Skrevet av Emne: Din status!  (Lest 4841363 ganger)

Miwa

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7675 på: 16. jan, 2012, 20:24 »
Er vel på tide at  jrg lager meg en ny fursona, har laget opptil flere blandt annet den jeg har nå som avatar. Men har rett og slett hvert for sløv i kreasjonen, så vær gang jeg skulle lage en ny ble jeg som regel aldri helt fornøyd med resultatet. Jeg vet ikke hvorfor jeg ombestemmer meg hele tiden, er vel fordi jeg føler den gamle er litt utdatert i forhold til personligheten min.  :-\

Skal sette meg ned nå å tegne meg frem til en ny mens jeg venter på at RekondoErgo blir ferdig på jobb.  
Er veldig spent på resultatet [ureshii]

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7676 på: 16. jan, 2012, 22:19 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

Det var jo ikke noe snillt sagt =/ De burde heller isåfall sagt hva som var galt med håret og hvordan det kunne ha blitt bedre. Fikk den mye selv da jeg hadde langt hår.

Og er det noe som irriterer meg, så er det når folk får for seg at andre "skal" ha ditten og datten =P
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7677 på: 16. jan, 2012, 22:27 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

Det var jo ikke noe snillt sagt =/ De burde heller isåfall sagt hva som var galt med håret og hvordan det kunne ha blitt bedre. Fikk den mye selv da jeg hadde langt hår.

Og er det noe som irriterer meg, så er det når folk får for seg at andre "skal" ha ditten og datten =P

De sa jeg burde hatt tjukkere hår hvis jeg skal ha det så langt xD

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7678 på: 17. jan, 2012, 01:20 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

Det var jo ikke noe snillt sagt =/ De burde heller isåfall sagt hva som var galt med håret og hvordan det kunne ha blitt bedre. Fikk den mye selv da jeg hadde langt hår.

Og er det noe som irriterer meg, så er det når folk får for seg at andre "skal" ha ditten og datten =P

Langt hår på gutter er jo NAJS.

I don't see any problem here?

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7679 på: 17. jan, 2012, 11:35 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

Det var jo ikke noe snillt sagt =/ De burde heller isåfall sagt hva som var galt med håret og hvordan det kunne ha blitt bedre. Fikk den mye selv da jeg hadde langt hår.

Og er det noe som irriterer meg, så er det når folk får for seg at andre "skal" ha ditten og datten =P

Langt hår på gutter er jo NAJS.

I don't see any problem here?
ohyeaaa

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Din status!
« Svar #7680 på: 17. jan, 2012, 12:55 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...
Det var rett og slett tilbakestående. >_>

Jeg hadde gruppearbeid på skolen i dag, men jeg ble dårlig, så jeg dro hjem.

Edit: Oi over 1000 poster.

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7681 på: 17. jan, 2012, 13:05 »
Jeg begynner å lure på om opplæringsloven er så helvetes vanskelig å forstå  [mad]

Det står svart på hvitt:
"I vurderinga i fag skal ikkje føresetnadene til den enkelte, fråvær, eller forhold knytte til ordenen og åtferda til eleven, lærlingen eller lærekandidaten trekkjast inn."
- (Forskrift til opplærings loven, § 3-3. Grunnlaget for vurdering i fag,
http://www.lovdata.no/for/sf/kd/td-20060623-0724-005.html#3-3 )

Og nå har jeg blitt satt ned fra 5 til 3 fordi jeg har hatt en del fravær og ikke fått levert.

Jeg begynner å bli forbanna, det hjelper ikke snakke med lærerene heller. De sier bare at "siden hver oppgave har forskjellige kompetansemål, kan man ikke oppnå toppkarakter hvis man ikke leverer alt".

Det er liksom ikke min feil at jeg må til reguleringstannlegen eller at jeg blir syk  [sad]
Mow!

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7682 på: 17. jan, 2012, 13:22 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

Det var jo ikke noe snillt sagt =/ De burde heller isåfall sagt hva som var galt med håret og hvordan det kunne ha blitt bedre. Fikk den mye selv da jeg hadde langt hår.

Og er det noe som irriterer meg, så er det når folk får for seg at andre "skal" ha ditten og datten =P

De sa jeg burde hatt tjukkere hår hvis jeg skal ha det så langt xD

Seriøst? Utrolig teit. Hvem enn det var som sa det kan ikke bestemme hva som ser bra ut og ikke, og hvem som skal ha hva osv. Dessuten var det ikke noe hyggelig sagt, nei. Om du jobber med kunder (gjerne av den eldre garde) og det har med jobbformaliteter å gjøre; greit nok, men de kunne i allefall ha sagt at det hadde med det å gjøre, og sagt det på en penere måte. Vel, jeg hadde ikke latt noen bestemme over hvordan jeg skal ha håret mitt uansett though.

Hadde ganske langt hår selv for noen år siden. Tror den beste kommentaren jeg noen gang fikk var av en onkel... En dag han møtte meg og min bror i byen, spurte han broren min helt seriøst "har du fått deg dame?" Haha  [laugh] Men nå har jeg hatt mohawk en god stund og får forsåvidt bare enda flere artige kommentarer, både positive og negative. Jeg tar det positivt uansett da  ;D

Men tilbake til poenget, vær deg selv og drit i de som har noe i mot det, for det er dem sitt problem.
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7683 på: 17. jan, 2012, 13:38 »
Forsov meg til bussen i dag, så ble hjemme. Angrer som en hund.

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Din status!
« Svar #7684 på: 17. jan, 2012, 13:44 »
Get har kutta nettet, svever i eteren (den virkelige verden) |[

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7685 på: 17. jan, 2012, 15:35 »
Battlefield 3 var på tilbud hos Spaceworld i dag, så jeg kjøpte det  [w-happy]
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2746
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7686 på: 17. jan, 2012, 15:41 »
Fikk beskjed på jobben i dag at håret mitt ser fælt ut og at gutter ikke skal ha langt hår...

Det var jo ikke noe snillt sagt =/ De burde heller isåfall sagt hva som var galt med håret og hvordan det kunne ha blitt bedre. Fikk den mye selv da jeg hadde langt hår.

Og er det noe som irriterer meg, så er det når folk får for seg at andre "skal" ha ditten og datten =P

De sa jeg burde hatt tjukkere hår hvis jeg skal ha det så langt xD

Seriøst? Utrolig teit. Hvem enn det var som sa det kan ikke bestemme hva som ser bra ut og ikke, og hvem som skal ha hva osv. Dessuten var det ikke noe hyggelig sagt, nei. Om du jobber med kunder (gjerne av den eldre garde) og det har med jobbformaliteter å gjøre; greit nok, men de kunne i allefall ha sagt at det hadde med det å gjøre, og sagt det på en penere måte. Vel, jeg hadde ikke latt noen bestemme over hvordan jeg skal ha håret mitt uansett though.

Hadde ganske langt hår selv for noen år siden. Tror den beste kommentaren jeg noen gang fikk var av en onkel... En dag han møtte meg og min bror i byen, spurte han broren min helt seriøst "har du fått deg dame?" Haha  [laugh] Men nå har jeg hatt mohawk en god stund og får forsåvidt bare enda flere artige kommentarer, både positive og negative. Jeg tar det positivt uansett da  ;D

Men tilbake til poenget, vær deg selv og drit i de som har noe i mot det, for det er dem sitt problem.

Har ikke tenkt å gjøre noe med det, synes håret mitt er fint :)

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7687 på: 17. jan, 2012, 16:39 »
koser meg på skole for tiden.
driv og lærer og kjøre lastebil, eneste er att jeg savner bikkja, det er litt tungt og ikke ha han rundt meg slike som je er vandt med.

men det går vell bra, skal bare være her på våler fem til juni.
og jeg får kjøre go gammel scania tippbil, så jeg overlever  ;D

Go bilen:
http://i543.photobucket.com/albums/gg465/Engens/PIC_0980.jpg
« Siste redigering: 17. jan, 2012, 16:44 av nokiakiller »

Laffe the Fox

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 562
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7688 på: 17. jan, 2012, 17:04 »
Har ikke tenkt å gjøre noe med det, synes håret mitt er fint :)

Bra! ^^
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7689 på: 18. jan, 2012, 00:11 »
Kjempesliten etter å ha vært på farten siden kvart på sju imorges. Kom omsider hjem og satte meg ned for å tegne og for å innta min daglige dose med meningsløst tullball på internett.

PLUSS: Ny Avatar så jeg ikke skal virke så sutrete hele tiden =P

I tilegg kalkulerte jeg akkurat at jeg må vente to timer i Oslo med null ting å gjøre imorgen :(
« Siste redigering: 18. jan, 2012, 00:50 av Hundehode »
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7690 på: 18. jan, 2012, 00:40 »
meg ser på Mirai Nikki! :3
sett en epesode og opningen, noe sier meg at jeg liker dette
« Siste redigering: 18. jan, 2012, 01:08 av Flame »

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #7691 på: 18. jan, 2012, 01:46 »
Mira-hvafforno?! Bleh fåkke sove. Oh well, tegna litt trad art for en gangs skyld.
Gleder meg til å se dere i helga.

RegaFox

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7692 på: 18. jan, 2012, 10:09 »
Mjeff.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Din status!
« Svar #7693 på: 18. jan, 2012, 13:32 »
Ekstremt vondt i hodet, trøtt og sitter på toget til Trondheim.
Kunne hatt det bedre :B
Menmen, jeg har hatt en awesome "helg", så klager ikke ^^

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7694 på: 18. jan, 2012, 13:33 »
jeg føler meg bra, glad, og i form ^^

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Din status!
« Svar #7695 på: 18. jan, 2012, 13:37 »
Skal spille BF3 snart, det blir gøy  ;D Men det høyre øyet mitt er hovent , vet ikke hva det kommer av  [puzzled]
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

nokiakiller

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7696 på: 18. jan, 2012, 15:31 »
Fornøyd!

har hadd kjøretimer i dag, og begyner og bli kjent og vant med lastebilen,
har faktisk kommet til det punktet att jeg føler meg trygg langs veien og ikke freaker når jeg møter andre lastebiler på trange veier!
men fikk vite att grupa mi bør ta teori prøva på kl C i vinterferien, hvis ikke tidligere, så begyne og kjenne litt press.

sånn ellers så er je sulten, så nå ska je lage middag, og lese mer teori!

vrom vrom her kommer en gal rev i lastebil  [razz]

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Din status!
« Svar #7697 på: 18. jan, 2012, 18:10 »
Jeg har ikke sovet de siste 24 timer, syk valp ikke gøy.
Ekorten min til filmklubben kanselerte.
Jeg har ikke spist annet en 4 brødskiver, og drukket ca 38 kopper kaffe.
Jeg har bare jobba, og klart deadlines som var nooen få timer etter jeg fikk oppdraget
Jeg har drit vondt i hue, nakke rygg, poter, etc.
Jeg er uber stressa, og kan kjenne at blodårene i hue mitt snart sprekker
Øynene mine så er blod sprengte, at jeg snar griner blod.

Jeg har helst lyst til å tulle meg inn i et teppe med noe varmt, og grine mens jeg ser på film.  [w-cry]

Men hey, jeg får mer pengeri kista, og en ny dag med blanke ark og tegnestifter til, så jeg kan tegne noe  for å få ut noe frustrasjon.  [w-happy]

Samuel_Laeon

  • Gjest
Sv: Din status!
« Svar #7698 på: 18. jan, 2012, 20:40 »
Jeg har ikke sovet de siste 24 timer, syk valp ikke gøy.
Ekorten min til filmklubben kanselerte.
Jeg har ikke spist annet en 4 brødskiver, og drukket ca 38 kopper kaffe.
Jeg har bare jobba, og klart deadlines som var nooen få timer etter jeg fikk oppdraget
Jeg har drit vondt i hue, nakke rygg, poter, etc.
Jeg er uber stressa, og kan kjenne at blodårene i hue mitt snart sprekker
Øynene mine så er blod sprengte, at jeg snar griner blod.

Jeg har helst lyst til å tulle meg inn i et teppe med noe varmt, og grine mens jeg ser på film.  [w-cry]

Men hey, jeg får mer pengeri kista, og en ny dag med blanke ark og tegnestifter til, så jeg kan tegne noe  for å få ut noe frustrasjon.  [w-happy]


det er en god følelse med hardt arbeid og penger i lomma med pause av og til er helt konge ^^

Irie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 496
  • Telegram: Purrtail
    • Vis profil
    • Min furaffinity!
Sv: Din status!
« Svar #7699 på: 18. jan, 2012, 20:54 »
Litt glad :3 Fått åpnet commissions.
http://www.furaffinity.net/view/7240170
Mow!