Skrevet av Emne: Amerikansk fur trenger et sted å sove i Oslo for en natt!  (Lest 1701 ganger)

Rue Redpanda

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 66
  • Nope.
    • Vis profil
    • FurAffinity
Var ikke sikker på hvor jeg skule poste dette men jeg prøver her.

En venn av meg fra USA skal besøke norge denne sommeren. Han skal til Oslo for en dag også skal han videre til Voss.
Han trenger et sted han kan sove for en natt siden han vil spare penger ved å ikke sove på hotell. Han ankommer 6 juni ettermiddag og reiser til Voss morgenen etter. Jeg skal vise han rundt i Oslo men den personen som gir han rom får selvfølgelig være med å vise han rundt hvis de ønsker det.

Her er det han skriver selv:
I'm going to be coming to Norway from the US, arriving in Oslo on the afternoon of Jun 6. I want to, you know, spend the day exploring the city and checking out the sights like the Akershus fortress and whatever else is interesting. I'd like a place to put my bags or someone to go with and show me around! And somewhere to stay in Oslo that's not far from the train station, because my train to Voss leaves at 6:45 the next morning. I wish I had more time to spend in Oslo, but I really need to get to Voss as soon as possible and I already have my trainticket. I'm a very honest, respectful, kind, fun person and I want to learn more about the country I'll be living in for the next 2 months! Thank you so much!!

Han trenger svar så fort som mulig!
Takk!
Without me it's just aweso.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Amerikansk fur trenger et sted å sove i Oslo for en natt!
« Svar #1 på: 26. mai, 2014, 15:37 »
Om dere lurer på hvem han er så er det Alec    ;)

http://www.furaffinity.net/user/milkboneunderwear

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Amerikansk fur trenger et sted å sove i Oslo for en natt!
« Svar #2 på: 27. mai, 2014, 18:33 »
Hadde vært kjekt å hatt en amerikansk fur på besøk, men uheldighvis bor meg og Kereshni i Stavanger da, så kan ikke være til så mye hjelp der :s