Skrevet av Emne: Spiller du/dere FFXIV ARR? Se her da vel. (Opptatt når det noe nytt å oppdatere)  (Lest 2264 ganger)

Tarquil Sagittarius

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
    • Fur Affinity
Hei alle sammen, pawsome at du tittet innom her da. =^_^=
Jeg har nettopp startet å spille selv FFXIV ARR og ser etter noen "hyggelige fuzzballs" og spille med.

Spiller du FFXIV ARR?
Om du ikke har spilt spillet FFXIV ARR, så anbefaler at du prøver dette er veldig morssomt. =*_^=
Link til hoved siden for FFXIV ARR: KLIKK HER.

Håper på å at vi kansje kunne bli en gruppe på 4-5 som kunne spille sammen.
Voice chat er jo selvfølgelig et must tenker at vi bruker skype til dette. =^_^=

Kontakt data:

Navn: Tarquil Sagittarius
Skype:xavius2.0

Karakter data:

Name:Tarquil Sagittarius
Race: Miqo'te
Nameday: 9th Sun of the 1st Umbral Moon
Grand Company: Order of the Twin Adder
Class/Jobs:
* Archer/Bard (lv.30 per dette skrives)
* Pugilist (lv.15 per dette skrives)
* Conjurer (lv.12 per dette skrives)
* Lancer (lv.11 per dette skrives)
* Marauder (lv.11 per dette skrives)
* Arcanist (lv.11 per dette skrives)
* Thaumaturge (lv.10 per dette skreves)
* Gladiator (lv.11 per dette skrives)
World: Phoenx (Vis mulig så vil jeg/vi måtte flytte over til samme server).

Hvor lenge har jeg spill så langt: (Per dette ble skrevet)
Vel jeg er vel i forhold til FFXIV ARR si at jeg er en noob, men har tonn med erfaring fra andre MMO/MMORPG spill, er mere en del mekanismer jeg ikke har vært borti i dette spillet som jeg bruker litt tid på å finne ut av. Kanskje du/dere kunne spedde opp på den prosessen sammen med meg. =^_^= (Spilt FFXIV ARR for 9 dager hvor det ca har godt 9 til 14 timer vær dag til spillet så langt).

Til slutt:

Vel håper informasjonen over gir litt svar og at du/dere vil ha en pawsome tid med meg inn game.

Masse klemmer

Tarquil Sagittarius
« Siste redigering: 05. nov, 2013, 01:27 av Tarquil Sagittarius »

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Jeg har en level 35 Summoner/Scholar Miqo'te ved navn J'thail Ty'erim som løper rundt på Cerberus fra tid til annen. Har ikke vært så veldig aktiv i det siste dog, men det kan hende det tar seg opp igjen.

Tarquil Sagittarius

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
    • Fur Affinity
Jeg har en level 35 Summoner/Scholar Miqo'te ved navn J'thail Ty'erim som løper rundt på Cerberus fra tid til annen. Har ikke vært så veldig aktiv i det siste dog, men det kan hende det tar seg opp igjen.

Pawsome legg meg til på skype så kan vi prates der. =^_^=

Rayth

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
    • Rayth's FA! Eyes beware it is bare!
Har en karakter på ARR selv som jeg har jobbet hyppig med siden pre-release, desverre er jeg nok ikke på samme verden som dere, der jeg valgte Balmung (Legacy), men kanskje jeg befinner meg på Cerberus eller Phoenix en eller annen gang.

Tarquil Sagittarius

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 98
    • Vis profil
    • Fur Affinity
Har en karakter på ARR selv som jeg har jobbet hyppig med siden pre-release, desverre er jeg nok ikke på samme verden som dere, der jeg valgte Balmung (Legacy), men kanskje jeg befinner meg på Cerberus eller Phoenix en eller annen gang.

Hi Rayth legg meg til så kan vi ta en prat xavisus2.0 på skype. =^_^=