Skrevet av Emne: Ref-sheet request.  (Lest 2111 ganger)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Ref-sheet request.
« på: 05. aug, 2012, 18:43 »
Uhh.
Jeg hater egentlig å spørre om ting, men slik får me bare rulle.
Vet ikke helt hvordan jeg skal starte, men jeg har en liten request for et ref-sheet av fursonaen min.
Har ingen tegninger av fursonaen min enda, så en som tar jobben kommer nok eventuelt til å "skape" Duran.

Bare prøv å bruk Slate gray, og en vanlig tiger appearance i anthro form. Uansett, hvis noen tar oppgaven, så takker jeg så mye på forhånd.


Hvis det blir for stor jobb til å gjøres gratis, noe jeg ikke vil se bort fra, så har jeg nok noe smått med penger jeg kan overføre. Da kan du gjerne ta kontakt på E-mailen jeg har oppført på profilen min. Eller send en PM.

Åja, uh, hvis dere vet om noen som selger billige ref-sheets, så kan det hjelpe det også.
« Siste redigering: 05. aug, 2012, 18:45 av kazookie »

Miwa

  • Gjest
Sv: Ref-sheet request.
« Svar #1 på: 06. aug, 2012, 10:56 »
Hvis du vil kan jeg prøve å hjelpe deg litt på vei i allefall  :)
Har du skype eller noe lignende? For om jeg starter opp med dette, kommer jeg sikkert til å stille noen ekstra spørsmål om utseendet o.l.  :D
Blir jo også enklere å sende over skisser som du kan se over og komme med ønsker om endringer?

Vil gjerne hjelpe til siden jeg vil forbedre mine egne tegneegenskaper :3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Ref-sheet request.
« Svar #2 på: 06. aug, 2012, 17:25 »
Hvis du vil kan jeg prøve å hjelpe deg litt på vei i allefall  :)
Har du skype eller noe lignende? For om jeg starter opp med dette, kommer jeg sikkert til å stille noen ekstra spørsmål om utseendet o.l.  :D
Blir jo også enklere å sende over skisser som du kan se over og komme med ønsker om endringer?

Vil gjerne hjelpe til siden jeg vil forbedre mine egne tegneegenskaper :3

Ah, joda. Skype er npkazookie.