Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4832729 ganger)

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20875 på: 22. jul, 2015, 02:18 »
depresjonen sniker seg inpå meg veldig lett virker det som, spesielt når jeg ikke er sosial. Når jeg er sosial så glemmer jeg av sånne ting.

Hjelper litt å ha venner å snakke med på skype da. Skulle ønske det var mer en irl meetup enn bare en skypesamtale, though. Oh well. Finnmark er litt drit sånn sett.

Jeg er også typen kosesyk. Av typen, vil egentlig bare ha fysisk kontakt med noen andre, hvor de kan massere meg på ryggen for eksempel, eller andre veien hvor jeg masserer dem. That'd be nice. Håper jeg ikke høres ekkel ut når jeg sier det da :s

det høres koselig ut :P    hehe du skulle vert i bergen

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20876 på: 22. jul, 2015, 02:22 »
^Ja ikkesant. Skulle egentlig vært alle andre steder enn her, jeg. Lol.

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20877 på: 22. jul, 2015, 03:42 »
ja ja er vel på tide at denne ulven hopper til køys   snx [w-happy]

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20878 på: 22. jul, 2015, 04:11 »
tror jeg også stikker nå  [w-sniff]

Soda.

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 316
  • Fluffiest Dragoness
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20879 på: 22. jul, 2015, 16:11 »
AAa fikk nytt feste til et kjede jeg kjøpte over nett, siden det opprinnelige ble ødelagt før jeg fikk prøvd det på. Nå kan jeg endelig ta på kjedet og nyte det -w-

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20880 på: 22. jul, 2015, 17:48 »
Borte bra, men hjemme best. Koselig å være i Bergen, men har allerede hjemlengsel.

Smiling

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 443
  • Jeg er også kjent som VCR Thunder og Jayce
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20881 på: 22. jul, 2015, 21:57 »
^Ja ikkesant. Skulle egentlig vært alle andre steder enn her, jeg. Lol.

Jeg er i Finnmark nå :D vet du om noe intressant å gjøre her ? =^-^=

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20882 på: 22. jul, 2015, 22:05 »
Tenker på ting jeg egt ikke burde tenkte på -3- Meeen jaja sånt som skjer o3o

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20883 på: 23. jul, 2015, 14:23 »
^Ja ikkesant. Skulle egentlig vært alle andre steder enn her, jeg. Lol.

Jeg er i Finnmark nå :D vet du om noe intressant å gjøre her ? =^-^=

eheheh *host* nEI.

Neida. Det er noen ting man kan gjøre. Det mest interessante å gjøre her tror jeg er å eventuelt møte på altafursa og kanskje meg? idk.
Utenom det så er det liksom lokale ting. Som i går var jeg på Jam på Perleporten i Honningsvåg. Otherwise så er det en del festivaler og sånt. Utenom det må man egentlig finne på litt selv I guess. Man kan jo også dra med 71grader nord eller hva de kaller seg og rafte på sjøen. Det syns jeg var kult da jeg gjorde det. Også er den noen plasser man kan gå tur til som er litt kult, som ruiner fra krigen etc.

Utenom det har jeg hørt at museumet i hammerfest var kult. Men så er hammerfest et stort høl og da, så vet ikke hvor værdt det det er xD

Om du er innom honningsvåg så kan vi sikkert ta deg med opp på nordkapp platået gratis? idk? ehhhdheheh.


EDIT:
også må man jo være litt on-topic og da:

I går gikk jeg jo som sakt spontant ut på perleporten med kids. Depresjonen min hadde sneket seg inpå meg og jeg ville egentlig ikke, men dro alikevell i håp om at jeg kom meg over vannet iallefall, hvis du skjønner hva jeg mener.

Dagen etterpå hadde jeg rydda og fiksa nede før foreldra mine vokna i håp om at de ikke ble så sinte for at vi bråkte litt i går kveld. Men neida, det var bare klaging og masing og drit fra dem i dag. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å prøve. Så nå er jeg under vannet igjen, as I started.

Skal til frisøren i dag. Bakfull og jævlig. Det blir kos. ehe. Vurderer å farge håret grønt etterpå >:}
« Siste redigering: 23. jul, 2015, 14:26 av Skyee »

Dragon_Pancake

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 636
  • Hurr durr imma dragonurr
    • Vis profil
    • DeviantArt profilen min
Sv: Din status!
« Svar #20884 på: 23. jul, 2015, 14:46 »
Blææææææh Liker ikke å skrive jobbsøknader >.< Ihvertfall ikke når jeg faktisk har lyst på den stillinga. Urk nervøs. Voksenlivet I guess. Men på en annen side, hvis jeg faktisk får meg jobb på Plantasjen ville det gjort meg så lykkelig. Kanskje jeg kan lære meg å få planter til å overleve xD  Tho, som ungdom er det ikke garantert at man får seg jobb et sted man er interessert i. Lov å håpe da.

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20885 på: 23. jul, 2015, 17:13 »
Blææææææh Liker ikke å skrive jobbsøknader >.< Ihvertfall ikke når jeg faktisk har lyst på den stillinga. Urk nervøs. Voksenlivet I guess. Men på en annen side, hvis jeg faktisk får meg jobb på Plantasjen ville det gjort meg så lykkelig. Kanskje jeg kan lære meg å få planter til å overleve xD  Tho, som ungdom er det ikke garantert at man får seg jobb et sted man er interessert i. Lov å håpe da.

Jobbsøknader generelt er sikkelig morsomt.. sitter der å ikke har peiling på å en skal skrive er alltid like gøy >_<...  Men får håpe du får jobben da :p

yeahsure0

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #20886 på: 23. jul, 2015, 19:07 »
har verdt i Göteborg i to dager nå. I dag var jeg i Liseberg. Det var et par heftige baner og attraksjoner der. Jeg fikk testet den nyeste attraksjonen (Mechanica) som basicly er spinspider med en eksta rotasjon og går helt rundt. Jeg prøvde også Helix som er den lengste banen de har der på over 1 km med en haug med svinger, looper og flere launches. Det var definitivt det beste!

« Siste redigering: 23. jul, 2015, 19:08 av yeahsure0 »

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20887 på: 23. jul, 2015, 23:00 »
då var motoren på bilen min heil igjen:P    fylle olje i morgen og krysse fingerene for at lyden som var i den er vekke :P

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20888 på: 24. jul, 2015, 00:36 »
då var motoren på bilen min heil igjen:P    fylle olje i morgen og krysse fingerene for at lyden som var i den er vekke :P


Får håpe det  [w-happy] kjett når motorn lager myder enn helst ikke vil høre :o

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20889 på: 24. jul, 2015, 03:26 »
Meg kl to:  *har prøvd og lagt seg i flere timer alt*   *sier natta til peeps jeg snakka med og gjør seg klar til og legge seg*

*6 cheeses and a few bad pepe memes later, kl halv fire*  well... i tried \._./




vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20890 på: 24. jul, 2015, 12:25 »
hmm kem skulle tro at å ha tenningen på i ein heil dag tømmer batteriet på bilen ;P

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20891 på: 24. jul, 2015, 13:34 »
då var motoren på bilen min heil igjen:P    fylle olje i morgen og krysse fingerene for at lyden som var i den er vekke :P

Da krysser vi finga for at motoren maler som en puselus!  :)
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Wolfheart

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
  • AaooOOoooOOoooååh!
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20892 på: 24. jul, 2015, 13:45 »
hmm kem skulle tro at å ha tenningen på i ein heil dag tømmer batteriet på bilen ;P

Gjort nesten samma tabbe sjøl, ikke over en hel dag da; men mens jeg skifta hjul på Suzukien ifjor høst. Glemte å slå tenninga litt tilbake etter å ha satt på cd-spillern for å høre musikk te' arbe'. Da jeg skulle kjøre bilen på plass igjen så var han plutselig litt uvillig til å starte som den skulle. Fikk dog start på den men det var marginalt  ;D Men var jo hos gammern så kunne jo bare ha satt batteriet på lading om ikke..
"Hvis en skapning ikke kan leve i pakt med sin sanne natur, så dør den - det samme gjør mennesket" - Henry David Thoreau

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #20893 på: 24. jul, 2015, 14:32 »
Hjemme igjen etter fire dagers opphold i Bergen. Skulle ønske jeg kunne vært der et par dager lengre. Og at vi ikke måtte ta nattoget tilbake. Men det var veldig godt å legge seg i sin egen seng 7 i morges. Og generelt å være hjemme. Så i dag blir det å slappe av, og når jeg har fått overskudd er det å jobbe på commissions. (som jeg fremdeles er åpen for btw: https://twitter.com/Atrox89/status/623055037665820672)

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20894 på: 24. jul, 2015, 17:40 »
klippet meg kort ;o føles veldig rart men jeg elsker det, alt før gøy og leke med det tho

Boostie

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 45
  • Spirtually, Everything should be turbocharged
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20895 på: 25. jul, 2015, 01:36 »
Ryggen er like vond som vanlig >3< etter uke med arbeid.. Kanskje dra til legen å sjekke det~ og føler at det er noe som mangler i værdagen.. Er som et tomt rom.. Meeeeen finnee sikkert ut hva deg er.
 Å Hjelper jo lite i tillegg å overtenke å.. Men slikt som skjer når en møter noen som fucker opp tankegangen enns -3- skulle egt ønske kunne bare ha fjerna alt av minner ta den personen lol...

vinde

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 386
  • kinda hard to learn how to drwa :P
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20896 på: 25. jul, 2015, 03:31 »
sleep is for the weak!
dette holder deg våken  [w-cool] https://www.youtube.com/watch?v=moiJouRQjsI 

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #20897 på: 25. jul, 2015, 10:44 »
Nyter fortsatt ferien i England, blant annet fått kjørt en Lambo Gallardo og en McLaren 650s på bane, livsdrøm. :3

Idag er jeg på dagstur i York, håper toget er snart framme siden det ikke er nett halve veien. xD
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #20898 på: 25. jul, 2015, 10:54 »
Har vært på fest fra klokka 21:00 i går, kom hjem for en stund siden. Skal sove snart ;u;

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Din status!
« Svar #20899 på: 25. jul, 2015, 14:24 »
Er barnevakt idag, men ligger bare i sofaen og sover og ser på Netflix x) helt greit.