldig lenge siden :3
-
g i joe, roadside romeo, g force, bolt, hmm var det noen flere (tenkker seg god om) tror ikkje det [laugh]
By the way...
Har du sett Wolf's Rain? x3
Bare sånn i forhold til navnet ditt :P
Så den serien for ikke så veldig lenge siden :3
ja eg har sett den, men navne e fra før eg så serin, e fra min onkel sin hund, men det e 1 bra serie
-
Hehe ^^ ok :3
Syntes serien var ganske bra ja... ^^
Syntes det var litt synd at det var såpass mye under-cover som mennesket... [sad]
-
District 9.
Et sant mesterverk. <3
-
Kom endelig så langt at jeg fikk sett District 9 jeg også.. Skikkelig bra film!
.. den ga meg ikke mindre lyst på en mecha-suit..
-
Har ikke sett District 9 ennå men vil gjerne det.
Siste jeg så var en uke siden, filmatiseringen av Hamsuns bok "Sult" i forbindelse med en skole prosjekt.
-
fant ein furry film på youtube med Regandor og Gray Fang i, de er 1:55 in i filmen, [laugh]
Her e linken http://www.youtube.com/watch?v=_V7vWZYIpRY&NR=1
-
Jeg så på Harry Potter 1 - Den vises Stein og Harry Potter 2 - Mysteriekammeret i går.
Jeg elsker de filmene. Skikkelig bra. <3
.. også gir de sinnsykt mange minner fra barneskolen. x3;
-
Kom endelig så langt at jeg fikk sett District 9 jeg også.. Skikkelig bra film!
.. den ga meg ikke mindre lyst på en mecha-suit..
Samme her, faktisk. .. og bættre enig ang. mechasuit.. <+__+>
-
Da har jeg sett Surrogates..
Tilbrakte mesteparten av filmen med å tenke på hvordan det ville vært å ha en anthro surrogate.. Oh yes!
-
Så Angels & Demons i går etter ambefaling av Chet. Bra film, selv om jeg satt litt igjen med utrykket at "oh, the catholic church is corrupt. I guess I didn't learn anything new today".
-
Så Angels & Demons i går etter ambefaling av Chet. Bra film, selv om jeg satt litt igjen med utrykket at "oh, the catholic church is corrupt. I guess I didn't learn anything new today".
Du har iaf lært at de katolske prestene ikke har små gutter i bånd [laugh]
-
Bånd er jo bare upraktisk! Proffesjonelle bruker teip!
-
Genocyber,
Nå det er en fucked up anime serie. Masse herlig vold og halvnakene karakterer, hva mer trenger man, jo en bolle nudler og no lunka sake. Må indrømme at dette er en av de få seriene som faktisk har skremt meg litt.
ADVERSEL KAN INNEHOLDE ""¤#!% STERKE SENER
http://www.youtube.com/watch?v=pXZ2bTigdGY
-
Genocyber,
Hmm.. Dæven, vurderer faktisk å se den der nå, Zig. Takk for anbefalingen. Er litt sånn.. Akira møter DragonBall Z?
-
Mississippi Burning.
Eller, det vil sige, jeg lod som om jeg så den. xD Amerikansk historie er hvad der er på menuen i engelsk i øjeblikket, men jeg er nødt til at se den igen for at få hele handlingen med. >.<
-
I-See-You.com
Den EIER. xD Syk humor og sykt plott. Ganske underholdene.
-
Ink
-
Akkurat sett 2012.. Jeg likte den, selv om halebeinet mitt syntes 2:45 i et kinosete var litt lenge..
Btw.. Dette er en film for folk som vil ha underholdning og ikke realistisk fakta.. Bare nevner det, siden folk har en tendens til å reagere kraftig på sånne ting denne filmen er full av..
-
Akkurat sett 2012.. Jeg likte den, selv om halebeinet mitt syntes 2:45 i et kinosete var litt lenge..
Btw.. Dette er en film for folk som vil ha underholdning og ikke realistisk fakta.. Bare nevner det, siden folk har en tendens til å reagere kraftig på sånne ting denne filmen er full av..
omg, nesten 3 HELE TIMER? OHMAI.
skal se den på kino på tirsdag, men jeg tror den kan være best å kjøpe den på DVD... :/
-
Jeg tror kanskje den hører mer hjemme her (http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=160.0), kiba.
-
sist film jeg så var "Laputa". en animefilm elns.
før det var "Julenatt i blåfjell".
og før det var "2012".
-
Så 2012 forje uke, og i dag så jeg New Moon
Begge helt greie :P
-
Jeg så New Moon i dag. Jeg ble positivt overraska, til tross for at jeg hadde forventa meg en dårlig etterfølger som hadde 0 med historia og gjøre. Men den var faktisk bra. :0
Jeg likte filmen. ^^ Jeg liker musikken i Twilightfilmene. ;u;
-
Jeg så New Moon i dag. Jeg ble positivt overraska, til tross for at jeg hadde forventa meg en dårlig etterfølger som hadde 0 med historia og gjøre.
New Moo er imo en av de beste bøkene i serien xD hade de ødlagt den hade jeg littsur ;:P
gleder meg til å se Breaking Dawn ^^
-
--slettet--
-
eneste minus var at jeg satt ved siden av ei lita jente som blei skremt hele tida xD
lol xD
-
Er Twilight filmen(e) verdt å se? Det eneste inntrykket jeg har av serien er fra disse (http://shinga.deviantart.com/art/Head-Trip-Twilight-Sucks-85504254) to (http://shinga.deviantart.com/art/Head-Trip-Breaking-Dawn-98016573) tegneseriestripene.
-
Wolftale: Ja, jeg gleder meg også. : D Boka var bra den og, litt kjipt de kutta en del scener av den i filmen da, men. Eheh. Ikke fått lest bok nr 3 ennå, burde få opp farta siden Breaking Dawn kommer i juli.
Raywolf: Haha, samme gjaldt meg på Harry Potter og Ildbegret. En jente skreik hele tiden RETT før det skjedde noe som skulle skremme publikum. .. eller så skreik hun når det ikke skjedde noe som helst. x:
Baxxter: Jeg synes filmene er verdt og se, fordi jeg liker plottet og skuespillerne er flinke. Klart, det med at Edward (vampyren) glitrer var litt lame, da. Men de skal ha at de er orginale når det gjelder sånt. x3 Som sagt, jeg liker filmene godt og gleder meg stort til neste film.
Jeg og veninna mi fant ut at Twilight er som Tokio Hotel. Enten elsker man de, eller så hater man de. Samme gjelder Twilight, har jeg følelsen av. xD
-
Siste filmen jeg så var Twilight - New Moon. Jacob<3(Sånn..oss furries imellom :p)
-
Wolftale: Ja, jeg gleder meg også. : D Boka var bra den og, litt kjipt de kutta en del scener av den i filmen da, men. Eheh. Ikke fått lest bok nr 3 ennå, burde få opp farta siden Breaking Dawn kommer i juli.
Read faster!!!
Når kommer Eclipse ut da, hvis Breaking Dawn kommer ut i juli? =o Har ikke fått med meg de datoene x.x
Til Baxx: Filmene er verdt å se IMO, selvfølgelig har det jo en del med hva folk liker å se.. Twilight har jo blitt slaktet i de fleste omtaler, men her er det så langt jeg kan se bare positive feedbacks
-
I only has one question to that; does it have nice werewolves? :3 Og ja, jeg går på Kino bare for å se fine werewuffs, flere ganger.
-
Så 2012 på kino for noen dager siden, den var awesome :D
-
Wolftale: Ja, jeg gleder meg også. : D Boka var bra den og, litt kjipt de kutta en del scener av den i filmen da, men. Eheh. Ikke fått lest bok nr 3 ennå, burde få opp farta siden Breaking Dawn kommer i juli.
Read faster!!!
Når kommer Eclipse ut da, hvis Breaking Dawn kommer ut i juli? =o Har ikke fått med meg de datoene x.x
Sorry, min feil. Film nr. 3, som sikkert er Eclipse kommer i juli. xD Jeg blandet. Eheh. Jeg var såppas frustrert fordi jeg ikke fikk posta den posten der, siden jeg konstant fikk opp meldingen "Ingen tekst ble funnet" elns. :b
TrashWolf:
Varulvene er.. tja. Jeg fikk skikkelig dårlig intrykk av de i starten, men på slutten var de sinnsykt søte. :>
-
Så A Christmas Carol på kino i går.
Lulz, digge animasjoner. Og for en creepy, men søt gammel mann <3
-
Hmm, var det noen som så Knowing tidligere i år? Ganske sær film sånn overall, men jeg likte den.. Det som grep meg skikkelig var to katastrofescener i den som var helt fenomenalt lagd - én med et passasjerfly som styrter, og en annen med et t-banetog som sporer av. De var så intense at jeg grep skikkelig tak i armlenene på stolen. x.x Nesten verdt det kun for de scenene.
-
Fattern kjøpte 40 filmer for 300 kr fra en på jobben, så har begynt å se litt av de..
For det meste bare blodige filmer..
Har hittil sett;
Trick 'r Treat
Diary of the Dead
30 days of Night
Har mange igjen x3
-
hmm. siste jeg og fangz så må vere 2012. Og, vi skal se Planet 51 etterpå før jeg skal på jobb. :P
-
hmm. siste jeg og fangz så må vere 2012.
Er den no verdt å se? x3
-
hmm. siste jeg og fangz så må vere 2012.
Er den no verdt å se? x3
nja. Er ikek så ilel den. ^^
Er en sånn film man må se, men kanskje ikke ser igjen før etter en stund. :P
Men, likevel bra film.
-
Nettopp sett "Crank - High voltage".. Lenge siden jeg har vært så skuffa over en film. Den første var genial, denne var.. vel.. jeg vil ha tilbake den 1.5 timen som ble stjålet fra meg ved at jeg så filmen.
-
Nettopp sett "Crank - High voltage".. Lenge siden jeg har vært så skuffa over en film. Den første var genial, denne var.. vel.. jeg vil ha tilbake den 1.5 timen som ble stjålet fra meg ved at jeg så filmen.
Gah.. Enig. x_x Totally, enig. Ikke engang det at jeg så den med to kompiser hjalp på all banaliteten.
-
Så Rødt hav igjen på onsdag under middag hos Chen.. Stadig grei underholdning. Kom meg også igjennom Terminator Salvation extended edition i går.. Nå har jeg ikke sett den siden den var på kino (og det var kinoversjonen pussig nok), men jeg la ikke merke til noe "extended" for å være ærlig :P
-
Første runde med Avatar 3D var unnagjort.. Hvor mange flere ganger jeg kommer til å se den.. uvisst.. men det blir fler! Kongefilm!
-
never surrender
never cry wolf
2012
the young black stallion
-
Avatar, en av de mer episke filmene jeg har sett. VIL SE IGJEN D:
-
Slumdog Millionaire. Ganske bra, verdt å få med seg.
-
så en fantastisk irish film med navn Boondock Saints anbefales til alle [w-cool]
-
The Boondock Saints er vel ikke akkurat en irsk film, men revolverer rundt to irske brødre. Uansett, en bra film ja! Verdt å se.
-
Joyeux Noël. En historisk drama basert på en ekte historie hvor soldatene i første verdenskrig bestemte seg for å ha våpenhvile på julaften og feire sammen - trolig er en av de mest surrealistiske og vakre begivenhetene i menneskehetens historie. Selv om noen mener filmen forenkler fakta og er for sentimental så er den absolutt verdt å se. Den har noen meget vakre julesanger også, som definivt trekker filmen opp.
-
Avatar - Totally WIN!
Sherlock Holmes - *smirk*
-
Is tid 3, knerten,g - gjengen sammen med ungene til søstra mi
Dø snø, gladitoren og mamma mia faktisk
-
Har no sånn Prosjektfag på skolen, og jeg er på no skrekkfilm gruppe x3
Skulle se en skrekkfilm den dagen..
Så det ble Rosemarry's Child eller no sånt..
Den var drit dårlig xD Ingen i klassen min syntes den var no bra :P
-
Har no sånn Prosjektfag på skolen, og jeg er på no skrekkfilm gruppe x3
Skulle se en skrekkfilm den dagen..
Så det ble Rosemarry's Child eller no sånt..
Den var drit dårlig xD Ingen i klassen min syntes den var no bra :P
Rosemary's Baby fra 1968, mener du? Skulle gjerne sett den selv; skal visst være en klassiker i grøsser-sjangeren, ligger for øyeblikket på plass #198 på IMDbs liste over de høyest rangerte 250 filmene. Men har jo ikke sett den enda, så kan ikke dømme.
Så nettopp Appleseed, 2004 versjonen. Ikke særlig bra. Animasjonen var ganske stiv, og mange småting i historien som gikk litt fort forbi og som var vanskelig å helt forstå.
-
I dag så jeg Saw 5 og 6 :D Ganske fornøyd med begge filmene.
-
Kjedet meg, så jeg gikk over samlingen min for å finne noen "eldre" perler.
Endte opp med å se The usual suspect. For de som ikke har sett den... "Who is Keyser Söze?!". Dere får kun lov til å finne det ut ved å se filmen.
Sukk, er nesten nødt til å følge opp med liggende filmer.
Valget stod mellom Pulp Fiction, 12 Monkeys eller Memento.
Trengte litt sterke saker, så det ble Memento.
Lenge siden jeg har sett begge, så det er moro å gjenoppdage smådetaljene. Eksempelvis Natalie i Memento... Grrr.
-
Avatar - Totally WIN!
Sherlock Holmes - *smirk*
**Host** Har av en eller annen grunn unngått Avatar. Vet ikke hvorfor, men kommer nok til å se den senere å tenke "Hvorfor så jeg ikke på den tidligere". Ja ja.
Sherlock Holmes var derimot en hyggelig overraskelse. Fant ut at den var produsert av samme person som laget "Snatch" og "Lock, Stock and Two Smocking Barrels". Jeg så mye av humoren gå igjen :)
-
Rosemary's Baby fra 1968, mener du?
Vil tørre å påstå at det er den ja Miles.. ^^
den er en klassiker ja...
Og håper ikke den akkurat skremte folk på den tida x3
-
Rosemary's Baby fra 1968, mener du? Skulle gjerne sett den selv; skal visst være en klassiker i grøsser-sjangeren, ligger for øyeblikket på plass #198 på IMDbs liste over de høyest rangerte 250 filmene. Men har jo ikke sett den enda, så kan ikke dømme.
Hmm, skumleste litt om den. Får meg til å tenke på Good Omens av Neil Gaiman og Terry Pratchett.
Selv foretrekker jeg grøssere som bøker. Bli oppslukt av Stephen Kings verden... **riste på skulderene**.
En gang i blant må jeg finne frem bøkene hans og "plage" meg selv :)
-
Rosemary's Baby fra 1968, mener du? Skulle gjerne sett den selv; skal visst være en klassiker i grøsser-sjangeren, ligger for øyeblikket på plass #198 på IMDbs liste over de høyest rangerte 250 filmene. Men har jo ikke sett den enda, så kan ikke dømme.
Hmm, skumleste litt om den. Får meg til å tenke på Good Omens av Neil Gaiman og Terry Pratchett.
Selv foretrekker jeg grøssere som bøker. Bli oppslukt av Stephen Kings verden... **riste på skulderene**.
En gang i blant må jeg finne frem bøkene hans og "plage" meg selv :)
:o w00t?
leser folk bøker?! :o x3
Har lest totalt.... 2.... 3 (?) bøker xP
Siste jeg leste var Ulver i hagen :3
but... Back on track! x3
Siden jeg ikke liker bøker, så liker jeg bedre grøssere/horror i form av film x3
-
Jupp, folk leser fortsatt bøker. Dog skulle ønsket at norske skoler lot valg av bøker være litt friere og unngikk analyser.
Men men, blir vel litt god filmer i kveld også. Muligens jeg morer meg med litt Ace Ventura.
Først må jeg innom byen og se om jeg kan spore ned K-Pax.
Ser ut til at jeg kun har leid den ved tidligere anledninger. Må rette på det.
-
K-Pax!
Det er så lenge siden jeg har sett den.
Dyp historie, gode karakterer og vakker musikk.
Storkoser meg.
-
Så Push her om dagen, ganske ok film.
Vurderer å se "where the wild things are" i dag..
-
Så "Cloudy with a chance of meatballs" i går.. Morsom, men desverre når den ikke opp i toppsjiktet når det gjelder animasjonsfilmer IMO.. Men jeg måtte jo se den, siden den ene animatøren der faktisk har tegnet flere av LJ ikonene mine.. :3
-
Så "Cloudy with a chance of meatballs" i går.. Morsom, men desverre når den ikke opp i toppsjiktet når det gjelder animasjonsfilmer IMO.. Men jeg måtte jo se den, siden den ene animatøren der faktisk har tegnet flere av LJ ikonene mine.. :3
Vurderer å se den selv, men meh.. får se
-
Så "Where the wild things are (http://wherethewildthingsare.warnerbros.com/)" her om dagen..
Vil ikke akkurat si jeg ble veldig imponert, så var bra jeg downloada den og ikke brukte 100 kroner på kinobillett.
-
Såg extended version av alle LOTR-filmane i helga [ureshii]
-
2012 den var bra egentlig.
-
så Gamer og the tournament
2 ganske bra filmer
-
Tror det var The Icredibles forige helg. Hadde ikke Internet hele helga, så hadde furry filmmaraton. Desverre så jeg de fleste furry-themed filmene jeg hadde på PC-en etter en stund og gikk over på å se filmen nevnt over. Synes den er helt grei; ikke enavmine favoritter though.
-
The Cat Returns
.. elsk på filmen. ;u; <3
-
ÅhOI var District 9 en god film :D Meget mye elsk der i gården. Ser sjelden film, så det blir med de gode - forhåpentligvis. Før D9 så jeg en House, 5. sesong i maraton. Fyyy f så bra.
-
ÅhOI var District 9 en god film :D Meget mye elsk der i gården. Ser sjelden film, så det blir med de gode - forhåpentligvis. Før D9 så jeg en House, 5. sesong i maraton. Fyyy f så bra.
Jupp, liker District 9 også. Var redd for at den skulle bli for Hollywood eller for mye action. Endte opp som en god blanding mellom action og miljøskildring.
-
jeg har sett my boss's daughter den var bra
-
Den siste filmen jeg så var "Ferris Bueller's Day Off" eller "Skulk med stil" som de døpte den i Norge.
Grei åttitalls Amerikansk humor. Man må nesten bare elske det :3
-
Så nettop ca. to tredeler av Transformers: Revenge Of The Fallen. Så langt en av de dårligste filmene jeg har sett i nyere tid. Nesten så man bli fornærmet, eller i alle fall lettere frustrert.
-
Så nettop ca. to tredeler av Transformers: Revenge Of The Fallen. Så langt en av de dårligste filmene jeg har sett i nyere tid. Nesten så man bli fornærmet, eller i alle fall lettere frustrert.
... og der så jeg resten. Definitivt fornærmet. Et steg tilbake for den vestlige sivilisasjonen.
-
Miles? Jeg digget den, så den på skikkerlig skjerm og slikt. Hvordan var den en dårlig? Det skjønner jeg ikke!
Men uansett, den siste filmen jeg så var Avatar! En av de beste filmene jeg har sett så langt i år! :-) Så den I 3D til og med! Deilig i grunn! (Jeg, Bruttern, lillesøs og Spicey var å så den! :D )
-
Miles? Jeg digget den, så den på skikkerlig skjerm og slikt. Hvordan var den en dårlig? Det skjønner jeg ikke!
Hrm, vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Er fristet til å bare henvise deg til Metacritic her (http://www.metacritic.com/film/titles/transformers2?q=transformers), hvor filmen for øyeblikket har en imponerende score på 35 av 100. Men for å oppsummere noen av mine egne meninger og følelser...
Det virker som de som forsvarerer filmen mener at det er actionscenene som gjør filmen verdt å se, men for det meste bestod actionsekvensene i uidintifiserbare skraphauger som koliderte og eksplosjoner, og resten var relativt uinteressant i seg selv; når man har null forhold til karakterene eller handlingen, takket være mangelfull historiefortelling, er det vanskelig å la seg rive med. I tillegg fremmet filmen negative rase/etniske stereotyper, samt en negativ stereotype om menn, og hadde en litt usmakelig homofil-vits, som tippet filmen over fra å bare være dårlig til å være fornærmende. Det hjelper heller ikke at filmen kostet en formue å lage og at den også har tjent inn en formue.
Etter min mening en film som feiler på så godt som alle plan, også som en popcorn actionfilm. Det finnes langt bedre alternativer der ute dersom man vil ha litt popcorn action, bla. Wanted som jeg så tidligere i år, Iron Man, Terminator-filmene (i alle fall de tre første, har ikke sett den seneste), Sin City og Desperado av Robert Rodriguez, og The Rock som også er av Michael Bay, og mange flere.
Og så filmen selv på en femti-tommers plasmasjerm med et et hjemmekino surround anlegg, så tror utstyret var i orden hva gjaldt potensialet for å ha en god filmopplevelse.
-
nett sett kung fu hustle, ein av di mer merkelige men morsome filmene [w-wink]
-
the rat race den er morsom
-
Escape from New York
Har helt dilla på John Carpenter (The Thing er Eeeelsk! (Har sett den orignale "The Thing from another world" også, men John Carpenter sin liker jeg mye bedre, ikke fordi den andre er gammel, men fordi den nye er bedre fortalt.))
-
Til tross for alle advaselene og magefølelser så var jeg dum nok til å prøve meg på New moon forrige helg.. Fyttirakker'n.. føler meg fremdeles uvel.
Etter det har jeg vært igjennom 10.000BC og Snakes on a plane
-
Siste filmen jeg så var "Tali-Ihantala.1944" Vell dette er en krigsfilm som skildrer finnenes kamp mot russerne da østfronten forlengst hadde brutt sammen og da finnene sammen med tyskerne var på full retrett igjennom blant annet finnland. Filmen skildrer finnenes heltemodig forsvarsinnsats mot russerne som veltet over finnland i 1944. Jeg synes filmen var helt grei :)
-
the rock og trinity
-
Jeg så The Uninvited igår sammen med masse folk (mehselv, elisabeth, tiril martin, mariell og tarald.)
den var ikke noe skummel egentlig, selv om det var en thriller
-
Transformers for some reason.
-
Så på "Fantasic Mr.Fox" ;)
Den er bare WIN
-
Så på "Fantasic Mr.Fox" ;)
Den er bare WIN
:3
Den var ganske win ja. Revene var cute, spesielt Ash :3 Jeg er glad for at de lagde filmen med stopmotion istedenfor CGI! Det føltes forfriskende, også var det kjempebra å se filmen i fint selskap! Thanks for that!
-
ace vontura 1 og 2 har jeg sett i dag morsome
-
Så på "Fantasic Mr.Fox" ;)
Den er bare WIN
:3
Den var ganske win ja. Revene var cute, spesielt Ash :3 Jeg er glad for at de lagde filmen med stopmotion istedenfor CGI! Det føltes forfriskende, også var det kjempebra å se filmen i fint selskap! Thanks for that!
Jupp. Stopmotion passet perfekt.
Ble også tipset etter filmen om å se andre filmer ifra samme regisør.
-
ace vontura 1 og 2 har jeg sett i dag morsome
Er det ikke litt farlig å se begge på samme dag? ;)
-
ace vontura 1 og 2 har jeg sett i dag morsome
Er det ikke litt farlig å se begge på samme dag? ;)
jo egentlig:)
-
For ca. 18 timer siden lå jeg og så på AVP mens jeg ikke fikk sove, nå sitter jeg og ser på AVP2 :P
-
Så på "Fantasic Mr.Fox" ;)
Den er bare WIN
:3
Den var ganske win ja. Revene var cute, spesielt Ash :3 Jeg er glad for at de lagde filmen med stopmotion istedenfor CGI! Det føltes forfriskende, også var det kjempebra å se filmen i fint selskap! Thanks for that!
Jupp. Stopmotion passet perfekt.
Ble også tipset etter filmen om å se andre filmer ifra samme regisør.
Wow, nå veitt eg kva neste film eg ska sjå er
-
Fikk endelig sett Where the wild things are. Etter å ha gått glipp av den i USA og når det var en forsamling poter og fjør som så den..
-
Avatar...
-
The Wild hos Fangz og Regandor, var kjempekos^__^!
-
Lange flate ballar
-
The Wolfman.
Not impressed!
-
Vegas! (http://no.wikipedia.org/wiki/Vegas_%28film%29) ...For tredje gang
Syke, syke filmen<3 Jeg elsker den, av en eller annen grunn
-
Fantastic Mr Fox - George Clooney passet perfekt til den filmen
-
Fantastic Mr Fox - George Clooney passet perfekt til den filmen
Enig, og den er enda bedre når du ser den sammens med en haug med furries.
Vår siste treff var i Oslo. Formål: Samles for middag og se "The fantastic mr Fox" på kino.
-
Fantastic Mr Fox - George Clooney passet perfekt til den filmen
Enig, og den er enda bedre når du ser den sammens med en haug med furries.
Vår siste treff var i Oslo. Formål: Samles for middag og se "The fantastic mr Fox" på kino.
Hehe XD
Så den sammen med to kompiser (De er ikke furries). Nedlastet XD Ska kjøpe den når den kommer ut på dvd
-
Så Balto i går [laugh]
-
Hm, husker ikke hva den het.
var en eller annen gore film i alle fall
-
The Wolfman, likte den svært godt! [smile]
-
--slettet--
-
Sex Drive - utrolig morsom, litt nasty også
-
"Balto and the Wolfpack" - ikke helt imponert, "Balto" var bedre
"The Fox and The hound" - Min fav disney film <3
-
Sex Drive - utrolig morsom, litt nasty også
Jeg sett den i går er helt enig
-
Transformers 2.
LOLOL
Alle tingene på kjøkkenet begynte å skyte etter folkene XD
JEG LOL I KINOSALEN HØYT. LOOOL xDD
-
Så Balto i går [laugh]
<3
-
I helgen har nå jeg og kjæresten sett Balto, Balto and the wolf quest, og Balto Wings of Change
blir vel kanskje noe mer film titting iløpet av uka [laugh]
-
Sett Jurassic Park og Lost world; Jurassic park på senga de siste dagene.. Og under middagen i dag så jeg Crocodile Dundee
-
Da har jeg endelig fått sett 9.. Spesiell film, men jeg likte den. 7 er awesome! :3
-
Im not there- utrolig god, men litt rar til tider
-
Da har jeg endelig fått sett 9.. Spesiell film, men jeg likte den. 7 er awesome! :3
... GIEF!
In other mews;
Så Donnie Darko igjen.. Creepiest bunbun EVER!
Hele filmen er litt sånn veldig merksnodig. Full av folk med snodig verdenssyn... og Patrick Swayze...
-
Da har jeg endelig fått sett 9.. Spesiell film, men jeg likte den. 7 er awesome! :3
... GIEF!
In other mews;
Så Donnie Darko igjen.. Creepiest bunbun EVER!
Hele filmen er litt sånn veldig merksnodig. Full av folk med snodig verdenssyn... og Patrick Swayze...
Donnie Darko - likte den sykt godt XD
-
Da har jeg endelig fått sett 9.. Spesiell film, men jeg likte den. 7 er awesome! :3
... GIEF!
Jeg kan overføre den til deg på MSN :P
Siste jeg så ferdig var Donnie Darko, sammen med en av de to over her.. Lar dere gjette hvem.
-
Da har jeg endelig fått sett 9.. Spesiell film, men jeg likte den. 7 er awesome! :3
... GIEF!
Jeg kan overføre den til deg på MSN :P
Ta den med på furmeetet til helga [laugh]
Anyway, siste jeg så var:
The junglebook (Disney ofc)
-
Percy Jackson and the Lightning Thief
Den var helt grei, jeg likte effektene på filmen. :3 Og den var litt søt. x3 .. selvom jeg kanskje fulgte mer med på noe annet enn filmen, men. >w>
-
Percy Jackson and the Lightning Thief
Den var helt grei, jeg likte effektene på filmen. :3 Og den var litt søt. x3 .. selvom jeg kanskje fulgte mer med på noe annet enn filmen, men. >w>
Mhmm, filmen var ganske bra syntes jeg. Sånn, den var jo av regissøren av Harry Potter filmene. Man kunne se at det egentlig var en barnefilm men den var allikevel bra. C:
Og ja, må innrømme at det var vanskelig å holde fokuset på filmen. :3
-
Så The Wolfman i forige uke, tirsdag.. x3
Helt grei film... var bare veldig skuffa over selve varulven...
Den var fail x3
Ellers så har det blitt Mannen med den nakne Pistol 1 og 2 ^^
-
Pairet of cariben dead man chest.
-
Vacancy.
(http://images.amazon.com/images/P/B000RGN2JI.01.LZZZZZZZ.jpg)
Litt sånn småcreepy og pirrende film. xD
-
Sett Final Fantasy - The spirits within igjen. Veit at det er veldig få som liker den filmen, men jeg er en av dem.
Og så kom jeg meg igjennom 2012 igjen her om dagen.
-
Stund siden jeg sist så Final Fantasy. Husker fortsatt hvor enormt kvantesprang grafikken var :)
Pleier også å hente den frem en gang i blant.
Selv: Ice Age 3
-
jeg så på oppdrag nemo og
ice tid 3 den er bra og morsom
-
Jeg så akkurat på "Luftslottet som Sprengtes"
Bra film på slutten av serien, synes jeg. Litt lite som skjedde, men. xD Jeg elsker Lisbet Salander, hun er sinnsykt awesome.
-
Akkurat tilbake fra Alice in Wonderland 3D.. Likte den veldig godt. Dormouse var søt. Ches var stilig, men jeg ville gjerne hatt mye mer av han XD
-
Akkurat tilbake fra Alice in Wonderland 3D.. Likte den veldig godt. Dormouse var søt. Ches var stilig, men jeg ville gjerne hatt mye mer av han XD
What he said.
Ches var awesome. Til og med Bandersnatchen var søt!
-
Alice in Wonderland 3D - much love to Mad Hatter!
Og jah, burde vært mer av Ches i filmen uten tvil :P
-
The day after tommorow. k
Fint sommer vær der.
-
The Road :D Fantastisk PA :)
-
Hackers
Kul film så lenge man ikke tar "skillsene" dems seriøst.
-
Hahaha, om det er den med Crash and Burn?
Koselegt med "hacker"-filmar, når ingenting i filmen ser ut som real-life hacking :3
-
såg jungeldyret hugo i forje uke, den e bare awesome [cool]
-
Jeg elsker Lisbet Salander, hun er sinnsykt awesome.
SECONDED!
Og jeg har ikke fått sett siste filmen enda, fff :c
Anyway, jeg siste filmene jeg så var The Boat That Rocked oog School of Rock
:3
-
Avatar. I likes that.
-
Det var Narnia! Epicness ^^,
-
Alice in Wonderland
.. litt under forventningene, ettersom jeg ikke ante hvor alt kom fra.
En del av figurene, scenene, starten, slutten, handlingen generelt.. o_O Jaja. Mad Hatter og Cheshire Cat var awesome. <3
-
Brother Bear <3 Å så fantastisk [ureshii]
-
Brother Bear <3 Å så fantastisk [ureshii]
Enig! <3
Selv så jeg The 4th Kind i går, med Alice fra Fastboende Ond. Jeg likte den, til tider ganske forstyrrende og creepy, men det var bare et pluss for den :3
-
Next. Vet ikke helt hvorfor, men det er en av mine favorittfilmer.
-
Så lenge sia jeg så en film sist at jeg ikke husker.
-
Brother Bear <3 Å så fantastisk [ureshii]
Husk å se på den med kommentatorsporet i fra Rut og Took, også!
-
Glemte å nevne at jeg kom meg igjennom Crocodile Dundee II i går :P
I dag har jeg sett Day of the Dead.. langt fra den beste zombiefilmen jeg har sett.
-
Up - Syns den egentlig var ganske så trist [w-sniff]
-
I dag har jeg sett Day of the Dead.. langt fra den beste zombiefilmen jeg har sett.
1985 versjonen, eller "remaken" i fra 2008? Den førstnevnte er en liten personlig favoritt, den sistnevnte har jeg hørt dårlige ting om. Men skulle gjerne sett den også.
Og skulle veldig gjerne ha sett Up. Husker det var et par forsøk på å få til et par furmeets for å se den på kino, men det ble dessverre ikke noe av grunnet manglende interesse. [sad] Håper en bekjent får seg den på Blu-ray en gang så jeg kan låne den.
-
Og skulle veldig gjerne ha sett Up. Husker det var et par forsøk på å få til et par furmeets for å se den på kino, men det ble dessverre ikke noe av grunnet manglende interesse. [sad] Håper en bekjent får seg den på Blu-ray en gang så jeg kan låne den.
**mumler**Regandor har DVD versjonen **mumler**
**lister seg viderer som ingenting har skjedd**
Edit:
Jeg får vel putte inn sesong 3 av Heroes i DVD spillern. Skaffet den i går, men har vært så oppslukt i koding at jeg har glemt å se den.
-
Up - Syns den egentlig var ganske så trist [w-sniff]
Så up for noen timer siden. Syntes den var ganske god. litt trist, men den slår ikke grave of the fireflies på tristhets skalaen
-
Ninja Assassin 0.o Litt bra. Men ikke sånn veldig :P
-
Up - Syns den egentlig var ganske så trist [w-sniff]
Så up for noen timer siden. Syntes den var ganske god. litt trist, men den slår ikke grave of the fireflies på tristhets skalaen
sant nok, grave of the fireflies er nesten til å grine av. Up var mer depressiv
-
The Vulcano!
...med Tom Jones...
-
Nostalgi med Tomorrow Never Dies.
VHS og floppydisker!
-
Princess Mononoke - veit ikke hvor mange ganger jeg har sett den nå, men liker awesome hver gang!
-
Sett en del filmer i det siste. Så Alice In Wonderland i 3D på kino første dagen den kom på kino. Den er virkelig bra.
Så har jeg sett Law Abiding Citizen, som var utrolig bra. Liker litt sånn pshyko filmer. The Fourth Kind, veldig veldig bra. Elsker sånne filmer som det. Blir som blairwitch project. Let the right one in, er vel nok en av de få bra vampyrfilmene som har kommet i det siste. Ikke sånn som Twillight, glad for det og! Siste filmen er vel Transformers 2, siden jeg elsket første filmen. Den er ikke like bra som den første, men er ikke skuffet over den. ;D
-
Såg moon igår :D Steike for ein bra film! At den ikkje har fått meir oppmerksomhet, undrar meg veldigt...
-
Siste filmen jeg så er litt gammel, men det var rock-a-doodle.
-
Siste filmen jeg så er litt gammel, men det var rock-a-doodle.
Gammel? Den er fortsatt under 20 år gammel.
Dr. Strangelove (60 tallet), Monthy Python and the Holy Grail (70 tallet) og Akira (80 tallet) slår fortsatt den :)
-
American Beatuy - Så den på skolen. Ganske spesiel film (til å være hollywood)
-
hm... er litt siden jeg så på en film siden det har vært serier i det siste, men det var vel event horizon og the wolfman som var de siste jeg så
-
Wolfman var en skuffelse, men den var ganske tro mot orginalen fra 30 tallet da ^^
-
The Chronicles of Riddick - Overraskende slutt
-
MASH, selveste godfilmen sjøl.
Det er litt "hektisk", men rett ok. Er en god mal for åssen serien er.
-
vel likte wolfman i alle fall, og så nettopp crank 2 med min søster, guds død det var en syk film
-
Fantastic Mr. Fox
Den var virkelig Fantastisk ja! [ureshii]
-
Planet 51... awesome!
Digger Rover og Ripley
-
The Rocky Horror Picture show [puzzled]
-
død snø
-
Jeg så "Up!" og "Wedding Daze" i går med veninna mi.
Søte filmer. ;u;
Up er sinnsykt søt og.. ja. Jeg elsker den filmen x3
-
Hachiko - A Dogs Tale
-
The Boondock Saints II, en skikkelig dritt film 1/10, totalt skuffenes etter den episke originalen. [mad]
-
Shutter Island :) Steike denne var bra^^
-
Shutter Island :) Steike denne var bra^^
JEG VIL SE D:
Uhm, siste jeg så var vel Oliver og Gjengen. Fiiine filmen. x3 <3
-
The man with the golden gun - Scaramanga eier
-
Og skulle veldig gjerne ha sett Up.
Og da har jeg endelig fått sett Up. Ikke så mye annet å si enn at den var veldig bra! Har hunder, som bør tiltale rufser. Og en fugl, for de som foretrekker fjær.
-
Squirrel!
-
Saw 1, 2 og 3, og 2012 ^^
Har nå sett de før, men det har nå ikke typen ^-^
blir sikkert flere fram til søndagen :)
-
Fantastic Mr. Fox
Ååååh så koseleg film <3 Rett og slett fantastisk ^-^
-
Inglorious basterds.
Drit kul film men litt drit at det bare var fantasi for hitler blei skytt og han daua (for å sei det sånn xd)
-
Den Lille Revungen Vuk (http://www.youtube.com/watch?v=6NtlcWSUagw)
Litt blandede følelser. Versjonen jeg så hadde lydspor tilgjengelig i alle de fire store skandinaviske språkene, men den norske og den danske dubbingen var helt forferdelig, og forstår nok ikke finsk, så ble til at jeg så den svenske - men ikke var så veldig god, heller. Bildekvaliteten var forferdelig (mye støv og mange flekker), og animasjonen var ikke topp. Men under det hele følte jeg at det var en god, rørende film et sted. Håper å kunne få labbene på en engelsk dubbet versjonen en gang, eller originalversjonen med engelske eller norske undertekster.
-
Surf's up!
Jeg har sett den aaalt for mange ganger xD
Pingviner ftw<3
-
Rotatuie så jeg i dag og prinsesse på prøve
-
Da var Zombieland og Saw 5-6 sett siden sist ^^
-
Surf's up!
8D
også..
Har vi sett Pokemon 1, Mewtwo Returns og nå skal vi se..
POKEMON 3
*drumroll*
-
Dexter's Ego Trip (Dexter's Laboratory filmen, den kom ut i 1999,men siden den kun fins på VHS,lastet jeg den ned)
-
Catya: hihi. Den fimen er morsom. Dog når jeg første leste Dexter begynte jeg og tenke på seriemorderen Dexter ifra serien med samme navn.
-
Stor forskjell på de to seriene. ;)
-
Jeg hadde en klassikerkveld med kjæresten. Takk Gud for at han var der, ellers hadde jeg ikke fått sove etterpå. >:
(http://x6.no/images/omtaler/DVD/casinoSE.jpg)
(http://collectingtokens.files.wordpress.com/2008/06/silence_of_the_lambs_ver2.jpg)
-
Yohan - Har sett bedre filmer for å si det slik
-
The Avengers [laugh]
-
Glemt å nevne at jeg så "How to train your dragon" på torsdag [ureshii]
Filmen er bare <3
Selv om Toothless var litt vel pokemon aktig - Gonna catch you, Toothless!
-
Tror den siste filmen jeg så var Alice i Eventyrland. Den var veldig spesiell, men jeg likte den [laugh]
-
The Orphanage :S Skummel
-
The Orphanage :S Skummel
Fine skummle skremme seg halvt i hjel filmen
So balto og en awsum anime vesjon av Dantes inferno, viker litt fra boka, men kan med poten på hjerte si at filmen var mye råere.
Og nå Se mer balto, yay!
-
Saving Private Ryan - En av de beste krigsfilmene noensinne
-
Ponyo - Merkelig, men grei
-
Så Kick-Ass på fredag. Morsom film. Laget for å være litt klisje, men den var morsom IMO :3
-
Adam & Eve med Shackie og Safira. Har sett den aaalt for mange ganger xD Meen den er helt grei I guess x3
-
Conan the Barbarian!
Klassiker. Ingenting er som Ahnold med dårlig engelsk og kvantitetsgrynting.
-
jeg var så på asfaltenglen sammen med hun jeg er onkel til den elste av 3
-
How to train your dragon - lastet ned, kvaliteten var ikke så værst. Gleder meg til blueray versjonen XD
-
From Paris with Love - Ganske så artig [smile]
-
Hm, den jeg så sist var vel Harry Potter og de Vises Stein.
Nostalgi. <3
Son44:
Hvor lasta du den ned? :C do want.
-
How to train your dragon - lastet ned, kvaliteten var ikke så værst. Gleder meg til blueray versjonen XD
Takk for anbefalingen (på en måte) ble nyskjerrig, lastet den ned. Fantasktisk søt film <3 (yay Toothless! <3)
-
Shutter Island - ganske sprø film [smile]
-
Precious.
Veldig bra, likte balansen mellom alvor og humor.
-
The Nanny Diaries. En film jeg snublet over på NRK Nett-TV.
Egentlig ikke bra i det hele tatt, hele filmen var bare klisjé etter klisjé, og den var verken dyp eller morsom. Så hvorfor så jeg den? Fordi jeg har alt for mye fritid.
-
Clash of the titans. Likte den.
-
The crazies - Ok standard horror film. Heilt ok
Night at the museum 2 - Morsom, men ikke like god som eneren
-
Så filmen Duma i går kveld! Den var kjempefin. Siden handlingen var om en Gepard, så kommer jeg til å se den mange flere ganger [ureshii]
-
Så The Hurt Locker for ett par dager siden. Kjøpte den hovedsakelig siden den fikk så mange oscars, og må si at jeg ikke helt skjønner hvorfor den fikk dem. Rent teknisk så er den jo veldig bra laget da, men det er jo null plott og den er gørr kjedelig =\
-
Bridge to Terabithia - Veldig god film.
-
Gamer
Den var.. merkelig.. Definitivt en film opphavet ikke vil skjønne bæret av, med alle FPS og "second life" referansene.
Og VVolfsong; Så vidt jeg veit er ikke du 75+ år gammel, så det er ikke rart at du ikke nødvendigvis skjønner hva oscar kommiteen tenker. [laugh]
-
Clash of the Titans og Reggy og Fangz. Ble litt distrahert til tider, men synes den var interessant^^
-
Så dragetemmeren med familien sist søndag, ikke så værst
-
The last drop - Ganske god film. Elsker at de har satt et heist plott til andre verdenskrig XD
-
The Secret Of Kells (http://www.youtube.com/watch?v=tMPhHTtKZ8Q). Ganske bra. Har noen ulver og en katt, men er nok ikke en veldig furry film.
-
Oh jeg har også sett Duma, den var søt.
-
så på clash of the titans på lørdag, gud bedre det var en kjip film.
mye eyecandy men lite til felles med den første clash of the titans
-
Så Harry Potter; Fangen fra Azkaban, og Ildbegeret etter det.
Teh craze will never end x3
-
9
Ganske så interessant og spesiell. verdt å se
-
Har da unnagjort Ninja Asassin.. uff. Skikkelig gorefest da.. så hvis man liker "blod" som spruter i litersvis så er det kanskje verdt det.
-
Clash of the Titans, på kino i dag.
Likte ikke slutten noe særlig.
Men alle dyrene og de andre skapningene var pene <3
-
Dogma (http://www.imdb.com/title/tt0120655/)
-
Kick Ass - awesome film xD Spesielt med ho lille jenta
-
Jeg var på kino med folka her, jeg er asosial på fest nu og stjeler pc'en. xD
men øh
vi så på Nowhere Boy.
Kan vel si at alle sammen grein fordi den var så trist, og vi var påvirka. .. av stuff. >w> EHM.
Men filmen annbefales. Den er win. <3
-
District 9 - Interessant.
Kick Ass - Okai, men seff jenta var WIN!
-
Boondock Saints II All saints day
Ikke så bra som den første.. ble litt repetetivt..
-
For ikke så lenge siden så jeg Ninja Asassin. Helt grei film. En del blod ja [laugh] Men det er alltid koselig
-
UP,såg den igår,koselig film. [w-happy]
-
underworld, rise of the lycans.
har en greie for varulv filmer og skal kansje se ginger snaps serien i helga.
-
underworld, rise of the lycans.
har en greie for varulv filmer og skal kansje se ginger snaps serien i helga.
Den filmen har eg lyst å se, er det kule varulver i den?
-
ja, men jeg syntes att varulvene var kulere enn "lykanene"
men, filmen handler om hvordan lucian og lykanene sto opp mot vampyrene og hvordan krigen mellom de to rasene started
-
underworld, rise of the lycans.
har en greie for varulv filmer og skal kansje se ginger snaps serien i helga.
Oooh Ginger Snaps er stileg :D Har ein herleg dyster stemning gjennom heile filmen ^^
-
Så New Moon i går.
Jacob x Bella kunne vært SÅ AWESOME ;u;. Anyways, filmen var grei, litt kjedelig til tider, men oh well x3
Så også to filmer med Shackie i dag :3
Shrek, eneren xD
Og Juno.
:3
-
avatar på ps3en hjemme ;D
hvorfor følger det med dvd i blu rayen [puzzled]
-
Ponyo og Porco Rosso.
Er ikke så stor fan av anime,men jeg liker filmene til Studio Ghibli.
-
Ponyo og Porco Rosso.
Er ikke så stor fan av anime,men jeg liker filmene til Studio Ghibli.
Studio Ghibli. Favorit tegneserie film skaperene mine, musikken, filmen og overaskelser, alt i en fantastisk kombinasjon [w-wink]
Venter spent på ka som blir det neste fra dem, favoritten min er Howl's Moving Castle,
altså den levende slottet på norsk, men likte det engelske navnet bedre [w-wink]
-
Ace venture when nature calls
Jim Carrey ftw :3
-
elfen lied episode 1-6 sammen med vennina mi.
HUN ER SIKKERT BLIDD ANIMEFAG NAO.
-
elfen lied episode 1-6 sammen med vennina mi.
HUN ER SIKKERT BLIDD ANIMEFAG NAO.
Enten det eller skremt bort ifra anime for livet.
Elfen Lied er ganske ekstrem, og veldig enten/eller blant anima/mange fan.
-
Iron Man 2 selvsagt. :3
-
13 Going On 30
:3
-
iron man 2 her og, utrolig underholdene film, men med teaseren på slutten så ser jeg frem til avengers filmen nå, og hovrdan de kommer til å bastardiesre den ekte tor med Thor fra marvel :P
ja ja, så lenge filmen er god så er det ikke så ille
-
så lenge de husker på å gi ham LITT skjegg hvertfall... Tor med hammeren uten en eneste liten stubb på haka hadde jo vært litt lame...
-
*host host
er nok desverre noe alla dette han blir seende ut
(http://larryfire.files.wordpress.com/2009/11/thor-movie.jpg)
*grøss og gru
-
en Æse i latex, med glattbarbert hake, flommende blondt hår og ...*grøss* HJERTEFORMEDE støvler...
Med mindre de gir ham litt....idunno, MANNLIGHET, er nok dette en film jeg kommer til å droppe av rent prinsipp :P
-
Law abiding citizen - Bra begynnelse, rar midt del og utrolig overdreven slutt
-
Iron man 2! Genial film ^^,
-
Bugsy Malone - Barn + ganstere + maskingeværer som skyter krem + one liners + utrolig morsomme og gode sanger = WIN
-
Iron Man 2 ^^,
-
Where the wild things are. Nydelig! Har lyst på drakten med whiskers. :)
-
"Save the last dance" på TV2.
hun hvite dama var kickass as xD
-
Så "Alice in wonderland" på kino med Atrox, Catya, Kiba og Aggedagg, det var konge!
Hvis vi snakker om filmen, var effektene gode, men ble litt kjedelig til tider...
-
Så Moon, District 9 og Evengelion: You are (not) alone i løpet av uka. Bra filmer alle tre =)
Har og planer om å se Iron Man 2 i morra.
-
Så Moon, District 9 og Evengelion: You are (not) alone i løpet av uka. Bra filmer alle tre =)
District 9 er den type science fiction jeg liker.
Ikke for mye action (fokus på historien), og science fiction elementet er mer en smakstilsetning enn diger gryterett stappet med så mye som mulig.
-
Bare Bea |D
-
Her om dagen så jeg Clash of The Titans og Until The Light Takes Us (dokumentar om black metal). Må si at jeg likte begge filmene gansk godt. Men dokumentaren var vel nok best. Varg kommer med mye bra. Og er mye enig i det dem alle sier. Anbefales for dem som tror at svartkledde er dritt unger og emoer [laugh]
-
The green mile - Litt overdreven, men den var god
-
Så Den nye Robin Hood filmen med ca femten venner på Kinoen i går.
Var en grei film da, men jeg lo mer en noe annet.
-
The green mile - Litt overdreven, men den var god
Hva spesifikt syntes du var overdrevet?
-
Kung Fu Panda, for x'te gang her om dagen. [cool]
-
District 9^^
-
Just like heaven. elsker den :D
-
I løpet av gårsdagen så greide jeg å komme meg igjennom
Planet 51 (fremdeles bra)
Robin Hood (uvant, men egentlig ikke så ille)
og Jack Hunter And the lost treasure of Ugarit (hadde jeg ikke hatt gjester så hadde jeg nok skrudd den av og gått til sengs)
-
hadde jeg ikke hatt gjester så hadde jeg nok skrudd den av og gått til sengs
XD
Skavise,
Planet 51 - artig
Robin Hood - uvant, som pusen sa, ellers helt grei.
Jack Hunter And the lost treasure of Ugarit - Indiana Jones wannabe? :3
-
Hehe så How to tame a dragon ellr hva enn den het sammen med mange andre furs! :3 var koz
-
Superman doomsday
You`ve never seen the man of steel this dark, You`ve never seen the man of steel...defeated.
Episk awsum animert film bassert på the death and return of superman, tegneserien fra bybelsen av 90 tallet.
-
så pandorum for ikke mange timene siden, en svært bra sci-fi film etter min mening, godt på høyde feks Event horizon.
http://www.imdb.com/title/tt1188729/
-
Flåklypa Grand Prix :P Så koooooooooseliiiiiiiig :D
-
Prince of Persia - Sands of time - underholdende, men ikke så mye mer enn det :P
-
Nightmare Before Christmas <3
-
Nightmare Before Christmas <3
Har den på Blu-Ray!!! Ser den nesten hver kveld :3 Har til og med soundtracken på Itunes <3
Siste filmen jeg så var The Lightning Theif
-
Balto!^^
Saman med Hawkie og Doow c: Weee :3
-
Terminator Salvation
Den var faktisk overraskende bra.. i hvertfall i forhold til 3'ern. xD
MEN, en ting jeg må si er at den er fullstendig forskjellig fra de tre tidligere filmene. Denne fjerde filmen var mer en survival-film i en post-apokalyptisk verden med drapsroboter. Så hvis du er ute etter å se en film som Terminator 1-3 ish så blir du skuffa, men er du ute etter postapokalypse med roboter så er dette filmen for deg.
Story-wise var den helt grei, ikke den sterkeste historien, men jeg synes den fungerte helt greit.
+ Veldig god stemning i filmen, imponerende effekter og filming, og morro å se masse forskjellige terminatorer.
- Ikke veldig involverende historie, Christian Bale er altfor sint hele tiden. xD
-
Too Young To Die
-
Clint Eastwoods Gran Torino. Begynte nesten å gråte et par steder. En veldig bra film. Skulle ønske Avatar (som jeg så for ikke så lenge siden) hadde vært mer som denne.
-
Har nylig sett The Nighmare Before Christmas på Blu-Ray :D Utrolig koselig film om du spør meg ;D
-
Menn som stirrer på geiter
Merkelig sak. Litt morro at Ewan McGregors rollefigur ikke veit hva en "jedi" er XD
-
Luftslottet Som Sprengtes
Endelig <3
Digget slutten
Mwaha
Plague<3
-
Aladdin og den magis Prince of Persia
Artig som underholdning men ingen kjempefilm;
Gode effekter og mye free-running som fører til artige stunts.
Men hele filmen er forutsigbar, og enkelte elementer blir dratt opp, og latt hengende.
Men; grei nok
-
^
Jeg likte ikke slutten. Den var så.. asfdfdg.
"Nå ble filmen for lang, og den kan ikke ende trist. Da slenger vi på en random, klisje-ish slutt som vi fikser på under 5 minutter!"
x_x
Ellers var filmen grei.
-
^
Jeg likte ikke slutten. Den var så.. asfdfdg.
"Nå ble filmen for lang, og den kan ikke ende trist. Da slenger vi på en random, klisje-ish slutt som vi fikser på under 5 minutter!"
x_x
Ellers var filmen grei.
Den var ikke random. Det var en Disney slutt.
"Love conquers all, the end."
-
Terminator 2 (med missing scenes) og Judge Dredd.....
Ikke akkurat di nyeste filmene men liker å se gode gammle klassikere om igjen <3
-
Jeg og Alliha (http://norwegianpaws.org/forum/index.php?action=profile;u=345) så Bolt (http://www.imdb.com/title/tt0397892/) i går, og det var koooooselig! <3 Mushy som jeg er satt jeg og prøvde desperat å holde tårene tilbake stort sett hver gang noe trist skjedde med Bolt, og det til tross for at jeg har sett filmen flere ganger ^////^ Uansett var det en helaften, og jeg reiste ikke hjem før halv ett... igjen x3 *koser og klemmer på Alliha* <3
-
Purr:3 Det var veldig kos^^ *kosar tilbake på Doow*
-
The Matrix 3
-
Purr:3 Det var veldig kos^^ *kosar tilbake på Doow*
Stemmer det! Super kos, faktist <3 *susser Alliha rett på truten* <3
-
The Pick of Destiny.
-
Gojira (Godzilla) fra 1954. Awesome film :D
-
I går så jeg, Tigra (http://norwegianpaws.org/forum/index.php?action=profile;u=11) og VVolfsong (http://norwegianpaws.org/forum/index.php?action=profile;u=49) Arashi no yoru ni (http://www.imdb.com/title/tt0498465/). Det er, uten tvil, en av de bedre filmene jeg har sett <3 Selskapet var også meget å foretrekke :D *smiler en hel del* ^^
-
Så To Gode Venner 2 sammen med Fangz og Regandor :3 Veldig positivt overrasket siden jeg synes oppfølgere til Disney-klassikere er ett generelt skummelt konsept! And I too had good company :3
-
Flushed Away [laugh]
-
Så " The Departed" igår. Bra film, en del action, gode skuespillere. Helt topp!
-
Kung Fu Panda med klassen i går, og så slutten i dag. ¨
Jeg elsket den! <3
-
Den er så awesome <3
-
The Last House On The Lef og She the man :D The Last House On the Left var jævla bra ;D
-
Gojira vs. Desutoroia (Godzilla vs. Destroyer) fra 1995. En film full av win, helt opp til der den teite dubben kom å ødela opplevelsen litt.
-
Sherlock Holmes ;D
Og jeg må si det var ganske imponerende å se hvordan han kunne tenke ut hva han gjorde mest han gjorde det, og hvordan de filmet det =P
Anbefales på det høyeste og se =D
-
The number 23.
Ikke verst egentlig
-
Siste jeg så var AERO Presentation: SAS B737-500/600/700/800
Kan vel ikke kalle det en film, men heller en dokumentar(på en måte).
Utrolig hvor spennende der er å se cockpit view i 4 timer [laugh]
-
Fikk endelig sett Class Of Nuke 'Em High. Et par snodige valg her og der fra regissørens side, men alt i alt en meget god filmopplevelse. Anbefales.
-
fikk nylig sett Law abiding citizen med min søster, du og du den filmen var interesang, likte generalt sett at du heiet på "skurken", mislikte derimot at den hadde litt "amerika er best " vibber
-
fikk nylig sett Law abiding citizen med min søster, du og du den filmen var interesang, likte generalt sett at du heiet på "skurken", mislikte derimot at den hadde litt "amerika er best " vibber
enig, den filmen var meget bra =D
-
Sex & the City 2!
Selve handlingen var litt borte. Men jeg digger skuespillerne så jeg bryr meg ikke n_n
-
Hot Tub Time Machine
Likte den rett og slett ikke... Litt for tåpelig for meg.
-
Over the hedge. Igjen.
-
Resident Evil 2
-
Det levende slottet for i alle fall tiende gang. Så vakker film <3
-
Det levende slottet for i alle fall tiende gang. Så vakker film <3
Det levende slottet (eller "howl's moving castle") er ett mesterverk
-
Monsters vs. Aliens. Ikke særlig bra, dessverre. Dro vel på smilebåndet et par ganger i løpet av filmen.
-
Monsters vs. Aliens. Ikke særlig bra, dessverre. Dro vel på smilebåndet et par ganger i løpet av filmen.
Eneste som er bra med den filmer, er at den er i 3D [laugh]
-
Monsters vs. Aliens. Ikke særlig bra, dessverre. Dro vel på smilebåndet et par ganger i løpet av filmen.
Eneste som er bra med den filmer, er at den er i 3D [laugh]
Ikke den versjonen jeg så. [sad]
Måtte jo da også hatt 3D briller.
-
Monsters vs. Aliens. Ikke særlig bra, dessverre. Dro vel på smilebåndet et par ganger i løpet av filmen.
Eneste som er bra med den filmer, er at den er i 3D [laugh]
Ikke den versjonen jeg så. [sad]
Måtte jo da også hatt 3D briller.
Jeg satt på expert i en time og så på [laugh]Var utrolig bra effekt, men filmer var fortsatt sånn passe [laugh]
-
Bolt!
Selvfølgelig har jeg sett den før.
Jeg elsker den!
-
Det levende slottet for i alle fall tiende gang. Så vakker film <3
Det levende slottet (eller "howl's moving castle") er ett mesterverk
Du, jeg begynte å grine av den og jeg satt på toget med et ganske livlig utdrikkningslag. Det sier litt! Haha x3
-
Aladdin
Mulan
(begge disney)
-
Avatar er den siste filmen jeg har sett hit til :) Avatar elsker jeg å se på :P
-
Så nettopp Titanic, igjen. Det må være den mest rørende filmen jeg noensinne kommer til å se og jeg kommer alltid på gråten hver eneste gang :'(
En FANTASTISK film!
-
Luftslottet som sprengtes.
Den er <3
District 9.
Litt meh.
-
Random FurCon filmer fra BBF =P
vent telles de som film O.o?
-
Random FurCon filmer fra BBF =P
vent telles de som film O.o?
Jada. Gleder meg selv til å se resultat av filmingen han gjorde for årets AC.
Så han filme flere ganger og er spent på hvilken av klippene han kommer til å bruke.
-
Random FurCon filmer fra BBF =P
vent telles de som film O.o?
Jada. Gleder meg selv til å se resultat av filmingen han gjorde for årets AC.
Så han filme flere ganger og er spent på hvilken av klippene han kommer til å bruke.
Skal se Doktor Holmes eller sheers mate! som han også kalles akkurat no
-
Species og Species 2, skal se nr. 3 nå snart.
-
Random FurCon filmer fra BBF =P
vent telles de som film O.o?
Jada. Gleder meg selv til å se resultat av filmingen han gjorde for årets AC.
Så han filme flere ganger og er spent på hvilken av klippene han kommer til å bruke.
ooo cool =P er spent jeg å =P lyst å se hvordan det gikk x3
-
Dreamcatcher... Ganske god film basert på en av bøkene til Stephen King.
Litt skuffende slutt :-\ men ellers var filmen ganske god!
-
Dreamcatcher... Ganske god film basert på en av bøkene til Stephen King.
Litt skuffende slutt :-\ men ellers var filmen ganske god!
Jupp dreamcatcher er bra.... helt til den sporer av på slutten. Holder meg til boken :)
Noen gode Stephen King filmatiseringer:
Hearts in Atlantis (Tittelen er egentlig ifra en annen del av triologien, men ellers følger den historien godt).
The Shawshank Redemption (En av få bøker jeg ikke har fått lest av SK, men i følge ryktene skal den følge historien godt).
The Green Mile (Klassiker. I filmen får man ikke alle småhistoriene om Mr. Jingles, men den følger hovedhistorien perfekt).
Nightmares and Dreamscape (8 av SK's kort historier filmatisert, og uten snarveier).
-
Synes The Mist er en bra Stephen King filmatisering jeg =3
Så Species 3 i går, da har vi sett alle og jeg er glad for at de ikke lagde en kjempegammel prequel slik Tremors gjorde, Tremors 4 var waste of money, og time på seernes side, serien trengte seriøst ikke den filmen, så jeg er glad Species ikke klarte å gjøre det samme.
Må rette på meg selv, de lagde en Species 4, men den er ikke en prequel slik Tremors fikk, så man får prøve å skaffe den og håpe at den ikke er det.
-
Eg syns dreamcatcher var kjempeskuffande, kanskje fordi eg hadde skikkelig store forhåpningar... Like: "OOoooh, I love this book! Now it's time to watch it all in a movie! <3<3<3" and then: "awwwwww... sad face :( "
The mist syns eg og var ganske stilig, men der har eg ikkje lest boka x3 Og så har du ein liten teaser til the dark tower series i begynnelsen <3
-
De siste filmene jeg så var :
Eclipse - Twilight sagaen
The village
The IronGiant
------------------------------
Altså , Eclipse var vel bra den ^^ , Boka er mye bedre , jeg føler de fikk med så lite av det jeg ville se ! ;_; nuvel , jeg bare elsker åssen de redigerer de fdhksfp varulvene , det ser så f-ings awesomt ut jeg satt og omg'et i Kinosalen !
The village er en spesiel film jeg altid har likt , den er ganske annerledes , Synes det er et helt fantastisk konsept det bygges på. har sett den filmen flere ganger og Historien er awesome. Jeg liker virkelig den filmen!
The IronGiant! AAH where to start! jeg elsker den filmen! jeg gråter når han knuses på slutten hele tiden ! den filmen har vært med meg helt siden jeg var liten! luff it!
-
Contact, basert på novellen til Carl Sagan.
-
Contact, basert på novellen til Carl Sagan.
Wut? Jeg også [laugh]
-
Eclipse - Grei nok, men trenger mer ulveaction XD Hvis man liker serien anbefales den :3
-
Jeg så Eclipse på Coluseum i går. Den var... grei nok. Begynte med en rimelig klein sene mellom Kirsten og Robert som i tillegg var veldig dårlig spilt, men så forbedra det seg da varulvene kom! Rawr.
-
The Curious Case of Benjamin Button - god film, men kansje en smule lang.
The good, the bad, the wierd - Beste sør koreanske film æ har sett til nå! W00t for nasjonalisme :P
-
The Curious Case of Benjamin Button - god film, men kansje en smule lang.
The good, the bad, the wierd - Beste sør koreanske film æ har sett til nå! W00t for nasjonalisme :P
Har du sett Bin Jip? (eller tomme hus som den heter på norsk)
Den er utrolig vakker.
-
Alice in Wonderland :)
Det var en super film ^^
-
Project Viper..
Det eneste positive jeg har å si om den var at den var gratis via Vobbler.. Sucky effekter, dårlig skuespill og ræva plot.
-
Ah.. Det var bedre.. Space Chimps. Morro!
-
Frihetens Rein. Kjempebra film. Selvfølgelig basert på en novelle av Stephen King^^, Er en stor Stephen king fan :D Leser ikke bøkene, siden jeg sitter aldri aleine, og klarer ikke å lese hvis jeg ikke sitter aleine. Så da blir det bare filmene.
Så faktisk Benjamin Button filmen her om dagen og. Veldig bra film.
Så har faktisk sett bare br filmer i det siste. Aaah, kan ikke glemme The Dudesons, The movie. Jeg elsker bare de finnene og Britney the pig^^,
-
Alice in Wonderland :)
Det var en super film ^^
Sama her! Den var awesome^-^
Also: the curious case of benjamin button er fantastisk! Elsker den!^^
-
Land of the Lost
Uff.. Jeg burde ha hørt på anmelderne. Dårlig film.. Men Grumpy var i det minste morsom da. T-Rex med lazorz FTW!
-
sist film jeg så på var hårete hevn :) den var ganske artig :D [w-happy]
-
Mamma mia :D jeg har sett den før men den er like bra hver gang [laugh]
-
Surrogates..
Bruce Willis med creepy parykk og leppe som lander ham rett inn i Uncanny Valley.
Ullent plot, massevis med plothull, og underholdende film i underkant av 90 minutter. :3
-
Kick-ass.
Den oppsummere rett og slett seg sjølv i tittelen.
-
"Why is a raven like a writing desk?"
-
"Why is a raven like a writing desk?"
We're all a little crazy in here.
Jeg så "The Librarian"
En del Indiana Jones, to bløte deler Lara Croft, en halv del MacGyver og trekvart del mystikk og magi.
Ganske underholdende.
-
To bløte deler Lara Croft
[laugh]
Yes, I went there!
-
To bløte deler Lara Croft
[laugh]
Yes, I went there!
Et tu, spottycat? :P
Forøvrig så jeg slutten av Phone Booth..
Forferdelig irriterende film.. For ikke å snakke om forutsigbar.
Hva gjør man ikke når man kjeder seg.
-
A laget
Artig film, selv om de hadde brukt kamerateamet fra NYPD Blue i begynnelsen av filmen. Veldig mange referanser til popkultur de siste tjue åra. Vel verdt det for latteren. Og for norske tollere som snakker swahili.
-
Layer cake! Overraskande bra film^^ Og Daniel Craig er awesome! =3
-
The Room. Antakelig verste filmen jeg har sett. Den var faktisk så elendig at den var morsom!
-
Appleseed (skal se den nå xD)
-
Prey :P
-
Vel, er nå egentlig ikke en film, men det føltes ut som det mange ganger. Siste jeg så var HELE Stargate Universe sammen med Alliha og Doow :P
Var kjempekoselig [ureshii] [ureshii] [ureshii]
For å faktisk legge til en film, så ser jeg akkurat ferdig Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
-
From Paris With Love. Syntes det var utrolig morsom ^^,
-
Inception - Interessant konsept og verdt å se. [cool]
-
Orphan, sammen med Sanna og Dan. det eneste som var skummelt sånnsett var en tusenbein som kravla på sofaen vår xD...
-
Så Nightwatch igjen.. Har fremdeles litt vanskelig for å bestemme meg for hva jeg synes om de filmene.
-
Så Nightwatch igjen.. Har fremdeles litt vanskelig for å bestemme meg for hva jeg synes om de filmene.
weird film
-
Så nettopp "Inception"
Fasinerende film, samt action pakket og trist. Verd å få med seg.
-
The Fantastic Mr. Fox [cool]
Arti film. [w-happy]
-
Måtte følge på med Daywatch..
Se kommentaren min til Nightwatch
-
Inception. Helt grei. Klimakset ble litt slitsomt og småforvirrende. Foretrekker nok Memento, av samme regissør.
-
siste filmen jeg så var prinsessa og frosken
-
Akkurat sett ferdig "Hachi: A Dog's Story" igjen.....
Jeg gråter alltid når jeg ser den filmen. [sad]
Hunden ventet i 9 år på at eieren sin skulle komme tilbake....
Jeg elsker denne filmen.....basert på ekte historie gjør den enda tristere....
http://en.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D står det litt om historien....
Unnskyld meg, men denne reven må gå og tørke vekk noen tårer.
-
Da var jeg igjennom Alien, Aliens og Alien 3
-
Da var jeg igjennom Alien, Aliens og Alien 3
De er bare awesome!!! Gleder meg til den nye :3
Selv så jeg nettopp War og the Worlds. Nei, ikke den som kom ut i 2005, men 1953 [laugh]
EDIT: Så nettopp Battlestar Galactica: The Plan. En fasinerende film der du får se historien fra cylonenes synspunkt.
-
Så "akkurat" Inception.
Underholdende film, masse bass som virkelig beveger deg, for å misbruke en floskel :P
Avslutningen var iofs rimelig åpenbar, men den var klipt på en god måte.
(c)
-
*Copypaster Chen's post*
-
*Copypaster Chen's post*
Hey!
Den var copywrong'a!!
-
Den var copywrong'a!!
Jeg cracka DRM'en din!
Og har forøverig sett Fantastic four, Fantastic four: Rise of the silver surfer, og The seeker: The dark is rising.
De var henholdsvis ok, ok og meh.
Nå er det popcorn tid før jeg fortsetter på Predator
-
Og har forøverig sett Fantastic four, Fantastic four: Rise of the silver surfer, og The seeker: The dark is rising.
De var henholdsvis ok, ok og meh.
Nå er det popcorn tid før jeg fortsetter på Predator
Av de har jeg bare sett FF:Rotss...
Den var litt meh.. På den andre sida så var jeg vel litt sånn småforvirra av å prøve å døgne når det var altformange-og-tredve grader ute og jeg skulle fly ørten timer fra klokka 6. Med overhengende trussel om at en veterinær(!!) kunne nekte meg hjemreise om jeg hadde dårlig skopuss.
Military intelligence? There's a contradiction in terms
It's funny because it's true [laugh]
-
The saucerers apprentice. Også kjent som Trollmannens lærling - the feature movie.
Artig film, litt uvant hovedperson, men klart mindre irriterende enn han soppen i Transformers.
Nicholas Cage!
Artig movie, innenfor det man kan forvente av Disney's retningslinjer.
Forøvrig: ripoffen av den titulære sketchen (http://www.youtube.com/watch?v=t2Rfriax4DY#t=1m02s) var awesome og overgikk orginalen. [cool]
-
Jeg så Inception på kino med Moon Light fra forumet. Det var epic win. .. selvom jeg ble forvirret en del ganger. xD Den åpne slutten likte jeg.
Og igår så jeg *trommevirvel*
Fantastic Mr. Fox!
Ja, jeg er seint ute. .. men den var virkelig awesome. o_o;
Jeg ble positivt overrasket, ettersom jeg ikke liker filmer av den type animering.
-
Trollmannens læregutt så jeg på kino i dag. Ganske bra film det^^, Så har jeg sett The Spy Next Door. =P
-
var å så Predator inatt. grei film, action og slikt, gode greier, flirte endel ganger, men det er vel kanskje bare meg ^^
-
så et kvarter av clash of the titans før jeg sovna x3
-
Så Coming to America for litt siden. Blir aldrig lei av den ;D
-
Så nettopp Bolt [ureshii] Blir aldri lei den filmen! [laugh]
-
Bolt er søøøt <3
siste filmen jeg så var som hund og katt kittys hevn på kino i 3D <3
-
Bolt er søøøt <3
siste filmen jeg så var som hund og katt kittys hevn på kino i 3D <3
Så den sammen med bror min. Var ikke så veldig bra synes jeg da.. Synes barnefilmskapere bør finne på noe mer kreativt enn noe som er blitt gjort flere ganger. G Gjengen som kom for ikke så altfor lenge sia har jo samme tema, dyr som spioner. Er nesten bare animasjons barnefilmene som blir bra, og synd er det :/
-
Interstella 5555
Vanskelig å bestemme om jeg skulle poste det her, eller i "hva hører du på" siden det er en anime, men også musikkvideo for hele Daft Punk - Discovery albumet.
-
Interstella 5555
Vanskelig å bestemme om jeg skulle poste det her, eller i "hva hører du på" siden det er en anime, men også musikkvideo for hele Daft Punk - Discovery albumet.
Gah, jeg elsker daft punk. Det er skikkelig kult at de fikk noen til å lage en hel animè musikk-video/film til albumet deres.
Liker spesielt når daft punk selv er med i den og taper den prisutdelingen. :D
Og for å holde det on-topic...
INCEPTION
Tror kanskje det er den beste filmen jeg har sett på flere år. Nolan kan det å regissere bra film. <3
-
Animal Crossing-The Movie på YouTube (Japansk med engelsk tekst)
-
King Kong! :p den nye altså.. den var like "bra" som den gamle [razz]
-
Bolt er søøøt <3
siste filmen jeg så var som hund og katt kittys hevn på kino i 3D <3
Så den sammen med bror min. Var ikke så veldig bra synes jeg da.. Synes barnefilmskapere bør finne på noe mer kreativt enn noe som er blitt gjort flere ganger. G Gjengen som kom for ikke så altfor lenge sia har jo samme tema, dyr som spioner. Er nesten bare animasjons barnefilmene som blir bra, og synd er det :/
film en av hund og katt kom ut da jeg var 4-7år så de har egentlig ikke hermet, de handre har det :l
-
Tjaa, noen filmer jeg har sett i det siste;
Inception - Elsket den ;u;
How To Train Your Dragon - Den var awesome n_n Og slutten var søt ;u;
Og i daaag har jeg sett filmer med Shackie xD;
The Butterfly Effect - Liker den filmen :3 Vi så den alternative slutten også ... den var bare trist.
Silent Hill
ooog,
The Grudge!
-
Engler og Demoner ;D
-
Clash of the titans - Okay, ikke for imponerende men helt grei
-
Clash of the titans - Okay, ikke for imponerende men helt grei
Har anskaffet den filmen, men ikke fått sett den enda :p har skikkelig god of war assosiasjoner med den :p
-
Vi så Hawaii Oslo på skolen, i forbindelse med norskundervisningen vi har nå. Alle satt og lo, over skikkelig teite ting, fordi egentlig var filmen veldig... tja. Tragisk? Selv om jeg ble påvirket og lo som bare f <w<
Ogsåå,
Så jeg Alice in Wonderland, de har endelig fått den på biblioteket ;u; Elsket den! Haren og Chesire er mine favorittkarakterer for sure xD
Tim Burton sin Chess var fin <3 Og Hatter var bare awesome.
Ogsåå, så jeg American Pie: Band Camp i går med en venninne. "God, this sun lotion is really thick!"
-
The karate kid (2010).. var meget bra =D
-
Planet 51
og
Felidae (på YouTube)
-
Clash of the Titans og Cloudy with a Chance of Meatballs [smile]
-
Cloudy with a chance of Meatballs [ureshii] Min favoritt film siden Kung Fu Panda.
-
Brokeback Mountain <3<3<3
-
Den filmen er Gay [w-wink]
-
Den filmen er Gay [w-wink]
That's what I like about it <3
-
Den filmen er Gay [w-wink]
Den er ganske rolig i forhold til en film Fangz, Reggy og Trash viste meg... sukk.
Gjemte meg bak den trygge laptoppen min.
-
Salt. Synes den var bra. Men det MÅ komme en oppfølger, ellers blir jeg lei meg. >:C
-
Clash of the titans: Veldig overdrevet, men masse kule og morsomme effekter
-
Solomon Kane
Den var underholdende, men ikke "teh bestest evah". Men jeg liker konseptet (kanskje fordi det var ganske likt Van Helsing) så kanskje jeg får se om jeg får tak i bøkene eller tegneseriene etter hvert.
-
Kung fu Panda.
den er så søøøøt. x3
-
Så Toystory 3 sammen med bror min i dag. Herlig film, noe en bør få med seg!
-
Så Toystory 3 sammen med bror min i dag. Herlig film, noe en bør få med seg!
Har lyst....
-
PotC 3 <3
The Bank Job - Okay, er vel ikke mer å si tror jeg.
-
Up!
Den
er
awesome
;w;
-
Up!
Den
er
awesome
;w;
Morsomt når ungen skal sette opp teltet. [w-happy]
-
How to train your dragon ! Det er den siste filmen jeg så helt ferdig xD
Jeg bare ELSKET den 8D
Jeg og ei vennine hadde tenkt å se Splice, men hun kryssa ut filmen da vi hadde sett halveis så vi gidda ikke å starte den igjen xB
-
Salt! Dere må bare se den ;) en av de beste filmene jeg har sett!!
-
How to train your dragon ! Det er den siste filmen jeg så helt ferdig xD
Jeg bare ELSKET den 8D
Jeg og ei vennine hadde tenkt å se Splice, men hun kryssa ut filmen da vi hadde sett halveis så vi gidda ikke å starte den igjen xB
Splice blir bare helt tard mot slutten, argh.. ikke gidd å se den ferdig, for du kommer kun til å bli irritert og annoyed :s
-
How to train your dragon ! Det er den siste filmen jeg så helt ferdig xD
Jeg bare ELSKET den 8D
Jeg og ei vennine hadde tenkt å se Splice, men hun kryssa ut filmen da vi hadde sett halveis så vi gidda ikke å starte den igjen xB
Splice blir bare helt tard mot slutten, argh.. ikke gidd å se den ferdig, for du kommer kun til å bli irritert og annoyed :s
Bra at vi ikke så den ferdig da Cx
-
Lotr triologien
-
Big Stan
http://www.imdb.com/title/tt0490086/ (http://www.imdb.com/title/tt0490086/)
meget morsom film =D anbefales!
-
Salt - alt var knall selv om jeg syns avsluttningen kunne vært bedre.
-
He's Just Not That Into You
Jeg liker den filmen ;u;
You're my exception~
JEG MÅTTE GRINE LITT IGJEN.
-
Var på kino på fredag.. Luftens siste hersker (norske titler suger) og Resident evil 4.. Pussig nok la begge filmene opp til oppfølgere :P
-
"The last airbender" kommer hvertfall i 3 deler...
Første: Water
Andre: Earth
Tredje: Fire + epic battle med firelord something something
-
Siste film jeg så var Toy Story 3D på IMAX i London (DVDer eksludert...)
Jeg fikk vondt i hodet. Swandog fikk vondt i hodet. Hørte flere kommentere på at de fikk vondt i hodet.
Det er visst ikke uvanlig å få vondt i hodet av IMAX 3D filmer, selv om jeg aldri fikk det av IMAX kinoen i Norge. Av en eller annen grunn funket 3D-effektene for meg på IMAX i Oslo også. Det gjorde de ikke vidre bra i London :/
-
Bie Filmen (lame) og Kirby anime serien.
-
Ghost In The Shell 2: Innocence. Omtrent som forventet: visuelt sett grei, noen gode elementer, men narrativt rotete og derav uengasjerende.
-
Back to the Future :3
-
Prince of Persia og Watchmen
-
Prince of Persia og Watchmen
*snøft* Bare fordi du kjøper filmer som du gjør sånn at ikke funker i spiller'n min
-
Kick-Ass. Win. Se den asap. : D
Og nå ble jeg overbevist, jeg skal se Fantastic Mr. Fox, og legge skepsisen jeg har hatt til den til side.
Og jeg skal se Toy Story 3 i morgen. Gleder meg.
-
jeg så "The Lion King 1/3" (jeg finner ikke 2 :( )
-
jeg så "The Lion King 1/3" (jeg finner ikke 2 :( )
Lion King 3 er dårlig.....men LK1 er en tidløs klassiker.
-
Sasha på filmens hus under skeive dager :D
Fantastisk bra film!!!!
Også skjenner jeg regissøren da, som bare er helt skjønn! :)
-
"Zoolander" som gikk på tv2 filmkanalen i sted.
... Genial xD;
-
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - Epic!
-
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - Epic!
Kan det bli Oscar til en furry? Det hadde vært fortjent! :)
-
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - Epic!
Kan det bli Oscar til en furry? Det hadde vært fortjent! :)
Den animasjonen har uten tvil fortjent det, utrolig bra!
-
ØøøØøøøh,
En Shopoholikers Bekjennelser, I <3 it.
What Women Wants, så ikke hele da, siden jeg kom hjem midt i filmen, ooog var noe mye mer interresant å se på mot slutten.
Også var det den, øøøøh, The Heartbreak Kid, tror jeg den het? Uansett så var den spesiell. ovo
OGSÅ I GÅR SÅ JEG I NOW PRONOUNCE YOU CHUCK AND LARRY, DEN ER AWESOME.
"You want loom?"
-
Scott Pilgrim VS. The World
Herregud så bra den filmen var. På sin egen måte så klart.
Jeg kan ikke beskrive den med ord, den må bare sees. D: <3
-
Prince of Persia
Så den nettopp, var ganske dårlig i begynnelsen med ikke så altfor gode effekter må eg innrømme,
men så bedret den seg kraftig etter att han fant ut om dolken, da ble bare filmen konge! Vært å se! [wink]
-
Kickass. Den var bra og interessant.
-
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole - Epic!
:o må få meg sjøl på kinoen snart og se den, ser jo rett og slett bare awesome ut !! [w-happy]
-
Scott Pilgrim vs. The World.... Veldig random film... Jeg likte den ^^
Jeg så den sammen med Puma og Scruffy ^^ Var kjempehyggelig!!!!
-
Ringeren i Notre Dame, win. <3
-
Predator... Grei nokk, men ganske forutsigbar :-\
-
Legion
Den var ganske bra, jeg gleder meg til å se oppfølgeren!
det bør bli en for å si det sånn.. sånn som den filmen slutta >_>
Lite bilde fra en scene i filmen som beskriver den veldig godt :>
(http://img18.imageshack.us/img18/4866/17383568.png)
-
Siste filmen jeg så var denne.
http://www.liketelevision.com/liketelevision/tuner.php?channel=1100&format=movie&theme=guide&sms_ss=facebook&at_xt=4cc5960fa5132c4a%2C0
Sett på et headsett og fullskjerm =3
Then die...
-
(http://img18.imageshack.us/img18/4866/17383568.png)
WTF STAKKARS >:
Så The Boy in The Striped Pyjamas med klassen i dag. Den ga et sinnsykt inntrykk om hvordan jødene hadde det under krigen, og.. ja.
Anbefalt, selv om den var sykt trist ;_;
-
Den ungen var "the bad guy" :p
-
Departures. En Japansk drama om en ung cello-spiller som ender opp med å bli ansatt hos et lite firma som utfører begraveksesritualer. En fantastisk film, og vant visst en Oscar i 2008. Anbefales!
-
The Orphanage. Skulle se den med Mr.M, og være snill og modig å passe på ham mens vi så skrekkfilm. Det gikk ikke så bra. Det endte nok heller med at jeg klamret meg litt fast i skulderen hans. :3
Den ungen var "the bad guy" :p
Små kids som er bad guys er fancy. ^^
-
Har begynt å gjøre meg klar til HP7 x3 Sitter og ser alle HP filmene i maraton <3
-
"Trolljegeren" - Ganske bra og jeg syns den var vært å se. Dog syns jeg starten var litt vel langtråki
-
Huhu, jeg og Shackie har sett skumlisfilmer siden fredag natt. Sååå;
The Secret Window, åh Johnny Depp <3
The Ring, serr, Shackie skremte meg 21093728 ganger D: OG DEN BLE ALDRI FERDIG ASD
The Ring 2, førstefilmen var bedre.
Orphan, den var syk o_o men synes plottet var bra, faktisk.
Jennifers body, synes den var helt grei, ikke noe overly bra ellernoe. Bare..helt ok :3
-
"Trolljegeren" - Ganske bra og jeg syns den var vært å se. Dog syns jeg starten var litt vel langtråki
Jeg så også den, og jeg så en anmeldelse som sa det samme som deg om starten, jeg likte hele filmen derimot.
"Er du kristen?"
"Nei, jeg er muslim."
<3
-
"Trolljegeren" - Ganske bra og jeg syns den var vært å se. Dog syns jeg starten var litt vel langtråki
Jeg så også den, og jeg så en anmeldelse som sa det samme som deg om starten, jeg likte hele filmen derimot.
"Er du kristen?"
"Nei, jeg er muslim."
<3
Hysj!!! Ikke røp noe for de som ikke har sett den enda!!! >:(
Selv så jeg nettopp Alien: Redemption ^^
Lastet ned alle i full-hd :3
-
"Trolljegeren" - Ganske bra og jeg syns den var vært å se. Dog syns jeg starten var litt vel langtråki
Jeg så også den, og jeg så en anmeldelse som sa det samme som deg om starten, jeg likte hele filmen derimot.
"Er du kristen?"
"Nei, jeg er muslim."
<3
den der var bare win indeed ^^
Ja, folk har forskjellige meninger om starten har jeg funnet ut :P Men uten tvil en go film
-
The Traveler - ikke se den, den suger, end of story
Lord of the flies - Selve "lærepengen" kom godt frem i filmen men forbanna boring film med en bøtte 10åringer i hvite gammlemanns truser som løper rundt og hyler.
Zombieland - jævla kul zombiefilm, må sees!
-
"Trolljegeren" - Ganske bra og jeg syns den var vært å se. Dog syns jeg starten var litt vel langtråki
Jeg så også den, og jeg så en anmeldelse som sa det samme som deg om starten, jeg likte hele filmen derimot.
"Er du kristen?"
"Nei, jeg er muslim."
<3
Hysj!!! Ikke røp noe for de som ikke har sett den enda!!! >:(
De sier det i thraileren, så.. >:
-
"Trolljegeren" - Ganske bra og jeg syns den var vært å se. Dog syns jeg starten var litt vel langtråki
Jeg så også den, og jeg så en anmeldelse som sa det samme som deg om starten, jeg likte hele filmen derimot.
"Er du kristen?"
"Nei, jeg er muslim."
<3
Hysj!!! Ikke røp noe for de som ikke har sett den enda!!! >:(
De sier det i thraileren, så.. >:
Men jeg har ikke sett traileren engang xD Jeg har ventet på denne filmen i flere måneder nå x3
-
Så Trolljegeren i går. Ble ganske forbauset da en gjeng eldre personer kom inni salen, da tenkte jeg at filmen lokka mer eldre fordi det var "Troll" i tittelen, eller så måtte den være grusomt kjedelig.
MEN! Det var den slett ikke. Personelig synes jeg det er den beste norske filmen som er kommet på en stund nå, og Otto passer perfekt inni rollen som Trolljeger. Filmen er morsom, "serriøs" og action fult. Ambefales på det høyeste :D
-
The social network
den filmen var seriøst dritbra! verdt å se!
-
13 dager, fikk vite en del om Cuba krisen i den kalde krigen.
http://www.imdb.com/title/tt0146309/ (http://www.imdb.com/title/tt0146309/)
-
Serenity igjen~ <3 Methinks me has a little crush on Ms. River Tam.
-
siste film jeg så var Hunting Party anbefales og se ^^ jeg klarer ikke helt å fortelle noe særlig om den uten å røpe for mye, men i hovedsak er handlingen rundt krigsforbryterene etter borgerkrigen i Bosnia.
virkelig en tankevekker og en morsom måte og fortelle noe som egentlig er gangske tragisk på, med andre ord et action-eventyr med en dråpe komedie og drama som er værdt og se ^^
-
The Social Network
elsk<3
-
The Social Network
elsk<3
+1
Saw VI fortsatt ikke like bra som de to første :p
-
Rævlang dokumentar om en arabisk muslim av noe slag som ble tatt for terrorplanlegging i USA rett etter 9.11
.. husker ikke hva den het, men.
Den varte i 2,5 timer, og det var bare samme greia hele tiden. Bare et par familiemedlemmer som satt og grein hele tiden.
:<
JEG SER IKKE DEN FILMEN IGJEN I BEVVIST TILSTAND
-
En eller annen film med en gammel dame og Clint Eastwood(<3).
Den var ganske forutsigbar, og selvom Eastwood er pro, ble det for mye å se på gamle folk som klinte. Brr. x__x
Edit:
(http://i448.photobucket.com/albums/qq202/Liadaine/movies/v6kxmh.jpg)
Meryl Streep. Jeg visste hun var litt kjent. x3;
-
Nightmare Before Christmas
-
RED (http://www.imdb.com/title/tt1245526/)
(http://img641.imageshack.us/img641/3351/mv5bmzg2mjg1otk0nf5bml5.jpg)
-
Lord of the flies - Selve "lærepengen" kom godt frem i filmen men forbanna boring film med en bøtte 10åringer i hvite gammlemanns truser som løper rundt og hyler.
Fluenes Herre er skummel!!! Jeg har bare sett den en gang når jeg var liten, glemmer den aldri..... [eek]
Husker ikke om det var en "lærepenge" i den....
-
Hvilken av dem var det dere så? Prøvde å se den gamle versjonen fra 1963 eller den fra 1990? Førstenevnte falt ikek veldig i smak her, mens den fra 1990 var grei nok. Boka var "så klart" bedre, men jeg så nå for meg karakterene som noe mer modne i den.
-
Jeg såg den fra 1990.
-
Paranormal Activity.
Veldig skummel, men da den var over syntes jeg bare den var teit.
-
Percy Jackson og Lyntyven -helt ok
-
The Time Traveler's Wife. Ganske bra! Egner seg kanskje best for romjulen.
-
Going Postal - Både del en og to.... Utrolig genial og koselig film ^^ Burde absålutt bli sett!
-
Postal [...] Utrolig genial og koselig film ^^
Postal (http://www.youtube.com/watch?v=dzGwc8fGjAw)...
navnet på et ultra voldelig spill som har blitt banna fra New zealand / Australia, og forrakt av flere i USA :P
-
Postal [...] Utrolig genial og koselig film ^^
Postal (http://www.youtube.com/watch?v=dzGwc8fGjAw)...
navnet på et ultra voldelig spill som har blitt banna fra New zealand / Australia, og forrakt av flere i USA :P
Men serr! Du må sjå den ^^Den er kos :3
-
Postal (http://www.youtube.com/watch?v=dzGwc8fGjAw)...
navnet på et ultra voldelig spill som har blitt banna fra New zealand / Australia, og forrakt av flere i USA :P
Uff... og jeg som trodde COD var ille >:(
-
Uff... og jeg som trodde COD var ille >:(
haha :P spillet er rått xD
Har spilt det, ganske voldelig, kanskje med noen støtende scener, men ellers lættis å ha om man kjeder seg :P
OT: Har ikke akkurat sett så mye filmer i det siste...
Siste var vel Hang Over for litt over 1 uke siden x3
-
Harry Potter and the Deadly Hallows part 1 - en av de bedre HP filmene IMO, holder seg mer til bøkene! Stillige effekter og bra jobb av skuespillerne - spesielt Draco ^^
Gleder meg til del 2
-
ringenes herre: atter en konge
-
Må have været Inception. Ikke helt hvad jeg havde forestillet mig, men den var da okay. :3
-
Postal [...] Utrolig genial og koselig film ^^
Postal (http://www.youtube.com/watch?v=dzGwc8fGjAw)...
navnet på et ultra voldelig spill som har blitt banna fra New zealand / Australia, og forrakt av flere i USA :P
Ser morsomt ut, som GTA uten regler. ;D GTA3 er min favoritt, driter i missons,liker bare å gå rundt,stjele biler og gjøre faenskap. [ureshii]
-
Jah... Var å så Harry Potter og Dødtalismanene del 1 i går jeg også gitt x3
Fikk en spontan telefon rundt ved 17-18 tiden igår av en venn som ville ha meg med på den klokka 22:30 :P
Ser morsomt ut, som GTA uten regler. ;D GTA3 er min favoritt, driter i missons,liker bare å gå rundt,stjele biler og gjøre faenskap. [ureshii]
Ja :P omtrent GTA FPS spill xD
-
Siste filmen jeg såg var UP og The Iron Giant.
-
Så ferdig Harry Potter og halvbloodsprisen nå idag, og da har jeg fått sett alle x3
Er en forhåndsvis spennende serie, spesielt disse siste filmene, men det har vel no med alderen på skuespillerne også.
-
Oldboy (http://en.wikipedia.org/wiki/Oldboy)
Sææææææær film fra Sør Korea.
Den er veldig bra laget, men man må tåle litt tenking og helst ikke ha spist for mye mat på forhånd.
-
så Harry Potter og halvblodsprisen i dag, og for å si det på min måte var den litt rotete satt sammen:
rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! hele veien..
ellers var det stilige effekter og grei nok historie.
-
så Harry Potter og halvblodsprisen i dag, og for å si det på min måte var den litt rotete satt sammen:
rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! rolig.. ACTION! hele veien..
ellers var det stilige effekter og grei nok historie.
Vil si at den var for det meste rolig x3
Kjeda meg omtrent :P Men var ikke dårlig for det x3
-
Siste filmen eg såg var vel Sherlock Holmes med AndyPandy ^^
Før det var eg på premieren av Harry Potter! ^__^ SYKT bra!
-
Harry Potter and The Order of the Phoenix
-
Harry "Poter" 7 Del 1 ^^,
-
Harry "Poter" 7 Del 1 ^^,
+1
Jeg likte den veldig godt. Av en eller annen merkelig grunn liker jeg sad endings, og den tomme følelsen en får.
-
Oldboy (http://en.wikipedia.org/wiki/Oldboy)
Sææææææær film fra Sør Korea.
Den er veldig bra laget, men man må tåle litt tenking og helst ikke ha spist for mye mat på forhånd.
Og den stakkars blekkspruten blir faktisk spist levende! [eek]
Så nylig The Final Destination (fra 2009) og Hancock. De var begge ganske dårlige, dessverre.
-
Harry potter 6 og 1 xD Syns Harry Potter filmene dabber av litt etter nummer 2 og blir for mye drama å slikt... Liker mer spennende og morsomme filmer x3
-
Siste jeg så var vel...Clash of Titans :3
-
Siste filmen jeg så var vel Harry Potter and the deathly hallows part 1, litt dårlig satt opp men jaja, awesome alikavel.
-
sist eg så film var i helgen, og da var det Brother Bear 1 igjen (såg den rundt 6 ganger på rad xD)
-
Siste jeg så var "Departures," som er en japansk film om en fyr som begynner å jobbe i et begravelsesbyrå. Denne dagen var jeg litt emosjonell, så gadd ikke se ferdig resten, siden jeg bare ble sur og lei. Men den var jo egentlig bra. Viste hvordan japanerne går frem når de døde stelles, og det synet samfunnet der har på begravelsesagenter.
-
Toy Story 3 <3
Den var kjempebra! Så mange plasser jeg var på gråten XD
-
Jeg så How to train your dragon igjen idag :3
jeg elsker den filmen! <3<3 jeg vil også ha en drage å kose med! :s
*bestille bøkene*
-
Jeg så How to train your dragon igjen idag :3
jeg elsker den filmen! <3<3 jeg vil også ha en drage å kose med! :s
*bestille bøkene*
Boka er faktisk ganske annerledes enn filmen O.o selv om jeg ikke er midt i den engang xD
Og selv om den er en barnebok, er den ganske artig å lese :)
-
Jeg så How to train your dragon igjen idag :3
jeg elsker den filmen! <3<3 jeg vil også ha en drage å kose med! :s
+1, en av yndlingsfilmene mineee. Argh, jeg vil ha en night fury. :<
Errh. Siste filmen jeg så var vel.. øh.
Rattatouille elns. <3 Den er søt.
-
det er så funny hvordan dragen ligner og oppfører seg som en katte!
-
jeg synes det er så søtt når han prøver å smile :3
ontopic:
ble lite søvn i natt, så How to train your dragon.. igjen xD også ble det løvenes konge marathon etterpå siden jeg fikk litt sånn happy ending mood :3
*snufs* tåler ikke sånne filmer, blir helt rar.
-
Knight and Day
full av action og komdie sett en deel bra men den er en av de beste. [laugh]
-
Knight and Day
full av action og komdie sett en deel bra men den er en av de beste. [laugh]
Enig der :P En av de morsomste action komediene eg har sett. Det beste in my opinion er når han "drugge" na ned syyykt mange ganger [laugh]
-
Batman: The Dark Knight.
Synes det er en ganske bra film. Har sett den 3-4 ganger nå ^^
The Joker er kewl ! :3
-
Despicable Me / Grusomme Meg (http://www.imdb.com/title/tt1323594/ (http://www.imdb.com/title/tt1323594/))
Morsom nok, spess di gule små, og bilkjøringa til mr Gru ^^
-
The Prestige (http://www.imdb.com/title/tt0482571/)
OMG dette er en må se film hvis du ikke har sett den.
-
How To Train Your Dragon <3
-
Precious. Ganske grei. Ikke så bra som jeg hadde håpet, og trodde den var basert på en sann historie. Ble skuffet når jeg fant ut at den ikke var det, selv om det jo er bra at det ikke finnes ei lita jente som har opplevd akkurat det som skjer i filmen.
-
harry potter and the deathly hollows del 1
den var ganske bra, MYE bedre en the half blood prince i alle fall, ver derimot litt anderledes siden det var ikke så mye action i den, mer karakter utvikling føler jeg
-
Kiki's Delivery Service.
-
RED (Retired: Extremely Dangerous) - Grei action/komedie
-
Scott Pilgrim vs. The world
Mest minneverdige del av filmen; http://www.youtube.com/watch?v=tT6UH9DGqgc (http://www.youtube.com/watch?v=tT6UH9DGqgc) [laugh]
-
harreh pottah på kinooooo~ lD
-
Jeg, MouseClick og Asterix har hatt en liiiten filmmarathon.
Howl's Moving Castle
.. herregud så sinnsykt pen film. Jeg begynte å gråte sånn halveis x3 *snufs*
Nightmare before Christmas
<3
Paranormal Activity
Filmen er skummel. Nuff said. :<
-
harreh pottah på kinooooo~ lD
Thumbs up!!! |D
Eh, siste eg såg var vel siste episode av Dexter sesong 1 8)
Det tok sin tid. xD Begynte for leeeenge siden.
-
Howl's Moving Castle. <3 Har hatt planer om å se den lenge, men det har alltid kommer noe i veien. Kjedelig å se film alene også. >:
Så akkurat Sintel, følelsesvekkende kortfilm. ;-;
http://www.youtube.com/watch?v=eRsGyueVLvQ
-
BOLT =D Yeeey^^
-
Fracture
Digget den.
-
Planet 51.. amagad Aliens!
-
Chucky: Child's Play 1, 2 og 3.
Bride of Chucky.
Tenker å se siste etterhvert x3 selv om jeg har sett den fra før :P
-
HAR KJØPT MASSE SAKER OG TING, KONTOEN MIN ER BLAKKET!!!!!!!!!!!!!
Bare fleiper, men siden det snart er jul,hadde det ikke vært usannsynlig, men er ikke blakk.
Har kjøpt Raving Rabbids Travel in Time-Wii.
-
HAR KJØPT MASSE SAKER OG TING, KONTOEN MIN ER BLAKKET!!!!!!!!!!!!!
Bare fleiper, men siden det snart er jul,hadde det ikke vært usannsynlig, men er ikke blakk.
Har kjøpt Raving Rabbids Travel in Time-Wii.
Tror denne skulle vært "Hva har du kjøpt i det siste?" (http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=626.0), så...
DAAAAAAAAAAAAAAH! (http://www.youtube.com/watch?v=W6OdwP9TBAc)
-
Så trolljegeren sist helg ;D
Men... ja men... den hadde vært bedre hvis det var furrier som spillte rollen som "trolljegeren"
-
Jeg så Surf's Up :3
Awesome film <3
-
Girl, Interrupted. Awesome film~ Minnet veldig om One Flew Over the Cuckoo's Nest, bare med kvinnelige skuespillere.
-
Løvenes Konge. Jeg drømte hele filmen. Srsly.
-
Løvenes Konge. Jeg drømte hele filmen. Srsly.
waooow, går det ann? Kult!
-
Løvenes Konge. Jeg drømte hele filmen. Srsly.
waooow, går det ann? Kult!
Finnes folk som har levd hele liv i løpet av en natt i drømme.
-
Løvenes Konge. Jeg drømte hele filmen. Srsly.
waooow, går det ann? Kult!
Finnes folk som har levd hele liv i løpet av en natt i drømme.
Eg følte en natt att eg hadde vært i en drøm i flere måneder, husker den drømmen endå.
-
Harry Potter 1-6. Vi så to på fredag, to på lørdag, en på søndag og en på tirsdag. Blir litt Harry Potter, det o.O
-
Evangelion 2.22 - You can (not) advance
zawmg så bra den var. Enern var også awesome. Gleder meg til 3ern og 4ern kommer ut. C:
-
Forest Gump.
Run forest, run!~~
-
Tron (1980-tallet), og
imorrasenere blir det Tron: Legacy
-
Hva Chen sa..
:P
-
i går såg jeg på vampyr sucks og trollmanens læregutt. [ureshii]
-
Så Tron Legacy med MagiMax [razz]
-
Tron: Legacy 3D på meg også..
Savnet "bit"..
-
Hva Felix sa [cool]
-
TRON i 3D.
RÅTT. Jeg elsker cyberspacefilmer med awesome teknologi osv.
-
Forest Gump.
Run forest, run!~~
<3
Uh, jeg så One stormy night på lørdag. Den var søøøt. ^__^
Også så jeg Hjem til jul på søndag. Den var ikke så søt. >:
-
Tron (1982) x3 Overaskendes bra faktisk :3
-
The Book of Eli. Fantastisk film.
-
A Fish Named Wanda.
.. svart komedie. <3
-
A Fish Named Wanda.
.. svart komedie. <3
Å den er så geniaaaaal!
Dakars hunder :(
-
The Princess Bride. c:
-
Ghosts
Gammel film.. veldig.. rar...
se den om du er i et ubestemmelig humør, for du vet ikke om du skal le eller gråte av den filmen >_>
-
Ser på "To Gode Venner 2" på Disney channel åhh gud det vekker gode gammle minner..... om jeg bare kunne sett den første...... jeg hadde gjort hva som helst for å få sett den første filmen...... jeg må si at "To Gode Venner" er min yndlings film [ureshii]
-
Agent Cody Banks 2
8D Den gikk på TV ~
-
Vegas.
Film produsert i Bergen. Fikk den av mor til jul, handler om ungdommer som er litt ute å kjøre, for å si det mildt. Mor jobber med slike. x:
Jeg likte den, selvom slutten var litt wtf. Og trist.
-
Owls of Ga'Hoole eller Guardians of Ga'Hoole eller hva folk kaller den. Utrolig søt film. :3
Må bare nevne at jeg så Soul Plane et par timer før. Den var hysterisk. xD
-
Tron Legacy.
Litt jævlig uten 3D briller of course :P
vart litt ufokusert og slitsomt å se på til tider, men en ganske nice film ^^
-
Jeg har sett Narnja på kino med hun jeg er onkel til elste av dem
jeg er glad jeg kjøpte 3 D brillere
vis jeg ikke brukte dem ble veldig ufokisert
-
Min nabo totoro :)
-
Narnia (den siste), nesten bedre enn eneren.
-
narnia [w-happy] [w-happy]
-
Narnia (den siste), nesten bedre enn eneren.
jeg er egentlig enig med deg
-
Så Alfa & Omega nå nettopp ^^
koselig film :P
Også driver jeg og kjæresten å ser igjennom harry plopper... ehm, potter :P
2-5 atm, 6 tomorrow! (Ikke prøv dere på en morsom en :P)
-
6 tomorrow! (Ikke prøv dere på en morsom en :P)
:C MEN JEG HADDE LYST.
-
Paranormal activity :p den var småcreepy..
Aikho: Laster ned The Town ;D
etter din anbefaling
-
Uh, så Narnia på kino.
Ellers har jeg sett Kill Bill 1 & 2 og Donnie Darko.
Også så jeg The Sixth Sense nå nettopp. Fyyy bra film. D:
-
Fikk sett District 9... Til tross for den relativt tunge politiske undertonen, og den sosiologiske vinklingen, tapte den seg allikevel ikke i det litt mer overfladiske sci-fi orienterte aspektet i storyen. Alt i alt en veldig bra film synes jeg, og det gjør godt å se en film i blockbuster-formatet som er laget utenfor den veletablerte og oh-so oppbrukte hollywood sukksessoppskriften.
-
V For Vendetta
-
--slettet--
-
Snøhvit x3
Holder på å laste ned alle Disney filmer helt frem til 2008 O.o
Skal se alle x3
-
Predators og Inception
-
Så ferdig The Invention of Lying i går. <3 Kjører vel på med Switch eller House of Flying Daggers i kveld.
-
Snøhvit x3
Holder på å laste ned alle Disney filmer helt frem til 2008 O.o
Skal se alle x3
Du har ikke sett alle? [eek]
-
Snøhvit x3
Holder på å laste ned alle Disney filmer helt frem til 2008 O.o
Skal se alle x3
Du har ikke sett alle? [eek]
Nei :O Derfor jeg laster alle ned :S
-
Siste filmen jeg såg var Professor Layton and The Eternal Diva [w-happy]
Kjøpte en samleboks med 3 discer, 1 DVD, 1 Blueray og 1 med Bonusmaterialer. Og det fulgte med en bok på 638 sider med storyboard.
-
Beauty and The Beast - Enchanted Christmas
-
Siste film var Millennium Actress. Synd at Satoshi Kon er død :'(
-
Så Stage Beauty for en halvtime siden. Den var fin. =3
-
Jeg så endelig The Boondock Saints II. Har hat den lenge på harddisken min, men kom på det i dag. Haha. Elsker den <3 Uansett første filmen var best..
-
så loke blåse hjernen min utover veggen i CS:S i sakte film
-
Pinochio :3
Nr. 3 i Disney listen min x3
-
--slettet--
-
Siste film jeg så var Imagine That (http://www.imdb.com/title/tt0780567/) med Eddie Murphy i hoved rollen, og jeg må si at jeg ble overasket over hvorbra filmen faktisk var dette er en film jeg råder folk til å se....
jeg skal også se Pay It Forward (http://www.imdb.com/title/tt0223897/) i kveld på TVNorge klokken 21:30 starter den. For de som ikke har sett denne filmen dette er en "Må Se"-film. Jeg har allerede sett den 7 ganger og gråter like mye hvergang, med andre ord "En Bra Film Med Et Bedre Budskap!"
det var alt fra meg for nå =P
-
Deep Impact
-
Disney's Fantasia 2000
-
Deep Impact
Favoritt film nr 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Ser på Dumbo nå :3 nr 4 på listen x3
-
siste filmen jeg kan huske så jeg sammen med Dan.
Dante's Inferno :D urrr kjempe "koselig" film indeed.
-
siste filmen jeg kan huske så jeg sammen med Dan.
Dante's Inferno :D urrr kjempe "koselig" film indeed.
Tegnefilmen som ble gitt ut samtidig med spillet eller?
-
furry vengeance og shrek siste kapitel. knall morsome. [ureshii]
-
siste filmen jeg kan huske så jeg sammen med Dan.
Dante's Inferno :D urrr kjempe "koselig" film indeed.
Tegnefilmen som ble gitt ut samtidig med spillet eller?
er det et spill også? O_O
-
siste filmen jeg kan huske så jeg sammen med Dan.
Dante's Inferno :D urrr kjempe "koselig" film indeed.
Tegnefilmen som ble gitt ut samtidig med spillet eller?
er det et spill også? O_O
Yes, men tviler på at det er etter filmen? :P
Har ikke sett filmen, så kan ikke si no, men er i mine tvil
Link (http://www.eanorge.no/games/16906,xbox360/)
-
siste filmen jeg kan huske så jeg sammen med Dan.
Dante's Inferno :D urrr kjempe "koselig" film indeed.
Tegnefilmen som ble gitt ut samtidig med spillet eller?
er det et spill også? O_O
Yes, men tviler på at det er etter filmen? :P
Har ikke sett filmen, så kan ikke si no, men er i mine tvil
Link (http://www.eanorge.no/games/16906,xbox360/)
Helt riktig ^.=.^
Men kan være at det er en eldre film og ikke tegnefilmen.... Dante's Inferno er et veeeeldig gammelt dikt xD
-
Ikke akkurat en film..
Men så hele sesong 1 av Politiet i går :D (TV norge serie).
Synes det er ganske artig å se ^^ holder på med Sesong 2 nå ^.^
-
Disney klassiker nr. 6 - Bambi
-
--slettet--
-
Despicable Me ;D
Den er morsom ^^
-
Så akkurat Bill & Ted's Excellent Adventure
Typisk 80-tallet, men ganske gøy XD
-
Fredag: The Tourist - Filmen var IMO ganske grei og underholdende men ikke utrolig bra
Lørdag: Vampire sucks - Bedre enn Twilight IMO :P den var artig og ga en del lolz
-
Monsterbedriften!
Åh, så lenge siden jeg har sett.
-
så Solomon Kane i går med bestevennen min =P
-
Megamind knall bra ledde til magen var sår. [laugh]
-
--slettet--
-
Boy's don't cry. Fy flate hvor mye den filmen traff meg. [sad]
-
Evan all migthy( tror det er skrevet feil [puzzled] ) i så fall den gikk på tv,n da :)
-
Har sett halve V For Vendetta på skolen. FY! Den Var Bra! [eek]
-
Beyond Black Mesa
http://www.youtube.com/watch?v=OOrH5tfWorg&feature=player_embedded#!
Kortfilm med en HL2 Setting. Itz awzum! :3
-
Beyond Black Mesa
http://www.youtube.com/watch?v=OOrH5tfWorg&feature=player_embedded#!
Kortfilm med en HL2 Setting. Itz awzum! :3
Jupp, verdt å se.
-
Gaahaa... ;_;
Såg akkuratt High School Musical 3. Eg må rett og slett slutte å se filmer med happy ending, for eg finner aldri en måte å UNNGÅ tårer på... ;_;
*må hente seg papir for å tørke vannet*
Damn, I'm sappy...
-
Ponyo och klippan vid havet <----sikkert skrevet feil.
Søt film :)
-
Pan's Labyrinth.... Sær film!
BRA! Men sær! xD
-
Siste filmen var...Unbreakable med Samuel L. Jackson <3 En ganske hard film, med mange sterke scener. Samuel spiller en mann som kan bryte alle regler når det kommer til forhør, og favorittmetoden hans er tortur. Han klipper av fingrene til offeret ffs xD uansett, en god film, litt kort og litt lite handling, men mange sterke scener som sagt, og overraskende vendinger :3
-
Siste filmen var...Unbreakable med Samuel L. Jackson <3 En ganske hard film, med mange sterke scener. Samuel spiller en mann som kan bryte alle regler når det kommer til forhør, og favorittmetoden hans er tortur. Han klipper av fingrene til offeret ffs xD uansett, en god film, litt kort og litt lite handling, men mange sterke scener som sagt, og overraskende vendinger :3
Høres ikke ut som den Unbreakable jeg har sett; http://www.imdb.com/title/tt0217869/ og det er den eneste Unbreakable filment Samuel L Jacksom har spillt i, i følge IMDB.
---------
Siste jeg har sett var "The last airbender" igjen. Måtte ha noe å gjøre på flyet fra San Fran til München.
-
Siste filmen var...Unbreakable med Samuel L. Jackson <3 En ganske hard film, med mange sterke scener. Samuel spiller en mann som kan bryte alle regler når det kommer til forhør, og favorittmetoden hans er tortur. Han klipper av fingrene til offeret ffs xD uansett, en god film, litt kort og litt lite handling, men mange sterke scener som sagt, og overraskende vendinger :3
Høres ikke ut som den Unbreakable jeg har sett; http://www.imdb.com/title/tt0217869/ og det er den eneste Unbreakable filment Samuel L Jacksom har spillt i, i følge IMDB.
Enten unbedanble eller unbrekable, det var ihvertfall samuel :3 Handlet om hvordan han torturerte en terrorist som ville blåse opp hele new york med tre atombomber, og hvordan agentene som jobbet med ham, blant annet den kvinnelige hovedkarakteren, synes dette var forkastelig xP
-
Enten unbedanble eller unbrekable
Jeg ble nysgjerrig så jeg måtte finne ut av det. Filmen er Unthinkable :3
---
Så forresten også "The legend of the Guardians" igjen på flyet i går.
-
Startet dagen med Jonah Hex kl 7.45 XD
-
The Tourist som jeg så på kino her forleden dag. jeg gir den terningkast 4
-
Så Alien : Ressurection sammen med Pumzie, Aikho og Lubin i natt :3
-
Prinsessa og Frosken - Fin og disney
HTTYD - Fortsatt like herlig som første gangen
-
HTTYD? [puzzled]
-
HTTYD? [puzzled]
How To Train Your Dragon
-
HTTYD? [puzzled]
How To Train Your Dragon
<3<3<3<3<3<3<3
-
W&G The curse of the were rabbit http://www.youtube.com/watch?v=gYEnCCJdDvs (http://www.youtube.com/watch?v=gYEnCCJdDvs)
-
Ah, nettopp. [smile]
Har fortsatt ikke sett den, bare lest boken for noen år tilbake. Får vel sett den før eller siden.
-
Døden På Oslo S. Sett den en del ganger, men synes filmen er så kul.
-
Døden På Oslo S. Sett den en del ganger, men synes filmen er så kul.
Jupp. Vi så den jo sammen i går. [ureshii] Bra for å være en gammel nosk film. :D
-
The Adventures of The American Rabbit. =3
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/518JPJQ9TXL.jpg)
Sånn film jeg så når jeg var lita. Fortsatt like artig å se :3
Litt vanskelig å se på YouTube, siden siden er treg stadig vekk. XP
-
Case 39
SKUFF.
-
Twilight: Eclipse
Var bra, men håper at nr.4 er bedre... [razz]
-
Dead Space: Downfall
-
The Green Hornet
Den hadde noen morsomme punkter, og interessange slosscener, men alt i alt ble det for dumt. Spesiellt begynnelsen.
-
Salt - igjen :P
-
Så fort gjennom The Human Centipede ololol. Ikke for de med svak mage. xD;
-
The A-Team
Den var ganske underholdende :3
-
Despicable Me
-
Despicable Me
Papoi? Morsom film.
Glow stick scenen var spesielt minneverdig.
-
Oliver and Company :3
Gonna love disney
-
Skyline!
Dårlig film. Blanding mellom alien,independens day, matrix og gormiti X3
-
Despicable Me
Papoi? Morsom film.
Glow stick scenen var spesielt minneverdig.
Ja, og når han viser planen sin til banksjefen.
"Here I'm shrinking the moon! I capture the moon!! I'm sitting on the toilet!" [w-happy]
-
Bin jip - tomme hus
litt trasig kanskje xD
-
Så faktisk House of wax, sent på natten hos min søster xD Filmen er det man kan kalle en B skrekkfilm, seks venner skal til fotball kamp, bilen går til helvete i skauen, de må finne reperatør og finner en gudsforlatt by. En etter en blir de plukket av, enten drept, voldtatt og drept, eller gjort om til voksfigurer. Morderne er to psykopatiske brødre som har gjort hele byen om til sitt personlige vokskabinett. Filmen er full av åpenbare skrekkscener og dårlige omgivelser. Ikke en film jeg anbefaler å se x3
-
Oh House of wax er bra for to grunner, den er skummel og underholdende og man for se Paris Hilton Døøøøøøø!!!!!
So nettopp Hardware
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRHvD5HfiADrivUfxefc43n6h0fH9fBE229-wHE80er-8kO5BnB)
Kule rare postapoc filmern som er en slags forløper til Terminator, Lit langtekkelig intro og det tokk en stund før det skjedde no action, likte hoved karakteren (litt Ripley/ Satah Connor typ karakter) Gir den en 4 på terningen.
Kanskje ikke den beste scify/horror filmen ever men den er faktisk ganske intresan, underholdende og litt skummel, og mye bedre enn det som vises på tv i dag. Snappa den fra piratebay og so den på Xboxen.
Det er så kult har man en avi film fil kan man se den på de fleste spill konsoller.
-
Speaking of Terminator, har du sett The Sarah Connor Chronicles?
Holder fortsatt på med Bladerunner. Hittil både lik og forskjellig fra Do Androids Dream of Electric Sheep - forvirrendeeee. "Åja, det kommer til å skje. What, slkjedde ikke? HÆ?" Anyhow, liker den bedre enn Minority Report hittil, når vi først er inne på Philip K. Dick.
-
Little Nicky.
Morsom satanist film. [ureshii]
-
Så nylig episode 6-10 i Star Wars; Clone Wars the animated series. Hadde det ikke vært for at jeg er fan av Star Wars, hadde jeg aldri giddet å se dette mølet xP Som de fleste sikkert har skjønt by now, så er disse animerte seriene siktet mot barn, fordi George Lucas vil sikre seg en ny generasjon med fans x3 Bortsett fra noen gode fightscener så er filmene fulle av dårlige replikker, unødvendige karakterer, og klisje aktige sekvenser. Men siden jeg er fan så bryr jeg meg ikke ^^ altså, disse episodene er ikke noe jeg anbefaler for de som ikke er fan xD
-
Borat! Hehehehe
-
Dagens Dax svarer for helgens Dax: Blade Runner
Det er alt for lenge siden jeg har sett den, og litt for sent til å start å se den nå... så nå har jeg noe å se frem til etter jobben i morgen ^^
Men har så på sist nyttårsfeiringen fra Ringberg. Har aldri vært på der, så hadde lyst å se hvordan det så ut.
-
Constantine
-
Underworld
http://gomiso.com/u/pantherus (http://gomiso.com/u/pantherus)
-
Siste filmen jeg så var tropic thunder, men jeg sovna før den var ferdig...
-
Constantine
åhh jeg husker den filmen den er badass omg jeg fikk lyst til å se den nå x3
-
aristokattene [razz] orginal norsk VHS
-
Siste filmen eg såg var vel Rakkerungene :3
Hvis det teller, så såg eg Heroes Episode 9-11 igår med Jinnai.
-
Arashi no yoru Ni
o.o
-
Arashi no yuro Ni
o.o
Nesten riktig, Det er Yoru, ikke yuro O: Men du kan heller si "One Stormy Night" som er engelsktittelen, mye lettere å huske X3
Du må forresten fortelle meg om du likte den eller ikke hehe X3
Siste filmen jeg så var... Resident Evil... Men husker ikke hvilken desverre.
-
Må vel si hva min siste film er...XXX hentai girl with the sluts part 6 xxx unrated and more juicy than ever!.........Nedia :P!
Neida, det var Cyrus..En meget spesiell komedia..noen steder ble det allltfoorr mye snakking og ble ganske lang..Men når det morsomme kom så var det morsomt :p
-
Gutten og Jern Kjempen (Boy and the Iron Giant)
Elsker den filmen :3
-
Knowing.... En ufattelig bra film, men en ufattelig dårlig slutt!
-
Knowing.... En ufattelig bra film, men en ufattelig dårlig slutt!
jah skikkelig antiklimax slutt på den >_>
siste jeg så var mortal kombat 1 og 2 x3
-
Tornerose [cool]
-
Jet Li's - The Fearless.
En vanvittig bra film om du spør meg. Har den klasiske kinesiske slossingen, men ellers er allt veldig bra på den. Basert på en sann historie :3
-
Jeg så Teeth (http://www.imdb.com/title/tt0780622/) i går kveld før jeg sovna xD
Oh gawd for en.. ja.. random film kan du si :P
Tydeligvis så har hovedpersonen i filmen (jente), fått en mutasjon tidlig i sitt liv begrunn av no atomkraftverk, slik at hu endte opp med Vagina Dentata (http://en.wikipedia.org/wiki/Vagina_dentata) xD
Filmen var bare Lol xD "This one bites back!"
-
Jeg så Teeth (http://www.imdb.com/title/tt0780622/) i går kveld før jeg sovna xD
Oh gawd for en.. ja.. random film kan du si :P
Tydeligvis så har hovedpersonen i filmen (jente), fått en mutasjon tidlig i sitt liv begrunn av no atomkraftverk, slik at hu endte opp med Vagina Dentata (http://en.wikipedia.org/wiki/Vagina_dentata) xD
Filmen var bare Lol xD "This one bites back!"
O_o scary, vagina med tenner :s
æsja >_>
-
Jeg så Teeth (http://www.imdb.com/title/tt0780622/) i går kveld før jeg sovna xD
Oh gawd for en.. ja.. random film kan du si :P
Tydeligvis så har hovedpersonen i filmen (jente), fått en mutasjon tidlig i sitt liv begrunn av no atomkraftverk, slik at hu endte opp med Vagina Dentata (http://en.wikipedia.org/wiki/Vagina_dentata) xD
Filmen var bare Lol xD "This one bites back!"
Jeg tror jeg må se den filmen nå:D
-
--slettet--
-
Resident Evil:Afterlife.........SKUFFA igjen!!!
agree!
-
Tror nok ikke man kan forvente seg at noen av Resident Evil filmene skal være gode, dessverre. [sad]
-
Så Death Sentence i går kveld før jeg la meg.
Helt grei film ^^
Og Resident Evil filmene er ikke så dårlige :P
Har likt noen ^^
-
(http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTg4NzQ1ODcxMF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg0MTU2Mw@@._V1._SY317_.jpg)
Så akkurat Alpha and Omega. Den har dessverre flere dårlige enn gode sider. Den hadde sine moments her og der, men den er nok en meget sterk deltaker for dårligste animerte film fra 2010. Temmelig synd, for jeg ser ikke for meg at det kommer en ny animert film om ulver med det første =\
-
hachi a dog's story, Aww den hunden er så søt [smile]
(http://i53.tinypic.com/2jepvrr.jpg)
-
(http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTg4NzQ1ODcxMF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg0MTU2Mw@@._V1._SY317_.jpg)
Så akkurat Alpha and Omega. Den har dessverre flere dårlige enn gode sider. Den hadde sine moments her og der, men den er nok en meget sterk deltaker for dårligste animerte film fra 2010. Temmelig synd, for jeg ser ikke for meg at det kommer en ny animert film om ulver med det første =\
Har kun hørt negative omtale om filmen, så har ikke vært så interessert i å se den selv...
-
(http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTg4NzQ1ODcxMF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg0MTU2Mw@@._V1._SY317_.jpg)
Så akkurat Alpha and Omega. Den har dessverre flere dårlige enn gode sider. Den hadde sine moments her og der, men den er nok en meget sterk deltaker for dårligste animerte film fra 2010. Temmelig synd, for jeg ser ikke for meg at det kommer en ny animert film om ulver med det første =\
Har kun hørt negative omtale om filmen, så har ikke vært så interessert i å se den selv...
Jeg klarte ikke å se den ferdig engang >.<
-
(http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTg4NzQ1ODcxMF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg0MTU2Mw@@._V1._SY317_.jpg)
Så akkurat Alpha and Omega. Den har dessverre flere dårlige enn gode sider. Den hadde sine moments her og der, men den er nok en meget sterk deltaker for dårligste animerte film fra 2010. Temmelig synd, for jeg ser ikke for meg at det kommer en ny animert film om ulver med det første =\
Har kun hørt negative omtale om filmen, så har ikke vært så interessert i å se den selv...
Jeg klarte ikke å se den ferdig engang >.<
Bare jeg og kjæresten min som syntes den var alllllright? x3
-
Så den i sta å syns ikke den var så aller verst. Likte den, men vil ikke anbefale den til hvem som helst :S
-
Så den i sta å syns ikke den var så aller verst. Likte den, men vil ikke anbefale den til hvem som helst :S
Sant nok. blir mer til spesielt interessert ^^
eller for de yngre, som jeg regner med er målgruppa for filmen :P
-
Aristokattene.
.. ååååh den var det lenge siden jeg har sett. <3
-
Løvenes konge to og tre. Beste filmene i verden (med enern seff)
-
Schindlers Liste.
Ei utrolig rørende film -- verdt å få med seg, synes jeg, selv om den er lang og trist. Fikk mye utav å bruke timene mine på den, ja.
-
Så The Core :3 All time favourite!
-
Så alle 3 Into The Universe with Stephen Hawking. Kan ikke si annet enn at det var 3 timer med konstant mindrape! Blir som en ny person etter å ha sett dem. Utrolig bra!
Schindlers Liste.
Ei utrolig rørende film -- verdt å få med seg, synes jeg, selv om den er lang og trist. Fikk mye utav å bruke timene mine på den, ja.
Kanskje den beste filmen noen gang etter min mening. Eneste filmen jeg bare måtte gråte av.
-
True Grit - Bra, litt morsomt og ganske så interessant :)
Liker dælet til jenta ^^
-
Jeg så The Decent 2, som ikke var like bra som eneren, effektene i filmen rett og slett sugde tvekuk
-
Så The Bladerunner i går kveld. Var ganske skuffet over den i forhold til Do Androids Dream of Electric Sheep-tegneserien, som Philip K. Dick også har skrevet.
-
Tangled.
Den var sykt søt og awesome! x3 En av de bedre prinsessefilmene jeg har sett.
-
Black Swan.
Ikke helt min type sjanger når det kommer til filmer, men filmen var utrolig bra gjennomført
og Natalie Portman i hovvedrollen som Nina spilte helt over evne.
Verdt å se!
-
Trollmannens Læregutt (http://www.imdb.com/title/tt0963966/) en latterlig bra film værdt å se
-
Jackass 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Fantastic mr. fox ^^
-
V for Vendetta.
Ganske bra film egentlig. ^^
edit:
Post number... 6.... 66... the number of the beast!
-
Sånn! Der ble jeg ferdig med Eclipse, den tredje Twilight-filmen, og har vel fått bekreftet omtrent alle av mine negative fordommer for den serien. Jeg så heldigvis Rifftrax versjonen (http://www.youtube.com/watch?v=bb_lIm7IPWE) av filmen, så fikk jo litt underholdning ut av det.
-
First of Legend med Jet Li. Kampsportfilmer er herlige. <3
-
siste filmen var hellboy 2
-
Vallhalla Rising - Weird o.O og noen feil info. Kule effekter, men vet ikke om jeg skjønte poenget =o
-
Avatar The last airbender
Skuffene film med mange mangler og feil. F.eks. Hvordan Katara fikk vanntemnings rullene, Hår og hudfarge på karakterene, hvor de er når Zuko kidnapper Aang hos vanntemmerne på nordpolen og mer.
Hadde forventet noe annet
-
Centurion - Likte filmen, til tross for noen feil info inni mellom. Nå er jo jeg også veldig begeistret for slike filmer x3
-
The Chaperone - En herlig komedie og en finfin familiefilm. Handler om en ex-con som har forandret seg helt..prøver å få kontakt med dattera si igjen etter 7 år bak murene. Han finner ut at livet bak murene går fort, han får ingen jobb eller noe annet, så når en tilfedlig gammel venn tar kontakt, tar han jobben med ett bankran. Han ombestemmer seg i siste liten, og når bankranet går ikke så bra, ender baggen med penger på turbussen som hovedpersonen og dattera er på..
Fikk en god del latter ut av den ja^^
-
Rango - Morsomt og underholdene ^^ Anbefales!
-
Rango - Morsomt og underholdene ^^ Anbefales!
Går den på kino på engelsk? Nekter å se den på norsk.
norsk dubbing ødelegger gode filmer i mine øyne
-
Rango - Morsomt og underholdene ^^ Anbefales!
Går den på kino på engelsk? Nekter å se den på norsk.
norsk dubbing ødelegger gode filmer i mine øyne
den går på engelsk jah :)
-
Så Who Am I med Jackie chan i går kveld. Det ble seeeent og jeg fanboyet masse~ <3
-
Jeg så Piranha 3D i dag. Den er ikke bra... Men veldig etterlengtet splatter-aktig
Nå har jeg forandret fursonen min, til en piraja
jkjk
-
Kautokeino Opprøret.
Var i forbindelse med skolen :P
-
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole <3
-
Wallstreet 1, 10 min ago...
-
Wallstreet 1, 10 min ago...
You're not making any sense, man! X3
Jeg så "Dinner for Scmucks" nylig. Det er favorittfilmen min av alle filmer Paul Rudd og Steve Carell har spilt i tilsammen :D
Barry: Vincent Van Gogh. Everyone said to him, "You can't be a great painter, you only have one ear." And you know what he said? "I can't hear you."
-
Wallstreet 1, 10 min ago...
You're not making any sense, man! X3
Jeg så "Dinner for Scmucks" nylig. Det er favorittfilmen min av alle filmer Paul Rudd og Steve Carell har spilt i tilsammen :D
Barry: Vincent Van Gogh. Everyone said to him, "You can't be a great painter, you only have one ear." And you know what he said? "I can't hear you."
Så wallstreet 2 for ikke så lenge siden, tenkte jeg måtte se 1n også.
-
Scott Pilgrim - vet ikke helt hva jeg ska si jeg
-
TRON 2010
Ganske fornøyd med filmen... Syns fortsatt at den første var bedre xD
-
Rapunsel (2010 disney) Awesome film. xD
-
127 hours, det var en ganske psycho film :p
-
"The Killer inside me" helt ok film egentlig, men litt kjedelig for min smak ikveld.
-
Jeg så Heart Of America (http://www.imdb.com/title/tt0279037/) I går kveld før jeg la meg.
En film som fikk rørt litt rundt i fortida mi, tanker og ønsker jeg hadde på den tida, men også nå.
Må si at filmen tar opp et viktig tema (ikke skole skyting, men Mobbing), som er aktuelt her i Norge også.
-
Piranha - Dårligste filmen jeg har sett på lenge.
-
Så Léon i går. FIn, fin, utrolig fin film. <3
-
Remaken av A Nightmare on Elm Street. Egentlig ganske bra og tro mot originalen(e), men syntes de gjorde feil i å (spoiler=gjøre Freddy til en pedofil dude, hadde vært mye bedre om han hadde vært en variasjon av The Pied Piper. Dette siden jeg synes Freddy skal være et "monster" man kan like selv om han er et monster.
-
Welcome to the jungle! awesome actionkomedie :3 anbefales!
-
Hot Tub Time Machine, ganske moro.
-
Hot Tub Time Machine, ganske moro.
Vilse vilse vilse x)
Hmm? Har ikkje sett så mye film lately, nærmeste blir Naruto.
-
--slettet--
-
Alpha and Omega - faktisk ikke så ille, syns den var ganske brukbra ;3
-
Funny People - <3 <3
-
Ponyo! <3
-
Beauty and the Beast. Gode barndoms-minner. <33
-
Piranha - Dårligste filmen jeg har sett på lenge.
Hm. Er litt skeptisk på å se den...Den virker litt...i dun no. [w-sniff]
Anbefaller du den, eller?
-
Alpha & Omega. Kjedeligere enn jeg hadde forventet, men helt grei.
Trolljegeren. Ganske dugelig.
The Room. Fantastisk!
-
Piranha - Dårligste filmen jeg har sett på lenge.
Hm. Er litt skeptisk på å se den...Den virker litt...i dun no. [w-sniff]
Anbefaller du den, eller?
Nei, bortkasta penger IMO :P
-
Predator :3 Rå, heseblesende action ifra start til slutt. Jeg synes de har fått filmen bra til i det aspektet at man ikke trenger å være satt inn i Aliens vs Predator universet for å skjønne hva som foregår. Gode karakterer, sentralt plott som utvikles etter hvert, og ikke alt for overkill spesialeffekter. Spesielt de siste scenene i filmen fikk de bygget opp slik at de ble ganske tence. En ganske god film, som anbefales :3
-
Skyline = Awesome effekter.
-
What he said ^
-
Skyline = Awesome effekter.
What he said ^
Den så jeg også nettopp.
Coincidence?
-
Coincidence?
Coincidence!?
-
Alpha And Omega. Synes den var utrolig morsom jeg ;D Vi var bare fem personer i største kinosalen på kinocity i Drammen. De to som ikke var med oss snudde seg etter filmen var ferdig. Tror jeg og venninna mi lo vel høyt under filmen XD
-
Alpha And Omega. Synes den var utrolig morsom jeg ;D Vi var bare fem personer i største kinosalen på kinocity i Drammen. De to som ikke var med oss snudde seg etter filmen var ferdig. Tror jeg og venninna mi lo vel høyt under filmen XD
enig der ^^ morsom og søt film :P
men... lurer på hvorfor den brukte så innherdig lang tid på å komme til Norge x3
Jeg og typen så den der liksom i... ehh... Jula var det vel :P
Vi hadde tenkt til å se den tidligere, men ble ikke før da x3
-
Braveheart, så den igjenn igår.
http://www.youtube.com/watch?v=Hce-Xvp1gm8&feature=related
FREEDOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!
-
Så en liten del av "One Missed Call - 2" i går, skal vel se resten idag tenker jeg... x3
Var litt for trøtt i går til at jeg hadde klart å dratt meg igjennom hele filmen :P
-
RED - Ganske bra egentlig ^^,
-
RED - Ganske bra egentlig ^^,
Den eier! :D
Uhm. .. Løvenes Konge.
-
The Nun og Saint Sinner.
Decent enough :P
har en samling med horror og action filmer som jeg går litt igjennom :P
-
Bee Movie, var koselig og Jerry Seinfeld var som vanlig relativt konge. :)
-
Om Ginga Nagaerboshi Gin/ Silver Fang serien telles som film? XD
Ellers uhm... jo! Princess Mononoke!
-
The silence of the lambs (Nattsvermeren)
"What did you see clarice, what did you see"
-
Alfa og Omega i 3D XD
-
--slettet--
-
Darkness Falls (http://www.imdb.com/title/tt0282209/) på NRK3. Likte egentlig litt av konseptet jeg da, men filmen kunne vært bedre lagd x3
Den klarte i hvertfall å vekke små angsten min for masker i mørket.. v.v (ikke at det ska så mye til på meg men...*sitte med alle lysene på*)
-
independece day. YAY
-
Black Rock Shooter
ikke hva jeg hadde ventet meg, men den var da nokså interesang, selvom det ikke virket som en film i det heletatt x3
man får liksom ikke så mye handling med seg (hviss det var noen) xD
jaja, er nå glad jeg har fått sett den :3
synn det ikke finnes noen film 2. hele filmen virket som en trailer :p slutter liksom der det vanligvis begynner.
-
The day after tomorrow :3
den er awesome ^^
-
Legend of the Guardian Owls
-
Så The Ruins (http://www.imdb.com/title/tt0963794/) natt til søndag...
Og... ehh.. dårlig film -_-'' Det skulle være Horror, men var ikke særlig til horror etter min mening :s
Ingen anbefaling fra min side
-
Jeg så Aladdin i går. Lenge siden jeg har sett den filmen.
.. jeg vil også ha en stor tiger som jeg kan kose på :<
-
Så faktisk jungelboken i går. med norsk tale :P morsommere en man skal ha det til :P
-
Danny the Dog med Morgan Freeman og Jet Li. Den kan anbefales~
-
--slettet--
-
Alfa og Omega ! :)
-
Jackass the movie og Jackass 2. Husker ikke hvilken av dem, men i en av dem kledde 4 av dem seg ut som Pandaer og løp rundt og tullet i Tokyo!
-
Det levende slottet og Prinsesse Mononoke^^ Elsker de filmene ;D
-
Origin ~Spirits of the Past
Konseptet var ganske bra, men de gikk for fort frem og IMO kunne det vært mer detailjer om hvorfor verden hadde blitt slik den hadde blitt.
-
Det levende slottet og Prinsesse Mononoke^^ Elsker de filmene ;D
^^ Jeg er fortsatt litt sånn "Oi, Ghibli har jo voldelige filmer også" XD Den reaksjonen min , haha XD
-
Jeg så Devil. Handler i korte trekk om en gruppe mennesker som sitter fast i en heis og har djevelen på besøk >:3
-
So The Atomic Submarine, Kule filmen om en ubot som blir sendt ut for å eterforske hvorfor båter synker på nordpolen, og om det kan være aliens som står bak. Elsker sære filmer.
http://www.imdb.com/title/tt0052587/
-
Så hachi a dog's tale
Vakker film og så trist. [w-cry]
-
Sucker Punch
- Totalt bedre enn forventet :D Ganske bra egentlig ^^ *få inspiritasjon*
-
Skoleklassen (orginal tittel: Klass)
Estisk drama film som handler om en gutt som blir mobbet på skolen, for deretter å ta igjen.
-
Jeg fikk ikke sove i natt, så jeg lå oppe og så på How to Train Your Dragon.
Den er søøøt.
-
Jurassic Park x3
-
Jeg fikk ikke sove i natt, så jeg lå oppe og så på How to Train Your Dragon.
Den er søøøt.
Ja! Men jeg likte ikke slutten.. Hvorfor måtte han miste beinet? Arg..
Siste filmen jeg så het The Three Next Days, ganske bra film men slutten var slik som i Dragetreneren, de lager en slutt som egentlig er happy man gjør den trist likevel.
WolfTale, Jeg så den filmen med Darkferal men gikk glipp av begynnelsen, og sovnet midt i. Den var dritbra men jeg skjønte ikke slutten, skal se den igjen på kino snart.
-
Paranormal Activity 2 sammen med Atrox og Cirkumfleks.
.. den var litt skummel >_>
-
Jeg fikk ikke sove i natt, så jeg lå oppe og så på How to Train Your Dragon.
Den er søøøt.
Ja! Men jeg likte ikke slutten.. Hvorfor måtte han miste beinet? Arg..
Fordi når han mista beinet så hadde han og dragen noe til felles, nemlig et handicap som de hadde lært å leve med.
On topic: Så tangled og Fantastic mr fox i natt
Tangled var litt kort, men typisk happy ending/humor film
Fantastic mr fox var litt wierd men awesome xD
-
Så Saw 7 (Saw 3D) for en liten stund siden.
Ganske fornøyd. Håper det kommer flere >_>
-
--slettet--
-
Rio her også XD
-
Så Dragonheart. Eller jeg så starten. PC-en bugga seg til på slutten
-
Red Cliff 1 og 2
Prøvde å se Heaven And Earth i går, men fant ut at jeg manglet engelsk tekst. D:
-
Tron Legacy - starta bra, å så gikk det bare nedover..
-
The L Word, sesong 1-3 (hvis det telles) [ureshii]
-
Thor (3D).
Helt grei, dog det er litt trist når den beste 3D sekvensen i hele filmen er animasjonen i rulleteksten. Er ikke verdt de ekstra pengene å se den i 3D =\
-
Tron Legacy - starta bra, å så gikk det bare nedover..
Dammit, høres veldig dårlig ut. Du kan ikkje anbefale denne for noen? Hadde nemlig tenkt å se den selv en gang, men hver gang har det komt noe negativt som ikkje har fått meg til å se den :P
-
Tron Legacy - starta bra, å så gikk det bare nedover..
Dammit, høres veldig dårlig ut. Du kan ikkje anbefale denne for noen? Hadde nemlig tenkt å se den selv en gang, men hver gang har det komt noe negativt som ikkje har fått meg til å se den :P
Om du har lyst til å se den,... så se den da vel? x3
Negative kommentarer er det nok om alle filmer uansett :P
Forrige uke så jeg nå The mummy, The Mummy returns, The Scorpion King og Father Of The Pride serien (om jeg kan legge ved den her :P)
Mumie filmene der synes jeg er ganske gode ^^ har sett de et par ganger nå.
-
Eg HAR lyst, men likevel ikkje lyst, om du skjønner. xD
Ligger på vippen kan du si.
On-t: Har ikkje sett noen filmer i det siste, men kunne tenkt meg å se Ukjent ID som har premiere fredag 29. april
-
Tron Legacy - starta bra, å så gikk det bare nedover..
Dammit, høres veldig dårlig ut. Du kan ikkje anbefale denne for noen? Hadde nemlig tenkt å se den selv en gang, men hver gang har det komt noe negativt som ikkje har fått meg til å se den :P
Typen som likte den forje ble i hvertfall skuffa, og ville knapt snakke om den etterpå. Nå igjen, jeg syns den var bånn, men har lest andre steder at folk liker den.
Må egentlig være opp til en hver *shrugs* jeg mener i hvertfall den ikke var verdt 159 kr som dvden kosta.
Siste film sett; HP og Halvblodsprinsen.
Liker den, men fortsatt boka er bedre x3
-
The Human Centipede >,< *prøve å glemme, prøve å glemme, prøve å glemme, prøve å glemme, prøve å glemme*
*setter seg ned i et hjørne og gynger frem og tilbake* >.=.<''''''''''''''''''
-
Thor (2D)
Likte den, den er ikke korrekt etter mythologien men underholdene å artige effekter.
-
The wolfman
Den sugde
-
Så ukjent id, den var veldig bra :)
Litt lang så jeg vil bare anbefale den hvis du liker psykologiske thrillere
-
RIO :P
-
The wolfman
Den sugde
1941 versjonen, eller 2010 versjonen?
-
Sucker Punch.
Ganske rar og det er en del ting en bare må godta for at en skal kunne like den, men jeg jeg hadde ikke noen problemer med det. Gir den en sterk firer på terningen.
The wolfman
Den sugde
1941 versjonen, eller 2010 versjonen?
Ville tro det hadde blitt spesifisert dersom det var den gamle originalen.
-
The wolfman
Den sugde
1941 versjonen, eller 2010 versjonen?
2010 versjonen, varulven så mer ut som en gorilla enn en ulv..
-
The wolfman
Den sugde
1941 versjonen, eller 2010 versjonen?
2010 versjonen, varulven så mer ut som en gorilla enn en ulv..
Agreed x3
Så den for en stund siden, når den var på kino...
Ikke fornøyd >:
-
Synes begge versjonene var helt greie etter hva jeg husker, men originalen er nok mest interessant. Men litt tåpelig at de ikke oppdaterte utseendet på monsteret i den nye versjonen; i den gamle versjonen var jo kostymet det beste de klarte å få til med datidens spesialeffekter, og vi har jo gjort noen fremskritt siden det.
Og så Kung Pow i går, for den sjette eller syvende gangen. Fortsatt en av mine favorittkomedier.
-
Så ukjent id, den var veldig bra :)
Litt lang så jeg vil bare anbefale den hvis du liker psykologiske thrillere
Tommelopp :D
Såg Ukjent ID (Unknown) eg også og elsket den, i og med at eg elsker psykologiske filmer :P
-
The wolfman
Den sugde
syns det var en rå film eg :P
var å såg Thor (3D) i går, heilt grei, det beste syns eg va når han først kom the jorden, humoristisk oppførsel :P
-
Så taken igjen idag :3 fantastisk rå film, han minner meg om chuck norris x3
-
Black Dynamite (http://www.youtube.com/watch?v=VdLq68m2G_o). Helt grei! Kanskje best å se når man er småtrøtt, sammen med andre småtrøtte venner.
-
Black Dynamite (http://www.youtube.com/watch?v=VdLq68m2G_o). Helt grei! Kanskje best å se når man er småtrøtt, sammen med andre småtrøtte venner.
hahah, den filmen er rå! jeg lo så godt av den xD
DYNOMIIITE!
-
Thor. Helt grei underholdning. Hadde de kombinert den med Black Dynamite, så hadde den vært perfekt.
-
Ettersom den første 3D kinoen har kommet til Sunmøre, tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på Thor 3D. Grei film sånn sett. Ganske underholdende and such, men det at filmen er basert på tegneserien til Marvel som bommet litt på mytelogien, så ødela det litt filmen for meg. Men fortsatt en god film med passe gode 3D effekter, selv om smådetaljer så veldig fake ut.
-
Megamind hos Pycno igår. [ureshii]
-
Megamind hos Pycno igår. [ureshii]
Den er så awesome! OwO
-
Hmm, må vel sette meg ned og se Thor en gang snart. Har hørt den er ganske bra, men liker ikke 3D filmer, blir sliten i øyna av de.
Ikke sikker på om det teller som film, men har begynt å se på Dexter. Kommet meg til tredje sesong nå.
-
Megamind hos Pycno igår. [ureshii]
Den er så awesome! OwO
Oh Yeah. ;D
*må kjøpe*
-
Megamind hos Pycno igår. [ureshii]
Jeg likte den også :)
Blir alltid overrasket over de tegnefilmene, jeg tror alltid de skal være dødskjedelig men likevel er de morsomme og spennende!
-
Hmm, må vel sette meg ned og se Thor en gang snart. Har hørt den er ganske bra, men liker ikke 3D filmer, blir sliten i øyna av de.
Ikke sikker på om det teller som film, men har begynt å se på Dexter. Kommet meg til tredje sesong nå.
Er awesome!
-
Snøhvit og De syv Dvergene
Søt!
-
A Bug's Life - Ok, kunne vært bedre men :P
-
Skulle det dukke opp flere lik, så er det bare å ringe... (http://www.imdb.com/title/tt0066385/) En gammel klassiker!
-
Pirates of The Caribbean : On Strange Tides
- Likte filmen, syns slutt poenget eller hva jeg ska kalle det kunne vært litt bedre
Uansett, Jack Sparrow er alltid morsom ^^,
-
Pirates of The Caribbean : On Strange Tides
- Likte filmen, syns slutt poenget eller hva jeg ska kalle det kunne vært litt bedre
Uansett, Jack Sparrow er alltid morsom ^^,
Så filmen igår.
Er helt enig med deg. Synes også de burde ha fokusert mer på de andre karakterene i filmen. Joda, Jack Sparrow er morsom, men det som gjorde det morsomst i film nummer en var "krasjene" mellom Jack og Will (hvis ikke jeg husker feil).
På begynnelsen var det også to ting som trakk meg litt ut av "illusjonen" som filmen prøvde å skape
-
Pirates of The Caribbean : On Strange Tides
- Likte filmen, syns slutt poenget eller hva jeg ska kalle det kunne vært litt bedre
Uansett, Jack Sparrow er alltid morsom ^^,
Så filmen igår.
Er helt enig med deg. Synes også de burde ha fokusert mer på de andre karakterene i filmen. Joda, Jack Sparrow er morsom, men det som gjorde det morsomst i film nummer en var "krasjene" mellom Jack og Will (hvis ikke jeg husker feil).
På begynnelsen var det også to ting som trakk meg litt ut av "illusjonen" som filmen prøvde å skape
Må si meg enig, ville gjerne hatt mer info angående Blackbeard f.eks. Han var jo så utrolig skummel og beryktet..
Dog glad det ikke ble no ekstremt romanse tull slik det var i det 3 andre filmene, men kunne gjerne vist litt mer havfruer ^^,
Å syns også begynnelsen kunne vært forklart i steden for "Dette skjedde der, nå over til Jack"
-
Så filmen i dag, og sier meg enig med dere to.
Synes også at Jack-karrakteren ble litt ødelagt ved at han plutselig ble så sympatisk og følsom, spesielt ovenfor den nye jenta som plutselig kom inn i filmen. o.o
Ellers likte jeg filmen godt, helt ok historie. Men savner litt bakgrunnsinformasjon enkelte steder.
-
ser film enda jeg, pirates of the caribbean at world's end
meg vil på kino og se den nyeste ! ^^
-
Første pirates filmen jeg har sett på kino :P
Forøvrig synes jeg det var helt greit; Blackbeard er en av de karakterer som er støggkjent både i filmen og utenfor - tror det velig fort ville blitt fløff om de skulle lagt ut om ham.
Likeens med at Jack skulle bli mer følsom.. stakkarn blir eldre han og. Det bir eventuellt spennende å se hvor mye de drar fram hans nyfunne følelser om de skulle lage flere filmer.
-
Lucky Luke - The Ballade of the Daltons
I'm a big fan. ;D
-
Jackass the movie del 2 [laugh]
-
Les aventures extraordinaires d'Adèle Blanc-Sec
-
--slettet--
-
Tron: Legacy. skuffet!
-
Artig film.. Ikke noe grensesprengende i form av plot-twists, men konseptet var ålreit.
-
dead space
ganske kjedelig engenkli :\
-
The Neverending Story.
Fy og flate hvor mye jeg elsker den filmen. <3
-
van helsing! trengte å se en awesome varulv etter å ha forsøkt å se the wolfman
-
Tangled
Yay for bra film ^^
-
Tangled
Yay for bra film ^^
Hu gamla var skummel da hu sang første gangen. O _o
Den siste filmen jeg så var "Paul". Var litt kult med klipp fra ComicCon. XD
-
Tangled
Yay for bra film ^^
Den er søt. <3
Urk. .. hvilken film så jeg sist, da.
Oh, Megamind!
-
Så Priest i dag. Hadde lave håp, men ble ikke gledelig overrasket (ikke skuffa ut i fra hva jeg forventet heller egentlig da men)
-
Kung Fu Panda 2
En av de få oppfølerne jeg har sett som jeg faktisk syns er bedre enn ener'n ^,^
-
Alexander den store.
-
Er en liten stund siden, men siste jeg så var Burn after Reading og Alice in Wonderland (den nye).
Burn after reading er en loka film x3
-
Alexander den store.
Nå sier meg at du også så den på TV2 Zebra? x3
Jeg gjorde i hvertfall det :3
-
Alexander den store.
Nå sier meg at du også så den på TV2 Zebra? x3
Jeg gjorde i hvertfall det :3
Yes, det gjorde jeg vettu. xD
-
Melissa P.
O:
-
Istid 3 [w-happy]
-
Sucker Punch.
Hva i h******* tenkte di på? Sci-fi delen var ok, resten var utter shit =(
-
--slettet--
-
Så vel Flags of our Fathers på skolen i forrige uke.
Syntes den ikke var alt for bra akkurat.
Var så mye surr med å hoppe fram og tilbake syntes jeg >_>
-
American history X
var ganske bra egenkli, men det var ganske ekkelt når en sånn dude ble voldtatt i dusjen x3
-
Sucker Punch.
Hva i h******* tenkte di på? Sci-fi delen var ok, resten var utter shit =(
**Sjekker wikipedia**
Action.. fantasy... thriller?
Høres ut som en åttitallskombinasjon av Harry Potter og Saw.
-
Kung Fu Panda 2
Artig film, bra til oppfølger å være. Definitivt verdt å se, og så er det jo morsomt å dra på kino. Hadde kanskje dratt oftere hvis det ikke var så ekstremt overpriced.
-
Tangled, den var So-so, not great.
-
Stay Alive.
Skal aldri spille skrekkspill igjen.
-
Tangled, den var So-so, not great.
Realy? Synes den var ACE jeg da =D
-
Love and other drugs
Fin, men ble litt kjedelig og lang på slutten.
-
Kung Fu Panda 2
Artig film, bra til oppfølger å være. Definitivt verdt å se, og så er det jo morsomt å dra på kino. Hadde kanskje dratt oftere hvis det ikke var så ekstremt overpriced.
Såg den idag sammen med Indigo :) Eg elsket den, bedre enn 1'eren, håper det blir enda en oppfølger ^^,
Po er favoritten min, han minner meg ufattelig mye om min Jinnai <3
-
Paranormal activity, den sugde.
-
300 for første gang, no nettop.
THIS IS SPARTAAA!!! [mad]
-
Hangover 2
Kunne ha blitt spart for litt av nakenhet, men det var fortsatt en morsom film. [laugh]
-
Hangover 2
Kunne ha blitt spart for litt av nakenhet, men det var fortsatt en morsom film. [laugh]
er jo ikke en bra film uten litt hud og cleavage :p
-
Paranormal activity, den sugde.
What? Hvis du sammenligner den med alle andre amerikanske skrekkfilmer så er den jo faktisk ganske bra i forhold. Man får en litt creepy stemning, vanligvis pleier amerikanske filmer heller å visuelt ødelegge denne stemningen. Jeg liker altså hvordan man aldri får se noe til hva det enn er som "hjemsøker" dem. Når jeg får se det blir jeg som regel bare skuffet. Dessuten er den ikke så utrolig cheesy som alt annet og skuespillet kunne vært verre (selvom det også kunne vært bedre). Men 2'ern derimot har jeg ikke turt å se, ikke fordi 1'ern var noe særlig skummel, men fordi jeg er rimelig sikker på at 2'ern er en typisk sugen oppfølger som bare skal hove inn mer penger.
Men skal man ha bra skrekkfilmer må man til asia eller spania. Ta f. eks. [REC] filmene... Der har de også brukt håndholdt kamera og klart det utmerket bra (i strak motsetning til cloverfield f. eks). [REC] 2 var selvfølgelig ikke like bra som den første, men alikevel bra. Gleder meg uansett til de to neste filmene i serien.
-
Alle HP filmene utenom den første x3
-
KUNG FU PANDA :D :D :D [w-happy] [w-happy] [w-happy] [w-happy]
ITS ITS ITS..... JUST JUST JUST........... FUNNY AND AND AND.... yeah.....
-
terkel i knipe for sikkert hundrede gang x3
-
Transformers 3
-Ok film, masse metall x3
-
Space Battleship Yamato
-
Green Hornet
- Masse action og artige dingser, men utenom det var det ikke så mye å skryte av.
-
Mostly Ghostly, litt morsom halloween film om spøkelser og en ung magiker x3
-
Så Heart of America igjen i går med kjæresten, samt at vi så Nokas idag tidlig ^^
Blir vel mer film etterhvert også :P
-
harry potter og etellerannet del 1
:P
-
Harry Potter and the deathly Hallows del 2
Likte filmen, men en del små irriterende feil her og der.
-
Harry Potter and the deathly Hallows del 2
Likte filmen, men en del små irriterende feil her og der.
jeg tror det var den jeg så del 1 av. synes den var bra jeg, men den var ikke noe harry potter aktig :P
-
Austin Powers: The Spy who Shagged Me
Den er bare for bra haha [laugh]
Så også Dumb & Dumber for noen dager siden, som er enda et hakk eller to bedre.
-
Repo! The Genetic Opera
For.. 10000000000000 gang.
Anthony Stewart Head er nam *drool @_@
ANBEFALT!
-
The Ant Bully
-
Harry Potter and The Deathly Hallows - Part 2.
Føles som vi har mistet nære venn.
Vi vet at de ihvertfall har det godt der de er nå :3
-
Harry Potter and The Deathly Hallows - Part 2.
Føles som vi har mistet nære venn.
Vi vet at de ihvertfall har det godt der de er nå :3
Samme her. :3
-
Harry Potter and The Deathly Hallows - Part 2 :D
-
Lucky Luke Go West ;D
-
pokemon mewtwo strikes back
and not a single f**c was given that day C:
-
Harry Potter and the deathly Hallows del 2 , The Horsemen, Harry Potter and the chamber of secrets.. uhh hvilke andre var det? Vinyan som sugde liksom litt mye... uh jeg husker ikke fler! >3< har sett film vær kveld siden jeg så og si bodde hos WorldsWorstRomeo og LilDave11 (på fura) xD
-
Happy Feet
Bra grafikk, storien vil jeg ikke akkurat si var noe å skryte av.
-
The Terminal på MAX
-
Harry Potter and the deathly Hallows del 2 ^^,
-
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban.
Artig å se den igjen :3
-
Rango
-
Rango
Den skal jeg forhåpentlig se snart også. :3
Jeg så Koyaanisqatsi (1982). Blew my mind!
-
K-Pax!
-
Det levende Slottet ^^
Den e faktisk ganske bra :)
-
Mrs. Doubtfire. Genial as always [laugh]
-
Season of the Witch - OK underholdning.
-
Green Lantern
Desverre hadde anmelderne på nettet rett.. Ikke spesiellt bra film.
Ikke totalt søppel heller da, IMO.. Aller mest fordi ringen til Green Lantern er.. vel.. epic!
-
Tucker and Dale vs. Evil
Utrolig bra!! Noe av det beste jeg har sett på lenge, hahaha! [laugh]
-
Horrible Bosses.
Bra.
Recommend it.
-
Saw 2, Saw 3, Saw 4, Saw 5 og Saw 6 B) SAW MARATON WOOT!
-
Så "I am number four" og "The Machinist"
Begge var forholdsviss bra, men jeg håper inderlig at det kommer en oppfølger til "I am number four" siden den på en måte...ikke sluttet ._.
Hvis noen andre har sett den så skjønner dere sikkert hva jeg mener.
-
Jeg så på reklamen på TV3 og så kom all den der forbanna Mel Gibson-filmen innimellom!
-
Har nå sett et par filmer i det siste, dog noen av dem begynner å bli noen uker siden :P
Falskmynterne
A Serbian Film (bannlyst i Norge for en gooooood grunn x3 Ikke anbefalt for de svakeste.. vel, ikke anbefalt for noen O.o syk, syk film)
One missed call II
Heart of America
I tillegg har det gått mye i X-files :P
Har sett igjennom hele sesong 1 og 2, og har begynt på sesong 3.
Skal nok komme igjennom alle 9 x3
-
Green Lantern.
Langt ifra så dårlig som jeg fryktet den skulle være. Den er ikke noen perle akkurat heller da, men tatt i betraktning hva de hadde å jobbe med av konsept her så vet jeg ikke om det kan gjøres noe særlig bedre.
-
Jeg og tre venner satt og så en del film i går, det var kos.
- Xmen
- Xmen 2
- Tangled
- Bolt
Elsk på filmene.
-
The New World. gikk på svt2 i natt...
remake av pocahontas 1 og 2, bare mer realisme
likte egentlig bedre orginalene fra disney.
gir filmen terningkast 3 fra meg (er veldig kritisk til filmer skjeldent jeg gir en 6'er)
-
Cast Away!
Tom Hanks, Flystyrt, FedEx, Robinson Crusoe style.. Enough said.. :D
-
Eh husker ikke x3
Tror det var The Good, The Bad and The Ugly. For andre eller tredje gang. Garantert den beste filmen EVER.
-
Goemon - Veldig underholdene. Japansk film med litt drama, komedie og action, hadde en veldig spesiell grafikk, men var utrolig bra [smile]
Shaolin - En vakker film! Handlingen er satt i Kina som er i krig, og man følger en ung general/krigsherre som mister alt og prøver å forsone for sine synder. [smile]
-
Siste filmen jeg så var Howls Moving Castle. <3
-
den siste filmen jeg så var Hidalgo.
og er en bra film
-
Bitter Lake <3
-
Bitter Lake <3
Ditto <3
-
Totoro eller fikk ikke sett hele egentlig da :3
-
Captain America -The First Avenger
Helt greit, litt teit til tider, men go underholdning og action
-
Så Desperation på TV i går... Ouff, den kunne vært mye bedre enn den var.
Ron Pearlman som besatt ørkensnut var festlig, men resten...
Ah lah, him en tow ... Tak ah wan! Tak ah lah! Mi him, en tow!
-
Den siste filmen æ så var "Tron ; The classic" (Den gamle)
så, i dag ska æ sjå "Tron ; Legacy" ( Igjen XD)
Har sett de filmene ein god del ganger nå :D
-
Kom nettopp hjem fra Colosseum, der jeg så Jo Nesbøs 'Hodejegerne'
Føler ikke at den var så veldig original, men fortsatt en veldig god film. Noe av det bedre innen norsk film vil jeg ta sjansen på å si. :)
-
the a team
var ikke så spennende :\ men det var NOEN ganske bra deler da :P
-
Black Rock Shooter, den er søt , men nesten litt dumt det ikker er noen etterfølger ^^,
ser på blood the last vampire nå :3
-
Léon
Rørende, actionfylt og masse humor, hva mer kan man be om?
-
American History X. Griner som f hver gang -.- Den er så trist :'(
-
tangled
-
Sin City
-
Tekken
-
Red Riding Hood!
-
Tron's Legacy XD
-
Hero
-
Så nettopp Pan's Labyrinth på skolen. (Fantastisk med skole hvor store deler av pensum er å se på og analysere film. xD)
-
Paul:
Ganske forutsigbar feel-good film, men absolutt verd å se.
Red Riding Hood:
Jeg hadde temmelig lave forventninger når jeg satte denne på, men ble ganske positivt overaska. Langt ifra noen film of the year, men heller ikke en 2'er som jeg var forberedt på. Kommer til å kjøpe den på billig salg til bluray samlinga.
-
Cowboys och Aliens
-
Rio
-Ganske artig ^^, Digga de fuglene!
-
Moon
sær film
-
Hero :3
Vanlig overdreven kinafilm der de flyr rundt som aper og kapper ned grønne gardiner.
-
Asterix - Operasjon Bautastein (hysterisk morsom XD)
Asterix i Roma
og
Asterix og Kleopatra
-
S.W.A.T :)
-
Cloverfield
den var...err...spennende xD
-
Paparazzi BC med klassen.
derp.
-
Sucker Punch. Og har ikke ord ??? Litt kul, men var også litt sånn "hæææææ". Tror jeg skjønte filmen. Bare tror...
-
Siste jeg så var Thor, den var faktisk så bra at jeg skal kjøpe den og se den om igjen :3
-
RIO! <3
Den er så søt.
-
RIO! <3
Den er så søt.
indeed, sett på den 6 ganger alt x3
-
Også sett Thor nå! Jeg syntes den var ganske bra. Bare jeg ikke tenkte på at det handlet om norrøne mytologien jeg har lært.
-
Sucker Punch. Og har ikke ord ??? Litt kul, men var også litt sånn "hæææææ". Tror jeg skjønte filmen. Bare tror...
Sucker Punch var noe av det mest bortkastede jeg noen sinne har sett...
-
så resten på "Chihiro & Heksene" ^^
så første halvdel på skolen ( Har anime som temafag XD)
så ville se resten au ^^ kan ikkje gå glipp av slutten...den som e så morsom XD
-
Ørkenblomst X)
Det satt som støtt den o_o
Skal se The Roomate senere i kveld. woo! FILMFESTIVAL<3
-
Cowboys och Aliens
-
Cowboys och Aliens
Cowboys och Aliens
Den er verdt å se flere ganger? [puzzled]
-
13.
Interessant film, jeg likte den i alle fall. Måtte jo se den ettersom Jason Statham er med i den haha. [laugh]
-
De Utrolige.
Oh the memories! D: /cries
-
Star Wars 5. Snart ferdig med prosjektet mitt om å se alle 6 filmene.
Herregud som jeg lo da Luke møtte Yoda i sumpen.
-
Så nettopp Tree of Life med mesteparten av høgskolen min, en film som er bra, men helt klart ikke for alle. (Opplevelsen ble litt ødelagt av en gjeng "barn" fra skolen som satt bak og lo fordi de ikke forstod filmen. But I'll get over it.)
-
Så The Beyond igjen! Verdens mest sjarmerende splatter.
-
;DLØVENES KONGE ;D
-
;DLØVENES KONGE ;D
Awesomee! Er ikke så lenge jeg så de, så må vente litt lenger før de er like morsomme igjen :p
Jeg så forøvrig "The Sourcecode" i går. Likte filmen veldig godt!
-
kungfu panda 2 :D
-
Resident Evil Afterlife x3
-
death note 2
-
Outrage, av Takeshi Kitano. En interessant og småartig yakuza gangster film.
-
Sala Samobójcòw
-
Super Size Me. Så den i naturfag timene i dag. Jeg kommer aldri til å spise McDonald's igjen.
-
Monsters
Dårlig film IMO og ikke verdt de 50 kronene filmen kosta..
Kunne i hvertfall skjedd litt mer enn 5 minutters interessant action
-
Pan's Labyrint, atter en gang ;D
-
gone in 60 secounds
-
--slettet--
-
X-Men First Class, helt ok underholdning; hva mer kan man forvente av en pg13 film? 5.5/10.
-
Cowboy Bebop: Knockin' on Heaven's Door
Awesome as always [w-happy]
-
Johnny English: Reborn
Meget morsom film, men ikke like hysterisk som den første.
-
Ju on: The grudge >:3
*lager the grudge lyder*
-
Kong Curling
Sinnsykt bra! Veldig morsom film, anbefaler å se den [laugh]
-
Jeg vil se den!
.. siste jeg så var Hodejegerne. Ble veldig positivt overrasket, man kan vel si at den filmen ikke var forutsigbar av seg. :p
-
Austin powers - the spy that shagged me [laugh]
-
Austin powers - the spy that shagged me [laugh]
Så den her på lørdag når den gikk på tv jeg også. De filmene er jo så latterlige bra!
Men siste filmen jeg så nå var forøvrig Benchwarmers i går. Nok en klassiker. [laugh]
-
"Tokyo Godfathers"
fy søren å lenge sia æ har sett den altså, så d va morro å sjå at han kom på TV her om dagen ^^
-
--slettet--
-
Bitter Lake [smile]
(trust is a fickle thing...)
-
Shrek 3 : D
-
Gikk et par greie/gode filmer på televisjonen i går kveld... Så på Mothman, og resten av Naked Gun 2 & 1/2. ^^
-
Spiderman 3.
LIKER BATMAN BEST ANYWAY.
-
Captain America
Blæh!! Kjedelig übercliché film..
-
The Lion King (Løvenes Konge) 8D
Fytti, æ hadde glømt kor bra den var, så d va godt å få sett an igjen :3
-
--slettet--
-
husker søren meg ikke .____. sett så mange filmer i det siste, uhm husker i det minste jeg så Ripo The Genetic Opera
surgery surgery!
-
You don't mess with the Zohan [laugh]
-
hodegjegerene :3
-
Kung Fu Panda 2 [ureshii]
-
Har sittet å sett Kung fu Panda 2 i hele dag, begynte tidligere i dag :3
-
Thor tror jeg ^^ litt tid siden siste
-
--slettet--
-
Johnny English: Reborn
Meget morsom film, men ikke like hysterisk som den første.
: O Johnny English is pawsome : O
-
Grusomme meg
- Overraskende bra i mine øyne ^^ artig også og en liten ny vri på en måte.
-
Kung Fu Panda 2 :P
-
The Eagle
- Helt grei, kanskje viser en litt vel open minded Romaen, men man vet jo aldri. Kan hende noen faktisk var sånn.
-
The Eagle
- Helt grei, kanskje viser en litt vel open minded Romaen, men man vet jo aldri. Kan hende noen faktisk var sånn.
The Eagle, var jeg faktisk skuffet av, "Centrurion" var mye bedre x3
-
Milk :)
-
The Ring two O3O
Den var litt ekkel xD
-
Johnny English: Reborn
Meget morsom film, men ikke like hysterisk som den første.
: O Johnny English is pawsome : O
You got that right! ^^
Akkurat sett Paranormal Activity 1, 2 & 3 og spist taco med gjengen. Hadde sett den første fra før og likte den, men var meeeget skeptisk til oppfølgerne. Uansett ble jeg faktisk positivt overrasket for en gangs skyld; syntes de var utrolig bra. Liker filmer som overlater litt til fantasien og som ikke spyr rundt seg med cheezy effekter. Skvatt bra et par ganger også, haha [laugh]
-
The Eagle
- Helt grei, kanskje viser en litt vel open minded Romaen, men man vet jo aldri. Kan hende noen faktisk var sånn.
The Eagle, var jeg faktisk skuffet av, "Centrurion" var mye bedre x3
Ja, Er enig med at Centrurion var mye bedre.
-
zombie diaries
-
The Tigger Movie
-Søt og typisk disney classicer.
-
Insidius så jeg på fredag, en av de skrekkfilmene som faktisk skremte meg [eek] creepy as hell @.@
-
Conan the Barbarian
Altfor få kvinner kastet i peisen og kameler slått ned.
-
Howl's Moving Castle [w-happy]
-
The Lion King
<3
-
Kung Fu Panda 1 og 2
-
The Road... Den eneste postapokalyptiske filmen jeg har sett som tar for seg kaldere områder. Og med skrekkelementet så altfor virkelighetsnært.
-
The Road... Den eneste postapokalyptiske filmen jeg har sett som tar for seg kaldere områder. Og med skrekkelementet så altfor virkelighetsnært.
sett den selv, minner meg litt om fallout 3, bra film.
på tirsdag så eg Tintin på kino, ganske morsom og bra film, noe eg faktisk ikke forventet :3
-
--slettet--
-
Devil. Bra film synes jeg... Hvertfall til ikke å koste mer enn 9 kr. på GameStop haha [laugh]
-
Reven og jenta hehehe så den mest fordi det var en rev i den ... [eek]
-
Jeg hadde av en eller annen grunn fått det for meg at jeg ikke hadde sett Transformers 2, så jeg leide den på bluray i dag. Etter at jeg satte den på så husket jeg raskt at jeg hadde sett den før, og ikke minst hvor forferdelig dårlig den var >.<
-
Paranormal activity 3 [w-happy]
denne var for engangskyld skummel
-
X-men First Class.
Ganske bra IMO, dog noe faktafeil er sikkert alltid å finne.
-
In Time :)
-
Jeg hadde av en eller annen grunn fått det for meg at jeg ikke hadde sett Transformers 2, så jeg leide den på bluray i dag. Etter at jeg satte den på så husket jeg raskt at jeg hadde sett den før, og ikke minst hvor forferdelig dårlig den var >.<
Ugh, ja... Damn you, Michael Bay!
Paranormal activity 3 [w-happy]
denne var for engangskyld skummel
Den var mye bedre enn jeg hadde ventet i allefall. En av de få amerikanske skrekkfilmene, for ikke å snakke om oppfølgerne, jeg faktisk liker ^^
-
Fantastiske mikkel rev ;o;
-
Tintin
Så langt en av de beste animerte filmene jeg har sett ^^
-
Enough (med jennifer lopez) Sterk film det der.
-
The Thing (1982) :3
-
The Thing (1982) :3
Want.
Jeg så Captain America. Snork.
-
The Thing (1982) :3
Want.
"Kom dere vekk idioter! Det er ikke en bikkje! Det er en ting!"
-
In Time
Ikke så værst, men langt fra det beste jeg har sett. Settingen er mer innteresang enn handlingen.
-
In Time
Ikke så værst, men langt fra det beste jeg har sett. Settingen er mer innteresang enn handlingen.
Så den jeg og x3
-
In Time
Ikke så værst, men langt fra det beste jeg har sett. Settingen er mer innteresang enn handlingen.
Så den jeg og x3
Jøss, verden er liten :D ;)
fortsatt sikker på at du ikke blir med på Twilight? :p
-
Keperen til livverpool er fæn av liverpool
-
Harry Potter og de vises stein [w-wink]
-
Twllight - Breaking Dawn part 1
Overraskende bra (ikke super bra, men bra). Har lenge lurt over hvor de vil dele i forhold til boka og jeg syns de valgte et bra sted.
Jeg syns også denne filmen klarte å få frem det mer synlige problemet enn f.eks Eclipse.
Dog Twlllight kommer aldri til å bli en uber awesome film serie, det har jeg innsett fra film 1 :P
-
Immortals, hehe
-
Immortals, hehe
Sammen. ikke så veldig imponert, men greit nok.
Veldig inspirert av 300.
-
Litt i overkant mye slo-mo skullsplitting kanskje, og duogdu så mykpornografiske guder.
Det slår meg at Zack Snyder ikke har godt av altfor frie tøyler, hvis en sammenligner 300 med Immortals og Watchmen med Suckerpunch...
-
Athena var meget <3<3<3 men resten av gudene og hattene dems var latterlige.
Kule sloss scener mellom gudene og titans.
Må si deg enig at sloss scnene med slowmo, spyd og sverd var veldig 300 inspirert? :-)
-
The Nightmare Before Christmas ;D
-
Dr. Horrible's Sing-Along Blog. Var vel kanskje den sjette gangen jeg så den, eller så.
Og før det var det Bolt (andre gang), og før det Moon (første gang), og før det X-Men: First Class (andre gang).
-
In Time
-
Cowboys VS. Aliens :P
-
Så endelig Fantastic Mr. Fox i går, og jeg må si det er en av de beste filmene jeg har sett på lenge... Mye av det er nok Roald Dahls noe uortodokse forfatterskap (har ikke lest boka), men også dramaturgien, som er et forfriskende avbrekk fra, og god parodi på, det som ellers produseres for tiden (dvs for to år siden). Spesiellt med George Clooney som Mr. Fox, hehe. Lydbildet var også herlig forenklet, og handlingsrettet, ikke overlesset av alskens irrelevant ambience.
tl;dr: Whoo! God for en runde to!
-
Mamma Mia ;D
-
Transformers 3.
Er vel ikke så mye positivt å si om den egentlig... Den er bedre enn 2'ern, og Ironhide sier "Decepticon punk!" som han gjør i de gamle tegnefilmene på ett tidspunkt, så det trekker den vel opp til en sterk toer på terningen.
-
monalisa`s smile på skolen
-
Make the yuletide gay (http://www.youtube.com/watch?v=7H19PooygoA)
Søt og morsom julefilm :)
-
Open Season...
-
Star Trek 10: Nemesis
-
Så "Akira" og "Unbreakable"
og i dag "Anastasia"
-
Bad Santa [w-happy]
-
Bad Santa [w-happy]
En av de bedre julefilmene ;D
-
American History X
Corpse Bride
The Town
How High
-
Sherlock Holmes - A Game of Shadows
Veldig bra, dog ikke like mystisk som ener'n. Er i hvertfall å anbefale!
-
Hjemme alene 2 LOLOL
-
Hjelp det er juleferie og Surf's up [laugh]
-
Sherlock Holmes - A Game of Shadows
Veldig bra, dog ikke like mystisk som ener'n. Er i hvertfall å anbefale!
Idd. Koste meg ikke like mye som under eneren.
-
Hørt litt forskjellig ang. den filmen nå, er den verdt å se i det hele tatt?
Siste filmen jeg så, var Love Actually. Julefilm!
-
Monty python's life of brian
-
Monty python's life of brian
I approve this viewing!
Siste jeg så var Flightplan! Digger flyfilmer x3
-
Arme riddere :3
-
Alle ringenes herre filmene. x.X
-
Survival of The Dead.
[yawn]
[puzzled]
[yawn]
[blush]
[puzzled]
I kronologisk rekkefølge.
-
Ser ikke så mye på filmer.....
*tenke* siste jeg såg var The Grinch.
-
Rise of the Planet of the Apes
-
Black Swan
Bra film :)
-
Over the Hedge og Shrek 2 på nyttårsaften, og Signs i går ^^
-
home alone 2
-
Freedom downtime, dokumentar om kevin mitnick :D
-
Første filmen av Skrik
-
Treasure Planet
-
Sherlock holmes Games in shadow
-
Sherlock holmes Games in shadow
Nice ;D jeg også ;)
-
Monty Python - The Meaning of Life
-
Blitz
mye action, veldig forutsigbar handling, lite story, bra laget.
gir en heftig terninkast 3 fra meg :P ;D
-
Home alone with michael jackson
-
Children of men.
Spennende film, likte veldig godt rollen til Michael Caine.
-
Tron
-
District 9
Sinnsykt bra!! [eek] Den overgikk alle mine forventninger. Skjønner ikke hvordan jeg ikke har fått med meg denne filmen før nå. Anbefaler den på det sterkeste ; )
-
District 9
Sinnsykt bra!!
Enig. Så den på kinoen, og flere ganger etter det :)
-
Løvenes Konge 3D og The Aristocrats :)
-
District 9
Sinnsykt bra!!
Enig. Så den på kinoen, og flere ganger etter det :)
Ble også veldig positivt overasket da jeg så denne filmen, blir alltid så ivrig over filmer med en slutt som blir satt med spørsmålstegn [smile]
-
Løvenes Konge 3D og The Aristocrats :)
Jeg MÅ få sett Løvenes Konge 3D snart! Ingen stor fan av 3D, men er ikke ofte man får sjansen til å se en slik klassiker av en film på kino. Muligens beste Disney-filmen :3
District 9
Sinnsykt bra!!
Enig. Så den på kinoen, og flere ganger etter det :)
Ble også veldig positivt overasket da jeg så denne filmen, blir alltid så ivrig over filmer med en slutt som blir satt med spørsmålstegn [smile]
Yep! Definitiv en film som er verdt å se igjen. Ble også overrasket over effektene, hvor bra alt faktisk så ut (selv om effekter ikke akkurat er det jeg legger mest vekt på når jeg ser film). ^^
-
Løvenes Konge 3D, igjen xD
-
Løvenes Konge 3D og Kill Buljo [w-happy]
-
Løvenes Konge 3D
Den var triiist [sad]
-
Den var triiist [sad]
Jaaa [w-cry]
-
Løvenes Konge 3D her også
Skal se en annen film i dag.
-
Puss in Boots. Den var.. ok. x3
-
Cloudy With A Chance of Meatballs
Denne filmen vil jeg ha en fortsettelse til, eller en ny film med de samme karakterene (har lest at det skal komme en til).
-
blir honnywood her snart (skole filmfestival) så blir en del filmer, yep! Skal være vakt der og :P
-
Snatch
Låner av Dax, flott film :)
-
Ti kniver i hjertet.
Jeg vet ikke hva jeg skal si om denne filmen siden den er sær å følge med.
Først vandalisering så vold, løgn ,stjeling, mulig pedofili, mord, mer løgn, mulig utroskap, frykt for mørke, utroskap osv.
-
Secret of NIMH < (http://www.youtube.com/watch?v=XibYi1YL3I0)3 (http://www.youtube.com/watch?v=lrwP8VQ0Cj4&feature=related)
-
Snatch
Låner av Dax, flott film :)
Snatch er konge! Du burde se Lock, Stock & Two Smoking Barrels i samme slengen hvis du vil ha mer og ikke har sett den enda - Samme reggisør og veldig likt premiss.
OT: The Big Lebowski (muligens min yndlingskomedie)
-
Snatch
Låner av Dax, flott film :)
Snatch er konge! Du burde se Lock, Stock & Two Smoking Barrels i samme slengen hvis du vil ha mer og ikke har sett den enda - Samme reggisør og veldig likt premiss.
OT: The Big Lebowski (muligens min yndlingskomedie)
Låner lock, Stock... av Dax også xD Han sa jeg måtte se begge :p
Har The Big Lebowski men har ikke fått sett den ennå-
-
Puss in Boots sammen med Argos.
Den var .. weird, men sykt awesome. xD;
-
Løvenes Konge på kino i går :'3
Ikke hver dag man kan se en så stor klassiker på kino.
...men med dagens kinopriser og det faktum at 3D er overrated, ble det i good old 2D. Får vel kanskje se den i 3D også, må jo nesten se den en gang til uansett [laugh]
-
Another Year: fin film, handler om akkurat det tittelen tilsier.
Og så så jeg Idiotene for ikke så lenge siden, den var.. vel, ehm.. [puzzled]
-
The Incredibles, faktisk. Synes selv egentlig at dette er en slik film man kun en gang, men hva vet vel jeg.
Hjemmelagt pizza til middag og lillesøss ville se filmen. Så det ble ganske koselig faktisk! :D
-
Siste filmen jeg så på Kino var vell The girl with The dragon Tattoo. Den var utrolig.
Siste filme jeg så hjemme.. Det må være Sherlock Holmes 1, med broren min. :3
-
The Dark Knight, viste den til pappa, han syntes den var elendig. Og det fra en som synes Rambo er en god film xD
-
Tangled
-
Secret of Kells (http://www.youtube.com/watch?v=XdpwD8vti1M)
Ganske bra stykke irsk/fransk/belgisk animasjon. Likte tegnestilen, veldig stilisert. Hele greia ligger på youtube for de som er interessert.
-
Hanna - Litt kjedelig egentlig
-
The Host (En koreansk skrekklignende film) :-X
-
One missed call
-
One missed call
Den japanske? : D
...eller den amerikanske? : (
-
J. Edgar
Ganske bra, men litt tynn, og den fokuserer på feil ting.
-
The crazies (2010)
skrekkfilm :C
-
Cargo (2009)
Vet ikke helt sjangeren, noe Sci-fi opplegg. Halveis grøsset, samt hånlo meg igjennom filmen.
-
Insidious
...Den var virkelig... Cheesy! Nesten så cheesy at det var kult. Sprø film O.o
EDIT: Får vel se Austin Powers 3 som starter på tv nå snart. Blir aldri lei av de filmene, haha
-
Insidious
...Den var virkelig... Cheesy! Nesten så cheesy at det var kult. Sprø film O.o
EDIT: Får vel se Austin Powers 3 som starter på tv nå snart. Blir aldri lei av de filmene, haha
Haha, de filmene er helt syke! xD
Fikk også lyst til å sette meg ned med en av dem nå :3
-
Puss in Boots 3D
Meow!
-
A Series Of Unfortunate Events.
~We're going to live with a man called Count Olaf. We're very conserned.~
-
A Series Of Unfortunate Events.
~We're going to live with a man called Count Olaf. We're very conserned.~
Den filmen er bare fantastisk
-
A Series Of Unfortunate Events.
~We're going to live with a man called Count Olaf. We're very conserned.~
Den filmen er bare fantastisk
Den er det. Og leser serien nå. Kommet meg til bok nr 5. =D
hello hello hello~ Im your beloved count olaf.
-
A Series Of Unfortunate Events.
~We're going to live with a man called Count Olaf. We're very conserned.~
Den filmen er bare fantastisk
Den er det. Og leser serien nå. Kommet meg til bok nr 5. =D
hello hello hello~ Im your beloved count olaf.
første gang eg så filmen viste eg ikke det var Jim som spilte rollen, men han gjør en utrolig bra jobb i den filmen :3
-
A Series Of Unfortunate Events.
~We're going to live with a man called Count Olaf. We're very conserned.~
Den filmen er bare fantastisk
Den er det. Og leser serien nå. Kommet meg til bok nr 5. =D
hello hello hello~ Im your beloved count olaf.
første gang eg så filmen viste eg ikke det var Jim som spilte rollen, men han gjør en utrolig bra jobb i den filmen :3
Ja, herregud. Og de gjorde en så sinnsykt bra jobb med å lage count olaf karakteren. Jim carrey blandet seg rett inn i rollen. Selvfølgelig den komiske jim, men samtidig den onde kalde oppførselen. Genial. x3
-
Ja, herregud. Og de gjorde en så sinnsykt bra jobb med å lage count olaf karakteren. Jim carrey blandet seg rett inn i rollen. Selvfølgelig den komiske jim, men samtidig den onde kalde oppførselen. Genial. x3
Må se den filmen igjen, den er bare genial xD
-
Ja, herregud. Og de gjorde en så sinnsykt bra jobb med å lage count olaf karakteren. Jim carrey blandet seg rett inn i rollen. Selvfølgelig den komiske jim, men samtidig den onde kalde oppførselen. Genial. x3
Må se den filmen igjen, den er bare genial xD
Ja. Det må du. x3
Im sorry. I dont speak monkey....Banana~
xD
-
EDIT: Får vel se Austin Powers 3 som starter på tv nå snart. Blir aldri lei av de filmene, haha
Haha, de filmene er helt syke! xD
Fikk også lyst til å sette meg ned med en av dem nå :3
"There's only two things I can't stand in this world: people who are intolerant of other people's culture..... and the dutch!"
Beste replikken i hele filmen xD
-
Primer
Hardt å henge med i den x_x
-
The Twilight Saga - Breaking Dawn pt 1
Jeg...er redd. Den minnet meg mer om en skrekkfilm enn noe annet o_o;
Varulvene er kjempefine, da.
-
Så Rampage (2004) i går.
En film om en fiksert massaker utspilt i en Amerikansk by.
-
Animalympics (http://www.imdb.com/title/tt0078780/). Som tittelen tilsier, antropomorfiske dyr som går i gjennom ulike olympiske grener og sporter. En klassiker i fra barndommen som holdt seg overraskende bra. Så vidt jeg vet er den bare ute på DVD i Tyskland, men de har heldigvis inkludert det originale engelske lydsporet.
-
Yogi Bear - Ok, litt kjedelig =o
-
Så The Phantom Menace 3D nettopp på Colosseum. Var imponert over konverteringen til 3D, selv om det ikke var mye "wow" effekter men heller kun større dybde. Da spesielt når det kom til pod-racing sekvensen og den siste kampen mellom Qui-Gon Jinn og Darth Maul.
-
Så Puss in Boots 3D i går ;D
-
Buffy - The vampire slayer
-
Puss in Boots med Mally og Aapur, mye humor. Selv når eg prøvde å holde meg, begynte eg å smile og le til tider. Annbefales!
-
Puss in Boots i 3D med orginal tale sammen med Irie på Nova kino
-
Star Wars 3D
Helt grei film og helt greie 3D effekter.
Glede meg til de setter opp Revenge of the sith igjen :) Det er den beste synes nå jeg :p
-
Cube - 1997
Personlig synes jeg skrekkfilmene fra 90-tallet og starten av tusenårsskiftet er av de beste jeg har sett så langt [smile]
-
"The Lion King" ( Løvenes Konge ) Daimond Edition :3
-
Cube - 1997
Personlig synes jeg skrekkfilmene fra 90-tallet og starten av tusenårsskiftet er av de beste jeg har sett så langt [smile]
Elsker Cube, Cube 2: Hypercube er også vært å få med seg, mangler logikk, men herlig sær og forvirrende.
-
Cube - 1997
Personlig synes jeg skrekkfilmene fra 90-tallet og starten av tusenårsskiftet er av de beste jeg har sett så langt [smile]
Elsker Cube, Cube 2: Hypercube er også vært å få med seg, mangler logikk, men herlig sær og forvirrende.
Hm, kanskje jeg burde sjekke dem ut da :D
Forresten anbefaler jeg nettsiden voddler.com for dem som ikke har hørt om den men liker filmer!
-
Cube - 1997
Personlig synes jeg skrekkfilmene fra 90-tallet og starten av tusenårsskiftet er av de beste jeg har sett så langt [smile]
Elsker Cube, Cube 2: Hypercube er også vært å få med seg, mangler logikk, men herlig sær og forvirrende.
Hm, kanskje jeg burde sjekke dem ut da :D
Forresten anbefaler jeg nettsiden voddler.com for dem som ikke har hørt om den men liker filmer!
Der jeg så begge Cube filmene, og deler av Cube Zero. Flott side, og de var gratis :)
-
Ulvehunden ( den bra verisonen) [w-happy]
-
Happiness
gud, for en vemmelig film...
-
Puss in boots 3D, endelig!
Elsket den :)
-
Watchmen.
Har bare sett den engang før, for en del år siden.
Denne gangen skjønte jeg faktisk filmen, og må si den er noe av det bedre jeg har sett. :3
-
The Shawshank Redemption <3
-
Paul.
Skikkelig nerdefilm, egentlig. Den var awesome x)
-
Tekken: Blood Vengeance
Meh... Litt artig, men holder meg til spillene x3
-
Ironclad, og Kingdom of Heaven.
-
Secretariat~<33
-
How to train your dragon!
-
The thing(2011) og monthy python and the holy grail.
-
monthy python and the holy grail.
Den er fantastisk xD
-
Life of Brian x3
I follow the shoe, not the gourd. *plukker opp skoen sin og løper rundt*
-
Life of Brian x3
Elsker den filmen.
-
The Iron Lady
Elendig film
-
Så "Crank: High Voltage" igjen i går.
Digger de filmene. ;D
-
yes man
-
The Artist
Bra film, men litt for lang.
-
Har vært produktiv de siste dagene! Har fått jobbet meg i gjennom en del filmer.
Begynte med tre japanske filmer etter hverandre: Confessions, Cold Fish, og When The Last Sword Is Drawn.
Deretter ble det Let Me In, All-Star Superman, og til slutt Megamind.
-
District 9
Utrolig bra film, og håper sterkt på en ny en.
-
Kautokeino Opprøret
-
in the name of the father på skolen, litt jævelig egentlig, men endrer bra da :3
-
District 9
Utrolig bra film, og håper sterkt på en ny en.
Hm. Hm. Agreed! Ble så utrolig positivt overrasket første gang jeg så den ^^
____________________
Siste filmen jeg så var "The Crazies". Det var vel så gjennomsnittlig som man får det vil jeg si. Superforutsigbar, rotete og dårlig/mangelfull story, så heller dårlig. Ingen film jeg kommer til å huske : /
-
Secretariat! En av mine yndlingsfilmer akkurat nå XD Har sett den ganske mange ganger allerede. Den gjør meg alltid så glad ^^
-
Shutter
Hadde noen scener der du skvatt veldig og noen med cheap shots.
Men egentlig så var filmen ikke så skummel.
-
Shutter
Hadde noen scener der du skvatt veldig og noen med cheap shots.
Men egentlig så var filmen ikke så skummel.
Vær så snill å ikke si meg at du så den amerikanske versjonen, den er crap x)
Hvis du så den, bør må du se thai versjonen i stedet. Definitivt en av de bedre grøsserne jeg har sett noensinne.
-
Vær så snill å ikke si meg at du så den amerikanske versjonen, den er crap x)
Hvis du så den, bør må du se thai versjonen i stedet. Definitivt en av de bedre grøsserne jeg har sett noensinne.
Nei jeg såg Thai versjonen. Den er bra men den var ikke så skummel som jeg hadde håpet på.
-
The Aristo Cats ouo
-
Vær så snill å ikke si meg at du så den amerikanske versjonen, den er crap x)
Hvis du så den, bør må du se thai versjonen i stedet. Definitivt en av de bedre grøsserne jeg har sett noensinne.
Nei jeg såg Thai versjonen. Den er bra men den var ikke så skummel som jeg hadde håpet på.
Thank god! xD
Tja, synes nå ikke man kan håpe på noe stort bedre enn den når det gjelder grøssere. Men slutten er nonetheless helt fantastisk bra [eek]
-
Mesterdetektiven Basil Mus
-
The Hunger games
- Ganske så bra, dog historien bak det hele var litt svak.
-
Så nesten ferdig Star Wars VI. Men så ble jeg trøtt også orket jeg ikke mer.
Før det så jeg The Hunger Games, den var pro.
Mulig jeg så en eller annen teit film om noen huleboere ettter The Hunger Games. Yh,
-
Fast And Furious 4
-
Pappa leide en film som het Drive eller noe. Fulgte ikke helt med, men synes nå den var ganske uinteressang og rar XD
-
Iron Sky
Knall film, bør sees!
-
The Pagemaster :)
-
The Pagemaster :)
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/5724-pagemaster (http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/5724-pagemaster) :P
-
Judas Kiss (2011)
Den var så søt <3
-
Watership Down.
-
Hangover
Morsom film XD
-
Bitter Lake :D
Ikke så værst :)
-
Coraline.
Herregud, for å være en barnefilm er den skummel.
-
Coraline.
Herregud, for å være en barnefilm er den skummel.
beste filmen i verden *sobs*
-
Ponyo
SKINKE!
også på norsk da XD
men den er søt
-
The Legend Of the Forest og Bagi, The Monster Of Mighty Nature, begge animasjonsfilmer av Osamu Tezuka.
-
Sunshine, 28 days later og Final Fantasy VII - On The Way To A Smile Denze alle ganske bra filmer, kan henne jeg får kommet på kino og se noen andre flmer [laugh]
-
Punisher: War Journal og The Last Unicorn.
Jeg har vært produktiv i det siste!
-
Max Manus
-
The Avengers
- Like masse!
-
The Avengers
- Like masse!
Jeg vil se! :<
-
The Avengers
Sykt bra film! ouo
-
Splice
Det var litt awkward å se den med fattern.
-
Priest
-kunne vært mye kulere
-
UP
-
The lion King
-
The Chronicles Of Narnia : The Voyage Of The Dawn
So beautiful. :'(
-
Toy Story 3
-
--slettet--
-
Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før.
Jeg.. wat. Den filmen, den..
-
Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før.
Jeg.. wat. Den filmen, den..
Er fantastisk ikke sant :)
At du aldri har sett den før...
-
Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før.
Jeg.. wat. Den filmen, den..
Er fantastisk ikke sant :)
At du aldri har sett den før...
NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..
-
Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før.
Jeg.. wat. Den filmen, den..
Er fantastisk ikke sant :)
At du aldri har sett den før...
NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..
Den er litt creepy, med de tre hodene og kjempe babyen, men den er jo også morsom og bisarr. Japansk mytologi er herlig :)
-
Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før.
Jeg.. wat. Den filmen, den..
Er fantastisk ikke sant :)
At du aldri har sett den før...
NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..
Der ligger nok problemet. Jeg aner ikke hva jeg så på, hvor de var, hvorfor ting skjedde osv. Hadde en mistanke om at tingene var trukket opp mot diverse japansk overtro, men jeg kan ingenting om det. x: Jeg syntes bare hele stemningen var ekkel, men den hadde sine fine øyeblikk også.
Den er litt creepy, med de tre hodene og kjempe babyen, men den er jo også morsom og bisarr. Japansk mytologi er herlig :)
-
Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før.
Jeg.. wat. Den filmen, den..
Er fantastisk ikke sant :)
At du aldri har sett den før...
NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..
Den er litt creepy, med de tre hodene og kjempe babyen, men den er jo også morsom og bisarr. Japansk mytologi er herlig :)
Der ligger nok problemet. Jeg aner ikke hva jeg så på, hvor de var, hvorfor ting skjedde osv. Hadde en mistanke om at tingene var trukket opp mot diverse japansk overtro, men jeg kan ingenting om det. x: Jeg syntes bare hele stemningen var ekkel, men den hadde sine fine øyeblikk også.
Alle vesenene i filmen er ånder fra den Japanske ånde troen Shintoisme.
http://www.unomaha.edu/jrf/Vol8No2/boydShinto.htm (http://www.unomaha.edu/jrf/Vol8No2/boydShinto.htm)
-
^Dette er interessant lesing, tyty!
-
The Expendables, på NRK Super/NRK3.
-
The Avengers.
I AM A GOD. I WILL NOT ME THREATENED.
-
the Avengers
-
Prometheus.
Helt fantastisk film. Terningkast 6! Og sørg for å se den i 3D!
-
Prometheus.
Helt fantastisk film. Terningkast 6! Og sørg for å se den i 3D!
Skal det på mandag :)
Siste filmen jeg så: Sicko
-
Så Dark Shadows for to uker siden. VELDIG cliché Tim Burton, og Johnny Depp er og blir Johnny Depp. Ellers var det ganske grei film, det er en rød trå igjennom det hele, og aldri ett kjedelig øyeblikk.
-
Prometheus.
Helt fantastisk film. Terningkast 6! Og sørg for å se den i 3D!
Jammen 3D har sånn fæl tekst foran.
-
Sicko (bra)
The Dictator (bedre)
Prometheus (best)
Alle tre anbefales :)
-
Men in Black 3
-
Så prometheus på lærdag. jeg vil ha en sånn som var på slutten :C
-
Jeg var og så The Dictator sammen med Corki i går ;D. Bra film, med ganske mye gags og cheesy humor.
-
Jeg var og så The Dictator sammen med Corki i går ;D. Bra film, med ganske mye gags og cheesy humor.
Helikopter scenen <3
-
The Dictator [---] ganske mye gags og cheesy humor.
Helikopter scenen <3
Ååh [laugh] Made my Day. Snakk om uforsvarlig kjøring ;D Porsche-er er dyre biler [wink].
-
The Avangers :3
Kjempemorsom, selv om brannalarmen bestemte seg for å gå av midt i filmen >n<
-
The Avangers :3
Kjempemorsom, selv om brannalarmen bestemte seg for å gå av midt i filmen >n<
Ah, så kjipt :-\ Fikk du pengene tilbake da?
-
Blood The Last Vampire
- foretrakk animen gitt...
-
Så filmen, Felidae, på Youtube! :D
Tysk /m engelsk tekst (Orginalen): http://www.youtube.com/watch?v=a_BSgAIhX4o&list=FLtH61xrTlwa-05mLjhqpn-A&index=36&feature=plpp_video
Engelsk: http://www.youtube.com/watch?v=_dqZwCxk_vk
<3
-
"Snow white and the huntsman"
Vakker og fin film. (kunne vært bedre på enkelte punkter men jeg likte den)
-
Secretariat igjen XD
Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den filmen, men den er like fin hver gang.
-
The Town, Super 8, og Kung Fu Panda 2.
Førstnevnte var ganske bra, de sistnevnte var helt greie.
-
The Lord Of The Rings:
Fellowship of the ring (Extended)
The Two Towers (Extended)
<3
-
Prometheus.
Ekkel, men dritkul! så den med noen venner i 3D på kino tudeeei :3
-
A serbian film..
OFF;; NEIDA, den er krimenelle å ulovlig..
siste filmen jeg så var vel antageligvis 96minutes å Flicka 3
-
Siste filmen jeg så hjemme var Thor, en film som jeg rett og slett elsker. Ok, kanskje mest på grunn av Tom Hiddleston. :3 Og karakteren hans Loki.
Jeg kom nettopp hjem fra kino med to venninner og vi så Prometheus. Jeg for min del likte den veldig godt, men jeg vet ikke med de andre to. Oh well.
-
Så We Need To Talk About Kevin...
Ufattelig bra film og skjønner godt hvorfor den ble utsatt på release i Norge etter 22. Juli :S
Men er til å anbefales!
-
There Will Be Blood. Anbefales på det _sterkeste_!
-
Hmm... Mulan I think. :) Hurra for nostalgi?
-
Scary Video 5 - Boy Eat Girl ~~~~~
-
Snow White and the Huntsman.
Ikke årets actionfilm, men den var veldig fint laget.
-
Prometheus
- Tja, hva ska en si.. Ble litt opphengt over hvordan enkelte ting plutselig kunne skje mens andre ting var helt ok.
Filmen var ikke for min smak, men den var grei.
-
Mr. Popper's Penguins.
Ikke den beste filmen av Jim Carrey, men fortsatt litt underholdende. :)
-
princess mononoke på japansk, forsto ikke noe O____o
LOL latskapen lenge leve for å ikke gidde å ha lastet ned med tekst, jeg ville se film ,da så jeg film!
-
127 Timer. Regissert av Danny Bolye.
Denne filmen var som en, Emosjonell berg og dalbane.
En fyr som detter nedi ei dyp kløft, som blir sittende fast i hele 127 timer.
En smart fyr som prøver, metode på metode for å komme seg ut.
Forfatningen hans forfaller stadig de, 6 dagene han blir sittende fast.
Stemningen hans går opp, og ned.
Filmen ble filmet, nesten som en cinematisk film. bra musikkutvalg/effekter.
Å en action fyllt start.
Jeg vil da gi denne filmen terning kast: 4/6
trekk for att det kunne verdt mer handling i filmen /
mer innlevelse på noen karakterene/skuespillerene.
-
red dragon >w<
veldig spessiel..~
-
90 Minutter
Norsk film som har premiere i September.
Så den på testvisning så har ikke lov til å si hva jeg syntes :p
-
Snow White and the Huntsman.
Veldig fin film, men den kunne vært mye bedre om de hadde brukt en skuespillerinne som
faktisk kunne få frem følelser. Feil skuespiller, men veldig bra ellers.
-
Rio og West Side Story. Begge ganske greie.
-
Another Earth. En ganske spennende sci-fi/drama om at det plutselig dukker opp en ny jord på himmelen :O
-
Så nettopp Promethius! Bra film, men fortsatt langt ifra like bra som Alien.
-
Halve Nattsvermeren, til nanna sovnet. Kjedelig film :p
-
Homeward Bound (aka Den Utrolige Reisen)
Snakket med en venn om 90-talls filmer og jeg nevnte Den Utrolige Reisen og måtte se den om igjen.
-
Easy A.
Ganske så fin amerikansk komedie, I guess, men idéen og plottet er ganske gjenbrukt. Nevertheless, den var kjempefin og fikk meg til å le rimelig ofte, pluss en deilig hovedskuespiller slår jo aldri feil. Hehehehehehehehhhh.
-
The Room, Holy crap er det latterligste jeg har sett, meg og noen av vennene mine bestemte oss for å finne en skikkelig dårlig film, og vi endte opp med å se den :I
-
Den er dårlig XD
-
Den har ihvertfall et av de morsomste øyeblikkene i filmhistorien ;P
http://www.youtube.com/watch?v=UhQst2mFlJM&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=UhQst2mFlJM&feature=related)
-
The Dictator!
Fantastisk underholdende film^^
-
Pirates of the caribbean - At strange tides.
Den var ikke like artig som de 2 første, men bra underholdning i Johnny Depp uansett. :3
-
Puss in Boots
Love it <3
-
Puss in Boots
Love it <3
Jeg har kjøpt den for en stund siden, men har ikke sett den enda.
-
Puss in Boots
Love it <3
Beware of kitties with bad intensions <3
OT: Akkurat sett Fear and loathing - Las vegas. fortsatt en awesome film x3
-
Speed Racer. Overraskende bra! En av de bedre filmene jeg har sett på en stund.
Fikk også en ny idé til filmkveld tema: bilfilmer.
-
Så "Brazil" på DVD sammen med Aapur. Den filmen var mildt sagt spesiell @_@''
-
Ice Age 4
Utrolig morsom :) Liker denne bedre enn 3'ern. Scrat er mye mer morsom, bedre karakterer og artigere stemning ^^
-
Ice Age 4
Utrolig morsom :) Liker denne bedre enn 3'ern. Scrat er mye mer morsom, bedre karakterer og artigere stemning ^^
hva!? en firer og no? Ikke hørt om.. xD
-
en av di derre pokemon filmene :3
blir filmkveld med meg selv ut resten av uka
-
BASEketball [laugh]
-
Mysterious skin. Det må være en av de tristeste filmene jeg har sett :C
-
Så akkurat "20,000 Leagues Under The Sea" Tror det er en av mine favoritt filmer.
-
Istid 4 xD
den var awesome
-
Noen som har sett Abraham Lincon Vampire hunter, er den bra eller?
-
Drawn Together - The Movie!
-
Lilo og Stitch
Biler 2
Men in Black 3
-
Istid 4, fortsatt morro :)
-
Ringenes herre atter en konge [cool]
ingen har vel sett de filmene før vel ?
-
jeg og kjærsten min har sett disse filmene i det siste: Snow White and the Huntsman. [razz]
The Cabin in the Woods. [laugh]
Men in Black 3 (3D) [w-cool]
Snow white and huntsman var utrolig bra film.
The cabin in the woods skal være noe av morsomste skrekk filmen jeg sett har ikke ledd så mye av en film [ureshii]
Men in black 3 (3D) var morsom og spendet utrolig hvordan ting forandrer seg [cool]
-
Ringenes herre atter en konge [cool]
ingen har vel sett de filmene før vel ?
De filmene er piss kjedelige.
Jeg så Inception i går, igjen.
-
Ringenes herre atter en konge [cool]
ingen har vel sett de filmene før vel ?
De filmene er piss kjedelige.
Jeg så Inception i går, igjen.
bedre enn forrige filmen jeg så hva nå den het, sovnet ihvertfall
-
jeepers creepers 1 og 2
helt greie, men ikke særlig skummel, men nå er jeg av den sære typen som ler meg skakk av de fleste skrekk filmer mens andre sitter der med en pute foran seg og hyler som unger
-
Another Earth
Alternative dimensjoner, dysterhet og en ikke altfor overaskende avslutning oppsummerer det meste.
-
Game Change. Ganske bra, men lurerer på hvor virkelighetstro den er. John McCain fremstår som overraskende sympatisk, mens Sarah Palin fremstår som en sosiopat.
-
Men In Black 3 3D
Bra film, anbefales hvis du liker sci-fi komedier
-
Dark Shadows.
... jeg ble litt skuffet. <.< Fikk ikke helt Burton-feelingen. Den var så, uhn.. billlig?
-
Another Earth
Alternative dimensjoner, dysterhet og en ikke altfor overaskende avslutning oppsummerer det meste.
Syntes den var bra jeg xP
-
Harry Potter - Deathly Hallows, part 2 (jeg er for treig >_<)
-
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
-Bedre enn for ventet =o Var egentli ikke så alt for verst.
-
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
-Bedre enn for ventet =o Var egentli ikke så alt for verst.
Samme her.
Kule action scener, men det mellom var stort sett bare oppramsing av info så de kunne komme med mer action. Ble fort kjedelig når det ble lange pauser.
-
The Amazing Spider-man
- Likte skurken, har egentlig venta på han.
Story go', action go', dog ikke helt perfekt men bra :3
-
The Dark Knight Rises <3
Konge film!
-
Vel, ingen ny film frå meg, for seiste eg såg var Boondock Saints. Iz gut.
-
Jeg så nettopp Prometheus.
Den var ikke sånn super, men grei. :)
-
Siste filmen jeg så, var vel Tarzan. >w< Elsker å se det av en eller annen grunn. Vurderer å se LK 2, eller 3 senere idag også. c:
-
Var på norgespremieren av The Dark Knight Rises i går, eller teknisk sett i dag. Helt fantastisk bra ;D
-
Balto 2, fantastisk film! ;D
-
Captain America. Begynnelsen, bare, aww ;n; jeg vil også ta på manbooben til Chris Evans.
Iron Man,
og Never Let Me Go. Det var mye jeg ikke skjønte eller ikke fikk med meg, sånn ca midt i filmen, men herregud så trist slutt /tear
-
The Dark Knight Rises - Utrolig bra og en fin avsluttning på Batman serien.
-
Fear and loathing las vegas! igjen! awesome film :3
-
Another Earth
Alternative dimensjoner, dysterhet og en ikke altfor overaskende avslutning oppsummerer det meste.
Syntes den var bra jeg xP
Altså den var helt ok, men har sett bedre versjoner av lignende konsepter føler jeg ^^
Mulig jeg også ikke var helt i det "dystre" hjørnet da jeg så den.
Anyways! Istid 4, LØP OG SE NÅÅÅÅÅ!
-
Har sett Batman Begins og The Dark Knight i dag, så skal jeg løpe å se The Dark Knight Rises snart :)
-
I Am Here. Kanskje tidenes særeste kortfilm, men den var litt søt også.
-
Tok meg en titt på Naruto: Guardians of the Crescent Moon Kingdom igjen ^.^
Koselig film som rører meg every time! :'D
-
interview with a vampire.
velldig rar film.... O.o
-
Madagascar 3 3D original tale x 2 :)
-
Madagascar 3 - den beste oppfølgeren så langt.
Fargerik og spesiel
-
øh, vet du hva? jeg husker ikke o.o
Laster ned film i dag, og eter hva pokker jeg finner X3
-
Dream boy og Deja vu
-
interview with a vampire.
velldig rar film.... O.o
Flott film og flottere bok!
-
The Prestige... igjen...
Love it!
-
The Dark Knight Rises
made me happy :D
-
interview with a vampire.
velldig rar film.... O.o
Flott film og flottere bok!
Oh, da må jeg finne den boka.. Digga den filmen x3
Sist Sett HP 5
-
Ringenes Herre: Atter en konge idag :)
-
Ringenes Herre: Atter en konge idag :)
Nice! ;D Lenge siden jeg har sett de filmene nå, vil se dem igjen [laugh]
-
Underworld: Awakening
Underworld serien holder fortsatt koken :)
Gleder meg til neste ;D
-
Så 'Ulvegutten' i går. Den synes jeg var veldig fin ^^
-
[REC] 3
Ganske skuffende... Den første er helt genial, den andre er bra til å være oppfølger, men dette var en heeelt annen type film. Slutt på håndholdt kamera, som var noe av det jeg synes de fikk til veldig bra med de filmene. Dessuten var ikke 3'ern seriøs i det hele tatt, et par morsomheter, greit nok, men kanskje litt vel latterlig i forhold til hvor episk den første [REC] var. Denne minnet mer om Død Snø enn de to andre [REC]-filmene. Så ja, litt mer splatter, et par festlige scener, men er ikke derfor jeg likte [REC]-filmene. De hadde mer eller mindre kastet alt som gjorde [REC] til [REC] ut gjennom vinduet. Kan ikke tro det er de samme som har laget alle tre filmene. Jaja, forhåpentligvis blir 4'ern bedre, selvom alt peker imot. Synes de kunne stoppet med én. Kunne ikke blitt stort bedre enn den første uansett.
-
Jeg satt oppe i går natt og så på Tangled ^^ Yndlingsfilmen min!
-
The Muppets
Morsom og selvironisk :)
-
Immortals - skjønner hvorfor "vi" kun har en gud og ikke flere :P Historien kunne vært bedre..
Brother Bear 2 - Tror det er en av de beste oppfølgerne til Disney.
-
Brother Bear 2
:O
-
Så Ted i går ^^
Var ganske bra synes jeg :3
-
jeg så ted, istid 4 og i robot sist :D
-
So much i have to see... Such little time :\
Har lett lyst til å sjekke Ted, typ NÅ.
-
Brother Bear 2
:O
Jeg gråter alltid av 1eren. :c
Siste filmen jeg så var The Dark Knight Rises. Den var veldig mørk og dyster, passer perfekt til meg som den lille emoen jeg er.
-
Så Ted i går ^^
Var ganske bra synes jeg :3
Har litt lyst til å se den. Synes ikke den ser sånn ekstremt morsom ut, men den er sikkert litt artig. ^^
Så 21 Jump Street på fredag though. Utrolig morsom, syntes den var dritbra. En av de bedre komediene jeg har sett på en god stund ;D
-
enda ikke sett brother bear :/ Next off, the pirate bay
-
In Bruges og This Is Spinal Tap.
-
Så "Total Recall" på kino i går ;D
-
TED!
Sykt bra, lo godt og lenge xD
-
"Att angöra en brygga"
Svensker og båt altså... Se filmen og finn ut X3
-
"Barbie In A Mermaid Tale 2" Og "Ted" x3
-
"Barbie In A Mermaid Tale 2" Og "Ted" x3
Var Ted bra eller? :)
-
The curse of the black pearl :D LEEENGE siden nå jah :D
-
"Barbie In A Mermaid Tale 2" Og "Ted" x3
Var Ted bra eller? :)
Ja! Heheh, Var en del masse morsom. Også var den så trist på slutten, så jeg klarte å felle en tåre i kinosalen. :-[ x3
-
Så Paprika for en stund siden, jo... også The Prestige (igjen)
Paprika var alt for alt for awesome ^^
-
Ronal Barbaren
Fryktelig morsom :) Veldig barnslig humor egentlig xD
-
Fyrte opp gode gamle "I Kina spiser de hund". Dansk film på sitt beste <3
-
Schrei 27 av Diamanda Galás, som "presents the viewer with an urelenting portrait of a body suffering torture". Interessant, og til tider ubehagelig og intens, men det var nok meningen.
-
Ted. Ganske morsom, worth a watch ^^
-
Serenity. Den er rå ^^
-
Modig :)
ORGINALEN ROCKET!!!! De mest awesome stemmene, holy shmoly :D
-
Skeleton key, Paprika, Harry potter 1-8, V for vendetta.
Ja, jeg satt i en hel dag å så alt dette :3
-
Skeleton key, Paprika, Harry potter 1-8, V for vendetta.
Ja, jeg satt i en hel dag å så alt dette :3
..du satt i 18 timer og så alle HP-filmene? Gz.
-
Til Ungdommen
Sterk film og ungdomspartier og 22 Juli som egentlig bare skulle handle om ungdomspartier, helt til Johanna fra AUF dro til Utøya.
-
Akkurat sett "Prometheus" og "The Cabin in the Woods". Evening well spent!
-
Det femte element, The beyond.
-
Akkurat sett "Prometheus" og "The Cabin in the Woods". Evening well spent!
Var Prometheus bra??? :D Har lenge hatt lyst til å se den!!!
On-t: Prince of Tennis. Husker ikke hele tittelen her og nå. :P
-
Iron Sky - Interessant, selv om den var ganske uvirkelig story var den egentlig ganske så bra.
-
Var Prometheus bra??? :D Har lenge hatt lyst til å se den!!!
Prometheus er bra, se den!
Siste filmen jeg så: Iron Sky
Iron Sky - Interessant, selv om den var ganske uvirkelig story var den egentlig ganske så bra.
Og den er jo herlig Wolftale, ikke bare egentlig ganske bra xD *tenker blant annet på scenen med Nord-Korea*
-
Truman Show, med Jim Carrey i hovedrollen. Sett den før, men tåler et gjensyn. Genial film ^^
-
Akkurat sett "Prometheus" og "The Cabin in the Woods". Evening well spent!
Var Prometheus bra??? :D Har lenge hatt lyst til å se den!!!
[...]
Yep, definitivt! Som stor fan av Alien-filmene kan jeg ikke annet enn å anbefale den. ;D
Truman Show, med Jim Carrey i hovedrollen. Sett den før, men tåler et gjensyn. Genial film ^^
Hm. Hm. Agreed.
-
Så Girl, Interrupted (http://www.imdb.com/title/tt0172493/)for litt siden. Den var kjempebra.
Ogsåå.. Klassen så Chronicle (http://www.imdb.com/title/tt1706593/) forleden dag. Den var mental, men absolutt verdt å se.
-
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/51lZrB3TzaL.jpg)
Vuk / Den Lille Revungen Vuk / Vuk: Der Kleine Fuchs / The Little Fox (http://www.imdb.com/title/tt0131636/)
Ungarn, 1981
Så denne på svensk for et par år siden (som jeg skrev om her (http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=93.msg18940#msg18940)), og fikk tak i den tyske DVD-utgivelsen under Eurofurence i år, som både hadde de originale ungarske stemmene og den engelske dubben! Dessverre ingen engelske undertekster, så kunne ikke se den ungarske versjonen, men fikk senn den engelske i stedet. En stund siden jeg så den svenske dubben, så litt vanskelig å sammenligne den med den engelske, men bildekvalteten var definitivt bedre på denne versjonen. Den engelske dubben var... litt blandet. Mye av dialogen er ganske klossete, av og til blir ting unaturlig overbeskrevet eller gjentatt, eller sagt uten særlig kontekst, og stemmeskuespillerne gjør tidvis sitt beste for å dra ut tiden når de snakker. Flere av stemmene ble litt for irriterende.
På tross av suboptimal dubbing, vil jeg si jeg likte denne filmen!
Handlingen er en slags blanding av Bambi og Fantastic Mr. Fox, og vi følger revungen Vuk i gjennom hans oppvekst. (Eller Vic, i den engelske dubben.) Tidvis ganske rørende, musikken er meget bra, atmosfæriske bakgrunner, og animasjonen er heller ikke ille (selv om den er langt i fra perfekt; noen scener er nesten pinlige å se på, hvor det f.eks. virker som de går alt for fort i gjennom hver ramme eller ikke brukte nok rammer på å animere noe).
Men en irriterende ting med denne utgivelsen, er at de har croppet bildet; ca. 20% av bildet er gjemt under en slags simulert widescreen. Snodig nok kan man finne den originale 4:3 versjonen av filmen under ekstramateriale på DVD'en, men uheldigvis har denne versjonen bare den tyske dubben. Jeg er fristet til å rippe DVDen og lage en videofil hvor jeg kopierer den engelske dubben over 4:3 versjonen. Men det vil være litt jobb.
Får se om jeg klarer å få tak på den notorisk dårlige CGI oppfølgeren i fra 2008 også, Kis Vuk (http://www.imdb.com/title/tt0830861/).
-
Black Dynamite x3
Genial Blacksploitation film :3
-
(http://ecx.images-amazon.com/images/I/51lZrB3TzaL.jpg)
Vuk / Den Lille Revungen Vuk / Vuk: Der Kleine Fuchs / The Little Fox (http://www.imdb.com/title/tt0131636/)
Ungarn, 1981
Så denne på svensk for et par år siden (som jeg skrev om her (http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=93.msg18940#msg18940)), og fikk tak i den tyske DVD-utgivelsen under Eurofurence i år, som både hadde de originale ungarske stemmene og den engelske dubben! Dessverre ingen engelske undertekster, så kunne ikke se den ungarske versjonen, men fikk senn den engelske i stedet. En stund siden jeg så den svenske dubben, så litt vanskelig å sammenligne den med den engelske, men bildekvalteten var definitivt bedre på denne versjonen. Den engelske dubben var... litt blandet. Mye av dialogen er ganske klossete, av og til blir ting unaturlig overbeskrevet eller gjentatt, eller sagt uten særlig kontekst, og stemmeskuespillerne gjør tidvis sitt beste for å dra ut tiden når de snakker. Flere av stemmene ble litt for irriterende.
På tross av suboptimal dubbing, vil jeg si jeg likte denne filmen!
Handlingen er en slags blanding av Bambi og Fantastic Mr. Fox, og vi følger revungen Vuk i gjennom hans oppvekst. (Eller Vic, i den engelske dubben.) Tidvis ganske rørende, musikken er meget bra, atmosfæriske bakgrunner, og animasjonen er heller ikke ille (selv om den er langt i fra perfekt; noen scener er nesten pinlige å se på, hvor det f.eks. virker som de går alt for fort i gjennom hver ramme eller ikke brukte nok rammer på å animere noe).
Men en irriterende ting med denne utgivelsen, er at de har croppet bildet; ca. 20% av bildet er gjemt under en slags simulert widescreen. Snodig nok kan man finne den originale 4:3 versjonen av filmen under ekstramateriale på DVD'en, men uheldigvis har denne versjonen bare den tyske dubben. Jeg er fristet til å rippe DVDen og lage en videofil hvor jeg kopierer den engelske dubben over 4:3 versjonen. Men det vil være litt jobb.
Får se om jeg klarer å få tak på den notorisk dårlige CGI oppfølgeren i fra 2008 også, Kis Vuk (http://www.imdb.com/title/tt0830861/).
de har jeg sett ! c:
var vel 8 elns
-
de har jeg sett ! c:
var vel 8 elns
Å? Begge to? Eller bare Vuk?
-
Cyberbully. Ok film.
-
de har jeg sett ! c:
var vel 8 elns
Å? Begge to? Eller bare Vuk?
vuk
-
^_^ Chichiro og heksene ~~ (fav film men åsså Paprika er en god en)
-
Skyfall~
-
The Grudge 1-3, og The Tortured.. ^w^
-
Hidalgo >w< Elsker den filmen. So many feels.
-
Feeding Frenzy, og aller nyligst The Life Aquatic with Steve Zissou!
-
Feeding Frenzy, og aller nyligst The Life Aquatic with Steve Zissou!
Feeding Frenzy her også!
Og The Life Aquatic er fantastisk. En stund siden jeg så den. Er vel fortsatt et par Wes Anderson filmer jeg må få sett.
-
Feeding Frenzy, og aller nyligst The Life Aquatic with Steve Zissou!
Feeding Frenzy her også!
Og The Life Aquatic er fantastisk. En stund siden jeg så den. Er vel fortsatt et par Wes Anderson filmer jeg må få sett.
Hm, kunne kanskje hatt en Wes Anderson-kveld! Mange filmer av ham jeg ikke har sett. Nå har man jo mye å komme seg igjennom framover, men en gang..?
-
Hm, kunne kanskje hatt en Wes Anderson-kveld! Mange filmer av ham jeg ikke har sett. Nå har man jo mye å komme seg igjennom framover, men en gang..?
Kunne vært meget schpaa! Men, tror man alt har en viss backlog ja...
Men i hans filmografi så mangler jeg vel Bottle Rocket, The Darjeeling Limited, og Moonrise Kingdom.
-
Shelter(2007)
Så sykt søt :>
-
Dark Shadows (2012) ;D
-
Forrest Gump <3 enda en av de beste filmene jeg vet om! :D
-
Forrest Gump <3 enda en av de beste filmene jeg vet om! :D
+1
Jeg så Paranormal Activity 3 på skolen i dag. Dat feel når læreren ikke gidder å undervise lengre og spør om vi skal se en film. Og det ble enda bedre da hun ble i friminuttet og ti minutter inn i neste time hvor hun egentlig skulle undervise en annen klasse, for å se den ferdig.
Den var eh.. Jeg syntes 1eren var best, etterpå følte jeg konseptet var oppbrukt. Den var fremdeles skummel, men kun fordi NÅ-ER-DET-KJEMPESTILLE-OG-VELDIG-OBVIOUS-AT-DET-KOMMER-EN-HØY-LYD-SNART.
-
Siste filmen jeg såg var Laputa Himmelslottet :3 Seff med japansk språk og teksting på.
Har sett den før da, men måtte bare se den igjen ^^ Den er så søt!
-
Hard Candy (http://www.youtube.com/watch?v=a-C2H4ipxz0), The Eye (http://youtu.be/j5RkzmNZluQ) og Buried. (http://youtu.be/aRQ0oqFBoP4)
Brae filmer, allesammen. Trailerne er linka, hvis noen er intereserte.
-
Super troopers :)
Her er en trailer: http://www.youtube.com/watch?v=2-9D2qUHN-E
-
hotel transylvania
okei film !
-
Romeos :> den var søt.
-
(http://i.ebayimg.com/t/Jungle-Emperor-Leo-The-Brave-Changes-the-Future-DVD-Tezuka-Osamu-NEW-R0-Eng-Sub-/00/s/NzMyWDUyNg==/$%28KGrHqNHJBcE9rIkvO3cBPmQdImYdw~~60_35.JPG)
Jungle Emperor Leo: The Brave Changes The Future
Animefilm fra 2009 om en liten, hvit løveunge og en gutt som kan snakke med dyr, som sammen må redde dyrene i fra de onde menneskene. Litt usikker hva jeg føler om denne. Ganske dugelig animasjon, men hvorfor menneskene er onde er uklart, og på slutten er man litt usikker hva moralen egentlig er - hvis det overhode er noen. Et par andre ting i historien som også er uklart og ikke blir besvart, og den mest dramatiske scenen i filmen ble ganske ødelagt av ett stykk tåpelighet. Likevel, interessant og underholdende nok.
Også nysgjerrig på hvilken relasjon filmen har til den originale Jungle Emperor Leo filmen i fra '97, og Kimba The White Lion serien.
-
Skyfall
Stort sett bra
-
Being John Malkovich.
Den var litt trippy. Jeg digget den.
-
Kom nettop hjem fra Breaking Dawn pt 2.
Likte at ei bak i salen utbrøt "VI BLE TROLLA!!!"
-
Kom nettop hjem fra Breaking Dawn pt 2.
Likte at ei bak i salen utbrøt "VI BLE TROLLA!!!"
Hehe
Så den i går, syns den var ganske OK.
Likte den bedre enn "Dark Shadows" som jeg så på Fredag =<
-
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
I don't even,,,
-
Skyfall ;D
-
Twilight Breaking Down pt 2
-
United 93
-
Så Into the wild for andre gang. Det er egentlig en ganske god film.
-
Pocahontas
-
The Twilight Saga: Breaking Dawn part 2
-
From Up On Poppy Hill / Møte På Valmueåsen / Kokuriko-Zaka Kara. Ganske grei! Tidvis rørende, men jeg følte at den "feiget ut" litt.
Jeg hadde problemer med at animasjonen var for hakkete, særlig i starten og generelt scener hvor det var mer subtile hverdagslige bevegelser. Som om det var noen frames som av og til manglet. Ble nesten litt sjøsyk av det. Usikker om det var slik filmen var produsert, eller om det var noe teknisk galt med kinoutstyret.
Føltes også litt ut som en utvannet kombinasjon av Only Yesterday, Whisper Of The Heart, og Ocean Waves, alle tidligere filmer i fra Studio Ghibli. I tillegg er filmens temasang (http://www.youtube.com/watch?v=wIl2W3T3wfQ) mistenkelig lik et tema i fra Kiki's Delivery Service (http://www.youtube.com/watch?v=4k8M87t7E-U), en annen av deres filmer. Så ikke en fantastisk eller særlig original film, men fornøyelig, og definitivt bedre enn makkverket Tales From Earthsea som var Goro Miyazakis forrige film.
-
The Silent Earth ... Skuffende
-
Dokumentarfilm om punk, siden rockehistorielæreren var syk i dag. Meh.
-
De fem legendene
-
Så Pick of Destiny for første gang på ganske lenge, good times ^^
-
Skal se 2012 på Viasat 4 om et kvarter.
HUEHUEHUEHUE
-
Brave
Me love.
-
Rise of the guardians
Knall film :)
-
8 mile. Overaskende god.
-
Saw 1-5, slither og silent hill
-
The illusionist = OP
-
Hobbiten
Elsk <3 Selv om 3D opplegget på kinoen i dag sug... Må se den i 2D også. =<
-
Hobbiten
Elsk <3 Selv om 3D opplegget på kinoen i dag sug... Må se den i 2D også. =<
Små jelly, don't spoil :p
-
Istid 4, den var festlig :3
-
Saw 1-5, slither og silent hill
Haha, Slither er altfor bra! Artig film xD
-
Så Hobbiten i går ^^ Filmen var dritbra, håper virkelig det blir en toer eller noe pga SLUTTEN >:I
-
Så Hobbiten i går ^^ Filmen var dritbra, håper virkelig det blir en toer eller noe pga SLUTTEN >:I
Det blir 2 filmer til. Var først plan om kun 2 totalt, men så ente det opp med 3.
-
Paranormal Activity - Tokyo Night
-
Brave. Jeg tror jeg likte den.
-
De fem legendene aka. Rise of the Guardians =u= Elsket den <3
-
Så Hobbiten i går ^^ Den var elsk.
-
Har nettopp sett "Fright Night" (2011)
-
Så nettopp Tina og Bettina the Movie, etterfulgt med Step Up Revolution. T&BtM var helt grei, var ikke så bra som jeg hadde trodd. Men SUR ble rett og slett en av mine favoritt filmer til nå! o w o
-
Hobbiten, i 3D. Awesome film.
-
^ What he said.
Hobbiten, 3D. VELDIG sweet movie, gleder meg til resten :D
-
Hobbiten i 3D. Grei nok film. Mye bedre enn Ringenes herre synes nå jeg mer lystig. Fikk med vilje spoile hvem som dør og var ikke no sjokk at favorittene mine dør >__> Oh well.
Ingjikk en avtale med venninna ang han alven på hjorten om at hun kunne få alven å jeg kunne få hjorten X'D LMFAO fuck dat dude I'll take the animal!
-
Så Hobbiten i 3D. Min indre fangirl ble veldig glad hver gang dvergene kom >.>
-
Cloud atlas. En film som er veldig lang (2t 53min) og ganske vanskelig å følge, men en utrolig bra film med et flott budskap. Verdt å se :)
-
Cloud atlas. En film som er veldig lang (2t 53min) og ganske vanskelig å følge, men en utrolig bra film med et flott budskap. Verdt å se :)
en film som noen sier er lang, er som regel ikke god, en god/bra film burde man merke at tiden flyr, ikke sitte å se på klokka og tenke, guuud er ikke filmen ferdig snart? :p catch my point ? :D
-
Cloud atlas. En film som er veldig lang (2t 53min) og ganske vanskelig å følge, men en utrolig bra film med et flott budskap. Verdt å se :)
en film som noen sier er lang, er som regel ikke god, en god/bra film burde man merke at tiden flyr, ikke sitte å se på klokka og tenke, guuud er ikke filmen ferdig snart? :p catch my point ? :D
Det var heller det at jeg holdt på å sovne etter vi hadde sett 2 timer av filmen. Men jeg sovner uansett hvilken film jeg ser, så yeah.
Den var interessant, men som sagt vanskelig å følge, så jeg tror jeg må se den på nytt for å forstå handlingen bedre. Som med Donnie Darko, som er en av favorittfilmene mine.
-
Cyberbully, Odd girl out, og Speak. Jeg likte filmene veldig godt, så alle sammen inatt. Og iallefall av cyberbully gråt jeg ut hele filmen. Veldig hjerteskjærende! Elsket de.~ ^^
-
2012. Meheheh, så den nå nettop cx
-
Såg "De Fem Legendene" igår :) Veldig bra film! ^-^
-
Priest og Tina & Bettina, ingen av de var sånn superspessielt bra, men kan jo si at priest var mye bedre en Tina & Bettina :P men de var ikke så dårlig at jeg gjerne kunne sett en 2er.
-
Rurouni Kenshin, live action movie. Den var amazing! Så utrolig badass, seriøs og samtidig humoristisk.
Håper de lager en toer, siden den serien var veldig mye lengre.
-
Hjem alene 3
Morsom den :P likte den bedre enn 2 i hvertfall
-
Den orginale thai-versjonen av Shutter fra 2004. En av de helt klart aller beste grøsserne jeg noensinne har sett. 4, 5 år siden sist jeg så den. Hadde nesten glemt hvor utrolig bra den er!
-
The Neverending Story
-
Vi så Looper på skolen i går. Den var fantastisk, elsket konseptet, og slutten.
Ogsåå så jeg og kjæresten "9" og The Butterfly Effect i går. 9 var spesiell, litt steampunkete, men konseptet var kult. Butterfly Effect er en syk syyk film.
(http://media.tumblr.com/1c63b3ba7349f2a9f2572ed3120e209a/tumblr_inline_mfw479zy0l1qb5r2r.gif)
-
Jeg og kjæresten min, Rayne, var på kino idag og så Hobbitten, 3D. KUUUUUULT [cool] [w-cool]
-
Drive. En fantastisk film. Anbefales sterkt.
-
Thale. en litt småforvirrende og horror-overnaturlig film. OuO
-
Litt seint, men: The Hobbit. For en skuffelse. Null magi.
1 time klosset slapstick, etterfulgt av 1 time umotiverende falling. Masse "kreative" tillegg som slår beina vekk under bokens essens og sjarm (Bert, Tom og William fight scene, for ikke å nevne hele greia med Radagast *grøss*). Scriptwritingen må være ganske lusen da ingen av skuespillerne klarer å levere naturlig, og selv Ian McKellen seg ganske klein ut der han vimser rundt i sin egen underfundighet. Ser ut til at Peter Jackson har blitt så distrahert av 3D-adapsjon og endeløse landskapspanoreringer, at han har glemt elementær filmestetikk. Lyssettingen er hard og blek, omgivelsene er sterile, og ser noen ganger mest ut som hjemmevideo fra en renessansefestival. Dette hjelpes ikke av at filmen er tatt opp i 48 fps, og alle bevegelser er like grasiøse som din første dans.
Tenke seg til at Peter Jackson har to filmer til med dette her.. Skalk alle luker.
Yndlingssitat: "I had a thought, on the tip of my tongue! Oh! It's not a thought at all! Its a stick insect!
(http://3.bp.blogspot.com/-Goo89RyKmUA/UANrAiD3k0I/AAAAAAAADAU/cPorbn9TE44/s1600/Auguste%2Bclown.jpg)
HYUCK HYUCK"
- Radagast the Brown
jeg var ikke den eneste som rautet i forferdelse..
[/rant]
e. Og ja, jeg vet at boken har ..humoristiske elementer, men det får da vel være grenser
-
South Park Bigger Longer Uncut nå nettopp på Netflix.
-
Texas Chainsaw Massacre 3D... Eneste jeg klarer å si er: Skuff!
-
Vi så Looper på skolen i går. Den var fantastisk, elsket konseptet, og slutten.
Ogsåå så jeg og kjæresten "9" og The Butterfly Effect i går. 9 var spesiell, litt steampunkete, men konseptet var kult. Butterfly Effect er en syk syyk film.
(http://media.tumblr.com/1c63b3ba7349f2a9f2572ed3120e209a/tumblr_inline_mfw479zy0l1qb5r2r.gif)
Turte ikke se ferdig Butterfly Effect forrige gang jeg prøvde...
Looper ser sinnsvakt bra ut ^^ Må sjekke ut... 9 har jeg ikke sett enda (tror jeg)
-
Kino: Twilight. Breaking Part 2 :D
Film: Elling.
-
Såg Harry Potter and the Philosopher's Stone.
HVORDAN er eg så sensitiv at eg FORTSATT gråter av slutten på den filmen? Eg har sett den så sykt mange ganger før, og den kommer alltid og tar meg på slutten D:
-
Reefer Madness The Movie Musical og Cannibal! The Musical. Har sett begge før flere ganger, dog en stund siden sist nå. De var fortsatt ganske gode.
-
Reefer Madness The Movie Musical og Cannibal! The Musical. Har sett begge før flere ganger, dog en stund siden sist nå. De var fortsatt ganske gode.
Samme her xD
Reefer var fantastisk xD
-
Bourne Legacy.
Den var bra nok, men litt vanskelig å henge med siden jeg ikke har sett de andre Bourne-filmene ^^
-
Mission Impossible Ghost Protocol.
Jeg syns den var ganske bra faktisk ^^
-
True Grit. Ganske bra, men forventer jo ikke annet fra Coen-brødrene. Føltes som en eventyfilm for hele familien satt til den ville vesten, men med litt flere mord og mere blod enn hva man forventer i fra en familiefilm.
-
Iron sky.
-
Magic Mike.. de er flinke å danse.. meen som hetrofil var det litt ... um, snålt? xD
-
istid 4 :)
Ted :)
-
Så Les Misérables i dag ;w;
Eneste tingen eg ønsker å komentere: HVORFOR i huleste snakker skuespillerene med et helt annet aksang de få gangene de ikke synger? Aargh!
-
Så Les Misérables i dag ;w;
Eneste tingen eg ønsker å komentere: HVORFOR i huleste snakker skuespillerene med et helt annet aksang de få gangene de ikke synger? Aargh!
Og hvorfor var kameraene så stillestående og nærgående. Filmen var aldri i nærheten med å bygge opp den storslagne stemningen den burde ha hatt.
OT:
Hansel & Gretel Witch Hunters
Dum og morsom, likte du Død Snø vil du like denne også.
-
Så Les Misérables i dag ;w;
Eneste tingen eg ønsker å komentere: HVORFOR i huleste snakker skuespillerene med et helt annet aksang de få gangene de ikke synger? Aargh!
Og hvorfor var kameraene så stillestående og nærgående. Filmen var aldri i nærheten med å bygge opp den storslagne stemningen den burde ha hatt.
Den var grei. Det med kameraene var fordi alle sangene ble sunget live på settet under filmingen, og fordi regigøren trodde det ville virke.
Har sett to varianter av teaterversjonen, og generelt er historien ganske rotete (spesielt mot slutten). Problemet er at det er skrevet for teater, og en del av virkemidlene som benyttes for teater virker generellt ikke så veldig bra på film.
-
Så Knowing igjen igår. Helt ok film, men freaky slutt ^^"
-
Så Knowing igjen igår. Helt ok film, men freaky slutt ^^"
Elsket filmen... Men så kom slutten... -.=.-'''
Så Upside Down. Fantastisk film og utrolig godt laget til å være independent. Kan minne litt om Another Earth da, men fortsatt genial! Og veldig vakre scener og animerte scener.
Likte ikke helt fisheye linsa i begynnelsen av filmen da men x3
-
Brother Bear 1 & 2.
Så søte og fine filmer :'D
-
"Bully"
Den anbefales sterkt til alle sammen. Det er ikke direkte en film, men en er en familie som har mistet sønnen sin pågrunn av mobbing, så de har tatt til verks med å få igang anti-mobbe kampanjer. Men det er noe med det i denne "filmen" så snakker mobbe ofrene, de snakker ut om det som skjedde, familiene til noen som har tatt selvmord snakker ut, har tatt skjult opptak fra bussene...
Ett eksempel var inspektøren på en skole.
"Nono... Nothing bad is happening on the busses... It's all fine"
Men busser har jo kameraer vet dere... Vi fikk se opptak fra bussene og der var det absolutt ikke "fine".
SE DEN! Jeg satt på kinoen og skrek.
Etter jeg så filmen så ble jeg med i "Stand for the silent" som er anti mobbe bevegelsen som ble opprettet av foreldrene til en av de som tok selvmord.
-
Leafie, A Hen into the Wild
Fin film, ganske morsom og veldig trist.....jeg gråt litt på slutten.... [w-sad]
-
Chop Kick Panda.
(http://mvdb2b.com/i/images/05-57026D.jpg)
Neste på lista blir vel TAPPY TOES.
(http://www.mangodvd.com/uploads/products/2011-12-11/GN-1017.jpg)
..jo, også så jeg Paths of Glory da.
-
så Treasure Buddies på dvd:)
-
Wreck-It-Ralph ftw.
-
A good day to die hard. Såååååååå dårlig film. Var til og med ikke særlig bra til å være action. Ikke verdt å se enten du er en die hard Die Hard-fan *hæhæ* eller bare liker action.
-
Django Unchained for andre gang. Skal se den for tredje gang i dag.
-
Pokemon The first Movie/ Mewtwo Strikes Back XD
-
Pokemon The first Movie/ Mewtwo Strikes Back XD
ooooooh! Approvingzzzz ^^ "Holder på å anskaffe meg" en pakke med masse pokemon filmer, gleder meg :p
Så Ponyo med Road i går: Adorable, stilig, "Masseandrepositiveadjektiver" Ghibli anime :)
-
Chihiro og heksene, som jeg tvang typen min til å se med meg xD Haku er så tøff :3
-
Skyfall ;D en av de beste james bond filmene jeg har sett på lenge [w-happy]
-
Evagelion 1.11 og 2.22.
Film format reboot av Neon Genisis Evagelion serien [cool].
-
Iron Sky. Små morsom og absurd film ^^"
-
For første gang på 14 år, så jeg Balto igjen.
Må jaggu i meg si at det er en av de beste filmopplevelsene jeg noensinne har hatt! Har aldri vært noe særlig emosjonell når jeg ser på filmer, men i går når jeg så Balto, begynte jeg rett og slett å grine i slutten av filmen og gjennom hele rulleteksten. [w-cry]
Så mange blandende følelser, kombinert med nostalgi tipper jeg på at var grunnen.
Så jeg anbefaler alle STERKT om å se den for nostalgiens skyld. [w-happy]
Disse tegnefilmene fra 80- og 90-tallet hadde en magi ved seg som filmer i dag mangler helt!
-
Balto er så fiiiiiin :')
Siste filmen eg såg er fortsatt den eg har i min forrige post, men skal snart se Wreck it Ralph O: Gleder meg!
-
Alpha og omega filmen [w-happy]
-
Hmmmm....aha, så en og en halvtime med cutscenes ifra Jak and Daxter trilogien, tro meg, disse videoene er faktisk legit. Med kommentarer ifra Daxter er alle cutscene pluss lit gameplayfootage slappet sammen til en video.
-
The Rocky Horror Picture Show! Definitivt en av de bedre filmene jeg har sett.
-
Så noe som halveis kan klassifiseres som film, hehe. :P
Top Gear Sesong 19, episode 6 og 7 (en stor Afrika Spesial delt over 2 episoder)
Helt genialt å krysse Afrika på tvers med stasjonsvogner for å finne kilden til elva Nilen.
-
Exodai, Hørtes ut som noe gøy å gjøre :)
Siste jeg så er The Last Stand med Arnold Schwarzenegger, jeg ble veldig overrasket. Den filmen skal jeg ha på bluray i samlingen min, likte den veldig godt!
-
Så noe som halveis kan klassifiseres som film, hehe. :P
Top Gear Sesong 19, episode 6 og 7 (en stor Afrika Spesial delt over 2 episoder)
Helt genialt å krysse Afrika på tvers med stasjonsvogner for å finne kilden til elva Nilen.
så på den jeg også :3 heiet på BMW-en siden vi har 2 sånne stasjonsvogner selv :P
-
Ookami Kodomo no Ame to Yuki. I den sammenheng la jeg forresten merke til avataren til Wolfglow. Awesome.
-
Arriettas hemmelige verden. Den var adorable :3 Og alle de fantastiske bakgrunnene <3
Brokeback mountain. Veldig fin film, men altfor lang.
-
Wreck-It Ralph!
(http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/002/252/me-gusta.jpg)
-
Happy Feet Two! Helt dugelig. Noen artige sang-sekvenser, men karakterne og historien var ikke videre gripende.
-
Wreck-It Ralph
Har vel sett den 2-3 ganger nå, blir nok ikke siste gangen :P
-
Skjønner ikke hvorfor folk er så glad i Wreck-It-Ralph...
Siste jeg så var Beutifull Creatures. Overaskende bra, men ikke noe Oscar vinner akkurat.
-
Ponyo igjen ^^
Denne gangen med Rayne og Rezso :)
-
God Bless America (http://www.imdb.com/title/tt1912398/?ref_=fn_al_tt_1)
Fantastisk film som forklarer alt som er feil med dagens "pop kultur".
Må si at filmen virkelig løftet dagen min, og anbefaler alle som ikke er redd for litt blod om å se den. [w-happy]
-
Skjønner ikke hvorfor folk er så glad i Wreck-It-Ralph...
Jeg så den i først i går, det var en latterlig god film.
Selvom det var noen ganger jeg fikk lyst til å spy fordi filmen var så veldig amerikansk feel-good.
-
Så den første Scary Movie i går kveld med et par kompiser. Den var helt ræva xD
-
Cinéma Anthropomorphique spesial!
~ Watership Down. Så den for første gang for en stund tilbake. Bra animert og fascinerende, men blir aldri helt grepet av den, dessverre. "Bright Eyes" er fortsatt en fantastisk sang, selv om jeg fortsatt føler den blir litt "misbrukt" i filmen.
~ Hop. Overraskende grei! Hadde forventet å mislike den. Noen ganske vittige linjer med dialog her og der. Med litt mer arbeid kunne den blitt regelrett bra.
~ Baby Looney Tunes: Eggs-traordinary Adventure. Overraskende dystopisk! Bonuspoeng for spillene og musikkvideoene under ekstramateriale.
-
Animen; Ponyo sammen med Piro og Rayne :D
-
Ponyo igjen ^^
Denne gangen med Rayne og Rezso :)
!!
Igår prøvde jeg å komme på hva den filmen het, også ble den postet her. Jeg liker den.
Jeg så også Wreck-it-Ralph sist, og den var kos. Imo var plottet orginalt også.
-
løvenes konge 2 :)
-
Scary Movie 1 og Scary Movie 2 .. det er noe av det morsomste jeg har sett :3 alle de skumle scenene blir overfylt av komedie...
1 http://www.youtube.com/watch?v=rDLK3KqnrX4
2 http://www.youtube.com/watch?v=zCFZUZxBVuI
-
in a dark Place [w-happy]
-
Wreck-it Ralph :P
-
Oz The Great and Wonderfull
Ganske bra, ikke verdens mest originale handling, og en smule forutsigbar hvis man har sett Trollmannen fra Oz.
-
Lord of the Rings: Fellowship og the Ring. LotR <3
-
Django unchained! for tredje gang .
Den er så inni h bra
-
Ookami Kodomo no Ame to Yuki
Kjempe fin film ; u ;
-
Stitch the Movie :)
-
Frankenweenie, genial Tim Burton film som alltid hehe ^^
-
Lady og Landstrykeren 2 Fant på eventyr [w-cool]
-
Alien
-
Trolljegeren
-
"Hjelp, vi flyr", eller Airplane (på engelsk) x3 Synes fortsatt at Naked Gun-filmene er bedre, men var et artig gjensyn!
-
Rise of the animals
Cheesy b-film med håpløse spesialeffekter, elendig skuespill og alt det andre man forventer av en b-film. Musikken høres ut som komponisten har skjønt at denne "grøsseren" ikke holder mål og prøvd å gjøre det til en komedie istedet xD
Funker litt, for filmen er ufrivillig morsom stort sett hele tiden.
Vil også benytte denne anledningen til å minnes Roger Ebert, som døde i natt. En legende innen film er død.
-
The Mist [cool]
-
Big Fish :)
-
Et kongerike for en Llama, faktisk. På engelsk.
Nesten paralelt med den (Bytta mellom de to til tider.)
Så så jeg FF VII: Advent children complete.
-
The Hobbit
An Unexpected Journey
Som å se Ringenes Herre igjen, bare med en skuespiller som jeg faktisk digger. :D
Nå gleder jeg meg til oppfølgeren. Dat dragon <3
-
Con air
Nic Cage is my future husbando <33
-
Siste filmej jeg så var Hansel and Gretel. Ikke den som heter Witch Hunters men det jeg tror er film 1... Ikke se den... Så mye gore at det går ikke an... Jeg havnet i latterkrampe på slutten av filmen da... Siden etter 1 og en halv time med blod, gore, skrekk, tortur og grilling av unge voksne så kom ending soundtracket... Life is sweet H&L Version som er sunget om fra orginalen, og er rart... Passer ikke inn med filmen...
-
Maraton med Sherlock sesong 1, måtte refreshe litt før sesong 3 begynner.
Like bra og ikke minst uvanlig krim som alltid!
Anbefaler alle å se den hvis du digger britisk krim med en vri. [w-happy]
-
Game of Thrones S03E02 ;D Vet at E03 har kommet ut, men må vente å se >.< Sååå vurderer å se Walking Dead ikveld :3
-
Wreck-It Ralph
For 4-5 gang tror jeg...
-
Har sett hele den originale Star Wars-trilogien de siste dagene. Var så lenge siden sist ^^
-
Life of Pi
-
Skal se Iron Man 2 nå :)
-
The Possession. Ganske spennende. Lit forutsigbar, men en fin film å se uansett
Filmen handler om en splittet familie og datteren Emily som på et lite loppemarked finner et antikt treskrin. Faren lar dattere sin få dette skrinet, men det viser seg å inneholde en eldgammel demon som tar bo i Emilys kropp, og familien blir vitne til at demonen tar over den uskyldige lille jenta.
Jeg gir den B-/6
-
Skal se Iron Man 2 nå :)
Lykke til! Var vel en av de mest skuffende oppfølgerne jeg har sett i nyere tid.
-
Skal se Iron Man 2 nå :)
Lykke til! Var vel en av de mest skuffende oppfølgerne jeg har sett i nyere tid.
Ja. Enig der. Hadde håpet den skulle være like spennende som den første, men nummer 3 kommer snart så det blir nok mer spenning der.
Her er Iron Man 3 - Extended Look http://www.youtube.com/watch?v=tl-pn7ADx1c
-
siste filmen jeg så var akkurat nå , så den på youtube den het Piano forest
-
De Fem Legendene [w-happy]
-
Mission Impossible. Den var ikke like spennende som jeg husket
-
Skal se Iron Man 2 nå :)
Lykke til! Var vel en av de mest skuffende oppfølgerne jeg har sett i nyere tid.
Ja. Enig der. Hadde håpet den skulle være like spennende som den første, men nummer 3 kommer snart så det blir nok mer spenning der.
Her er Iron Man 3 - Extended Look http://www.youtube.com/watch?v=tl-pn7ADx1c
Ikke det helt store nei, håper nummer tre er bedre
-
Terry Pratchett's Hogfather episode 1 og 2.
Anbefales hardt.
-
fun with jack and jane [w-happy]
-
Hoodwinked
Morsom, kan være jeg tar sjansen på 2'ern også, selv om den går for å være forferdelig
-
Hoodwinked
Morsom, kan være jeg tar sjansen på 2'ern også, selv om den går for å være forferdelig
Selvtortur blir stadig mer og mer utbredt hører jeg
-
løvenes konge 2 :)
-
løvenes konge 2 :)
Så hele triologien i går :D
-
Siste filmen jeg så var White Chicks : http://www.imdb.com/title/tt0381707/
-
Backdoor Sluts 9 x3 Neida. Så Nattsvermeren. Kul film litt kvalm og ekkel da..
-
The Rocky Horror Picture Show!... igjen!! :D
-
The Mash [w-happy] skrekk film yeah [w-happy]
-
Sherk 2, sammen med Pretzel og Ammit : )
-
Life of Pi :3 Ikke som forventet, men var fortsatt en bra film ^^
-
Evil Dead 2 og Army of Darkness.
Denne gangen uten en annen person som bare MÅ peke ut alt som skjer :D
-
Super Hybrid på Netflix, filmen var skremmende :o
-
Filmene i fra forrige Cinéma Anthropomorphique.
Bambi
Jeg var aldri en veldig stor fan av filmen som yngre, men må si den blir bedre med alderen. Det er så mange detaljer og tekniker her man kan nærmest pirke på og analysere, fra mangelen av dialog, bruken av musikk og sang, animasjonen, bakgrunnene, og mer. Mye man ikke merker seg når man er yngre, som man ser bedre når man er eldre.
Sarrukh kom også med en interessante teori om at Bambis far mulig bare er en slags trøstende illusjon som oppstår etter at hans mor blir skutt.
Bambi 2
Dette er definitivt en såkalt guilty pleasure for meg. Jo da, den vanærer originalen, og det er skammelig hvordan de prøver å referere tilbake til originalen ved å nærmest stjele idéer i fra den snarere enn å komme opp med noe helt originalt. Mens originalen var en subtil og kunstnerisk fremstillelse av natur og oppvekst, blir man her bombardert med dialog, popmusikk, og slapstick smeltet sammen og presentert som lett underholdning for yngre barn.
Men likevel...
Den har en håndfull småmorsomme øyeblikk, den er søt som bare det, animasjonen er god (men selvfølgelig, kan ikke måle seg med originalen), den er koselig og feel good, og appellerer definitivt til min babyfur side. Så, jeg liker den, selv om jeg vet at den ikke er objektivt god.
Goldie
En tysk-produsert bootleg versjon av Bambi. Hysterisk morsom. Særlig når dialogen plutselig forsvant, og alt som var igjen var musikken og sporadisk ubehagelig latter, selv om det gjorde det litt mer vanskelig å forstå plottet. Men jeg tror vel ikke det var så mye å gå glipp av til å begynne med. Verdt å få med seg hvis man kan se den med noen likesinnede venner.
-
wayne's world [w-cool]
-
Oblivion, helt grei film. Flotte effekter og bra musikk. Men handlingen er utrolig forutsigbar.
-
Filmene i fra forrige Cinéma Anthropomorphique.
Bambi
Bambi 2
Goldie
Disse.
Anbefaler alle å se Goldie.
-
Oblivion, helt grei film. Flotte effekter og bra musikk. Men handlingen er utrolig forutsigbar.
The Invincible Iron-Man.
Forferdelig i forhold til filmen.
Men spennende av og til
-
School Of Rock [w-happy]
-
Life of Pi
Likte veldig godt, skal definitivt se igjen.
Sikkert et par ting som kan tenkes to ganger på der :p
-
Iron man 3!
And it was awesome!
-
var på kino igår, så : Oz the great and powerful!
får ikke melodien ut av hodet XD
-
Tootsie, veldig bra film [w-wink]
-
Captain America: The First Avenger
I liked it :)
-
The Lorax
-
Battle Royale
-
kung fu panda
mest sannsynlig for tjueførste gang [w-wink]
-
Human Centipede. Ikke overraskende en helt middelmådig film ^^" Litt sykt konsept, men filmen var ikke så ekkel som folk skal ha det til. Faktisk litt spennede til tider :3
-
Star Trek: Into Darkness
;D
-
Powerpuff Girls: The Movie.
Jeg var ganske underholdt :D
-
Iron Man 3 sammen med Paxy! [w-happy]
Absolutt verdt å se, de har klart å ta seg opp siden 2eren!
-
James Bond: Skyfall
Utrolig bra film [ureshii]
-
Snøhvit med niesa ^^
Ble overasket over hvor artig den var :)
-
The hobbt, kan ikke si hvor mye jeg gleder meg over part 2, aka The Desolation of Smaug
-
Beethoven [w-happy]
-
Street Dreams [w-happy]
-
The Grey. Liam Neeson i nevekamp med en ulveflokk. Klassisk.
-
Final Fantasy
-
The good, the bad and the ugly. Eg skal ha et Clint Eastwood maraton [w-wink]
-
Biler [w-happy]
-
Repo: The Genetic Opera
Artig, men ikke levde ikke helt opp til hypen. Mye bra musikk da. (Og en del dårlig)
-
Kaze no tani no Nauscaä (Nauscaä fra vindens dal) fra Studio Ghibli.
Deretter, så æ Finding Nemo. Trengte litt Disney Magi. X3
-
The Intouchables
finfin små rørende film based on a real story (da er det dømt til å være bra) ^^
-
Cabin In The Woods. Fantastisk meta-horror.
-
Howls Moving Castle.
Var gøy å se den igjen :3
-
Telles serier? I så fall så har jeg da sett Game of Thrones serien, en veldig spennende serie som får pulsen til å stige og tårene til å trille
Men siste filmen må vel da være From Paris with Love
-
Så episoden av Game of Thrones som kom ut i går.
Slutten har jeg enda ikke helt kommet over, satt rett og slett og glana på skjermen i 2 minutter uten å si et eneste ord eller å flytte på meg.
(Dere må se den selv for å skjønne hva jeg mener, skal ikke poste spoilers.)
-
Telles serier? I så fall så har jeg da sett Game of Thrones serien, en veldig spennende serie som får pulsen til å stige og tårene til å trille
Men siste filmen må vel da være From Paris with Love
Så episoden av Game of Thrones som kom ut i går.
Slutten har jeg enda ikke helt kommet over, satt rett og slett og glana på skjermen i 2 minutter uten å si et eneste ord eller å flytte på meg.
(Dere må se den selv for å skjønne hva jeg mener, skal ikke poste spoilers.)
Skal se det snart ^^ Takk for ingen spoilere
Så nylig Dracula: Dead and Loving It. Like morsom hver gang :D
-
Jackass 3 [w-happy]
-
Så episoden av Game of Thrones som kom ut i går.
Slutten har jeg enda ikke helt kommet over, satt rett og slett og glana på skjermen i 2 minutter uten å si et eneste ord eller å flytte på meg.
(Dere må se den selv for å skjønne hva jeg mener, skal ikke poste spoilers.)
Samme her, pulsen var opp i 100, er helt ubeskrivelig..
-
Hmm, nå må jeg tenke meg godt om her... det var selvfølelig EPIC på kino! Veldig søt og sjarmerende film :-*
-
Teknisk sett så var Game of Thrones det siste jeg så. Men før det vare det "Epic" : D Kjempe fin film.
Så'n med Pretzel og Ammit <3
-
Biler 2 [w-happy] en morsom film [w-happy]
-
Inception! [cool] måtte se den enda en gang ;D
-
Løvenes Konge 2, I think. Den er egentlig ganske teit. Orginalfilmen ftw.
Mulig det blir Prometheus senere i kveld. Men det er LCS LoL, så det prioriteres nok. x3
-
hmm ser ikke mye filmer egentlig, men det er "Dirty Dancing 2" ble tvunget til og se den i spansken xP
-
Løvenes Konge 2, I think. Den er egentlig ganske teit. Orginalfilmen ftw.
[sad]
-
Ammit, Viccy og jeg så Hannibal (2001) som visstnok skulle være bedre enn førstefilmen (silence of the lambs 1991)... det var den ikke, det var for store sko å fylle
-
Hmm, nå må jeg tenke meg godt om her... det var selvfølelig EPIC på kino! Veldig søt og sjarmerende film :-*
Så den jeg og! :D
*high five* x)
-
Jeg har blitt tvunget med på å se på twilight filmene <.<
redd meg [w-sad]
-
Jeg har blitt tvunget med på å se på twilight filmene <.<
redd meg [w-sad]
Se på de som komedie, da blir de ganske underholdende... de er som en parodi på seg selv
-
Hundehotellet [w-happy]
-
Epic
Den var epic å se på, men handlingen var ikke allverdens xD
-
Jeg har blitt tvunget med på å se på twilight filmene <.<
redd meg [w-sad]
Se på de som komedie, da blir de ganske underholdende... de er som en parodi på seg selv
Derfor man ser på de med Rifftrax (http://www.youtube.com/watch?v=f2Jlw6pHiww).
-
Hundehotellet [w-happy]
ÅÅÅ, den er så koselig! Lurer på om det er mange her som har sett den? Hundehotellet og løvenes konge er blant de filmene som gjorde at jeg endte opp i furrymiljøet :D
-
Hundehotellet [w-happy]
ÅÅÅ, den er så koselig! Lurer på om det er mange her som har sett den? Hundehotellet og løvenes konge er blant de filmene som gjorde at jeg endte opp i furrymiljøet :D
Har ikke sett den siden den gikk på kino, Miles, den må vi se på Cinéma Anthopomorphique *gode minner*
Var første filmen jeg så to ganger på kino xD
-
Scary movie 4 [w-happy]
-
Big fra 1988 med Tom Hanks. Den var så kul den filmen, jeg satt å smilte nesten fra start til slutt.
-
Dinosaur [w-happy]
-
Sett på masse filmer i strekk nå, og dette begynner å bli kjedelig. Jeg liker ikke filmer spessiellt godt lengre, i såfall om jeg skal klare å se igjenom hele filmen er de nødt til å være ganske gode etter min smak!
Vel, barnefilmer er jo også alltid watchable fra mitt ståsted. x3
The Croods - Klarte ikke se hele filmen engang. Likte den ikke.
Epic - Samme med denne, klarte ikke se hele. .__.
Monster University - Hihi, den var søt! Men fremdeles ikke like bra som den første!
Brave - Så hele, men likte den ikke.
Hotel Transylvania - Den var veldig søt! Likte den. ;w;
Apocalypse Earth - Dødskjedelig. Ugh.
The Lorax - Dr.Seuss er ett geni! Jeg elsker de filmene som er kommet ut av bøkene hans! (Cat in the Hat, The Grinch, Horton hears a who.)
Avatar - ELSKER DEN. Har ventet med å se den kjempe lenge med vilje, fordi det var så delte meninger om den var bra, eller dårlig. Men jeg elsket den! <3
Spring Breakers - Umh, ikke så bra som jeg trodde den ville bli..
Perks of being a wallflower - Ganske bra! ;3;
-
the life of budori guskou
-
Big Mommas: Like Father, Like Son
-
Inception [ureshii]
-
Alt for mye Doctor Who, sesong 1-6 på under en måned.
-
Wrek it, ralph ^^
-
:o Kom over et youtube klipp av Nemo i drømmeland! Hadde helt glemt den filmen :c
ser på den nå [smile]
-
Lilo og Stitch :)
-
Man Of Steel. Jeg tror denne anmeldelsen (http://redlettermedia.com/half-in-the-bag-man-of-steel/) dekker mine følelser om filmen ganske greit.
-
Man Of Steel. Jeg tror denne anmeldelsen (http://redlettermedia.com/half-in-the-bag-man-of-steel/) dekker mine følelser om filmen ganske greit.
Så den nylig, jeg og. Har ikke lest noen anmeldelser enda, men har litt blandede følelser om filmen. Fikk lyst til å skildre dem her, men antar at det kunne spoile for noen.
For å være tro mot trådens tittel, dog: Pulp Fiction.
Blir ikke lei av den =P
-
Wrek it, ralph ^^
Så den selv, akkuart nå. Den var awesome 8D
-
A good day to die hard :P
-
Enchanted. Ah, den var morsom.
-
Bolt [w-happy]
-
To første episodene av Top Gear Season 20.
Like fantastisk som alltid! [w-happy]
-
Cake Boss sesong 1 ;D
-
Bronson [w-happy]
-
Drive!
Likte den :)
-
på kino: The lone ranger..
på pcen: Top Gear :D
-
Hot Fuzz! [w-happy]
-
The Hobbit: An Unexpected Journey... I'm a late bloomer :P
-
The Help
Fin, men den kunne vært kuttet ned en 20-30 minutter.
-
Drive!
Likte den :)
Hot Fuzz! [w-happy]
Begge meget gode!
Trenger et "Miles approved" stempel jeg kan bruke på PC-skjermen.
-
Spy Hard ;D Leslie Nielsen får meg alltid til å le
-
Jeg var å så World War Z!!! den er heftig! :D:D er å anbefale :)
-
The Avengers med kjæresten :'D
-
Atter en gang Secretariat XD
-
Atter en gang Secretariat XD
That brings back memories <3 xD
Sist film jeg så var Tintin
-
World war Z
-
Epic Movie [w-happy]
-
What's Eating Gilbert Grape :D Gammel film hvor Leonardo DiCaprio spiller en gutt som er hjerneskadet. Imponert over hvor god skuespiller han er!
-
Oblivion
helt ok [w-wink]
-
Siste kinofilmen jeg så var vel World War Z. Ganske forferdelig, dessverre. Nesten så man druknet i sjelløs Hollywood middelmådighet.
-
Due Date [w-cool]
-
R.I.P.D., helt OK film, ikke noe å rope hurra for :P Ganske morsom!
-
Wolverine.
-
grusome meg 2
-
Så nylig Turbo på kino, den var ganske kul, med voices ifra Samuel L. Jackson og Snoop Dog blir det jo bare hilarious.
-
Pacific Rim.
Fattern skal så absolutt ha meg med på de fleste filmer som går på kino. Og jeg blir gjerne med. [w-happy]
-
Monster University, Despicable me, Despicable me 2 og Mama
: -D alle var brae heuehueh
-
Your Highness XD
En... merksnodig men festlig film, kanskje litt for mye i en perverse rettningen, men jaja.
-
Sweeney Todd og Edward Scissorhands <3
-
Så både Monster University og Pacific Rim bare i dag. Begge kjekke filmer, anbefaler dem sterkt. [cool]
-
The Wolverine. Faktisk overraskende grei! Litt forfriskende med en film med en faktisk handling, og med faktiske karakterer man kan relatere til, og ikke bare et hav av forvirrende spesialeffekter og kjølig én-dimensjonalitet.
-
The Wolverine. Bedre enn jeg trodde, men så ganske lett igjennom hva som kom til å skje og det ødla for meg...
But still, a good movie! :D
-
Så Wolverine nylig også, det var interessant å se ett utklipp ifra Logans liv, men hele filmen ble fort glemt av den siste scenen etter rulletekstene. Så yeah, filmen i seg selv var grei nok, men ble helt uniteresant når de ga oss den siste scenen xP
-
The Heat
http://www.youtube.com/watch?v=t_YOzpisYMc
Fucking epic!!! [laugh]
-
jeg og atrox så The Wolverine. 3D var ubrukelig gjennom hele filmen. Ellers synes jeg det var en bra film. Kommer de til å fortsette historien fra her eller er dette kun prequels fra de gamle X-men filmene?
-
Bullitt! Steve McQueen gjør ære på turtleneck. And that's saying something.
-
En MLP versjon av "Doctor Horrible's Sing along blog" ^^;
-
Pokemon 2000 [cool]
-
oliver og gjengen [w-happy]
-
Austin Powers: International Man of Mystery
Går aldri lei disse filmene! [w-happy]
-
hadde film Marathon på fredag-lørdag xD:
Brave - Sett den før men er ganske bra x3
Rise of The Guardians - holy god i love that Movie o.o
How to Train Your Dragon - En av favorittene sammen med ROTG ^^
Madagaskar 3 - ble litt skuffet med starten hvordan ting ikke hang sammen og sånt <.< men over all en bra film ^^
The Avengers - Elsker den x3 men liker bedre singel filmene men heltene i hver sin film
Iron Man 1,2 og 3 - Holy yes, nest favoritt helten etter Superman (smallville of course)x3
Sherlock se2ep3 - ;w;
så noen fler men husker ikke hvilken >.<
-
Filmkveld med dama: Jeg ville se High Fidelity, hun ville se kongerike for en llama. Jeg likte begge =D
-
The Conjuring med en venn og dama hans.
Utrolig bra film (for å være skrekkfilm)
-
Mysteriet i månedalen
Elendig, men det ante meg egentlig, ble lurt inn av Tim Curry og en svart løve (som bare er med i 3 scener viste det seg xD)
-
Så Austin Powers: Spionen som spermet meg ellerno.. Eneste jeg likte var den perverse humoren, ellers var det en meget dårlig film.
-
så Jackass 3,5 [w-cool]
-
Monty Python's flying circus episode 24!
Nei vent, det tells vel ikke som film?
-
Mama [w-happy]
-
Kick ass 2 [smile] helt grei film
-
.Hack//The world
Ei jente som i begynnelsen ikke kan spille for å redde sitt eget liv og en episk slutt. Jeg vet ikke med andre anime fans men jeg elsket den.
og
Wolf children: Ame and Yuki
Klarte å røre sånn opp i følelsene mine at det varte til neste dag.
-
Chronicle. Definitivt en av de beste supeheltfilmene jeg har sett så langt. Litt forutsigbar, litt tydelige CGI effekter, og trolig litt lav "replay value", men likevel meget bra og fornøyelig.
-
Asterix - Operasjon Bautastein
Ler meg ihjel når Miraculix blir gal XD
-
Erasmus Montanus.
host.
-
Wolf Children (http://www.youtube.com/watch?v=8xLji7WsW0w). Ikke dårlig! Kanskje et litt, tja, utblandet og sjanglende budskap, og ulvene så tidvis for menneskelige ut. (Mulene var for korte, pelsfargen var lik deres hudfarge, og de hadde hår på hodepelsen.) Men rørende til tider, og interessant konsept. Verdt å få med seg.
-
Lord of the Rings marathon på Kino (extended version <3)
-
Lord of the Rings marathon på Kino (extended version <3)
Same~<3
-
Ip Man og Ip Man 2 i ett strekk. Legger merke til at kineserene gjør noe Amerikanerene IKKE klarer, altså å ta sjelen, det som gjorde forgjengeren bra og dra det med seg in i neste film. Begge to var litt tear-jerkere på flere punkter, veldig fornøyd.
-
Lord of the Rings marathon på Kino (extended version <3)
Same~<3
Samme her xD
-
Sett Attentatet mot Hitler, bra film imo :D
Også har jeg sett den nyeste Robin Hood filmen :D Nå fikk jeg lyst til å begynne med bueskyting igjen, lenge siden det nå :P
-
Titanic med wuffen min<3
-
Har sett Fairy tail: Priestess of the phoenix
var drit bra :D
-
Titanic med wuffen min<3
^ dis <3 ^^
-
south park 2 :P
-
Jul i Flåklypa :) Anbefaler :)
-
Airplane
-
The Croods - artig film :)
Thor 2 - Loki <3 likte denne bedre enn den først
Epic - Usikker på navn valgt - helt standard film IMO
Dispicable Me 2 - veldig bra, bedre en den første :)
-
Gravity (http://www.imdb.com/title/tt1454468/?ref_=fn_al_tt_1)
Anbefales. Meget imponerende hvor langt film effekter har kommet, så for full nytelse så anbefaler jeg å se den på kino mens den fortsatt går der, helst også i 3D. Filmen er fra regissøren av Children of Men, og bærer hans varemerke av helt utrolig lange sammenhengende filmsekvenser uten klipping.
-
The Social Network! :D Veldig inspirerende film, sånn egentlig!
-
Gravity
It was amazing.
Se den i 3D
-
Tror det var The Great Gatsby. Baz Luhrmanns tolkning, vel og merke! Klissete, men uendelig vakker, fantastisk musikk og visuelt så nydelig at det er til å bli ør av. Pluss at Leonardo DiCaprio! Jippi!
Anbefaler den til alle som fortaper seg i drama og "the roaring twenties" altså sånne som meg
-
Tror det var The Great Gatsby. Baz Luhrmanns tolkning, vel og merke! Klissete, men uendelig vakker, fantastisk musikk og visuelt så nydelig at det er til å bli ør av. Pluss at Leonardo DiCaprio! Jippi!
Anbefaler den til alle som fortaper seg i drama og "the roaring twenties" altså sånne som meg
Lol, jeg gikk inn i emnet for å skrive om samme film.
Men ja, så den for andre gang her om dagen, og jeg har lyst til å se den igjen. Fin film.
-
The Croods [cool]
-
Pixar Planes [w-happy]
-
Pacific Rim (http://www.imdb.com/title/tt1663662/?ref_=fn_al_tt_1)
Den absolutt beste 3D kvaliteten jeg har sett i en spillefilm til nå, bare synd at filmen er nesten like dårlig som 3D'en var imponerende. Vi snakker Transformers 3/Battleship/Battle For L.A. nivåer av crap her.
-
Catching Fire
Knall film, litt kjedelig til tider men det er fordi jeg har lest boken og vet hva som skjer. For alle andre vil jeg tror den er utrolig spennende.
-
Weekend
Hjertet mitt ;w;
-
Chihiro og heksene.
Blir aldri lei Ghibli filmer.
-
Kom over "Amadeus" på nett-TV. En film basert på et skuespill, basert på et eldre skuespill som var lett inspirert av virkeligheten.
-
Smiley [w-cool]
-
Den nye Hobbit filmen :3
-
The Hobbit: The Desulation Of Smaug!
Holy cow, den var fantastisk! *o*
-
Hobbiten! <3<3
-
Har sett et par filmer i det siste.
Asterix: Operasjon Bautastein.
The Twelve Tasks of Asterix
Asterix and the Vikings (den 'nyeste' tegnefilmen)
Lucky Luke - Ballade Of The Daltons
Og nå ser jeg på Asterix og Kleopatra.
-
The Hobbit The Desulation Of Smaug [cool]
en bra film :=)
-
Valhalla Rising. Eeehhh
Og Desolation of Smaug. Helt klart bedre enn den første, selv om jeg fortsatt synes Peter Jackson skviser inn alt for mange cameoer og veldig lite subtile referanser/frampek.
-
Desolation of Smaug - Foretrekker boka så langt :p
Frozen - veldig Tangled-ish men jeg like den nå alikevel
-
"Sherlock" season 3 episode 1 " The Empty Hearse" : D
Happy fan is happy <3
-
Har sett en liten samling filmer av en Tsjekkisk regisør ved navnet Karel Zeman. De var ganske fornøyelige må eg si!
Du ha blant annet "Vynález zkázy"/"The Fabulous World of Jules Vernes", og absolutt "Čarodějův učeň"/"The Sorcerer's Apprentice".
-
Løvenes Konge 2 for første gang på sånn... 12ish år? o.O
Angrer nesten litt at jeg ikke har sett på den fler ganger, fantastisk som alt annet fra Løvenes Konge universet. [w-happy]
-
Paul
-
Taken. o.o
-
@ Cinéma Anthopomorphique
All Dogs Go To Heaven
All Dogs Christmas Carol
All Dogs Go To Heaven 2
-
Wolf Children
-
Silent Hill, awesome
Silent Hill: Revelations, awfull
-
The fifth element :)
-
Frozen. Jeg likte den, jeg. Men de kunne kuttet en sang eller to.
-
Rise of the guardians
-
How to train your dragon
-
The Wolf of Wall Street :P en av de bedre filmene jeg har sett [w-happy] Men den kan være ... litt for lang
-
Spirit! Sett den for 7. gang :3
-
Spirit her og sammen med Paxy [w-happy]
-
Rat race og gudfaren , Scarface :=) [cool]
-
Oblivion for 2. gang ;D Denne gangen med fullt surround opplegg.
-
Hook
-
The Hunger Games: Catching Fire, var på tide at jeg fikk sett den.
-
insidious 2 [w-happy]
-
Så The Last Days on Mars her om dagen, men alt var så forutsigbart at jeg sovnet
-
How to train your dragon med wuffen min og veninna hennes!
Overraskende god film egentlig, blir nok å se 2ern på kino når den kommer ut. :)
-
My Neighbor Totoro
Howl's Moving Castle
Spirited Away
og Grave Of The Fireflies (utrolig trist film)
-
Clue (basert på Cluedo), nå nettopp, med Sarah og Emphy
-
avatar og stardust. jeg anbefaler stardust. [wink]
-
Clue (basert på Cluedo), nå nettopp, med Sarah og Emphy
Leophan, dette her var Filmtråden xP
http://www.imdb.com/title/tt0088930/?ref_=nv_sr_2 xD
-
Puss in boots
-
Alpha and Omega
Syns den var bra...awww
http://www.imdb.com/title/tt1213012/?ref_=nv_sr_1 (http://www.imdb.com/title/tt1213012/?ref_=nv_sr_1)
Er på netflix
-
The Secret of NIMH 1 og 2
Den første var grei, den andre elendig
-
The Wind Rises (http://www.imdb.com/title/tt2013293/?ref_=nv_sr_1)
Bra film, men noe lang og uten særlig mye til plott, så den faller inn i kategorien "Glad jeg så den, men ser den nok ikke igjen".
-
The Wind Rises (http://www.imdb.com/title/tt2013293/?ref_=nv_sr_1)
Bra film, men noe lang og uten særlig mye til plott, så den faller inn i kategorien "Glad jeg så den, men ser den nok ikke igjen".
Som så mange andre filmer ^^
-
Clue (basert på Cluedo), nå nettopp, med Sarah og Emphy
Har den på DVD! Morsom, men ikke like bra som Murder By Death.
The Secret of NIMH 1 og 2
Den første var grei, den andre elendig
Hvorfor hater du Don Bluth? [sad]
-
The Secret of NIMH 1 og 2
Den første var grei, den andre elendig
Hvorfor hater du Don Bluth? [sad]
Jeg hater ikke Don Bluth, noen av mine beste venner er Don Bluth
-
Så Vinden Stiger i går. Den var veldig fin å se på
-
Frozen, The Desolation of Smaug, Redningspatruljen
-
The passion of the christ
-
Wolf Children
so touchy <3 much feelings.. <3
-
Snow Dogs [cool] En kul film .
-
Thor: The Dark World, Elysium, Enders game.
-
The croods. Fikk en ubeskrivelig craving etter å ha en enorm sabelkatt som kjeledyr. Ellers var filmen litt teit. :p
-
The croods. Fikk en ubeskrivelig craving etter å ha en enorm sabelkatt som kjeledyr. Ellers var filmen litt teit. :p
Awww men de er jo huleboere da : P <3 Synes verden de bor i er fargerik og fiin =W=
Men ja. SIste film.Blir vel Captain America and the winter soldier :3
-
The croods. Fikk en ubeskrivelig craving etter å ha en enorm sabelkatt som kjeledyr. Ellers var filmen litt teit. :p
Jordet jeg også. Love it!
Likte den delen når tigeren og pappan var i hulen og tigeren blåste ut lyset, også bled tigeren redd, så tigeren satt se inntil pappan. [ureshii]
-
Doctor Who the Movie og Doctor Who 50th anniversary
-
Blade runner
-
Batsu games 2013 og 2014, awesome japansk gameshow som varer 5 timer hver episode. [w-happy]
Anbefales absolutt dersom du er keen på noe litt annerledes og mer "eksotisk"!
-
The lone ranger
-
Tekkonkinkreet. (http://www.imdb.com/title/tt0831888/)
Greit stykke film, mange gode scener og veldig interessant visuell stil og narrativ, men synes vel selv at selve handlingen og avslutningen var litt underveldende/tynn.
-
Treasure Planet
Til tross for at den ble fremstilt litt annerledes en det jeg hadde forestilt meg, likte jeg den svært godt!
-
Starten av The Road to Eldorado. Sovnet ganske tidlig i filmen. Skarpen så hele. xD
-
Så Balto i går, det var lenge siden sist. Den er fortsatt like fin ^^
-
Karate kid 2.
-
Det vart da Schindlers Liste.
-
Judge Dredd
Dredd
-
Var på kino og så Godzilla igjen for noen dager siden, ellers så jeg Sinbad fra Dreamworks ganske nylig.
-
I dag så jeg på malefisent i sal 1 på Colosseum, har veldig lyst til og se godzilla!
-
Bolt
Evolution
Prometheus
Surf's Up
-
The Wolf Of Wall Street [cool]
Bolt [cool]
-
The Fault In Our Stars
Skikkelig grinefilm ;_;
-
Atlantis og Dinosaur ouo
-
"Dear Mr. Watterson"
En slags dokumentar om tegneserien "Calvin and Hobbes" (Tommy og Tigern)
Den var både koslig og inspirerende ^^
-
Knowing o.o
den var spesiell...
-
Non-stop
Veldig god thriller!
-
The wolf of wall street
Damn, jeg tror jeg kan se alt med Leonardo diCaprio og aldri kjede meg.
-
The wolf of wall street
Damn, jeg tror jeg kan se alt med Leonardo diCaprio og aldri kjede meg.
I agree. Han virker alltid som født for rollen han spiller uansett hva det er. Også er han hot.
Also, det er den siste filmen jeg har sett, siden vi så den sammen.
-
The Great Dictator på TVen
The Lego Movie
Sesong 9 av American Dad
-
How to train your dragon 2, omg all the feels!
-
Rise of the guardians
-
the Hobbit 1, og 2.
-
Ratatouille :3
-
How to train your dragon 2, omg all the feels!
Kom akkurat hjem fra kinoen etter å ha sett den. I know the feels Q.Q
-
Var den siste filmen jeg så også
Digger Toothless, han er så awesome c:
-
Haico: dogs story
Sykt trist ;-;
-
This Is The End 8)
-
HTTYD2 her og, grei film men ble ikke like begeistret som alle andre her xD
-
HTTYD2 her og, grei film men ble ikke like begeistret som alle andre her xD
Much cliche, very Hollywood.
-
Fuglekrigen. Det må være den drøyeste barnefilmen jeg har sett noen gang. Om noen trenger ek idé til hvordan de skal slå ihel en time, anbefaler jeg den. Den ligger på youtube.
-
Cats can't dance, Snow dogs.
-
Rocky Horror Picture Show
-
ser igjennom Resident Evil filmene... o3o
-
All dogs goes to heaven 1 & 2, alfa & omega igjen :)
Balto I,II,II
Terminator Salvation
House of magic
-
Guardians of the Galaxy. Syntes den var helt awesome. En sterk femmer =)
-
Guardians of the Galaxy.... deler samme synspunkt som VVolfsong :)
-
Rio 2
Søte fuglene <3
-
The Great Gatsby <3 Har ikke ord for hvor mye jeg elsker den filmen
-
dragetreneren 2
-
Bolt sammen med Paxy, veldig grei film egentlig. :)
-
Mulan, Mulan 2, Pocahontas, White Fang, White Fang 2, The rescuers down under, Pinocchio, The Emperors new groove, The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn, labyrinth, the dark crystal
-
Stuck on You
//"Hekta på deg" på Norsk//
-
Gremlins 2.
-
guardians of the galaxy!
-
guardians of the galaxy!
-
Dawn of the Planet of the Apes
-
Guardians of the galaxy!
-
Flaskeposten
//Message in a Bottle//
-
guardians of the galaxy!
Guardians of the galaxy!
Dis med Miles, Ziggy, Flame, Tarquil, Paxy og Sly. ^^
-
Gremlins og Gremlins 2 ...
Har absolutt ikke fått tid å få se Guardians of The Galaxy eller Dragetreneren 2 som jeg har nødd å få med....
-
guardians of the galaxy!
Guardians of the galaxy!
Dis med Miles, Ziggy, Flame, Tarquil, Paxy og Sly. ^^
Du glemte Sarrukh!
-
guardians of the galaxy!
Guardians of the galaxy!
Dis med Miles, Ziggy, Flame, Tarquil, Paxy og Sly. ^^
Du glemte Sarrukh!
Tror kanskje jeg glemte å introdusere meg! Så ingen fare.
-
Fly 2: Brann og Redning
-
The Inbetweeners Movie
-
Børning
-
Star Trek fra 2009 :p
-
Pacific Rim, underholdene film selv om jeg ikke er så veldig glad i sjangeren, jeg er vel ikke den eneste som synes at filmen føles litt ut som Independence Day i en ny innpakning.
-
Kickass 2, var bedre enn forventet egentlig. [w-happy]
-
KickAss 2 8)
-
Love you, man.
Ved hjelp av denne filmen fikk jeg en ny ide til mitt (mulige) framtidlige bryllup; brudepikene ska gå med banan-gule kjoler ^-^
-
Pacific Rim.
Den var eh. Grei underholdning men kunne vært så mye mer. Følte ingen tilknytning til noen av karakterene, og et par for mange scener som skulle være litt morsomme ble bare plagsomme.
-
Guardians of the Galaxy (endelig)
-
Halloween 2 (den nyeste). Meh, var ikke særlig bra ._.
-
Boyhood. Veldig god film, og noe utenom det vanlige. Bryter med mange normer innenfor historiefortelling. Verdt å se!
-
How to train your dragon 2
-
Patema Inverted!
-
Frøken Julie
Burde visst bedre enn å se en filmatisering av et teaterstykke fra naturalismen, men var jo grei den. ^_^'
-
RUSH (http://www.imdb.com/title/tt1979320/) Based on a true story.
↑ dis is also link to IMDB
-
TMNT 2014. Jeg trodde den ville være helt forferdelig, men har sett den to ganger og ser den gjerne igjen XD
Better than expected! Men fortsatt ting som ikke er helt på greip. But badass turtles, I shall not complain.
-
Not cool
Passende tittel :l
-
**Hyler som ei lita jente** De to første av Ghost in the Shell: Arise.
Ghost in the shell er blant originalene som fikk meg hekta på anime og Arise leverer :D
Ikke den letteste anime/scifi du kan dulte borti, men det er derfor jeg elsker den.
Anbefales for de som eventuelt liker The Matrix. Siden den er veldig inspirert av GitS.
Også filmen Blader Runner og boken Neuromancer er kan varmt anbefales.
-
Alle Resident Evil Filmene 8)
-
Børning med Paxy og fetteren hennes.
Utrolig morsom film og bra til å være norsk, spesielt for en bilfreak som meg. xD
Likte spesielt en del der hvor ræggere kom inn i bildet, kjente alt for mye igjen fra hjemfylket mitt. :p
Anbefales for alle gearheads der ute!
-
Haram
Helt grei
-
En ballong til Allah
Var nok den siste filmen jeg så. Interessant dokumentar det
-
The Inbetweeners 2. <3
-
Så Meangirls på lørdagskvelden, lol.
fantastisk.
-
"Bronies: The Extremely Unexpected Adult Fans of My Little Pony"
's alright
-
SnowPiercer" På kino vell før midnatt ;)
-
Snowpiercer her og :)
Veldig bra film.
-
croods!!! :-D
-
Siste filmen jeg så var THE MAZE RUNNER
-
Austin Powers: International Man of Mystery (http://www.imdb.com/title/tt0118655/)
så også
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me (http://www.imdb.com/title/tt0145660/)
-
The Rewrite og The Wolf of Wall Street!
-
The Cabin In The Woods
-
Biler , Biler 2 Digger de Filmene 8)
-
Var på kino igår :D såg The Mazerunner! Likte den i grunnen, vel verd pengene vil eg si. Selv om det bare var... 14-ish stykker der :O
-
Madagascar 2 <3
-
Turbo!
-
The Cabin In The Woods
En av de bedre moderne grøsserne!
Madagascar 2 <3
Den beste i serien så langt!
Så selv nylig Heat (halvstilistisk heist film), Miller's Crossing (tre-femtedelers stilistisk periodekrim), The Maze Runner (skuffende klisjé som rir på populæritetsbølgen av tennårings dystopi med kjedelige karakterer og platt skuespill), Wreck-It Ralph (helt dugelig), og The Croods (overraskende festlig om enn litt gnålete).
-
Children of men.
Spennende film men jeg trur aldri store britania vil ende opp slik i en sånn situasjon.
-
The Fifth Element
En av favorittene mine
A sound of thunder
Egentlig ikke så verst, men komisk av sine svake effekter. Produksjons selskapet gikk konkurs under innspillingen.
The Cabin In The Woods
En av de bedre moderne grøsserne!
Madagascar 2 <3
Den beste i serien så langt!
Så selv nylig Heat (halvstilistisk heist film), Miller's Crossing (tre-femtedelers stilistisk periodekrim), The Maze Runner (skuffende klisjé som rir på populæritetsbølgen av tennårings dystopi med kjedelige karakterer og platt skuespill), Wreck-It Ralph (helt dugelig), og The Croods (overraskende festlig om enn litt gnålete).
Synes selv Madagascar 3 er best. Og synes du er litt vel slem mot Maze Runner. Den er ikke en ren klisjé, og skuespillet er ganske sterkt i den, Thomas Brodie-Sangster blant annet er jo veldig dyktig.
-
Interstellar. Lett en av de best gjennomførte Sci-Fi filmene som har kommet på kino I år
-
Dragetrener 2 [w-happy] bra film :)
-
Frozen
Syns ikke den var så 'fantastisk' som alle skal ha den til å være, men likte snø og is detaljene...hadde det ikke vært for Let It Go, hadde den nok bare vært på O.K skalaen.
Har også sett Treasure Planet et par ganger om igjen, og syns den burde få en oppfølger. Men det finnes en historie som handler om John Silver som må redde Jim fra noen pirater, det kan Disney lage film om uten at det blir en helt ny oppfølger.
-
Har sett Psycho på nytt og Attack the Block for universitet. Ingen av dem er vel nevneverdige favoritter, men jeg overlever.
-
Interstellar
-
Siste filmen jeg så var Guardians Of The Galaxy, nå jeg har ikke lest comic booksa,
Men denne filmen her var forferdelig forvirrende xD
så mange karakter introduksjoner i begynnelsen
Så mange ukreative aliens..mener..det at du hadde en annen farge holdt for å være en alien på 70 tallets Star Trek, men det et ganske lame i nåtid x3
karakterer navn og alt bare waaaaaaaah kaos xD
-
Har endelig somlet meg til å se Rio. :) Skjønn film!
-
"The Equalizer" - Den filmen sparket fra seg[w-cool] En smånevrotisk type som ikke helt er det han utgir seg for å være! God actionunderholdning, men ikke noe du bryner intellektet ditt på.
-
Kung fu panda x3
-
The Inbetweeners 2, anbefales definitivt til alle dem som har sett the inbetweeners seriene!
-
Gone Baby Gone
Har en haug med filmer som jeg tok opp i fjor på Get-boksen.. På tide og få sett dem før jeg tar opp nye xD
-
jul i flåklypa
-
Howl's Moving Castle. Hadde sett den før, og den var fortsatt helt OK, med en liten håndfull med småforvirrende plot-elementer. Når nok ikke opp til de riktig gode Studio Ghibli filmene, som Only Yesterday og Spirited Away.
-
The Hobbit - Battle of the five armies.
Underholdende, og bra effekter. Noe der ble jeg litt skuffet over. Men syns dette er den av de tre filmene som er mest lik boka :P
-
The Amazing Spider-Man 2.
Som oppfølgere flest; lever ikke opp til den første. Men vil ikke gi den totalslakt heller da, som mange andre tydeligvis har gjort... Mulig det er fordi jeg er fan av Spider-Man, men jeg koste meg!
-
Guardians of the galaxy
Den er overrated :l menmen, Rocket var awesome =D
-
Så har jeg sett Femhærerslaget jeg også.
Den var "eh".
-
Gone Girl på kino med mamma og søs :3
-
Hunchback of Notre Dame
-
Hobbiten: Femhærerslaget. <3 Den var fin, men det var litt... antiklimaks?
-
Hobbiten: Femhærerslaget. <3 Den var fin, men det var litt... antiklimaks?
siste filmen jeg også så, nja jo litt dissapoint kanskje, men fortsatt veldig bra ^^ sett det to ganger alt (snart 3 x3)
edit: glem det, siste filmen jeg så var a muppet christmas carol i går o3o *glemsom*
-
Guardians of the galaxy
Den er overrated :l menmen, Rocket var awesome =D
Rocket og Groot <3 x3
-
Lost Girl
Horns
-
Med Grimm og Gru og Tre Nøtter til Askepott. :) Elsker begge.
-
madagaskar pingvinene! [ureshii] den var kjempe bra!!!
-
madagaskar pingvinene! [ureshii] den var kjempe bra!!!
Samme her, elsket den.
-
Balto Wolf Quest.
Visste faktisk ikke at det fantes flere enn eneren!
-
How to Train Your Dragon. (advarsel, inneholder søte drager. x_x)
Endelig har jeg fått sett den. Skal se oppfølgeren før helga er over. ^^
-
Harry Potter and the Deadly Hollows part 2. Nesten ferdig xD
-
The Imitation Game! :) Veldig bra film.
-
Up in the Air
Help grei film, men
-
Balto Wolf Quest.
Visste faktisk ikke at det fantes flere enn eneren!
Så Balto 1 igår. Kjøpte alle 3 på DVD fra platekompaniet :)
-
Hachiko igjen c:
-
Back to the future Trilogien. fjerde gang jeg har sett dem trur jeg :b
-
V for Vendetta
Har vært syk og greier, og har hatt lyst til å se den filmen lenge. Så why not.
Den var 10 ganger mer epic enn jeg trodde. Jeg trodde egentlig den kom til å være litt tørr men deep, men viste seg å vær epic og deep. Woot!
-
Fun with Dick and Jane
-
Down Periscope
Trodde ikke jeg hadde sett den før, men det hadde jeg xD Decently funny.
-
The Book of Life.
Syns det var en fantastisk film ^^
-
Eg og en venn fant fram Rush Hour 2 og 3, og Ace Ventura Pet Detective! Fantastiske filmer, vi lo så godt!
Og han hadde nettopp sett Rush Hour 1, så eg såg ingen grunn til å se den på nytt med meg :P Vi kunne bare fortsette på 2'eren.
-
Siste ordentlige filmen jeg så var vel Femhærerslaget når den kom på kino her i Norge i desember en gang; siste litt mindre "ordentlige" film blir vel kanskje Sagan om de bannlysta for en uke tilbake for første gang på noen år... "Kokat vatten, det er gott, ja". [cool]
-
Big Hero 6
Så den på kino i dag. Den var utrolig bra, synes jeg!
Det var også en animert kortfilm før Big Hero 6 startet om en hund som får mat av eieren sin. :D også utrolig bra.
-
Godzilla (2014).
Elsker den filmen!
-
sett en del filmer i det siste faktisk! *ser aldri på filmer ellers*
Oppdaterer listen: big hero 6The theory of everythingløvenes konge 1 1/2det regner kjøttboller 2open seasonthe lego movie
bilera nut job
*dragonheart 1 (1996)
the croods
godzilla (2014)
arthur og minimoyene
planes
lilo and stitch
princess and the frog
fantastic mr fox
fantasia 2000
the imitation game*
^^
på listen fremover er det
treasure planet
atlantis 1-2
epic
legend of the guardians (?)
de utrolige
walking with dinosaurs
kung fu panda
sikkert fler ^^
-
DaVinci koden
-
Så Big Hero 6 sammen med kjæresten i går!
Ganske morsom film i seg selv, opplevelsen ble dog ødelagt med litt for mange barn på kinoen, men men.
-
Så også Big Hero 6 med kjæresten igår! Veldig fin film :') Skal prøve å cosplaye Hiro på Desucon i og med at jeg ca. bare trenger klærne.. xD
-
Så Ratatouille her om dagen igjen for tusende gang. <3 Lurer på å få lurt med meg en venn for å endelig få sett Big Hero 6 denne helga.
-
Big Hero 6
Var søt. :3
-
(http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/basil_cover_6034.jpg)
Ikke sett filmen siden jeg omtrent var seks-ti år gammel, men var virkelig underholdende, ikke den beste filmen animasjons eller historiemessig hvis man sammenligner den med andre Disneyfilmer (som kom før denne), men hovedfigurene er såpass underholdende at jeg kunne nok ha sett filmen igjen uten å kjede meg, som er egentlig nokså sjeldent tilfellet for meg.
-
Big Hero 6 - Fantastisk.
-
Big Hero 6
-
Jeg har sett både Cloud Atlas og Snowpiercer ganske nylig. Må si jeg har litt blanda følelse for Snowpiercer. Det er et interessant konsept sett fra et metaforisk ståsted, men jeg synes den var litt for forutsigbar og skrinn/lettvint i utbroderingen av settingen. Mye klisjeer som ikke tar seg så veldig godt ut, og en del plotthull, men også noe originalitet og finurlighet. Så, midt på treet for min del.
Cloud Atlas derimot falt meg veldig i smak. Ingen fortelling med noe genialt eller banebrytende poeng, men en rekke historier som er veldig godt utbrodert, sammenvevd, og tidvis ganske rørende. Interessante narrative grep som klarte å fenge meg gjennom alle de tre timene. Vanskelig for meg som ikke har lest originalen å si hva av det gode som har kommet fra boka og hva som kan ha blitt forbedret, men dog.
-
Så den nye svampebob filmen med lillebroren min, pappa og typen. (Ikke fordi kjæresten og jeg ville se den mest nope nope not at all)
Det var noe rare greier.
-
Road to Eldorado. Den er like bra som alltid :)
-
Thor The dark world, Litt sånn meh... Men nå er da jeg veldig kritisk til filmer da. Gir den terning kast 3/6.
-
Monty Python and the Holy Grail
En film jeg aldri blir lei. :3
-
Non-Stop... Herre jesus for en bra film! Har aldri sittet så lenge på kanten av stolen noen sinne! Helt fantastisk thriller som MÅ sees!
-
fast and furious 7. beste film så langt
-
Spy
It was funny. Er ikke så glad i komedier, men likte denne så den må være bra xD
-
Waterworld
=) den var ganske wooow! har sett den før men... denne gangen fikk jeg med meg alt.
-
De tre første pokemon filmene XD
-
På kino: cihiro og heksene (super bra, jeg ambefaler den) ***** (jeg syntes den fortjente) 5 stjerner
På TV: shearman og peaboddy (veldig bra for barn, ungdom og voksene) ***** (jeg syntes den fortjente) 5 stjerner
er ikke helt sikker hvordan man skriver det
-
hjemme-film kveld: The Girl Who Leapt Through Time
=) ganske spesiell, og det er anime :3
'' A teenage girl finds that she has the ability to leap through time. With her newfound power, she tries to use it to her advantage, but soon finds that tampering with time can lead to some rather discomforting results. ''
-
San Andreas
Akkurat som forventet, kule effekter og alle klisjeene. I like it :3
-
Sesonavsluttninga til GoT season 5.
Ffs er alt jeg kan si...
-
big hero 6
-
Tracers
Helt grei film :)
-
Fikk endelig sett Captain America: Winter Soldier ^,..,^
-
Kingsman.
Overraskende bra film som lett kan anbefales.
-
Den lille havfruen. Har ikke sett den siden jeg var liten :D
-
svampebob filmen
-
Løvenes Konge
-
Mad Max: Road fury
house at the end of the street
-
The pyramid (2014)
horror
terningkast: meh
-
The penguins of Madagascar
-
The Martian :D
-
The penguins of Madagascar
Samme her.
-
Corpse Bride <3 Love it :3
-
The Martian, anbefales veldig!!
-
Muppets Most Wanted
I liked it a lot :)
-
Matchstick Men
Veldig fin ;)
-
The Martian
-
Maleficent
Kunne sittet i årevis og sett på ho fly rundt i det fantasi riket ;v;
-
Jurassic World.
Dinosaurer er kule :D
-
The Girl Who Leapt Through Time
Sykt bra film! ;D Litt trist, det rant en tåre eller to når jeg så den :'(
-
James Bond: Spectre.
Første gang jeg har vært på kino siden siste Harry Potter-filmen i 2011.
(Burde være et tegn på et jeg må komme meg mere ut av huset. :P )
-
Transformers 4
-
"Naked gun 2 1/2 The smell of fear" Så den på nytt igjen ^^ God gammel klassiker, beste humoren i verden.
-
Så Jurrassic World i helga, utrolig bra! Anbefaler sterkt :3
-
Fury
Aka World of tanks the movie.
-
The Man from U.N.C.L.E.
Den var helt grei eller litt bra kanskje. ikke noe sånn overaskende god
7 ut av 10 rever [cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool] [cool]
-
Star Wars The Force Awakens.
Episk film på tampen av året som bare må ses av alle som er glad i Star Wars serien!
-
Puella Magi Madoka Magica
-
Star wars the force awakens :3
-
Pingvinene fra Madagascar :D
-
Cloverfield....
Godzilla....
-
Remake av The Philadelphia Experiment.
Not very good.
-
Star Wars: The Force Awakens
(Slapp av, ingen spoilere her)
Helt ok etter min smak. De går mer tilbake til de tre først ( 4,5,6 )
Noen av skuespillerne så ut som de var nybegynere, men helt ok performance.
Jeg er stor Star Wars fan og veldig kresen på film så..
Men alt i alt en bra film. Terningkast 4
-
Hjelp Vi Er Russ!
-
Star Wars: the force awakens
*high pitched screams*
-
fox and the hound <3 nostalgia and feels slo hardt da jeg ikke har sett den siden jeg var liten
-
Crimson Peak....
woooh o.o
-
Minion Movie, Inside Out og Happy Feet :3
-
*sjekker netflix* Hjemme alene 2 er tydeligvis den siste filmen jeg så xD
-
The Revenant! Sinnsykt bra film!
-
Oculus >3<
skremmende god.... <3
-
den gode dinoseur!!! den er sykt bra film!!! [ureshii]
-
Deadpool. Se den.
-
Vi har begynt å se The theory of everything i klassen nå, så langt er den veldig bra :3
-
Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant
-
Deadpool. Se den.
^
-
Monkey King: Hero is Back. Snakker om hodepine.
-
Trumbo!
Den var faktisk kjempebra [w-cool]
-
Zootopia! veldig bra film, og veldig mye referanser til furry stuff xD
-
Zootopia! veldig bra film, og veldig mye referanser til furry stuff xD
^Så den selv i dag (26e) Mye moro, og enda mer for de eldre i publikum, haha [laugh]
-
Zootopia, beste film noen gang laget <3
-
Så deadpool med kjæresten da jeg var i Hamar i ferien c: <3
-
Har nylig sett både Deadpool og Zootopia, var gøy [w-happy]
-
The Bridge on the River Kwai!
Veldig bra film, anbefales!
-
Zootopia c:
-
10 Cloverfield Lane
Veldig bra, nervepirrende og spennende fra start til slutt.
Kan fint sees uten å ha sett Cloverfield.
-
Så "Lasse og Geir" i dag faktisk <.< Er en norsk pop-kultur film, farsan har dilla på den og siterer den hele tiden. Selv syntes jeg den var utrolig rar men underholdende. Får godt fram hvordan det var på 70 tallet ^^
-
Ble Zootopia for meg og, allerede sett den 2 ganger så tror nok det venter til Blurayen kommer ut til jeg ser den på engelsk. :p
Skulle gjerne sett deadpool også, men den må nok vente og.
-
Så zootopia i dag! Veldig bra film.
Ambefaler filmen til de som ikke har sett den! [ureshii]
-
Prinsen av Egypt og Antz
Når man kjeder seg og Netflix har fått med seg at du liker barne/familiefillmer xP
-
The Jungle Book, anbefales! :3
-
The Book of Eli, for femte gang cx
-
Norske Rednecks, beste serien i moderne tid nesten!
-
Ble til å se hundreåringen igjen da min mor ønsket se den på BR med min visiterende tante :p
Det ble mye latter her til hus da.
-
Straight outta compton, Faktisk en veldig bra film og mye musikk som jeg hørte en del på når jeg var mindre ^^
-
Godzilla [2014]
Do not watch!
-
Solan og Ludvig: Herfra til Flåklypa
-
Godzilla [2014]
Do not watch!
Du må mene 1998, 2014 versjonen er jo fantastisk xD
-
Jeg synes Godzilla original versjonen er gull vært! aka den japanske første versjonen. Ååå det at den kommer opp sånn vrææææævl er så gull det, litt samme med King Kong fra 1933 der de står i bakgrunn med modell dinosaur. Så klassisk gull med de filmene! :D
-
Room (Ikke den "berømte" The Room, men en ny film med nesten samme tittel ">.>)
-
Siste filmen jeg så var Zootopia på kino, og på PC'en så så jeg Puss in Boots.
Må si Zootopia var elsk. <3
-
Zootopia igjen her også. :3
-
"Paul Blart 2 Mall Cop" handler om en fyr og en datter(feite men det er vel delvis adorable. Ikke overvektige, just chubby fat). Tja, var litt interesant film, de er på en ferie og diverse ting skjer. Litt interesant
-
Zootopia, så enormt stor crush på den filmen D: <33<3<3<33
-
Jurastic world
-
Har sett ferdig Ernest et Celestine. Igjen. Celestine er så søt når hun sier "Ernest". <3
-
Birkebeinerne. Kong Sverre slost mot paven før det ble mainstream tehe :P. Neida. Men liker litt av den historien generelt [w-happy]
https://no.wikipedia.org/wiki/Birkebeinerne#Kamp_mot_kirken
https://no.wikipedia.org/wiki/Birkebeinerne_(film) (https://no.wikipedia.org/wiki/Birkebeinerne_(film))
-
så et helt halvt år i helgen. syntes filmen var veldig bra den får fram både gode og dårlige følelser i oss [razz] anbefaler hvis du ikke har noe å se og du liker litt små romantiske filmer. (den ligner ganske mye på "De urørlige" for de som har sett den)
-
Warcraft: The Beginning <3
Er så fantastisk å se karakterene du har spillt med bli filmatisert!
-
Warcraft: The Beginning <3
Er så fantastisk å se karakterene du har spillt med bli filmatisert!
Hadde de bare fokusert mer på strategi spill : I. Warcraft 4 har vært så supert på PC, har ikke brydd meg om det var elending (selv om jeg håper det er bra :P) om det bare kommer så har jeg vært såååå glad. Men ærligtalt, Warcraft karakterer er like interesangt som Tekken. Altså det er et gøy spill, men karakterene er der bare for å være kule i spill, men aldri kule i sin helhet. Men bare min personlige mening, men håper uansett du likte filmen [w-happy]
-
Så "den danske piken" filmen handler om en mann som er en av de første som vil stå fram som en trans person på rundt 1930-tallet. Den handler også om de indre konfliktene hovedrollen har ettersom dette ble sett veldig ned på. Syntes det var en bra film [razz]
-
Zootopia igjen på furway.
-
Zootopia igjen her også, denne gangen på norsk :)
-
Den nyeste Independence Day filmen, veldig mange klisje'er ;P
-
Mike and Dave need wedding dates
Ufattelig artig film. Overraskende bra. Sånn type American Pie College humor film :3
-
Suicide Squad, helt forferdelig, holdt på å gå før den var ferdig.
-
The 40 year old Virgin, og The Sitter
-
Zootopia, ghost busters og Suside squed
-
Meadowland
-
Winter In Wartime
Kjempe film
-
Så ferdig "Sword of the Stranger". Igjen.
Fristende med et Studio Ghibli maraton..
-
LEGO Batman filmen, tror jeg?
Jeg ble utrolig positivt overasket av den. Forventet ikke at det skulle være så utrolig bra [laugh]
Den er verdt å se [ureshii]
-
The Adventures of Tintin (2011)
Wooo, så den for første gangen og jeg elsket den [smile]
-
Så nettopp den aller første Ringenes Herre filmen, brings back memories :,)
-
The Iron Giant