Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 111368 ganger)

LeonFurpile

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #375 på: 13. apr, 2014, 23:27 »
Klarte å bli bevisst i en drøm for noen dager siden C:
Jeg kunne fly og teleportere! det var tøfft! =D

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #376 på: 14. apr, 2014, 09:49 »
drømmer ofte om ting jeg har sett på TV eller om venner. Akkurat som hjernen min plasserer meg selv og venner inn i TV serier, som Doctor Who.

Drømte ganske nylig at kompisen min var the Doctor, og jeg var hans companion. Artig, men spesiell drøm.

Er jo mest morsomt å fortelle vedkommende som var i drømmen om drømmen min xD haha amazing.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #377 på: 14. apr, 2014, 10:19 »
Inatt drømte jeg at jeg var i et MMO @.@ Hadde quests, og var i skogen og i en stor by osv. Jeg hadde til og med quest tracker som dukket opp i lufta xD

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #378 på: 14. apr, 2014, 23:42 »
Her for litt siden hadde jeg en drøm i en drøm. Det var utrolig slitsomt. Jeg drømte om helt hverdagslige ting, og i drømmen gikk jeg og la meg, og drømte. Og jeg våknet fleere ganger i løpet av denne.. drømmedrømmen, så når jeg faktisk våknet var jeg litt usikker på hva som hadde skjedd og ikke. >:

Om noen sier inception nå får de -1 internettpoeng. >:U

Piro

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #379 på: 15. apr, 2014, 14:56 »
Her for litt siden hadde jeg en drøm i en drøm. Det var utrolig slitsomt. Jeg drømte om helt hverdagslige ting, og i drømmen gikk jeg og la meg, og drømte. Og jeg våknet fleere ganger i løpet av denne.. drømmedrømmen, så når jeg faktisk våknet var jeg litt usikker på hva som hadde skjedd og ikke. >:

Om noen sier inception nå får de -1 internettpoeng. >:U

Misconception

Wolfy Darksilence

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 392
  • Therian Grey Wolf
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #380 på: 16. apr, 2014, 22:19 »
**** '*** *** ***** ;)
Snapchat: Wolfyslemmen
http://www.furaffinity.net/user/darksilencethewolf/
Come cuddle me please ^////^ !!!

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #381 på: 16. apr, 2014, 23:27 »
**** '*** *** ***** ;)


Så du drømmer om stjerner?

S.Z.

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 200
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #382 på: 16. apr, 2014, 23:50 »
Inatt drømte jeg at jeg var i et MMO @.@ Hadde quests, og var i skogen og i en stor by osv. Jeg hadde til og med quest tracker som dukket opp i lufta xD

Spilt litt vel mye kanskje, skjedde noe lignende en del år siden jeg hadde spillt Nethack overdrevent mye over en periode, hadde en drøm der jeg skulle gå ned trappene til neste level i en dungeon, men siden jeg bar for mye så datt jeg ned og brakk beina. Koselige greier det.

Click anywhere above to view szgoesbananas's stream.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #383 på: 17. apr, 2014, 15:32 »
Drømte om en random fyr som drepte søsteren sin og stuffet henne med kosedyr stuffing og bærte henne rundt i byen, så plutselig ble jeg den søsteren og vi var på ett tak <_< det er det jeg husker xD idk

Piro

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #384 på: 18. apr, 2014, 00:37 »
Drømte faktisk at jeg var litt Arucard (hellsing style) vampyr eller noe sånt i natt, det var sinnsykt funky. Epic battles all over town and shit, \:D/ Og ja, shapeshifting, og flying, og blod (eeeeeh). I det hele tatt, pretty epic

NooK

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 369
  • I AM THE LAW
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #385 på: 18. apr, 2014, 12:24 »
Drømte at jeg ble jaget av vepser. Så klarte jeg å svelge en.
Bråvåknet for å finne ut at jeg hadde hjertebank og kaldsvette. Tok meg 2 timer før jeg fikk sove igjen. Jeg bare er livredd vepser.
Life is boring when you don't know how to live it.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #386 på: 23. apr, 2014, 23:29 »
tror det er ganske mye rart, men det som er problemet er at jeg husker ikke mine... men så husker ikke jeg hva jeg gjorde i går.. eller for 5 minutter siden. nåh, hvor er den jævla telefonen?..
The more i learn about people, the more i like my dog.

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #387 på: 24. apr, 2014, 18:46 »
Drømte at jeg og familien bodde i et romskip som gikk i bane rundt jorda. Romskipet funka som et hus, som man kunne gå ut og inn av når man ville.

Jeg skulle ned på planeten for å handle noe som alle andre normale mennesker. Brød, melk, etc.

Når jeg skulle opp igjen, var koblinga mellom meg og skipet kutta, og jeg kom meg ikke opp igjen. Jeg var stuck.

Alt ble passelig mørkt, og alle rundt meg inkludert megselv var døde. Var iallefall det jeg trodde i drømmen. Så poppa allesammen inn i den "virkelige" verdenen igjen.

Litt senere kommer enda et romskip og ødelegger planeten med meg på den.

did I mention we were all pandapeople?