Skrevet av Emne: Skype?  (Lest 161557 ganger)

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Skype?
« på: 28. jan, 2009, 16:34 »
har sitti her å tenkt... det må jo være flere som har skype, og jeg ihvertfall er glad i å snakke med andre.

Vet ikke hvordan det er med dere andre, men det kan jo alltids kastes inn en samtale i ny og ne med forskjellige furs da :3

Mitt skypenavn er ihvertfall: Chronos525

Så hvis noen andre vil legge meg til er det jo bare å flekke til :3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

BinaryPaws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 105
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #1 på: 28. jan, 2009, 16:36 »
Jeg kan være litt sånn sjenert i førsten, men pleier å gå over etter jeg har snakka en stund, så det er bare å legge til meg: Superhanser92  [laugh]

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #2 på: 28. jan, 2009, 19:42 »
moonie_ze_tiger er meg!

Legg meg til!

EDIT:

Ja det er fortsatt bare å legge meg til! Så lenge du er en person som prøver å være mer engasjert i en samtale enn å skrive 1 og 2 ords setninger. :3
« Siste redigering: 22. mai, 2013, 21:35 av Moonie »

Scrufbag

  • Gjest
Sv: Skype?
« Svar #3 på: 28. jan, 2009, 21:38 »
Neeeei (8)

BinaryPaws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 105
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #4 på: 28. jan, 2009, 21:47 »
sorry hvis detta virker litt frekt eller noe sånt, men du har veldig mange useriøse svar... hehe

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #5 på: 28. jan, 2009, 22:19 »
Har så klar skype, men bruker det aldri, og husker ikke en gang bruker navnet mitt det... er mer den sjenert typen jeg da x3

Wulfos

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 22
  • Norsk ulv. D=
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #6 på: 28. jan, 2009, 23:53 »
Har problemer med mikrofonen, jeg. Har også problemer med det å snakke til en dataskjerm sent på kvelden. [w-happy]

Scrufbag

  • Gjest
Sv: Skype?
« Svar #7 på: 29. jan, 2009, 05:35 »
sorry hvis detta virker litt frekt eller noe sånt, men du har veldig mange useriøse svar... hehe

hvis det var meg den der var retta mot;
når man er 16 ernesten ingenting useriøst
+
"Neeeeeeeei (8 )" jeg har ikke Skype

Har problemer med mikrofonen, jeg. Har også problemer med det å snakke til en dataskjerm sent på kvelden. [w-happy]

hvis det er sent på kvelden tviler jeg på at det er noe problem

Snøkrystall

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #8 på: 29. jan, 2009, 08:00 »
sorry hvis detta virker litt frekt eller noe sånt, men du har veldig mange useriøse svar... hehe

hvis det var meg den der var retta mot;
når man er 16 ernesten ingenting useriøst
+
"Neeeeeeeei (8 )" jeg har ikke Skype

Vi ser jo det.... Du har jo mer eller mindre gått "Off-topic" på de postene du har skrivd, og den første du skrev her var i det minste laget, samt at folk kunne ha misforstått den der som i farta.... (Altså folk vil kanskje tro at du ikke gidder å legge dem til, HVIS du hadde skype, i og med du kan med den der "Neeeeei" )


LinnTiger

  • Gjest
Sv: Skype?
« Svar #9 på: 29. jan, 2009, 09:02 »
Joda.. har skype... har tillome dæ inne allerede  [laugh] men for dæm som vil høre eller prate med en useriøs blondtigerrinne fra nord er d bare å ringe..
men æ advar dokker.. utover kvelden.. hvis æ ha fått i mæ no iskaffe.. kan æ bli vældig koffert humør.. [laugh]

søk etter Linn mellomnavnet mett begnner på J å etternavnet begynner på B.. Sted Bodø

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #10 på: 29. jan, 2009, 09:14 »
Har skype konto, men har ikke installert det på den nye laptopen og ikke husker jeg passordet heller  [laugh]

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Skype?
« Svar #11 på: 29. jan, 2009, 16:46 »
De som har skype har vel såvidt jeg vet sagt brukernavnet sitt i IM tråden.
Trenger man tilgang til bkarommet så gjør man som det står HER, kontakt en administrator.

Alt man vanligvis ikke vil dele med udedikerte (les, ikke-registrerte og fremmede) brukere, men som anngår andre på forumet havner der.

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #12 på: 31. jan, 2009, 02:19 »
Jada, jeg har skype. Kalle rmeg Jarnsaksa, feel free to add. Men liek, jeg er ganske sjenert av meg. I hvertfall i begynnelsen, tror MoonTiger, Zaxx og BinaryPaws (elns) har funnet ut det. Meep, jeg er gaupa fra Molde som knapt sier noe atm. t_t

>:[

Skal da få deg til å snakke! Mwahahaha!

OnTopic på en måte:

Skype er tuft! Det finnes ingen unnskyldning! : D

Raywolf

  • Gjest
Sv: Skype?
« Svar #13 på: 01. feb, 2009, 01:11 »
--slettet--

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #14 på: 01. feb, 2009, 01:31 »
Ja, bare å adde meg det!

Kixt1234
« Siste redigering: 01. feb, 2009, 02:19 av Txik »

Maeriwen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 30
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #15 på: 01. feb, 2009, 03:00 »
Maeriwen

wohoo!
Miao!

Scrufbag

  • Gjest
Sv: Skype?
« Svar #16 på: 02. feb, 2009, 00:36 »
mekka skype nuh;

Scruffy113

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: Skype?
« Svar #17 på: 02. feb, 2009, 18:39 »
SandNaimi

yey me 0.0

Wranid

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #18 på: 03. feb, 2009, 19:18 »
Har jo skype men som en del andre er jeg av den blyge typen, men jeg kan jo addes bare for praten, Wranid er add nicket.. tror jeg.
<Insert funny signature here>

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #19 på: 19. mar, 2009, 03:31 »
Jeg har ikke helt skjønt meg på det jeg XD Så nei, har ikke bruker.
Tror ikke jeg kommer til det heller.
Jeg er ikke sånn snakke person over nett telefon ting XD
Hvis det er en som er mest sjenert her tror jeg det er meg [laugh] Ingen har klart å få meg til å snakke mye XD

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #20 på: 19. mar, 2009, 22:56 »
har hatt skype lenge, skjønt bruker den ikke så altfor ofte at det gjør noe, mest hvis det er noe særskilt.
menmen, hvis man føler for å diskusnakke om ting å tang eller bare generelt skitpreik så er det bare å slå på tråden.

mener å huske at nicket var Vulpinius

Chet

  • Gjest
Sv: Skype?
« Svar #21 på: 20. mar, 2009, 00:00 »
Heter Cheetastic på Skype   [smile] Det er bare å kontakte meg hvis du vil selv om jeg ikke kjenner deg [ureshii].. Er ikke så mye innpå skype om dagen fordi jeg ikke har så mange å snakke med [blush] Er iallefall innepå i ukedagene fra morgenen til ettermiddagen

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Skype?
« Svar #22 på: 03. mai, 2009, 22:54 »
Jeg har faktisk fått meg skype nå. Så bare legg meg til: Horrorhated.
Som jeg hadde skrivi sist gang. Det går ikke ann å snakke med meg på nett telefon ting. Jeg er så sjenert at det ikke går ann. Hvorfor? Fordi jeg bare er sånn. Kanskje for lite selvtillit? Tror nok det er grunnen. Har alltid vært redd for å snakke fordi jeg synes selv har så stygg stemme. Kanskje derfor jeg ikke blir så fort kjent med folk -.-

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Skype?
« Svar #23 på: 25. mai, 2009, 03:18 »
Om det er noe jeg liker bedre en å møte/snakke med internasjonale furs, så er det å snakke/møte norske furs! Skype har jeg også og håper jeg blir addet hos en eller annen... om jeg ikke adder denne personen først!

Rezuriel er navnet du setter in, så får du sjekke at det er den fra norge, selv om jeg tror at det er bare jeg som heter det så langt!
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Draco

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 22
  • Har ikke tegnet ham. DA kunstnern kaller seg Zeezy
    • Vis profil
    • Mitt yndlings sted å være
Sv: Skype?
« Svar #24 på: 19. sep, 2009, 21:23 »
vell den sille furen må vel si noe [laugh] heh, skype har jeg hatt lenge, menm glømt å skjekke siden [blush] her er den: draco_the_dragon91
hittil er det bar ejeg som heter det, så det skal ikke vere så veldig vansklig å finne meg [razz]
Liker all fur, men liker drager bedre