Skrevet av Emne: hva samler du på?  (Lest 37753 ganger)

kousetsu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • i bow in fear... to the charm of the seer...
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #25 på: 08. jan, 2009, 23:53 »
samlet på en warhammer 40k army som heter tau empire! har sluttet litt nå, koster så mye penger

Scrufbag

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #26 på: 11. jan, 2009, 04:04 »
samlet på en warhammer 40k army som heter tau empire! har sluttet litt nå, koster så mye penger


kousetsu

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • i bow in fear... to the charm of the seer...
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #27 på: 11. jan, 2009, 10:29 »
scruf... er det et bilde av en space marine slowpoke?  [laugh]

Scrufbag

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #28 på: 11. jan, 2009, 13:42 »
scruf... er det et bilde av en space marine slowpoke?  [laugh]

jeg vetta faen, jeg samlet på vanlige warhammers :P






LinnTiger

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #29 på: 11. jan, 2009, 23:57 »
...

brukte snusbokser (egne)  :P


:O bæste vænnen min Reflexio samler å på brukte snusbokser.. vet æ har hjulpe han å kjøpt boksene.. men han sjøl har brukt snusn  ;D han begynn å få mange nu.. hakke tellinga..
« Siste redigering: 12. jan, 2009, 00:01 av Leon »

Scrufbag

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #30 på: 12. jan, 2009, 06:57 »
:O bæste vænnen min Reflexio samler å på brukte snusbokser.. vet æ har hjulpe han å kjøpt boksene..

... du ble plutselig veldig interessant  ::)

LinnTiger

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #31 på: 12. jan, 2009, 09:48 »
:O bæste vænnen min Reflexio samler å på brukte snusbokser.. vet æ har hjulpe han å kjøpt boksene..

... du ble plutselig veldig interessant  ::)

*Klapper grevlingen på hode* =^.^=

Scrufbag

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #32 på: 12. jan, 2009, 10:23 »
*Klapper grevlingen på hode* =^.^=

mrrumh  (  ^  3 ^)

LinnTiger

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #33 på: 13. jan, 2009, 10:27 »
æ ser nu fortiden at æ samler på hundehår.. d legger sæ overalt i huset.. mimi er ei lita tibetanskspaniel. å er langhåra.. men selv for hvor mye æ børster hu er jo stadig mer hårete..
tillome bæstekompisn finner mimi hår på noen av klærne hans.. ::) nei ting som d e ikke lætt bestandig..
har selfølelig kjøpt mæ en god støvsuker med teppebanker som tar vækk alt av mimi hår.

noe annet æ samler på er minner.. har en dagbok som fylles opp med minner for hvær dag..man kan sei at ingen dager er like  ;D har begynt på dagbok nr 3.. d hørtes kanskje lite ut.. men som sakt
de bøkern er faktisk i a4 format med linjer.. og mange hundre sider.. begynte julen 2004 helt til nu.. må innrømme at æ ikke har vært utrolig flink med å skrive i d siste.. :-[  har vært for trøtt om dagan at æ bare lægger mæ utn å skrive.. men begynner pånigjenn når æ føle for d..

samler og på brev og kort fra andre.. har en hel skuffe full av dei.. føle mæ både varm og god når æ læser di gamle brevene mine..  [smile]

samler på bamser.  ;D har snart kanskje 30 bamser trur æ.. hakke tellinga.. før tok mamma å satt alle di gamle bamsene mine på mørkelofte.. men tok alltid å hentet dæm ned igjen når mamma og pappa var på jobb.. fikk egentlig ikke lov til å gå opp på loftet.. di truet med at æ kom til å dette gjennom taket når æ var dær oppe... men d stanset ikke mæ.. vet ikke kor mange ganger di tok bamsene mine opp dær.. men etterhvært gav di opp.. ;D har en hauv av tiger bamser hjæmme.. den største er like stor som mæ.. har bare to av dæm som er kvite tigre.. har en del hunder og ulver.. for æ syns di er kjæmpe søte  ;) så har æ bjørner og pandaer.. og kaniner og mus.. har og en banan som bamse som har armer og ben som ser komisk ut.. har en leopard som æ kalte leopål som og er meget søt.. ønsker mæ løvebamser.. var hos han simba i romjula.. han hadde en løvebamse.. sku ønske æ hadde en likkens.. heldige han ^^ men men.. en annen bamse æ har e å en stripe hale lemur.. den heter maki.. men den tillhøre egentlig jobben .. men den bor hoss mæ noen ganger.. han liker sæ dær.. fikk og en fin bamseslange av han Reflexio i bursdagsgave i fjor.. d va søtt a han ^^..

som æ har fortalt før i denne tråden så samler æ på disney filmer... har kjøpt ny disney film.. å det er wall-E.. det var en super kozlig film.. anbefaler å se den.. han Wall-E e sååå søt.. trur æ har sett filmen nu utrolig mange ganger... samt æ har kjøpt en annen film men ikke fra disney... kjøpte kung fu panda. fikk se den hos brodern min før æ kjøpte den.. ( ja æ har en masse andre filmer enn bare disney ;D)

en gang i tiden da æ va lita samlet æ å brorn min på lego.. vi lagde lego byer å lagde filmer a d.. med legocamera som brorn min fikk i julegave for mange år tilbake.. men den datan som hadde alle filmene våre har gått til grunne. så nu får vi ikke sett det mer.. lagde en lang film alene på 8 min.. som æ ønska å se igjen  :-[

men enda længre t bake samlet brorn min på biler og æ på dukker (Barbie) .*flaut* skjønner ikke at æ likte di dukkene eller dukker i d heile å d store..

*Legger seg ett sted for å kvile litt *
« Siste redigering: 13. jan, 2009, 10:32 av Leon »

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #34 på: 13. jan, 2009, 11:58 »
Hmm,, umm.. Samling.. Nei si det :P
Jeg samler vel ikke akkurat på noe, plukker med meg Furry art som jeg liker, også pleier det å samle seg opp en liten samling med Urge-flasker på rommet etter en 2-3 måneders tid ^^ (Drikker ikke mye.. samlinga der blir ikke større enn 8-12 flasker i løpet av den periode..)
Oh jo! ROT! Rot har jeg mye av x3 er vel en grunn til at jeg kaller rommet mitt et hi :P

ja, det var vel det.. Ikke akkurat den største samlern her :P hihi

LinnTiger

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #35 på: 13. jan, 2009, 12:12 »
Hmm,, umm.. Samling.. Nei si det :P
Jeg samler vel ikke akkurat på noe, plukker med meg Furry art som jeg liker, også pleier det å samle seg opp en liten samling med Urge-flasker på rommet etter en 2-3 måneders tid ^^ (Drikker ikke mye.. samlinga der blir ikke større enn 8-12 flasker i løpet av den periode..)
Oh jo! ROT! Rot har jeg mye av x3 er vel en grunn til at jeg kaller rommet mitt et hi :P

ja, det var vel det.. Ikke akkurat den største samlern her :P hihi
det e jo noe :P selv om man vet d eller rei så samler man på småting, som man trur ikke betyr så stort for en samling  ;)

Maeriwen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 30
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #36 på: 14. jan, 2009, 12:37 »
Jeg samler på bamser. Ikke nødvendigvis bamse som i teddybjørn, men søte, fluffy ting. Ja.
Har en hel rad av dem i senga, ellers blir pusekatten ganske ensom når hun skal sove!
Har alltid likt bamser, og det hender at jeg kjøper noen hvis jeg liker dem nå om dagen. Og får jeg en i gave, blir jeg meget glad ^^
Bestevennen min er en zebra, og han har fast plass ved hodeputa mi ^^

Samler på hybelkaniner også, desverre.. :/

Og de tingene som er oppå brusbokser!
Miao!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: hva samler du på?
« Svar #37 på: 25. jul, 2011, 16:40 »
... og jeg har også en veldig beskjeden samling med pins. Hvis jeg snubler over pins til en rimelig penge som er relatert til f.eks. en tegnefilm eller tegneserie jeg liker godt, kan det være jeg kjøper den. Har bla. et par Løvenes Konge pins.

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #38 på: 25. jul, 2011, 17:11 »
Jeg samler på kniver og skudd :3 har en fin liten skudsamling i en gammel militær hjelm oppe på hyllen min.
Jeg har også en liten kniv og sverdsamling, det koster en del så jeg får ikke noe nytt så ofte da x3

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #39 på: 25. jul, 2011, 17:54 »
har enorm bokhylle som jeg putter stuff inni, cupkakes, figurer, og diversse pynte ting , så kan vel i grunn si jeg samler på det? : 3

Templa

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
    • Templa Creations
Sv: hva samler du på?
« Svar #40 på: 25. jul, 2011, 19:38 »
Jeg samler på alt mulig av leker, både bamser figurer og dukker, men helst fra film og serier. :)

Barbie har jeg samlet på siden ungdomsskolen, og det blir stadig fler.
Samler litt på tegneserier også, men det har dabbet av litt.
Jeg og samboeren har samlet cars bilene og wow figurer sammen.
Har også begynt å samle sånn smått på anime figurer, men er veldig kresen på utseendet og om jeg kjenner til serien. :)

Jeg ELSKER leker og er stolt av det ;D

Catya

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #41 på: 26. jul, 2011, 02:12 »
Samler på Lucky Luke stasj (har hele bok samlingen pluss noen hefter, inkludert de nyeste av den nye tegneren) og DVDer. Mangler Lucky Luke Go West 2 Disc Edition, FINNER DEN IKKE!!!!!!!

Også samler jeg på Nintendo ting, som bamser og små figurer, jeg har en svart Yoshi pute, Mario & Luigi, Bowser, grønn Yoshi, 1-UP og Supermushroom bamse. Mangler en del enda.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: hva samler du på?
« Svar #42 på: 26. jul, 2011, 15:54 »
Har en låve fullt av gammalt ræl, som ingen andre vill ha en meg sjæl...
Har en del fugurer, og masse drage statuetter. Samler også på middelalder stæsj.

Roxas

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • I be a cat dammit :)
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #43 på: 27. jul, 2011, 02:10 »
jeg samler ikke på stort :\ bare smileys fra cola korker
og penger da :P
yada yada! "lille emo faggot" har hørt det før....
skype: Fanartistxd
facebook: Roxas Shitload

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #44 på: 27. jul, 2011, 02:34 »
hmmm. Skal vi se....Tror det nærmeste jeg kommer til samling er Alt med anime, furry og gothic stuff. [w-wink]
Men har en Liten samling med masker. 8 som jeg har laget selv, og 2 som jeg har kjøpt i Venezia.  [w-happy]

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #45 på: 27. jul, 2011, 04:03 »
Magic kort og random ponies <3

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #46 på: 27. jul, 2011, 06:34 »
hum.. samler på endel militaria og noe 28 mm figurer av ymse slag.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: hva samler du på?
« Svar #47 på: 27. jul, 2011, 07:39 »
samler på furry art (prints,orginaler, commissions, bøker, portofolios +++), Disney filmer (nevnt tidligere), Ghibli filmer og bamser  [cool]

Å hvis jeg blir rik ska jeg begynne å samle på fursuits.  [laugh]

Zoxeb

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #48 på: 30. jul, 2011, 23:43 »
KOSEDYR og penger

InnosRage

  • Gjest
Sv: hva samler du på?
« Svar #49 på: 30. jul, 2011, 23:57 »
Hvite steiner , skjell og en del andre steiner  [smile]
« Siste redigering: 31. jul, 2011, 00:12 av InnosRage »